1 слайд
Оқушыларға гумманитарлық бағыттағы
пәндерден үй тапсырмасын беру
мөлшерінің оқу сапасының арттыруға
ықпалы.
Баяндама әзірлеген:
Г.Т.Қоңырбаева
ІІІ (базалық) деңгей
№ 3 педагогикалық кеңес отырысы
2 слайд
Мұғалімнің оқушыға
сабақтан кейін өз бетімен
орындауға берген
тапсырмасыҮй тапсырмасы дегеніміз не?
3 слайд
Әдетте әрбір сыныпта шамамен 25-28 оқушы
оқиды,
45 минут ішінде мұғалім үй тапсырмасын
тексеріп, 7 оқушыға баға қойып, жаңа сабақты
түсіндіріп беруі керек немесе өзге түрлендірілген
тапрсырмалар, т.б. орындатып үлгеруі керек,
Ал, бұл «мазасыз» сынып болса білім мен
тәрбиелеу қатар жүргізілуі керек,
Әрбір сабақ 45 минут қана, онда мұғалім әр
баламен жекелеме жұмыс жасап үлгермейдіМұғалімге үй тапсырмасын беру не
үшін қажет?
4 слайд
Үй тапсырмасын орындау оқушының сабақта
өтілген жаңа ақпараттарды өз ой елегінен өткізу
арқылы оның таныс емес дүниелерді:
Қабылдауына (А деңгейлі оқушыға)
Түсінуіне (А деңгейлі оқушыға )
Түйсінуіне (В деңгейлі оқушыға)
Игеруіне (В деңгейлі оқушыға)
Меңгеруіне ( С деңгейлі оқушыға ақпаратты
сараптама жасау арқылы жаңа ақпарат, яғни
қорытынды жасауға) жағдай жасаладыҮй тапсырмасын орындау оқушыға
не береді ?
5 слайд
Үй тапсырмасын жасауға кететін уақыт
2-3 сыныптарға 1,5 сағаттан
4-5 сыныптарға 2 сағаттан
6-8 сыныптарға 2,5 сағаттан
9-11 сыныптарға 3 сағаттан
аспауы керекҮй тапсырмасын орындауға қойылатын қандай
шектеулер бар?
6 слайд
1. 4-5 беттік мәтінді оқу және мазмұндауға дайындалу
(әдебиет, тарих, география)
2. 5-6 жаттығу орындау (қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын
тілі)
3. 5-6 есеп (кейде одан да көп) (математика, физика,
химия)
4. Әңгіме жазу (1-4 сыныптар ана тілі , 5- 11 сыныптар
әдебиет, тарих)
5. Ереже жаттау (қазақ тілі, орыс тілі, математика,
физика , т.б)Ал оқушы күніне 4-5 сабақтан үй
тапсырмасын орындауы керек.
Қалай үлгереді?
7 слайд
Сонда бұл тапсырмалар
қандай болуы керек?
8 слайд
Мәтінді оқуға берсеңіз, оны жаттап алуға мәжбүрлемей
тек басты идеяға негізделген шағын әңгіме (5-6 сөйлем)
құрастыруды тапсыруға болады (ақпаратты білу мен
пайдалана алу критерийлері)
Ереже жаттауға берсеңіз оны «түнде оятқанда
білетіндей емес» мәнін түсіне білуге дағдыландырыңыз
(білу, түсіну критерийлері)
7-11 сыныптарға 5-9 беттік мәтінді мазмұндауға берудің
орнына тест құрау, ребус құрау, криптограмма,
сөзжұмбақ, т.б. құрастыру оқушыны басты терминдер
мен ұғымдарды игеруге, ең басты ойды ажырата алуға
үйретеді (білу, түсіну, қолдану, анализ бен синтездеу, баға
беру критерийлері) Түрлендірілген үй
тапсырмалары:
9 слайд
Бастауыш сынып о қушылар ына анкеталық сауалнама беру арқылы
зерттеу жасауымызға да болады. Оның мазмұны төмендегідей:
1. Сен үй тапсырмасын қалай орындайсың?
а) өз бетінше;
ә) кейде ата – ананың көмегін қажет етемін;
б) үнемі ата – ана қадағалауымен;
2. Үй тапсырмасын өз бетіңше дұрыс орындауға қандай жағдай кедергі
болады?
а) жаңа сабақты түсінбеуден;
ә) мұғалім орындайтын жолын түсіндірмейді;
б) ата – анам көмектеспейді.
3. Үй тапсырмасының қандай түрде берілгендігін қалар едің?
а) тек оқып келу;
ә) құрастыру, шешу;
б) түсінгенін жазып келу;
4. Үй тапсырмасын бағалауды қалай жүргізгенді қалайсың?
а) сабақ үстінде;
ә) жинап алып тексеру;
б) жауап беруге қиналамын;
Сауалнама арқылы үй тапсырмасын орындауда балалард ың дербестіг інің
қаншалықты қалыптас қ андығы н және өз бетінше тапсырма орындай
ал атындығын анықтай аламыз.
10 слайд
Бастауыш сынып оқушыларының үй тапсырмасын өз бетінше
орындау жауапкершілігін қалыптастырудың тиімді жолдары:
1. Оқушының үй тапсырмасын дұрыс, өз бетінше орындауын
мұғалім үнемі қадағалап, бағыттап, дер кезінде қатесін
түзеп,дұрыс талап қоя білуі керек .
2. Баланың жасы неғұрлым кіші болса, соғұрлым берілген
тапсырма да қызықты болуы шарт.
3. Берілген тапсырма ойын оятып, қабілетін дамытатын,
талдап, жинақтап, салыстыруға берілетін болуы қажет.
4. Үй тапсырмасы міндетті түрде бағалануы керек . Ол
оқушының еңбегі. Әр мұғалім өзінің шеберлігіне қарай түрлі
интербелсенді әдіс-тәсілдерді қолдана отырып үй
тапсырмасын толық сыныптан сұрай алатындай болуы керек.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз