1 слайд
2 слайд
•
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет
I. Ұйымдастыру:
•
Оқушылармен амандасу,оқушыларды
түгендеу.
•
II. Психологиялық ахуал қалыптастыру:
•
Құтты қонақ келіпті, Төріме міне
еніпті. Амандасу үлкенге, Тәрбиенің
басы ғой. Ал,кәнеки бәріміз, Сәлем
дейік үлкенге. Сәлеметсіздерме
қонақтар.
3 слайд
«Өз есімі туралы »тренинг.
Оқушылар танысу үшін өздерінің
есімінің бас әрпінен келетін сөз айту.
«Сын есімнен» болуы
керек.Оқушылар өздерінің қандай
екенін жеткізу арқылы көңіл-
күйлерін көтереді
4 слайд
• Ойлау дағдылары:
• Білу ,түсіну ,қолдау ,талдау
• Бағалау критерийлері:
• 1.Шілікті мен Бесшатыр қорғандарын сипаттайды
• 2.Ескерткіштерді салыстырады
• 3.Картадан қорымдардың орналасқан жерін көрсетеді
• 4.Қорғандарды «патша» қорғанынан ажырата алады
• Жұмыс түрлері: Ұжымдық, жеке, топтық, жұптық
• Тілдік мақсат:
• Тыңдалым:Шілікті мен Бесшатыр қорғандары туралы
мәлімет
• Оқылым: Мәтінмен жұмыс
• Жазылым: салыстыру кестесі
• Айтылым: Шілікті мен Бесшатыр қорғандары туралы
деректер
5 слайд
6 слайд
7 слайд
8 слайд
•
«Жұмбақ хат»
•
Балалар, бізге Қазақстанның
ұлттық мәдени мұралар
орталығынан хат келіпті. Бұл
хатта бізге суреттер жіберіпті .
Қане, тамашалап көрейік.
9 слайд
10 слайд
11 слайд
12 слайд
13 слайд
•
Шілікті патша
қорғандары - Шығыс
Қазақстанның далалық
аймақтарында, әсіресе, Тарбағатай
мен Маңырақ тауларының
арасында, Зайсан ауданының
жерінде алып патша корғандары
кездеседі. Оның ең көп
шоғырланған жерін Шілікті
ескерткіштері деп атайды. Шілікті
қорымында барлығы 51 оба бар,
оның бәрі де алып немесе орташа
қорғандар. Алып қорғандардың
диаметрі 100 метр, биіктігі 8 – 10 ,20
метр.
14 слайд
Шілікті қорғанын зерттеу
нәтижесінде
15 слайд
16 слайд
17 слайд
Есік обасын зерттеу нәтижесінде
•
18 слайд
Атырау облысы Аралтөбе қорғаны
19 слайд
Шілікті қабірінің құрылысы
20 слайд
Бесшатыр обалары
21 слайд
•
1-тапсырма
•
«Жұмбақ хат»
•
1.Тарихи диктантты дұрыс орындады.
•
2.Қорғандардың орналасқан жерін дұрыс
жазады.
•
3.Хронологиялық шеңберін анықтайды.
•
4.Зерттеушілерді дұрыс жазады
22 слайд
23 слайд
•
2.Тапсырма.
•
«Венн диаграммасы» әдісі
•
Шілікті Бесшатыр
•
Ұқсастығы
•
Айырмашылығы
•
Шілікті мен Бесшатыр қорғандарының
айырмашылығын және ұқсастығын
анықтайды.
24 слайд
3.Тапсырма.
«Ақиқат - Жалған» әдісі
Берілген мәліметке «Ақиқат –
жалған » деп жауап береді
1.Берілген «Ақиқат-Жалған»
сұрақтарына дұрыс жауап береді.
25 слайд
•
1.Қорған ол бекініс .«Жалған»
•
2.Қорғандар үлкен ,орташа, кіші болып бөлінеді.
«Ақиқат»
•
3.Қорғандардың бөлінуі әлеуметті теңсіздікті
көрсетеді. «Ақиқат»
•
4.Дәліз ол қорғаның есігі. «Жалған»
•
5.Патша қорғандарында жай адамдар жерленген.
« Жалған»
•
6.Шілікті мен Бесшатыр патша қорғандарына
жатады. «Ақиқат»
•
7.Саркофаг қорғанның сыртқы бөлігі. «Жалған»
8.Қабірхана бөренелерден тұрғызылған. «Ақиқат»
26 слайд
Қорытынды
•
«Акросөз әдісі»
•
Патша сөзіне акросөз құрастыру.
•
П-
•
А-
•
Т-
•
Ш-
•
А-
27 слайд
28 слайд
•
29 слайд
•
Топты бағалау кестесі
•
Оқушының аты-жөні
•
«Жұмбақ хат» әдісі
•
Ең жоғарғы балл- 5
•
«Венн диаграммасы » әдісі
•
Ең жоғарғы балл -5
•
«Ақиқат-жалған» әдісі
•
Ең жоғарғы балл -5
•
«Акросөз» әдісі
•
Ең жоғарғы балл -5 Балл
•
Ең жоғарғы балл -20
30 слайд
•
Жоғары балл алған оқушылар
Қазақ ұлттық музейіне жолдама
алды .
•
Құттықтаймыз !
•
•
Жарайсыңдар!
31 слайд
32 слайд
Үйге тапсырма. §27-28 оқу,
10 сұрақ- жауап дайындау.
33 слайд
34 слайд
35 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз