Материалдар / "Балада күйзелістің бар екенін қалай байқауға болады? " (Ата-аналарға психологиялық кеңестер)
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Балада күйзелістің бар екенін қалай байқауға болады? " (Ата-аналарға психологиялық кеңестер)

Материал туралы қысқаша түсінік
Бала тәрбиесіне байланысты ата-аналарға психологиялық кеңестер. Баланың күйзелісте жүргенін анықтап, олармен дер кезінде жұмыс жасауғапайдалы.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2020
247
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«САРЫСУ АУДАНЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ СӘКЕН СЕЙФУЛЛИН АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕБІ » КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ «БАЛАДА КҮЙ

1 слайд
«САРЫСУ АУДАНЫ ӘКІМДІГІ БІЛІМ БӨЛІМІНІҢ СӘКЕН СЕЙФУЛЛИН АТЫНДАҒЫ ОРТА МЕКТЕБІ » КОММУНАЛДЫҚ МЕМЛЕКЕТТІК МЕКЕМЕСІ «БАЛАДА КҮЙЗЕЛІСТІҢ БАР ЕКЕНІН ҚАЛАЙ БАЙҚАУҒА БОЛАДЫ ?» ПЕДАГОГ-ПСИХОЛОГ:Досаев Берик Абдуалиевич

 Балада күйзелістің бар екенің мына белгілерге қарап байқауға болады :  1 .Регресс  Баланың саусақ соруы, үнемі көң

2 слайд
 Балада күйзелістің бар екенің мына белгілерге қарап байқауға болады :  1 .Регресс  Баланың саусақ соруы, үнемі көңіл аударғаныңызды, жанында болғаныңызды, кіші дәретті ұстай алмау.  2.Қорқыныш  Егер балаға бұрын маңызды болмаған, көңіліне әсер етпеген дүниелерден қорқа бастаса, онда стресстің басталуы деген сөз.  3.Ашушаңдық  Ойыншықтарын лақтыру, жиі сөзге келу, сотқарлық, төбелесу т.б

 4.Көңіл-күйінің түсуі  Баланың көңіл-күйі жиі ауыспалы болады, ренжу, еңсесі түсу.  5.Денсаулықтың дұрыс болмауы  Бала

3 слайд
 4.Көңіл-күйінің түсуі  Баланың көңіл-күйі жиі ауыспалы болады, ренжу, еңсесі түсу.  5.Денсаулықтың дұрыс болмауы  Баланың жүйкесіне салмақ түскенде іші немесе басы ауыруы мүмкін. Дене қызуы көтерілуі, бөртпелер шығуы да мүмкін, кейде құсуы да ықтимал.  6.Ұйқының дұрыс болмауы  Ұйқысыздық немесе ұйқы кезіндегі жайсыздықтар. ( Ұйықтап жатып сөйлеу, ұйқылы ояу тұрып кету, шошыну т.б )

 7.Сабақ үлгерімінің нашарлауы  Баланың есте сақтау қабілеті нашарлайды, зейінін шоғырландырудың бұзылысы, бұрынғы жа

4 слайд
 7.Сабақ үлгерімінің нашарлауы  Баланың есте сақтау қабілеті нашарлайды, зейінін шоғырландырудың бұзылысы, бұрынғы жақсы көрген ісімен айналысуға немқұрайлылық.  8.Тез шаршау  Әлсіздік, ұмытшақтық, ойының шашыраңқы болуы.  9.Қарым-қатынастан бас тарту  Жалғыз қалуды қалау, тұйықталу т.б .  10.Компульстивті белгілер  Шашын саусағымен орау, киімінің етегін шиыршықтау, орау, қолдарының дірілдеуі, мақсатсыз қимылдар, тұтығу мұның барлығы балада стресстің бар екенің білдіреді .

« Баланы күйзелістен қалай шығарамыз ?»

5 слайд
« Баланы күйзелістен қалай шығарамыз ?»

 Баланы к үйзелістен шығару үшін үшін, ең алдымен отбасында жайлы атмосфера болу керек.  Ата-анасы бір-бірімен ұрыс-керіс,

6 слайд
 Баланы к үйзелістен шығару үшін үшін, ең алдымен отбасында жайлы атмосфера болу керек.  Ата-анасы бір-бірімен ұрыс-керіс, кикілжіңінен аулақ болғаны абзал.  Балаға көңіл бөлу, уақыт бөлу ;  Жұбату;  Баламен бірге ойнау, сурет салу ;  Баланы түсіну, қолдау ;

 Балаға деген қысымды төмендету ;  Барлық тітіркендіруші факторларды жою ;  Массаж , ароматерапия, тыныс алу жаттығулары ;

7 слайд
 Балаға деген қысымды төмендету ;  Барлық тітіркендіруші факторларды жою ;  Массаж , ароматерапия, тыныс алу жаттығулары ;  Сәтсіздіктерін бетіне баспау ;  Мақтау, мадақтау, қолдау, қолпаштау (өз орнымен );

 Дұрыс тамақтандыру, салауатты өмір салты, күн тәртібі ;  Шектен тыс талаптар мен қаталдықтан аулақ болу ;  Мейіріміңіз бен

8 слайд
 Дұрыс тамақтандыру, салауатты өмір салты, күн тәртібі ;  Шектен тыс талаптар мен қаталдықтан аулақ болу ;  Мейіріміңіз бен сүйіспеншілігіңізді көрсету ;  Баланы тыңдай білу, ойымен талғамымен санасу ;  Балаларды бір-бірімен салыстырмау

Назарларыңыз ға рахмет !

9 слайд
Назарларыңыз ға рахмет !