Материалдар / Бесшатыр және Шілікті патша қорғандары 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Бесшатыр және Шілікті патша қорғандары 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация.мұғалімдер үшін
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2019
4704
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

• Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет I. Ұйымдастыру: • Оқушылармен амандасу,оқушыларды түгендеу. • II. Психологиялық ахуал қа

2 слайд
• Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет I. Ұйымдастыру: • Оқушылармен амандасу,оқушыларды түгендеу. • II. Психологиялық ахуал қалыптастыру: • Құтты қонақ келіпті, Төріме міне еніпті. Амандасу үлкенге, Тәрбиенің басы ғой. Ал,кәнеки бәріміз, Сәлем дейік үлкенге. Сәлеметсіздерме қонақтар.

«Өз есімі туралы »тренинг. Оқушылар танысу үшін өздерінің есімінің бас әрпінен келетін сөз айту. «Сын есімнен» болуы керек.Оқ

3 слайд
«Өз есімі туралы »тренинг. Оқушылар танысу үшін өздерінің есімінің бас әрпінен келетін сөз айту. «Сын есімнен» болуы керек.Оқушылар өздерінің қандай екенін жеткізу арқылы көңіл- күйлерін көтереді

• Ойлау дағдылары: • Білу ,түсіну ,қолдау ,талдау • Бағалау критерийлері: • 1.Шілікті мен Бесшатыр қорғандарын сипаттайды •

4 слайд
• Ойлау дағдылары: • Білу ,түсіну ,қолдау ,талдау • Бағалау критерийлері: • 1.Шілікті мен Бесшатыр қорғандарын сипаттайды • 2.Ескерткіштерді салыстырады • 3.Картадан қорымдардың орналасқан жерін көрсетеді • 4.Қорғандарды «патша» қорғанынан ажырата алады • Жұмыс түрлері: Ұжымдық, жеке, топтық, жұптық • Тілдік мақсат: • Тыңдалым:Шілікті мен Бесшатыр қорғандары туралы мәлімет • Оқылым: Мәтінмен жұмыс • Жазылым: салыстыру кестесі • Айтылым: Шілікті мен Бесшатыр қорғандары туралы деректер

5 слайд

6 слайд

7 слайд

• «Жұмбақ хат» • Балалар, бізге Қазақстанның ұлттық мәдени мұралар орталығынан хат келіпті. Бұл хатта бізге суреттер жібері

8 слайд
• «Жұмбақ хат» • Балалар, бізге Қазақстанның ұлттық мәдени мұралар орталығынан хат келіпті. Бұл хатта бізге суреттер жіберіпті . Қане, тамашалап көрейік.

9 слайд

10 слайд

11 слайд

12 слайд

• Шілікті патша қорғандары - Шығыс Қазақстанның далалық аймақтарында, әсіресе, Тарбағатай мен Маңырақ

13 слайд
• Шілікті патша қорғандары  -  Шығыс Қазақстанның  далалық аймақтарында, әсіресе, Тарбағатай мен Маңырақ тауларының арасында,  Зайсан ауданының  жерінде алып патша корғандары кездеседі. Оның ең көп шоғырланған жерін Шілікті ескерткіштері деп атайды. Шілікті қорымында барлығы 51 оба бар, оның бәрі де алып немесе орташа қорғандар. Алып қорғандардың диаметрі 100 метр, биіктігі 8 – 10 ,20 метр.

Шілікті қорғанын зерттеу нәтижесінде

14 слайд
Шілікті қорғанын зерттеу нәтижесінде

15 слайд

16 слайд

Есік обасын зерттеу нәтижесінде •

17 слайд
Есік обасын зерттеу нәтижесінде •

Атырау облысы Аралтөбе қорғаны

18 слайд
Атырау облысы Аралтөбе қорғаны

Шілікті қабірінің құрылысы

19 слайд
Шілікті қабірінің құрылысы

Бесшатыр обалары

20 слайд
Бесшатыр обалары

• 1-тапсырма • «Жұмбақ хат» • 1.Тарихи диктантты дұрыс орындады. • 2.Қорғандардың о

21 слайд
• 1-тапсырма • «Жұмбақ хат» • 1.Тарихи диктантты дұрыс орындады. • 2.Қорғандардың орналасқан жерін дұрыс жазады. • 3.Хронологиялық шеңберін анықтайды. • 4.Зерттеушілерді дұрыс жазады

22 слайд

• 2.Тапсырма. • «Венн диаграммасы» әдісі • Шілікті Бесшатыр • Ұқсастығы • Айырмашылығы • Шілікті м

23 слайд
• 2.Тапсырма. • «Венн диаграммасы» әдісі • Шілікті Бесшатыр • Ұқсастығы • Айырмашылығы • Шілікті мен Бесшатыр қорғандарының айырмашылығын және ұқсастығын анықтайды.

3.Тапсырма. «Ақиқат - Жалған» әдісі Берілген мәліметке «Ақиқат – жалған » деп жауап береді 1.Бе

24 слайд
3.Тапсырма. «Ақиқат - Жалған» әдісі Берілген мәліметке «Ақиқат – жалған » деп жауап береді 1.Берілген «Ақиқат-Жалған» сұрақтарына дұрыс жауап береді.

• 1.Қорған ол бекініс .«Жалған» • 2.Қорғандар үлкен ,орташа, кіші болып бөлінеді. «Ақиқат» • 3.Қорғандардың бөлінуі әлеуметті

25 слайд
• 1.Қорған ол бекініс .«Жалған» • 2.Қорғандар үлкен ,орташа, кіші болып бөлінеді. «Ақиқат» • 3.Қорғандардың бөлінуі әлеуметті теңсіздікті көрсетеді. «Ақиқат» • 4.Дәліз ол қорғаның есігі. «Жалған» • 5.Патша қорғандарында жай адамдар жерленген. « Жалған» • 6.Шілікті мен Бесшатыр патша қорғандарына жатады. «Ақиқат» • 7.Саркофаг қорғанның сыртқы бөлігі. «Жалған» 8.Қабірхана бөренелерден тұрғызылған. «Ақиқат»

Қорытынды • «Акросөз әдісі» • Патша сөзіне акросөз құраст

26 слайд
Қорытынды • «Акросөз әдісі» • Патша сөзіне акросөз құрастыру. • П- • А- • Т- • Ш- • А-

27 слайд

•

28 слайд

• Топты бағалау кестесі • Оқушының аты-жөні • «Жұмбақ хат» әдісі • Ең жоғарғы балл- 5 • «Венн диаграммасы » әдісі • Ең жоға

29 слайд
• Топты бағалау кестесі • Оқушының аты-жөні • «Жұмбақ хат» әдісі • Ең жоғарғы балл- 5 • «Венн диаграммасы » әдісі • Ең жоғарғы балл -5 • «Ақиқат-жалған» әдісі • Ең жоғарғы балл -5 • «Акросөз» әдісі • Ең жоғарғы балл -5 Балл • Ең жоғарғы балл -20    

• Жоғары балл алған оқушылар Қазақ ұлттық музейіне жолдама алды . • Құттықтаймыз ! • •

30 слайд
• Жоғары балл алған оқушылар Қазақ ұлттық музейіне жолдама алды . • Құттықтаймыз ! • • Жарайсыңдар!

31 слайд

Үйге тапсырма. §27-28 оқу, 10 сұрақ- жауап дайындау.

32 слайд
Үйге тапсырма. §27-28 оқу, 10 сұрақ- жауап дайындау.

33 слайд

34 слайд

35 слайд