Материалдар / Баяндама. Биология сабағында білім берудегі жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді қолдану арқылы оқушылардың шығармашылығын арттыру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Баяндама. Биология сабағында білім берудегі жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді қолдану арқылы оқушылардың шығармашылығын арттыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас маманға керек болып калар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Шілде 2018
591
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Шығармашылық тақырыбы:Шығармашылық тақырыбы: Биология сабағында білім алудағы Биология сабағында білім алудағы жаңа әдіс-тәс

1 слайд
Шығармашылық тақырыбы:Шығармашылық тақырыбы: Биология сабағында білім алудағы Биология сабағында білім алудағы жаңа әдіс-тәсілдерді қолданужаңа әдіс-тәсілдерді қолдануШығармашылық тақырыбым:Шығармашылық тақырыбым: Биология сабағында білім берудегіБиология сабағында білім берудегі жаңа әдіс-тәсілдерді тиімді қолданужаңа әдіс-тәсілдерді тиімді қолдану арқылы оқушылардыңарқылы оқушылардың шығармашылығын арттырушығармашылығын арттыру

«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында» Н.Ә.Назарбаев Мақсатым: Биоло

2 слайд
«Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздардың қолында» Н.Ә.Назарбаев Мақсатым: Биология сабағында білім алудағы жаңа әдіс- тәсілдерді пайдалана отырып оқушылардың пәнге деген қызығушылығын, жауапкершілігін сүйіспеншілігін арттыру.

Үй тапсырмасын сұрау: “ Көкпар” ойыны (сұрақ - жауап) Жаңа сабақ: Жасушаның ашылу тарихы. “ Миға шабуыл” әдісі арқылы оқушыл

3 слайд
Үй тапсырмасын сұрау: “ Көкпар” ойыны (сұрақ - жауап) Жаңа сабақ: Жасушаның ашылу тарихы. “ Миға шабуыл” әдісі арқылы оқушылардың ойына түрткі болу.

4 слайд

Кесте толтыру (жеке жұмыс) Р/с органоидтар құрылысы қызметі 1 Эндоплазмалық тор 2 Мембрана қабығы 3 ядро 4 митохондрия Р/с орган

5 слайд
Кесте толтыру (жеке жұмыс) Р/с органоидтар құрылысы қызметі 1 Эндоплазмалық тор 2 Мембрана қабығы 3 ядро 4 митохондрия Р/с органоидтар құрылысы қызметі 1 пластидтер 2 Қабықша саңылауы 3 вакуоль 4 цитоплазмаР/с органоидтар құрылысы қызметі 1 Эндоплазмалық тор 2 Мембрана қабығы 3 ядро 4 митохондрия Р/с органоидтар құрылысы қызметі 1 пластидтер 2 Қабықша саңылауы 3 вакуоль 4 цитоплазма

Жасуша органоидтары Жасуша органоидтары

6 слайд
Жасуша органоидтары Жасуша органоидтары

Жануар жасушасы 1 2 3 4 5 6 7 Өсімдік жасушасы 1 2 3 4 5

7 слайд
Жануар жасушасы 1 2 3 4 5 6 7 Өсімдік жасушасы 1 2 3 4 5

Жасушаның химиялық құрамы Ағзалық заттар Бейағзалық заттар «Топтастыру» стратегиясы Эукариоттар Прокариоттар

8 слайд
Жасушаның химиялық құрамы Ағзалық заттар Бейағзалық заттар «Топтастыру» стратегиясы Эукариоттар Прокариоттар

Сабақты бекіту:

9 слайд
Сабақты бекіту:

Қ\с Оқушының аты- жөні Үй тапсырмасы Тұлғаны таны Кестені толтыру Мағананы тану “ Кубизм әдісі” Жалпы топ ұпайы 1 2 3

10 слайд
Қ\с Оқушының аты- жөні Үй тапсырмасы Тұлғаны таны Кестені толтыру Мағананы тану “ Кубизм әдісі” Жалпы топ ұпайы 1 2 3 4 5

Үйге тапсырма: 1 - деңгей (білу, түсіну): Тақырыпты оқып келу. 2 - деңгей (қолдану, талдау): Өзін - өзі тексеру сұрақтарына ж

11 слайд
Үйге тапсырма: 1 - деңгей (білу, түсіну): Тақырыпты оқып келу. 2 - деңгей (қолдану, талдау): Өзін - өзі тексеру сұрақтарына жауап жазу, тест тапсырмаларын орындау, терминологиялық сөздерді жаттап келу. 3 – деңгей: (Шығармашылыққа, ғылыми - зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар) Қосымша материалдар тауып, шығармашылықпен айналысу.

КЕРІ БАЙЛАНЫС: 1.Маған бүгінгі сабақтан ұнаған үш жағдай... 2.Мені бүгінгі сабақта ойландырған екі жағдай... 3.Менің бір ұсыны

12 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС: 1.Маған бүгінгі сабақтан ұнаған үш жағдай... 2.Мені бүгінгі сабақта ойландырған екі жағдай... 3.Менің бір ұсынысым немесе сұрағым...

Нәтижесінде оқушының: • тіл байлығы жетіледі; • еркін ойлауға мүмкіндік береді және өз ойын еркін жеткізе алады; • жаңа оқыту ү

13 слайд
Нәтижесінде оқушының: • тіл байлығы жетіледі; • еркін ойлауға мүмкіндік береді және өз ойын еркін жеткізе алады; • жаңа оқыту үрдісін қалыптастырады; • өздігінен ізденімпаздық қабілеті артады, жан-жақты ізденеді; • ақпараттық сауаттылығы мен ақпараттық мәдениеті қалыптасады. • оқыту процесінде жаңа технологияларды қолдана отырып білімін шыңдайды; • ақыл-ойын дамытады; • шығармашылық белсенділігі артады; • ұжымдық іс-әрекетке тәрбиелейді.

14 слайд

15 слайд