Материалдар / Баяндама "Оқушыларға гумманитарлық бағыттағы пәндерден үй тапсырмасын беру мөлшерінің оқу сапасының арттыруға ықпалы"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Баяндама "Оқушыларға гумманитарлық бағыттағы пәндерден үй тапсырмасын беру мөлшерінің оқу сапасының арттыруға ықпалы"

Материал туралы қысқаша түсінік
Баяндама пән мұғалімдеріне үй тапсырмасын беру мөлшерінің оқу сапасын арттырудағы ықпалын көрсетеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Маусым 2018
443
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Оқушыларға гумманитарлық бағыттағы пәндерден үй тапсырмасын беру мөлшерінің оқу сапасының арттыруға ықпалы. Баяндама әз

1 слайд
Оқушыларға гумманитарлық бағыттағы пәндерден үй тапсырмасын беру мөлшерінің оқу сапасының арттыруға ықпалы. Баяндама әзірлеген: Г.Т.Қоңырбаева ІІІ (базалық) деңгей № 3 педагогикалық кеңес отырысы

Мұғалімнің оқушыға сабақтан кейін өз бетімен орындауға берген тапсырмасыҮй тапсырмасы дегеніміз не?

2 слайд
Мұғалімнің оқушыға сабақтан кейін өз бетімен орындауға берген тапсырмасыҮй тапсырмасы дегеніміз не?

 Әдетте әрбір сыныпта шамамен 25-28 оқушы оқиды,  45 минут ішінде мұғалім үй тапсырмасын тексеріп, 7 оқушыға баға қ

3 слайд
 Әдетте әрбір сыныпта шамамен 25-28 оқушы оқиды,  45 минут ішінде мұғалім үй тапсырмасын тексеріп, 7 оқушыға баға қойып, жаңа сабақты түсіндіріп беруі керек немесе өзге түрлендірілген тапрсырмалар, т.б. орындатып үлгеруі керек,  Ал, бұл «мазасыз» сынып болса білім мен тәрбиелеу қатар жүргізілуі керек,  Әрбір сабақ 45 минут қана, онда мұғалім әр баламен жекелеме жұмыс жасап үлгермейдіМұғалімге үй тапсырмасын беру не үшін қажет?

Үй тапсырмасын орындау оқушының сабақта өтілген жаңа ақпараттарды өз ой елегінен өткізу арқылы оның таныс емес дүниелерді

4 слайд
Үй тапсырмасын орындау оқушының сабақта өтілген жаңа ақпараттарды өз ой елегінен өткізу арқылы оның таныс емес дүниелерді:  Қабылдауына (А деңгейлі оқушыға)  Түсінуіне (А деңгейлі оқушыға )  Түйсінуіне (В деңгейлі оқушыға)  Игеруіне (В деңгейлі оқушыға)  Меңгеруіне ( С деңгейлі оқушыға ақпаратты сараптама жасау арқылы жаңа ақпарат, яғни қорытынды жасауға) жағдай жасаладыҮй тапсырмасын орындау оқушыға не береді ?

Үй тапсырмасын жасауға кететін уақыт  2-3 сыныптарға 1,5 сағаттан  4-5 сыныптарға 2 сағаттан  6-8 сыныптарға 2,5 сағаттан

5 слайд
Үй тапсырмасын жасауға кететін уақыт  2-3 сыныптарға 1,5 сағаттан  4-5 сыныптарға 2 сағаттан  6-8 сыныптарға 2,5 сағаттан  9-11 сыныптарға 3 сағаттан аспауы керекҮй тапсырмасын орындауға қойылатын қандай шектеулер бар?

1. 4-5 беттік мәтінді оқу және мазмұндауға дайындалу (әдебиет, тарих, география) 2. 5-6 жаттығу орындау (қазақ тілі, орыс

6 слайд
1. 4-5 беттік мәтінді оқу және мазмұндауға дайындалу (әдебиет, тарих, география) 2. 5-6 жаттығу орындау (қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі) 3. 5-6 есеп (кейде одан да көп) (математика, физика, химия) 4. Әңгіме жазу (1-4 сыныптар ана тілі , 5- 11 сыныптар әдебиет, тарих) 5. Ереже жаттау (қазақ тілі, орыс тілі, математика, физика , т.б)Ал оқушы күніне 4-5 сабақтан үй тапсырмасын орындауы керек. Қалай үлгереді?

