1 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Ашық тұқымды өсімдіктерге сипаттама
Атырау облысы, Махамбет ауданы, Қосарал орта мектебінің
биология пәнінің мұғалімі Есенғалиева ӘселБиология
6 сынып
2 слайд
Сабақтың мақсатыБІЛІМДІЛІК:
Оқушыларға тұқымды
өсімдіктердің маңызы,
ашық тұқымдылардың
сыртқы құрылысы,
ерекшелігі туралы
түсіндіріп,
жаңа білім
қалыптастыру. ДАМЫТУШЫЛЫҚ:
Өз бетінше ізденіспен
шығармашылық тұрғыда
жұмыс істеуге
дағдыландыру.
Өз ойларын еркін де
сауатты, нақты жеткізу
қабілеттерін арттыру.
ТӘРБИЕЛІК:
Жан – жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу,
тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.
3 слайд
Сабақтың әдісі:
Ойлау
операциялары
арқылы оқыту Сабақтың түрі:
Топтық жұмыс,
зерттеушілік
тұрғыдағы жаңа
сабақ
4 слайд
Г Е О Г Р А Ф И Я
Ашық тұқымды өсімдіктердің
орны, таралуы
жайлы мәлімет
Пәнаралық
байланысЭКОЛОГИЯ
Ашық тұқымды өсімдіктердің табиғат
ортасымен байланысы,
оларға адам факторының
әсері.Сабақтың көрнекілігі:
Ашық тұқымды өсімдік
түрлерінің суреттері,
бейне жазба, кеппе шөптер,
оқушыға көмекші
материалдар
топтамасы
5 слайд
Сабақтың ақпараттық картасы
Проблеманы шешу
жолдары
Соңғы
сөзАқпарат
жинақтау Гипотеза
ұсыну
Қайталау
– оқу
анасы.(Үй
тапсырма
сын
тексеру)
Тексеру
Проблема
қою. (Жаңа
сабақ)
6 слайд
Қайталау – оқу анасы.
(Үй тапсырмасын тексеру)
3мин
1.Қазақстанда кездесетін шөптектес қырықжапырақ түрі.
А)Мыңжылқы қырықжапырағы. Ә) Еркек усасыршөп. Б)Шолпаншаш сүмбілі
2.Қырықжапырақтәрізділердің жапырағы қандай?
А)3. Ә)2. Б)1
3.Қырықжапырақтәрізділердің жапырағы неше түрлі
А)3. Ә)1. Б)2
4.Қырықжапырақтың қай түрі Қазақстанның «Қызыл кітабына
енгізілген.
А)Мыңжылқы қырықжапырағы. Ә)Еркек усасыршөп . Б)Плаун
5.Топтасып жинақталған спорангийлер не деп аталады?
А)Вайя. Ә)Спора. Б)Сорус
6. Қырықжапырақтың тамырсабағы не деп аталады?
А)Ұзарған сабақ. Ә)Қысқарған сабақ. Б)Жатаған сабақ
7 слайд
ІІІ. “Проблема қою”
Жаңа сабақ
15минТопқа бөлу
1 мин
Қарағай
8 слайд
IV. Гипотеза ұсыну
(5мин)
Оқушылар жұмысы бойынша
сөйлейдіIV. Гипотеза ұсыну
(5мин)
9 слайд
Денсаулық ағашы
Қазақстандағы адам денсаулығына ең пайдалы
өсімдіктің бірі - ағаш тектес
немесе бұтақ тұрпатты арша.
Арша – ағаш-фармацевт.
Осы өсімдік бөлетін фитоноцидтер адам
денсаулығына ем
болатын таза ауа тудырады.
Мәселен, ғалымдардың мәліметіне сүйенсек,
арша жылына орта есеппен
1 тоннадан аса шаңды жұтып,
айналасына 1,5 мың литр оттегі бөліп
шығарады екен
Арша орманының 1 гектары жылына 1
8 миллион м3 ауаны
көміртегі газынан тазартып,
50-65 тоннаға дейін шаң-тозаңды
зиянды газдардан арылтып, сүзіп отыратын көрінеді.
Қазақ халқы аршаны "денсаулық ағашы" деп атайды.
Аршалар кейде 4 мың жылға дейін өсе береді.
Ал, 500-600 жыл арша үшін қарапайым
жастың бірі саналады.
10 слайд
Тянь-шаньдық шырша
Іле Алатауындағы жалғыз қылқан жапырақты
ағаш – Тянь-шаньдық шырша.
Тянь-шань шыршасының ең үлкенінің
жасы – 600 жыл шамасында,
ол Түрген өзені бойында (Іле Алатауы) бір
ағаштан анықталған.
Тянь-шаньдық шыршаның ең жуаны
1913 жылы Алматы маңындағы
Кіші Алматы алқабындағы Горельник
шатқалынан табылған.
Түбінің диаметрі – 3 м шамасында,
шеңберінің ұзындығы – 9,45 м.
11 слайд
V . Тексеру кезеңі
(15 мин)
І топ. Қарағай тобы. №20 зертқаналық
жұмыс.
ІІ топ. Шырша тобы. Бейнежазбамен
жұмыс.
ІІІ топ. Арша тобы. Мәтінмен жұмыс
12 слайд
Сүрек- ағаш діңінің (сабағының) су өткізгіш бөлігі
Дің - ағаш сабағы
Қылқанды - жапырақтары ине тәрізді жіңішке, кей түрінде ұшы үшкір
Микориза - “ микос”-саңырауқұлақ және “риза” – тамыр.
Эндосперм- қоректендіруші ұлпа.
“ Бүржидек”- бүр жұмсақ, шар тәрізді, жидекке ұқсас
Эрозия - латынша “ерозио”-жегідей жеу, бүлдіру
Фитоницид- бактерияларды жоятын ерекше ұшқыш зат.
Бір үйлі- аталығы мен аналығы бір өсімдікте орналасқан.
Екі үйлі- аналығы бір өсімдікте, аталығы екінші өсімдікте орналасқан V І. Соңғы сөз
(3 мин)
13 слайд
- Ашық тұқымды өсімдіктердің
маңызы туралы қосымша
мәліметтер жинақтауV ІІ. Үйге тапсырма
14 слайд
Оқушылардың
аты-жөні Үй
тапсырмасы Ақпарат
жинау Гипотеза
ұсыну Тексеру Қорытын-
ды баға
1 Алшын М
2 Амангелді Д
3 Аманғалиева Г
4 Амурова Д
5 Әсемғалиева К
6 Ерғарин Қ
7 Қайыр И
8 Қалиева А
9 Қуаныш Ж
10 Қуанышқали Д
11 Құсайын М
12 Мақсот И
13 Мақсот М
14 Маңқабаев М
15 Мұхамбетжан А
16 Нұролла Г
17 Сабелова Р
18 Сұлташев Ө VIII . Бағалау. “Бейнет түбі-зейнет”
(Оқушылардың білімін бағалау)
15 слайд
Қосымша деректер...
Ұлы Отан соғысы кезіндегі
Ленинград блокадасында
балаларды қарағай жас
бұтақтарының қайнатпасымен
тамақтандырған. Себебі,
қарағай бұтақтарында С
витамині өте көп.
16 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз