1 слайд
БАЛАЛАРДЫҢ МЕКТЕПАЛДЫ
ДАЯРЛЫҒЫ БОЙЫНША, МЕКТЕПКЕ
ДЕЙІНГІ ҰЙЫМ ПЕДАГОГТЕРІНІҢ
БІЛІКТІЛІГІН АРТТЫРУ
КУРСЫНДАҒЫ ЖАҢАРТЫЛҒАН
МАЗМҰНДАҒЫ ӘДІС-ТӘСІЛДЕР.
Оралбаева А.Ө
2 слайд
3-сабақ Мектепке дейінгі ұйымның түлегінің моделі
Бағдарламаның түйінді идеяларын негізге алып мектепке дейінгі ұйым
түлегінің моделін құрастырыңыз:
1) дене бітімі дамыған;
2) білуге құмар;
3) өзіне сенімді және белсенді;
4) эмоционалды елгезек;
5) әлеуметтік дағдыларды және ересектермен, құрдастарымен өзара
қарым-қатынас жасаудың, өз бетінше үйренудің дағдылары мен әдістерін
меңгерген;
6) өзі, отбасы, қоғам (жақын әлеумет), мемлекет (ел), әлем және табиғат
жөнінде алғашқы түсініктері бар;
7) орта білім беру ұйымында оқуға қажетті біліктер мен дағдыларды
игерген.
МДТОЖМС
3 слайд
Мектепке дейінгі білім берудің жаңартылған мазмұныны
айырмашылықтары
Салыстыру
көрсеткіштері Ескі мазмұны
Жаңа мазмұны
Педагог тің рөлі Ақпарат көзі
Зерттеуші, жобалар жетекшісі
Негізгі іс-әрекет Ойын
Нәтижеге қол жеткізуге бағытталған ойындар және
тапсырмалар
Білім беру
процесін
ұйымдастырудың
негізгі моделі Оқу
Ересек пен баланың бірлескен іс-әрекеті
Балалармен
жұмыстың негізгі
түрі Сабақ
Өзіндік оқу, баланың әрекетін бақылау, зерттеу,
эксперимент жүргізу, талқылау, топтама жинау,
жобаларды жүзеге асыру, шеберхана және т.б.
Оқыту уәжі Әдетте балалардың оқу
әрекетінің өзіне деген
қызығушылығымен
байланысты емес. Сабақ
педагогтың беделіне
негізделеді . Іс-әрекеттің алуан түрлерін ұйымдастыру сипатында
іске асатын оқыту уәждері, олар біріншіден,
балалардың сол іс-әрекет түрлеріне
қызығушылығымен байланысты.
Білім беру процес і Көп жағдайда реттелген.
Педагогтің әзірлеген
жоспарына сүйенеді Білім беру процесі балалардың қажеттіліктері мен
қызығушылықтарын есепке алу негізінде
жоспарларға, бағдарламаларға өзгерістерді
(түзетулерді) енгізуді қарастырады.
Бағалау және
мониторинг Нақты бағдарлардың
жоқтығы И ндикатор лар құрастырылған .
4 слайд
Жаңартылған оқу бағдарламаларының
құрылымының қағидаттары
- Пән мазмұнының спиралді
қағидатпен берілуі - оқытудың тәрбиелік әлеуетін
арттыру, оқушының
адамгершілік-рухани
қасиеттерін қалыптастыру;
- Блум таксономиясы бойынша
оқу мақсаттарының
иерархиясы; - білім беру деңгейлері
аралығында пән бойынша
сабақтастықты ескеруге
мүмкіндік беретін толық оқу
курсы бойынша педагогикалық
мақсат қою;
- бір білім беру аясындағы
және пәнаралық
байланыстарды жүзеге асыру
мақсатында «ортақ
тақырыптардың» берілуі - бөлімдердің мазмұны мен
ұсынылған тақырыптардың
уақыт талабына сәйкес келуі,
әлеуметтік дағдыларды
қалыптастыруға назар
аударылуы;
- оқу үдерісін ұзақ мерзімді,
орта мерзімді және қысқа
мерзімді жоспарлар арқылы
ұйымдастыру; - оқытудағы жүйелі - әрекеттік
ұстаным (оқушының білім алу
үдерісіне белсенді қатысу)
4
5 слайд
Бала үні
… бала дүниеге
келгеннен бастап
азамат болып
табылады және олар
ойы мен пікірін еркін
білдіру құқығына ие
болуы тиіс, ол
тәжірибені
балабақшада меңгеруі
қажет.
(Тони Бертрам)
6 слайд
4К моделі
1. Critical thinking ( тапсырмалдарда сыни ойлау).
2. Communication ( қарым-қатынас).
3. Creativity ( креативтілік шығармашылық).
4. Collaboration ( командалық жұмыс)
( Griffin , P ., McGaw , B . and Care , E ., 201 2).
7 слайд
Әр баланың жеке
қажеттіліктерін
қанағаттандыру :
•
Түсуіне және дағдыларының
дамуына ықпал ету;
•
Ынтасы мен сенімділігін
арттыру
•
Иедяны жақсы түсінуі үшін
ынталандыру
•
Барлық балалар үшін
мүмкіндіктер жасау;
•
Барлық бала үшін күтілетін
нәтижеге қол жеткізу Саралау
Picture H
8 слайд
«Difference» – латын тілінен
аударғанда бүтінді түрлі формаға,
элементке, бөлшекке мүшелеп
бөлу, саралау дегенді білдіреді.
Тапсырманы оқушылардың
тәжірибесіне, білімі мен
қабілеттеріне қарай беру .
Мұғалім кез келген сыныптағы
оқушылардың қабілеттерін білуге
тиіс .
9 слайд
Тапсырм
а
Жұмыс
қарқын
ы Топтау
Қолдау Нәтиже
Рөлдер
Диалог/
Сұрақ
тарды
пайдалануАқпарат
Үй
жұмысы
Ресурст
ар Саралау
ТӘСІЛІ
10 слайд
Бақылау Бала үні
Жекелей
МадақтауСоциаметриялық картаҚысқы мерзімді
бақылау Ашық сұрақта р
Кері байланыс жасау
Мақсатты
бақылау
11 слайд
Ақпараттық қоғамның сөздік қорында тағы да бір жаңа ұғымдар
- Smart, Smart education ұғымдары белсенді түрде еніп келеді.
Smart education ұғымы тіпті көптеген елдерде іс жүзінде жиі
қолдануда. Smart education ұғымының негізгі мәні неде? Сөздің
түбіріне келетін болсақ, « smart» сөзі ағылшын тілінен аударғанда
«зерек», «ақылды» дегенді білдіреді. Смарт - бұл неологизм, сын
есім ретіндегі негізгі мағынасы - парасатты, тапқыр, ақылды, ал
зат есім ретінде – ақыл, алғырлық, зеректілік деген мағынаны
білдіреді.
12 слайд
1,Мақсат нақты болу керек айқын болу керек дегенді білдіреді
уақыт (сағат,тәулік, ай,жыл немесе т.б)
2.Мақсат өлшенетін болу керек. ,
3.Мақсат қолдан келерлік болу керек.
4.Мақсат шынайы болу керек. .
5.Мақсаттың мерзімі анықталған болу керек.
Мақсат қоюды қарапайым өмірден алынған мысалмен түсіндіріп көрелік.
Сыртта аяз, үйдің іші салқын болса, мен «Отынмен үйді жылытуым керек»
деген мақсат қоямын. Осы қойылған мақсат дұрыс па? Жоқ, себебі мақсат нақты
емес, немен жылытуым керек
екенін білмеймін. Ал SMART бойынша жүйелесек:
Мақсат: Ағашпен үйді жылыту.
Міндет:
1. Ағашты кесу.
2. Үйге әкелу.
3. Отты тұтату, жағу.
Нәтиже: Үй жылынды.
Міне, осылайша біз мақсат қойған кезде оның SMART мақсат бойынша сипаттарына
жауап берсек, жұмысымыз да соғұрлым нәтижелі болмақ.
13 слайд
Дәріс-5 %
Оқылым-10%
Аудио видео-20%
Көрсету -30%
Топтық жұмыс-50%
Практикалық жұмыс-75%
Білімдегі Басқа қолданыстарды
тәжербие жүзінде оқыту.-90 %
20%- Тәрбиеші
80 % - Тәрбиеленуші<Б
елсен
ді
Белсенді
емес
14 слайд
15 слайд
Сабақты қорытындылау
«ҚҚҚ» стратегиясы бойынша
•
Құнды болды ...
•
Қызықты болды ...
•
Қиын болды ...
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз