Материалдар / Атомдар мен молекулалар

Атомдар мен молекулалар

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2021
650
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 7.2 А Атомдар.Молекулалар.Заттар. Сабақтың тақырыбы:Атомның құрамы мен құрылысы Оқу мақ

1 слайд
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 7.2 А Атомдар.Молекулалар.Заттар. Сабақтың тақырыбы:Атомның құрамы мен құрылысы Оқу мақсаты: 7.1.2.5-протон,электрон,нейтронды және олардың атомдағы орналасу тәртібін,массасын,зарядын білу Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: - топпен жұмыс істей алады; - топқа берілген тапсырма бойынша бір-бір мысалдан келтіре алады Көптеген оқушылар: -элементтердің ядро зарядын;-электрон санын; -протон санын;-нейтрон санын анықтай алады. Кейбір оқушылар: - теориялық білімдерін практикада кеңінен қолдана біледі. Бағалау критерийі: Оқушы оқу мақсатына жетеді,егер: -атомның құрылысын бейнелейді және алғашқы 20 элементтің атом ядросының құрамын анықтайды. –теориялық білімдерін практикада қолданады. Тілдік мақсаттар: Топпен жұмыс істей алады; протон мен нейтронның айырмашылығын түсіндіре алады; -алғашқы 20 элементтің құрамын сипаттай алады; Пәнге қатысты лексика мен терминология: атом,ядро,электрон,протон,нейтрон Пәнаралық байланыс: жаратылыстану Алдыңғы білім: заттардың жіктелуі (5.3.2.5.) 7.1.2.2-7.1.2.3-7.1.2.4

1 слайд

Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: 7.2 А Атомдар.Молекулалар.Заттар. Сабақтың тақырыбы:Атомның құрамы мен құрылысы Оқу мақсаты: 7.1.2.5-протон,электрон,нейтронды және олардың атомдағы орналасу тәртібін,массасын,зарядын білу Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: - топпен жұмыс істей алады; - топқа берілген тапсырма бойынша бір-бір мысалдан келтіре алады Көптеген оқушылар: -элементтердің ядро зарядын;-электрон санын; -протон санын;-нейтрон санын анықтай алады. Кейбір оқушылар: - теориялық білімдерін практикада кеңінен қолдана біледі. Бағалау критерийі: Оқушы оқу мақсатына жетеді,егер: -атомның құрылысын бейнелейді және алғашқы 20 элементтің атом ядросының құрамын анықтайды. –теориялық білімдерін практикада қолданады. Тілдік мақсаттар: Топпен жұмыс істей алады; протон мен нейтронның айырмашылығын түсіндіре алады; -алғашқы 20 элементтің құрамын сипаттай алады; Пәнге қатысты лексика мен терминология: атом,ядро,электрон,протон,нейтрон Пәнаралық байланыс: жаратылыстану Алдыңғы білім: заттардың жіктелуі (5.3.2.5.) 7.1.2.2-7.1.2.3-7.1.2.4

Сабақтың ортасы: Тапсырма 1.топпен жұмыс “Ментальды карта” әдісі Тапсырма 2.жеке жұмыс “ Кім жылдам” әдісі Тапсырма 3 жек

2 слайд
Сабақтың ортасы: Тапсырма 1.топпен жұмыс “Ментальды карта” әдісі Тапсырма 2.жеке жұмыс “ Кім жылдам” әдісі Тапсырма 3 жеке жұмыс “ Химиялық диктант” Сабақтың соңы: Бағалау (өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы) Кері байланыс “ Екі жұлдыз,бір тілек”Сабақтың басы: 1.Ұйымдастыру кезеңі 2.Үй тапсырмасын сұрау (оқушыларға жеке жұмыс түрінде сауалдар беріледі) Үй тапсырмасы бойынша дескриптор ұсыныладыСауалдарды беру арқылы алдыңғы білімді еске түсіріп,Брунердің “Спиральды оқыту” әдісін жүзеге асырамын Выготскийдің ЖАДА – ғы,тиімді оқытудың бірлесікен оқу,белсенді оқу, оқу әңгімелері,қажеттіліктерін қанағаттандыру Бағдарла-да Блум таксономиясында берілген барлық дағдыларды дамыту көзделген.Дағдыларды таксономиялық әдістемеге сәйкес жеңілден күрделіге қарай дамыту.Қалыптастырушы бағалау оқушы-ң оқуда жетістіктерге жетуіне және алға ілгерілеуіне тікелей ықпал етеді.Оқыту мен оқудың бөлінбейтін құрамдас бөлігі

2 слайд

Сабақтың ортасы: Тапсырма 1.топпен жұмыс “Ментальды карта” әдісі Тапсырма 2.жеке жұмыс “ Кім жылдам” әдісі Тапсырма 3 жеке жұмыс “ Химиялық диктант” Сабақтың соңы: Бағалау (өзін-өзі бағалау,топ басшысының бағалауы) Кері байланыс “ Екі жұлдыз,бір тілек”Сабақтың басы: 1.Ұйымдастыру кезеңі 2.Үй тапсырмасын сұрау (оқушыларға жеке жұмыс түрінде сауалдар беріледі) Үй тапсырмасы бойынша дескриптор ұсыныладыСауалдарды беру арқылы алдыңғы білімді еске түсіріп,Брунердің “Спиральды оқыту” әдісін жүзеге асырамын Выготскийдің ЖАДА – ғы,тиімді оқытудың бірлесікен оқу,белсенді оқу, оқу әңгімелері,қажеттіліктерін қанағаттандыру Бағдарла-да Блум таксономиясында берілген барлық дағдыларды дамыту көзделген.Дағдыларды таксономиялық әдістемеге сәйкес жеңілден күрделіге қарай дамыту.Қалыптастырушы бағалау оқушы-ң оқуда жетістіктерге жетуіне және алға ілгерілеуіне тікелей ықпал етеді.Оқыту мен оқудың бөлінбейтін құрамдас бөлігі

Үй тапсырма сын сұрау «Ой шақыру» Жаңа сабақ «Ментальды карта» әдісі «Кім жылдам» әдісі деңгейлік тапсырма лар «Хим

3 слайд
Үй тапсырма сын сұрау «Ой шақыру» Жаңа сабақ «Ментальды карта» әдісі «Кім жылдам» әдісі деңгейлік тапсырма лар «Химиялық диктант» Жал пы ұпайыОқушының аты-жөні: Өзін – өзі бағалауы • «Үй тапсырмасы «Ой шақыру» әдісі бойынша сұрақтар беріледі әрбір дұрыс жауап 1 ұпай, барлығы 4 ұпай • «Ментальді карта» немесе «постермен жұмыс» (постерді жасау кезінде топпен бірігіп жұмыс жасаса – 1 ұпай, постерді қорғауға қатысса – 1 ұпай,берілген мәтініне сәйкес мысал келтірсе - 1 ұпай) – барлығы 3 ұпай • «Кім жылдам» әдісі бойынша деңгейлік тапсырмалар беріледі (А деңгейінен – 1 ұпай,В деңгейінен -2 ұпай.с деңгейінен – 3 ұпай) барлығы – 6 ұпай • Химиялық диктант » - әр дұрыс жауап 1 ұпай – барлығы дұрыс болса 5 ұпай Баға шкаласы: «5» - 16-18 ұпайдың аралығы «4» - 12-15 «3» - 6-11 «2»- 0-5

3 слайд

Үй тапсырма сын сұрау «Ой шақыру» Жаңа сабақ «Ментальды карта» әдісі «Кім жылдам» әдісі деңгейлік тапсырма лар «Химиялық диктант» Жал пы ұпайыОқушының аты-жөні: Өзін – өзі бағалауы • «Үй тапсырмасы «Ой шақыру» әдісі бойынша сұрақтар беріледі әрбір дұрыс жауап 1 ұпай, барлығы 4 ұпай • «Ментальді карта» немесе «постермен жұмыс» (постерді жасау кезінде топпен бірігіп жұмыс жасаса – 1 ұпай, постерді қорғауға қатысса – 1 ұпай,берілген мәтініне сәйкес мысал келтірсе - 1 ұпай) – барлығы 3 ұпай • «Кім жылдам» әдісі бойынша деңгейлік тапсырмалар беріледі (А деңгейінен – 1 ұпай,В деңгейінен -2 ұпай.с деңгейінен – 3 ұпай) барлығы – 6 ұпай • Химиялық диктант » - әр дұрыс жауап 1 ұпай – барлығы дұрыс болса 5 ұпай Баға шкаласы: «5» - 16-18 ұпайдың аралығы «4» - 12-15 «3» - 6-11 «2»- 0-5

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