Материалдар / «Автоматты толық емес бөлшектеу және жинақтау»
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Автоматты толық емес бөлшектеу және жинақтау»

Материал туралы қысқаша түсінік
Оқушылар үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2018
444
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«№46 мектеп-лицей» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Сабақтың тақырыбы: «Автоматты толық емес бөлшектеу және жинақтау» АӘ және

1 слайд
«№46 мектеп-лицей» коммуналдық мемлекеттік мекемесі Сабақтың тақырыбы: «Автоматты толық емес бөлшектеу және жинақтау» АӘ және ТД пәні мұғалімі Ер ғали Сарсеков

Сабақтың мақсаттары: Оқушыларды Калашников автоматын (қол пулеметін) бұзу жəне жинау, қару жəне патронды қолдану кезіндегі қау

2 слайд
Сабақтың мақсаттары: Оқушыларды Калашников автоматын (қол пулеметін) бұзу жəне жинау, қару жəне патронды қолдану кезіндегі қауіпсіздік ережелері, жартылай бұзудан кейін автоматты жартылай жинау тәртібін үйрету. Оқушылардың Калашников автоматы бойынша білімін дамыту. Оқушылардың бойында Отанның қырағы жауынгері, елінің сенімді азаматы болып өсуіне тәрбиелеу.

Үй тапсырмасын сұрау «Бір қадам алға...» Оқушыларға өткен материалдарға байланысты сұрақтар қоямын. Жауап дұрыс болса,

3 слайд
Үй тапсырмасын сұрау «Бір қадам алға...» Оқушыларға өткен материалдарға байланысты сұрақтар қоямын. Жауап дұрыс болса, бір қадам алға жылжиды, қате болса, бір қадам артқа шегінеді. Осылайша бірнеше сұрақ қою арқылы оқушылардың зейінін сабаққа шоғырландырып аламын.

Топқа бөлу Сыныпты автомат бөліктері арқылы 2 топқа бөлемін

4 слайд
Топқа бөлу Сыныпты автомат бөліктері арқылы 2 топқа бөлемін

Жаңа сабақ бойынша презентация

5 слайд
Жаңа сабақ бойынша презентация

Атақты конструктор Михаил Тимофеевич Калашников. 5,45 мм жетілдірілген Калашников автоматы дербес қару, ол қарсыластың тірі

6 слайд
Атақты конструктор Михаил Тимофеевич Калашников. 5,45 мм жетілдірілген Калашников автоматы дербес қару, ол қарсыластың тірі күшін жою мен атыс құралдарынқұртуға арналған. Қарсыласты қоян-қолтық шайқаста жеңіліске ұшырату үшін автоматқа сүңгі-пышақ бекітіледі. Автоматтан автоматты (АВ) немесе жекелей (ОД) атыс жүргізіледі. Автоматты атыс автоматтан атудың негізгі түрі болып табылады: ол қысқа (5 атысқа дейін) және ұзақ атумен (10 атысқа дейін) кезекпен және үзбей жүргізіледі. Атыс кезінде патрондардың берілуі автоматта 30 патронға дейін болатын қорабы оқжатардан жүргізіледі.

IV тарау. 4 сабақ. Автоматты (пулеметті) бөлшектеу және жинақтау . • Автоматты бөлшектеу толық және толық емес болуы мүм

7 слайд
IV тарау. 4 сабақ. Автоматты (пулеметті) бөлшектеу және жинақтау . • Автоматты бөлшектеу толық және толық емес болуы мүмкін: толық емес бөлшектеу – автоматты тазалау, майлау және тексеру үшін; толық бөлшектеу – жаңбыр мен қар астында қалғанда не жөндеу кезінде автоматты қатты ластанудан тазалау үшін жүргізіледі.

Автоматтың құрылысы Автоматтың негізгі бөліктері мен механизмдері:

8 слайд
Автоматтың құрылысы Автоматтың негізгі бөліктері мен механизмдері:

1. Ұңғы және ұңғы қорабы,2. көздеуіш құралдары, 3. тапанша сабы,4. дүм.

9 слайд
1. Ұңғы және ұңғы қорабы,2. көздеуіш құралдары, 3. тапанша сабы,4. дүм.

Автоматты бөлектеу және жинақтау

10 слайд
Автоматты бөлектеу және жинақтау

Оқжатарды бөлектеу. Автоматты сол қолмен дүмінің мойыншасынан не құндағынан ұстап, оң қолмен оқжатарды орай ұстайды, бас

11 слайд
Оқжатарды бөлектеу. Автоматты сол қолмен дүмінің мойыншасынан не құндағынан ұстап, оң қолмен оқжатарды орай ұстайды, бас бармақпен бекітпішті қысып, оқжатардың төменгі жағын ілгері ұмсындырып бөлектеп алады.

Ауыстырғышты «сақтандырғыш» жағдайына қояды.

12 слайд
Ауыстырғышты «сақтандырғыш» жағдайына қояды.

Оқтықта оқ бар-жоғы тексеріледі, бұл үшін ауыстырғыш төменге түсіріледі, оны «АВ» немесе «ОД» жағдайына қойып, бекітпе жақт

13 слайд
Оқтықта оқ бар-жоғы тексеріледі, бұл үшін ауыстырғыш төменге түсіріледі, оны «АВ» немесе «ОД» жағдайына қойып, бекітпе жақтауының тұтқасы кейін жылжытылады, оқтықты тексеріп, бекіткіш жақтауы жіберіліп, шүріппе ұрыстық қайырудан босатылады.

Жабдықтар пеналын дүм ұясынан шығарып алу. Оң қолдың сұқ саусағымен дүм ұясынан қақпағын пенал серіппенің әсерімен ұядан

14 слайд
Жабдықтар пеналын дүм ұясынан шығарып алу. Оң қолдың сұқ саусағымен дүм ұясынан қақпағын пенал серіппенің әсерімен ұядан шығатындай етіп басады.

Сүмбіні алу. Сүмбінің ұшын оның басы қарауылдың негізіндегі тіректен шығатындай етіп ұңғыдан тартып, сүмбіні жоғары суырып ал

15 слайд
Сүмбіні алу. Сүмбінің ұшын оның басы қарауылдың негізіндегі тіректен шығатындай етіп ұңғыдан тартып, сүмбіні жоғары суырып алады.

Ұнғы қорапшасының қақпағын бөлектеу. Сол қолмен дүмнің мойнын қамти ұстап, осы қолдың бас бармағымен қайтармалы механизмнің б

16 слайд
Ұнғы қорапшасының қақпағын бөлектеу. Сол қолмен дүмнің мойнын қамти ұстап, осы қолдың бас бармағымен қайтармалы механизмнің бағыттаушы өзегінің дөңесін басады, оң қолмен ұңғы қорабы қақпағының артқы бөлігін жоғары көтеріп, қақпашаны алады.

Қайтармалы механизмді бөліп алу. Автоматты дүмнің мойнынан сол қолмен ұстап тұрып, оң қолмен қайтармалы механизмнің бағыттауш

17 слайд
Қайтармалы механизмді бөліп алу. Автоматты дүмнің мойнынан сол қолмен ұстап тұрып, оң қолмен қайтармалы механизмнің бағыттаушы өзегін оның өкшесі ұңғы қорабының бойлық ойығынан шыққанша ілгері қарай ұмсындырады; бағыттаушы өзектің артқы шетін көтеріңкіреп, қайтармалы механизмді бекітпе жақтауының арнасынан шығарады.

Бекітпемен қоса бекітпе жақтауын алу. Автоматты сол қолмен одан әрі ұстап тұрып, оң қолмен бекітпе жақтауын артқа тірелгенше

18 слайд
Бекітпемен қоса бекітпе жақтауын алу. Автоматты сол қолмен одан әрі ұстап тұрып, оң қолмен бекітпе жақтауын артқа тірелгенше тартып, оны бекітпемен бірге көтеріңкіреп барып, ұңғы қорабынан бөлектеп алады.

Бекітпені бекітпе жақтауынан алу. Бекітпе жақтауын бекітпе жоғарыда болатындай етіп сол қолға алады; оң қолмен бекітпені кейі

19 слайд
Бекітпені бекітпе жақтауынан алу. Бекітпе жақтауын бекітпе жоғарыда болатындай етіп сол қолға алады; оң қолмен бекітпені кейін шегеріп, бекітпенің жетекші дөңесі бекітпе жақтауының фигуралы ойығынан шығатындай етіп, бекітпені алға қарай шығарып алады.

Ұңғылық бастырмасымен газ түтігін босатып алу. Автоматты сол қолмен ұстап тұрып, оң қолмен жабдық пеналын газ түтігі тұйықтал

20 слайд
Ұңғылық бастырмасымен газ түтігін босатып алу. Автоматты сол қолмен ұстап тұрып, оң қолмен жабдық пеналын газ түтігі тұйықталғышының шығыңқысына тік бұрышты саңылаумен кіргізеді, жапқышты өзінен тік жағдайға дейін бұрап, газ түтігін газ каморасының келте түтігінен шығарып алады.

Автоматты толық емес бөлшектеуден кейін жинастыру реті 1. Газ түтікшесін ұңғылық бастырмасымен қосу. 2. Бекітпені бекітпе жақта

21 слайд
Автоматты толық емес бөлшектеуден кейін жинастыру реті 1. Газ түтікшесін ұңғылық бастырмасымен қосу. 2. Бекітпені бекітпе жақтауына қосу. 3. Бекітпемен қоса бекітпе жақтауын ұңғы қорабына қосу. 4. Қайтармалы механизмді қосу. 5. Ұңғы қорабының қақпағын қосу. 6. Шүріппені ұрыстың қайырмасынан босатып, сақтандырғышқа қою. 7. Сүмбіні қосу. 8. Пеналды дүм ұясына салу. 9. Оқжатарды автоматқа қосу.

Топтық тапсырма 1. топ: Автоматты толық емес бөлшектеу 2. топ:Автоматты толық емес жинақтау

22 слайд
Топтық тапсырма 1. топ: Автоматты толық емес бөлшектеу 2. топ:Автоматты толық емес жинақтау

Кері байланыс 1. Нені білемін? 2. Нені білдім? 3. Нені білгім келеді?

23 слайд
Кері байланыс 1. Нені білемін? 2. Нені білдім? 3. Нені білгім келеді?

Қорытынды ДЖИГСО әдісі 1. Жұптар 2 сұрақтан құрастырып бір- біріне қояды 2. Барлық оқушылар кем дегенде 2 дәлел, көпшілігі 4 д

24 слайд
Қорытынды ДЖИГСО әдісі 1. Жұптар 2 сұрақтан құрастырып бір- біріне қояды 2. Барлық оқушылар кем дегенде 2 дәлел, көпшілігі 4 дәлел, кейбірі 6 дәлел келтіреді

Бағалау Топ басшысының бағалау парағына қарап жиынтық баға шығарамын

25 слайд
Бағалау Топ басшысының бағалау парағына қарап жиынтық баға шығарамын

Үйге тапсырма Автоматты толық емес бөлшектеу және жинақтау

26 слайд
Үйге тапсырма Автоматты толық емес бөлшектеу және жинақтау