Материалдар / Баяндама "Мектепке дейінгі сынып заманауи әдістер мен технология жаңа қолданыстағы үдерістер"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Баяндама "Мектепке дейінгі сынып заманауи әдістер мен технология жаңа қолданыстағы үдерістер"

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл материал семинар үшін дайындалған слайд.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Сәуір 2019
400
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Қош келдіңіздер!

1 слайд
Қош келдіңіздер!

Жуалы ауданы әкімдігінің білім бөлімінің “№ 28 Амангелді атындағы орта мектебі” КММ МЕКТЕПАЛДЫ ДАЯРЛЫҚ ТОБЫНЫҢ ТӘРБИЕШІСІ Сей

2 слайд
Жуалы ауданы әкімдігінің білім бөлімінің “№ 28 Амангелді атындағы орта мектебі” КММ МЕКТЕПАЛДЫ ДАЯРЛЫҚ ТОБЫНЫҢ ТӘРБИЕШІСІ Сейдалиева Динара Илесбековна

Баяндама та қырыбы: «Мектепке дейінгі сынып заманауи әдістер мен технология жаңа қолданыстағы үдерістер»

3 слайд
Баяндама та қырыбы: «Мектепке дейінгі сынып заманауи әдістер мен технология жаңа қолданыстағы үдерістер»

Мектепке дейінгі ұйымдардағы педагогикалық үдерістердің инновациялығы – мектепжасына дейінгі балалардың тиімді дамуын

4 слайд
Мектепке дейінгі ұйымдардағы педагогикалық үдерістердің инновациялығы – мектепжасына дейінгі балалардың тиімді дамуына себін тигізетін жаңа технологияларды мақсатты ендіруінде болып табылады. Әлемдік білім беру кеңістігіне интеграциялануға байланысты білім берудің барлық жүйесін жаңғырту үдерісі мектепке дейінгі тәрбие мен оқытуды ұйымдастыруға жоғары талаптар қояды, осы үдеріске жаңа, барынша тиімді психологиялық-педагогикалық тәсілдемені іздеуді қарқындатады. Қоғамның заманауи даму сатысында инновациялық үдерістер, бірінші кезекте, баланың әлеуетті қабілеттіліктерін ашудың бірінші деңгейі ретінде мектепке дейінгі білім беру жүйесіне әсер етеді. Мектепке дейінгі білім берудің дамуы, жаңа сапалы деңгейге өтуі инновациялық технологияларды дайындаусыз мүмкін емес.

Жаңа заман баласы ертеңгі еліміздің болашағы. Жаңа заман баласын қалыптастырып, дамыту үшін, тұлғаның ішкі дүниесі

5 слайд
Жаңа заман баласы ертеңгі еліміздің болашағы. Жаңа заман баласын қалыптастырып, дамыту үшін, тұлғаның ішкі дүниесі мен оның қыр сырын анықтап, мүмкіншіліктері мен қабілетінің дамуына жағдай туғызу қажет. Әрине, мектепке дейінгі балалардың жеке басының қалыптасуы мен дамуы педагогтардың педагогикалық технологияларды қолдана білу сауаттылығына да байланысты. Сонымен қатар, мектепке дейінгі сыныпта инновациялық білім беру құралдарын қолданудың да маңызы зор. Инновациялық білім беру құралдарына: аудио, видео құралдар, компьютер, интерактивті тақта, интернет, мультимедиялық құрал, электрондық оқулықтар мен оқу әдістемелік кешендер, инновациялық сайт және тағы басқалары жатады. Қазіргі таңда көптеген интерактивтік бағдарламалық бөлімдер, қозғалмалы объектілер құруға мүмкіндік беретін векторлық және графикалық жабдықтар көптеп шығып қолданыс табуда. Осындай құралдардың бірі-мультимедиялық оқулықтарды даярлық топтарында кеңінен пайдалану. Бұл жағдайда тәрбиеші әр оқу іс- әрекеттерін бастар алдында жиі көрнекіліктер ауыстырмаған болар еді. Ал, мультимедиялық оқулықтар арқылы тәрбиеші уақытты тиімді және ұтымды пайдаланар еді.

Мектепке дейінгі тәрбиеленушіге мультимедиялық оқулықтар біріншіден, балалардың қызығушылығын арттырады, екіншіден, зе

6 слайд
Мектепке дейінгі тәрбиеленушіге мультимедиялық оқулықтар біріншіден, балалардың қызығушылығын арттырады, екіншіден, зейін қойып көрумен қатар түсінбеген жерлерін қайта көруге мүмкіндік алады. Мультимедиялық оқулықтар балабақшада балаларға арналған таптырмас құрал болып табылады. Өйткені, балалардың зейіні әр түрлі әдемі түстерге, ойыншықтарға, әдемі суреттерге, әсемдікке әуес болады. Мультимедиялық электронды оқулықтар бала үшін де, тәрбиеші үшін де күнде дамытылып отыратын анық түрдегі әдістемелік жүйе болып табылады. Мектепке дейінгі мекемелерде ақпараттық қатынастық технология құралдарын қолданудағы мақсаты — баланың танымдық қызығушылығын қалыптастыру. Балада танымдық қызығушылықтың болуы олардың оқу іс-әрекеттерге белсенді, білімінің сапалы болуына, жағымды мінез құлықтарын қалыптастыруға мүмкіндік береді.

Білім беру үрдісін ақпараттандыру – жаңа ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы дамыта оқыту, дара тұлғаны ба

7 слайд
Білім беру үрдісін ақпараттандыру – жаңа ақпараттық технологияларды пайдалану арқылы дамыта оқыту, дара тұлғаны бағыттап оқыту мақсаттарын жүзеге асыра отырып, оқу-тәрбие үрдісінің барлық деңгейлерінің тиімділігін жоғарлатуды көздейді. Оқу процесінде компьютерлік технологияны қолдану ойды кеңейтуді іске асырып жаңа әдістің пайда болуына, оның ұйымдастыру түріне әкеледі. Білім беруді ақпараттандыру барысында дидактикалық және оқыту құралы болып табылатын компьютер. Бүгінгі мектепке келіп жатқан техникалық жаңалықтардың ішіндегі айрықша орын алатыны – интерактивті тақталар – педагогтардың оқыту үрдісін көрнекі, анық етеді, сондай-ақ, кері байланысты сапалы жүзеге асырады.

Интерактивті тақтамен жұмыс істеудің мұғалім үшін артықшылығы: 1. Мұғалімге жаңа материалды сынып ортасында тұрып түсіндіруге

8 слайд
Интерактивті тақтамен жұмыс істеудің мұғалім үшін артықшылығы: 1. Мұғалімге жаңа материалды сынып ортасында тұрып түсіндіруге мүмкіндік береді; 2. Кез-келген қосымшалардың үстіне сурет салуға және жазба жазуға мүмкіндік береді; 3. Артық уақыт, күш-жігер жұмсамай тақтадағы кескінді, сабақ уақытында жасалған жазбаларды сақтауға және баспаға беруге және материалды қабылдау деңгейін тексеруді жеңілдетеді; 4. Мұғалімдерді оқытудың жаңа түрлерін іздеуге, кәсіби шеберлікке ынталандырады.

Балалар үшін интерактивті тақтамен жұмыс істеудің артықшылығы: 1.Сабақты қызықты етеді және мотивациясын дамытады; 2.Ұжымдық ж

9 слайд
Балалар үшін интерактивті тақтамен жұмыс істеудің артықшылығы: 1.Сабақты қызықты етеді және мотивациясын дамытады; 2.Ұжымдық жұмысқа қатысуға, жеке және әлеуметтік дағдыларын дамытуға көп мүмкіндік береді; 3.Оқыту материалының түсінікті, тиімді және өзгермелі берілуінің арқасында оқушылар қиын сұрақтарды жеңіл және тез қабылдайды. 4.Оқушылар шығармашыл түрде жұмыс істей бастайды және оздеріне деген сенімі арта түседі.

Интерактивті тақта кіші жастағы балаларда оқуға, жаңа білім алуға деген құштарлық туғызады. Интерактивті тақта ақп

10 слайд
Интерактивті тақта кіші жастағы балаларда оқуға, жаңа білім алуға деген құштарлық туғызады. Интерактивті тақта ақпаратты кеңінен ұсыну құралы болып келеді және баланың мотивациясын күшейтеді. Мультимедиалық технологияларды пайдалану арқылы (түс, графика, дыбыс, заманауи видеотехникалық құралдар) түрлі жағдайлар мен ортаны моделдеуге болады. Мультимедиалық бағдарламаларға еңгізілген ойын компоненттері үйренушінің таңымдық әрекетін белсендіреді және материалды ұғынуды күшейтеді. Біз бейбіт елде, мемлекеттік білімді жетілдіруге аса мән берген елде тұрамыз. Жалпы білім берудің мақсаты – терең білімнің, кәсіби дағдылардың негізінде еркін бағдарлай білуге, өзін – өзі дамытуға адамгершілік тұрғысынан жауапты шешімдерді қабылдауға қабілетті жеке тұлғаны қалыптастыру, яғни жеке тұлғаны қалыптастыруға негізделген, ақпаратты технологияны терең меңгерген, жылдам өзгеріп жататын бүгінгі заманға лайықты, жаңашыл тұлғаны қалыптастыру.

11 слайд

12 слайд

Белгілі затты, тұлғаны сапалы өзгертуде қолданылатын білім мен әдіс-тәсілдер жүйесі .

13 слайд
Белгілі затты, тұлғаны сапалы өзгертуде қолданылатын білім мен әдіс-тәсілдер жүйесі . (И.Г. Зайнышев)

Адамның әрекетін, біліктілігін, тәжірибесін еңбекке қажетті заттарды, әлеуметтік шындықты сапалы өзгертуге бағытталған әрек

14 слайд
Адамның әрекетін, біліктілігін, тәжірибесін еңбекке қажетті заттарды, әлеуметтік шындықты сапалы өзгертуге бағытталған әрекеттер жүйесі. (Р.В. Овчарова)

В.П. Беспалько: «Педагогикалық технология - оқу мен тәрбие процестерінің еске түсіру барысында қолданған құралдар мен әдісте

15 слайд
В.П. Беспалько: «Педагогикалық технология - оқу мен тәрбие процестерінің еске түсіру барысында қолданған құралдар мен әдістер жиынтығы, олар білім мақсатын тиімді жүзеге асыруға мүмкіндік береді».

16 слайд

17 слайд

Жаңа технологияны қолдану төмендегідей кезеңдер арқылы іске асады: 1 кезең – оқып үйрену; 2 кезең – меңгеру; 3 кезең - тәж

18 слайд
Жаңа технологияны қолдану төмендегідей кезеңдер арқылы іске асады:   1 кезең – оқып үйрену;  2 кезең – меңгеру;  3 кезең - тәжірибеге енгізу;  4 кезең – дамыту. 

Жаңа технологиямен жұмыс істеу үшін төмендегідей алғы шарттар қажет:  Оқу үрдісін интенсивтендіруді жаппай қолға алу;  Т

19 слайд
Жаңа технологиямен жұмыс істеу үшін төмендегідей алғы шарттар қажет:    Оқу үрдісін интенсивтендіруді жаппай қолға алу;   Тәрбиеленушілердің сабаққа қатыспаушылығын болдырмау шараларын кешенді түрде қарастыру. Оның ғылыми- әдістемелік, оқыту-әдістемелік, ұйымдастырушылық себептеріне үнемі талдау жасап, назарда ұстау;   Жаңа оқулықтарының мазмұнын зерттеп білу, білімді деңгейлеп беру технологиясын меңгеру арқылы балаларға білімді мемлекеттік стандарт деңгейінде игеруге қол жеткізу;   Оқыту үрдісін ізгілендіру мен демократияландыруды үнемі басшылыққа алу қажет. 

Жаңа технологиялардың педагогикалық негізгі қағидалары: • Балаға ізгілік тұрғысынан қарау; • Оқыту мен тәрбиенің бірлігі; •

20 слайд
Жаңа технологиялардың педагогикалық негізгі қағидалары:   • Балаға ізгілік тұрғысынан қарау;  • Оқыту мен тәрбиенің бірлігі;  • Баланың танымдық күшін қалыптастыру және дамыту;  • Баланың өз бетімен әрекеттену әдістерін меңгерту;  • Баланың танымдылық және шығармашылық икемділігін дамыту;  • Әр баланың дамуы үшін жүйелі жұмыс істеу;  • Баланың оқу үрдісін сезінуі.  Қорытындылай келе, Білім – теңіз, оның тереңіне құпиясын ашатындар ғана бойлай алмақ. Ондай адамдарды дайындайтын, білім, тәрбие беретін бала жанының бағбаны – тәрбиеші. Ал ұстаз білімді бала санасына сабақ арқылы жеткізеді. Ол – ұстаздың бір-біріне ұқсамайтын жан-жақты өткізген сабақтары. «Білім беру – табиғат пен қоғам жайында ғылымды жинақталған білім жүйесін жеке адамның меңгеруі және оны өмірде тиімді етіп қолдана білу» деп көрсетеді Ж. Қоянбаев. Тәрбиешінің бағыттауымен бала білімді меңгеріп қана қоймай, оны өмірде, іс-тәжірибесінде тиімді қолдана білуі шарт.

Зейін қойып тыңдағандарыңызға рахмет!!!

21 слайд
Зейін қойып тыңдағандарыңызға рахмет!!!