Сонда бұл тапсырмалар қандай болуы керек?

7 слайд
Сонда бұл тапсырмалар қандай болуы керек?

 Мәтінді оқуға берсеңіз, оны жаттап алуға мәжбүрлемей тек басты идеяға негізделген шағын әңгіме (5-6 сөйлем) құрастыруды т

8 слайд
 Мәтінді оқуға берсеңіз, оны жаттап алуға мәжбүрлемей тек басты идеяға негізделген шағын әңгіме (5-6 сөйлем) құрастыруды тапсыруға болады (ақпаратты білу мен пайдалана алу критерийлері)  Ереже жаттауға берсеңіз оны «түнде оятқанда білетіндей емес» мәнін түсіне білуге дағдыландырыңыз (білу, түсіну критерийлері)  7-11 сыныптарға 5-9 беттік мәтінді мазмұндауға берудің орнына тест құрау, ребус құрау, криптограмма, сөзжұмбақ, т.б. құрастыру оқушыны басты терминдер мен ұғымдарды игеруге, ең басты ойды ажырата алуға үйретеді (білу, түсіну, қолдану, анализ бен синтездеу, баға беру критерийлері) Түрлендірілген үй тапсырмалары:

Бастауыш сынып о қушылар ына анкеталық сауалнама беру арқылы зерттеу жасауымызға да болады. Оның мазмұны төмендегідей: 1. Сен

9 слайд
Бастауыш сынып о қушылар ына анкеталық сауалнама беру арқылы зерттеу жасауымызға да болады. Оның мазмұны төмендегідей: 1. Сен үй тапсырмасын қалай орындайсың? а) өз бетінше; ә) кейде ата – ананың көмегін қажет етемін; б) үнемі ата – ана қадағалауымен; 2. Үй тапсырмасын өз бетіңше дұрыс орындауға қандай жағдай кедергі болады? а) жаңа сабақты түсінбеуден; ә) мұғалім орындайтын жолын түсіндірмейді; б) ата – анам көмектеспейді. 3. Үй тапсырмасының қандай түрде берілгендігін қалар едің? а) тек оқып келу; ә) құрастыру, шешу; б) түсінгенін жазып келу; 4. Үй тапсырмасын бағалауды қалай жүргізгенді қалайсың? а) сабақ үстінде; ә) жинап алып тексеру; б) жауап беруге қиналамын; Сауалнама арқылы үй тапсырмасын орындауда балалард ың дербестіг інің қаншалықты қалыптас қ андығы н және өз бетінше тапсырма орындай ал атындығын анықтай аламыз.

Бастауыш сынып оқушыларының үй тапсырмасын өз бетінше орындау жауапкершілігін қалыптастырудың тиімді жолдары: 1. Оқушының үй та

10 слайд
Бастауыш сынып оқушыларының үй тапсырмасын өз бетінше орындау жауапкершілігін қалыптастырудың тиімді жолдары: 1. Оқушының үй тапсырмасын дұрыс, өз бетінше орындауын мұғалім үнемі қадағалап, бағыттап, дер кезінде қатесін түзеп,дұрыс талап қоя білуі керек . 2. Баланың жасы неғұрлым кіші болса, соғұрлым берілген тапсырма да қызықты болуы шарт. 3. Берілген тапсырма ойын оятып, қабілетін дамытатын, талдап, жинақтап, салыстыруға берілетін болуы қажет. 4. Үй тапсырмасы міндетті түрде бағалануы керек . Ол оқушының еңбегі. Әр мұғалім өзінің шеберлігіне қарай түрлі интербелсенді әдіс-тәсілдерді қолдана отырып үй тапсырмасын толық сыныптан сұрай алатындай болуы керек.