Материалдар / Білімдімілер мен шығармашылдар сайысы
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Білімдімілер мен шығармашылдар сайысы

Материал туралы қысқаша түсінік
Мектепке дейінгі ұйымдар тәрбиешілеріне көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Маусым 2019
212
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Білімділер мен шығармашылар сайысы

1 слайд
Білімділер мен шығармашылар сайысы

Сабақтың мақсаты: Білімділік : Білім алушылардың мектепке дейінгі педагогика сабағынан алған білімдерін жинақтап, одан әрі т

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Білімділік : Білім алушылардың мектепке дейінгі педагогика сабағынан алған білімдерін жинақтап, одан әрі танымалдылығын арттыру; Тәрбиелік: Достарын тыңдай білуге, өз ойын дұрыс жеткізуге үйрету, және патриоттық сезімін ояту.Дамытушылы қ : Өткен тақырыптар бойынша білім алушылардың білім деңгейін бақылауға, тез ойлауға, есте сақтауға, өз ойын жан-жақты толық жеткізе білуге, қосымша ізденуге үйрету;

Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд, плакаттар, үлестірмелі қағаздарСабақтың әдісі:Сабақтың әдісі: баяндау,баяндау

3 слайд
Сабақтың көрнекілігі: интерактивті тақта, слайд, плакаттар, үлестірмелі қағаздарСабақтың әдісі:Сабақтың әдісі: баяндау,баяндау, сұрақ-жауап, сұрақ-жауап, практикалық жұмыс,практикалық жұмыс, миға шабуыл, т.бмиға шабуыл, т.б

І айналым І айналым “ Бәйге”

4 слайд
І айналым І айналым “ Бәйге”

ІІ айналымІІ айналым “ Адасқан сөздер ”

5 слайд
ІІ айналымІІ айналым “ Адасқан сөздер ”

Дене тәрбиесі – адам дамуының сандық және сапалық өзгерістеріне бағытталады. Баланың жасына, тәжірибесіне, тәрбие әдісіне

6 слайд
Дене тәрбиесі – адам дамуының сандық және сапалық өзгерістеріне бағытталады. Баланың жасына, тәжірибесіне, тәрбие әдісіне байланысты пайда болатын сандық және сапалық өзгерістер жиынтығы ақыл – ой дамуы деп аталады. Адамгершілік тәрбиесінің маңызды ұстанымы – балаларды ұжымда тәрбиелеу. Мектепке дейінгі ұйымдағы балалар еңбегі ойынмен байланысты. Қоршаған дүниенің, өнердің сұлулығын баланың көруге және сол сұлулықты жасауға баланың қабілетін дамыту мақсатында оның жеке басына ықпал ету – эстетикалық тәрбие деп аталады.

ІІІ айналым ІІІ айналым “ Дода”

7 слайд
ІІІ айналым ІІІ айналым “ Дода”

1010 1 01 0 11 00 11 00Эстетикалық тәрбиеЭстетикалық тәрбие Адамгершілік Адамгершілік тәрбиесітәрбиесіАдамгершілік Адамгершіл

8 слайд
1010 1 01 0 11 00 11 00Эстетикалық тәрбиеЭстетикалық тәрбие Адамгершілік Адамгершілік тәрбиесітәрбиесіАдамгершілік Адамгершілік тәрбиесітәрбиесіЕңбек тәрбиесіЕңбек тәрбиесі 22 00 22 00 33 00 33 00 44 00 44 002 02 0 3 03 0 4 04 02020 3030 4040

10 Эстетикалық тәрбиені жүзеге асырудың міндеттері?

9 слайд
10 Эстетикалық тәрбиені жүзеге асырудың міндеттері?

20 Эстетикалық талғам дегеніміз не?

10 слайд
20 Эстетикалық талғам дегеніміз не?

30 “Өнерде шынайлықты, шындықты ойнап жүрген балалардан үйреніңдер” деген орыс режиссері?

11 слайд
30 “Өнерде шынайлықты, шындықты ойнап жүрген балалардан үйреніңдер” деген орыс режиссері?

40 Эстетикалық сезімнің ерекшелігі:

12 слайд
40 Эстетикалық сезімнің ерекшелігі:

10 Балалар еңбегінің түрлері

13 слайд
10 Балалар еңбегінің түрлері

20 Нені дайындауға болады, бірақ жеуге болмайды?

14 слайд
20 Нені дайындауға болады, бірақ жеуге болмайды?

30 Мектепке дейінгі ұйымда балалар еңбегін ұйымдастыру формалары:

15 слайд
30 Мектепке дейінгі ұйымда балалар еңбегін ұйымдастыру формалары:

40 Тапсырма берудің түрлері:

16 слайд
40 Тапсырма берудің түрлері:

10 Адамгершілік тәрбиесі дегеніміз:

17 слайд
10 Адамгершілік тәрбиесі дегеніміз:

20 Адамгершілік тәрбиесінің міндеттері:

18 слайд
20 Адамгершілік тәрбиесінің міндеттері:

30 Адамгершілік тәрбиесінің ұстанымдары:

19 слайд
30 Адамгершілік тәрбиесінің ұстанымдары:

40

20 слайд
40

IVIV айналым айналым “ Кім жылдам”

21 слайд
IVIV айналым айналым “ Кім жылдам”

Медициналық бақылау Білімдер қорын жинауБ іл ім дер ж үй есін и гер у Шығармашылық ойды дамытуАқыл-ой дамуының негізігі кө

22 слайд
Медициналық бақылау Білімдер қорын жинауБ іл ім дер ж үй есін и гер у Шығармашылық ойды дамытуАқыл-ой дамуының негізігі көрсеткіштері! (дұрыс шертсең жапырақтар сыбдырлап белгі береді) Дұрыс тамақтану Танымдық қызмет әдістерін меңгеру

Дене тәрбиесінің мазмұнына жататын асқабақтарды жинаңыз!Қ а м қо р л ы қ ж а са у жаттықтыру Дұрыс бағалай білу Жеке гигие

23 слайд
Дене тәрбиесінің мазмұнына жататын асқабақтарды жинаңыз!Қ а м қо р л ы қ ж а са у жаттықтыру Дұрыс бағалай білу Жеке гигиена Д е н е ж а тты ғул а р ы Т а б и ғи ж а ғд а й д а ғы а ғз а н ы ң ш ы н ы ғу ы

Адамгершіліктің мазмұнына кіретін асқабақтарды жина! Қарапайым еңбек ісі Іскерлікті қалыптастыру Адамдардың еңбегі Үлкендерг

24 слайд
Адамгершіліктің мазмұнына кіретін асқабақтарды жина! Қарапайым еңбек ісі Іскерлікті қалыптастыру Адамдардың еңбегі Үлкендерге құрметпен қарым- қатынас жасау Патриотизм және азаматтық Ойын іс- әрекетіДұрыс бағалай білу Қоғамдық өмірдегі құбылыстарЕңбектің қоғамдық маңызы мен ұжымдық сипаты

Мектепке дейінгі ұйымдағы балалар еңбегі ойынмен байланысты және ол әр түрлі нысанда көрінеді: (дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтай

25 слайд
Мектепке дейінгі ұйымдағы балалар еңбегі ойынмен байланысты және ол әр түрлі нысанда көрінеді: (дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!) Ұжымшылдық О йы н әрекеттері еңбек әрекеттеріне енгізіледі Еңбек болашақ ойын үшін істеледіҮлкендерге құрмет Қоғамдық өмірдегі құбылыстар Отан сүйгіштікке тәрбиелеуОйында еңбек іс- әрекетінің элементтері көрінеді ABS(X)

Эстетикалық тәрбиенің мазмұны: (дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!)Т абиғатқа эстетикалы қ қаты нас О тан сүйгіш тік Ұ ж

26 слайд
Эстетикалық тәрбиенің мазмұны: (дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!)Т абиғатқа эстетикалы қ қаты нас О тан сүйгіш тік Ұ ж ы м ш ы лды қ Адамдар еңбегіне құрметГуманизм Тұрмысқа эстетикалық қатынас Еңбекке эстетикалы қ қаты насМоральдық сапа Өнерге эстетикалық қатынас

Грек тілінен аударғанда “әдемілік” деген мағына береді? (дұрысы тышқанмен шерткенде жасыл түске боялады) Эстетика еңбек Ақыл-о

27 слайд
Грек тілінен аударғанда “әдемілік” деген мағына береді? (дұрысы тышқанмен шерткенде жасыл түске боялады) Эстетика еңбек Ақыл-ой Адамгершілік дене

VV айналым айналым “ Сөзжұмбақ”

28 слайд
VV айналым айналым “ Сөзжұмбақ”

VV І айналым І айналым “ Тапқыр болсаң тауып көр ”

29 слайд
VV І айналым І айналым “ Тапқыр болсаң тауып көр ”

Суреттер Ертегілер Логикалық сұрақтар

30 слайд
Суреттер Ертегілер Логикалық сұрақтар

Мұғалім

31 слайд
Мұғалім

Тәрбиеші

32 слайд
Тәрбиеші

Балабақшадағы балалар

33 слайд
Балабақшадағы балалар

Абай Құнанбаев

34 слайд
Абай Құнанбаев

Сәкен Сейфуллин

35 слайд
Сәкен Сейфуллин

Мұқағали Мақатаев

36 слайд
Мұқағали Мақатаев

Мағжан Жұмабаев

37 слайд
Мағжан Жұмабаев

Мейрамбек Бесбаев

38 слайд
Мейрамбек Бесбаев

39 слайд

Мұхтар Шаханов

40 слайд
Мұхтар Шаханов

41 слайд

Бауырсақ ертегісі

42 слайд
Бауырсақ ертегісі

Алдар көсе

43 слайд
Алдар көсе

44 слайд

45 слайд

46 слайд

47 слайд

48 слайд

49 слайд

50 слайд

51 слайд

1. Кешегі күн ертеңгі күн болғанда келесі күн жексенбі болар еді.. Сонда бүгін қандай күн? 2. Бұл санда қанша әріп б

52 слайд
1. Кешегі күн ертеңгі күн болғанда келесі күн жексенбі болар еді.. Сонда бүгін қандай күн? 2. Бұл санда қанша әріп бар болса, сонша сан бар. Ол қай сан? 3. Түнге қарай бір отбасы көпірге келеді. Әкесі оны 1 минутта, анасы 2 минутта, бала 5 минутта, ал әжесі 10 минутта өтеді. Олардың қолында бір ғана қол шамы бар. Көпір тек екі адамды өткізе алады. Отбасы осы көпірден 17 минутта қалай өтеді?1. Кешегі күн ертеңгі күн болғанда келесі күн жексенбі болар еді.. Сонда бүгін қандай күн? 2. Бұл санда қанша әріп бар болса, сонша сан бар. Ол қай сан? 3. Түнге қарай бір отбасы көпірге келеді. Әкесі оны 1 минутта, анасы 2 минутта, бала 5 минутта, ал әжесі 10 минутта өтеді. Олардың қолында бір ғана қол шамы бар. Көпір тек екі адамды өткізе алады. Отбасы осы көпірден 17 минутта қалай өтеді? 4. Оны дайындауға болады жеуге болмайды? 5. Қандай сұрақтартарға ешқашан иә деген жауап айтпаймыз? 6. Дәрезiдiң сол жағында 5кл тас, ал оң жағында 5кл шөже, шөже 1 аяғын көтерсе неше кл болады?4. Оны дайындауға болады жеуге болмайды? 5. Қандай сұрақтартарға ешқашан иә деген жауап айтпаймыз? 6. Дәрезiдiң сол жағында 5кл тас, ал оң жағында 5кл шөже, шөже 1 аяғын көтерсе неше кл болады?

7 . Бөлмеде бар болғаны екі адам отыр. Оның біреуі — екіншісінің әкесі де, алайда, екіншісі біріншісінің ұлы емес.

53 слайд
7 . Бөлмеде бар болғаны екі адам отыр. Оның біреуі — екіншісінің әкесі де, алайда, екіншісі біріншісінің ұлы емес. Сонда кімі болғаны? 8. Үш жолаушы келе жатырса керек. Алдарынан көл кездестіреді. бірінші жолаушы көріп көлді кешіп өтеді, екіншісі көреді бірақ кешпейді өтеді, ал үшіншісі көрмейда кешпейда өтеді. Сонда қалай өткен? 9. Әкемнің жеті ұлы бар, оның әрбір ұлының қарындасы бар. Сонда әкемнің неше баласы бар. 10. Әкемнің бір баласы бар, ол маған аға да, қарындас та, іні де, бауырда емес. Сонда ол маған кім болғаны? 11. Орыс күнтізбесінде ең қысқа ай? 12. Елекпен су тасуға болады ма? 13. Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс қалды? 14. 2 адам шахматты 2 сағатта ойнаса, 1 адам неше сағат ойнайды?  15. Бір күні әкесі ұлына бір кітап беріп, «Мына кітапты оқысаң, саған 2000 теңге беремін», депті. Баласы 1 аптадан кейін әкесіне келіп, «Әке кітапты оқыдым, 2000 теңгемді бересіз бе?» дейді. Сонда әкесі баласына «Кітапты оқымағансың» деп жауап беріпті. Баласының кітапты оқымағанын әкесі қайдан білген? 7 . Бөлмеде бар болғаны екі адам отыр. Оның біреуі — екіншісінің әкесі де, алайда, екіншісі біріншісінің ұлы емес. Сонда кімі болғаны? 8. Үш жолаушы келе жатырса керек. Алдарынан көл кездестіреді. бірінші жолаушы көріп көлді кешіп өтеді, екіншісі көреді бірақ кешпейді өтеді, ал үшіншісі көрмейда кешпейда өтеді. Сонда қалай өткен? 9. Әкемнің жеті ұлы бар, оның әрбір ұлының қарындасы бар. Сонда әкемнің неше баласы бар. 10. Әкемнің бір баласы бар, ол маған аға да, қарындас та, іні де, бауырда емес. Сонда ол маған кім болғаны? 11. Орыс күнтізбесінде ең қысқа ай? 12. Елекпен су тасуға болады ма? 13. Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс қалды? 14. 2 адам шахматты 2 сағатта ойнаса, 1 адам неше сағат ойнайды?  15. Бір күні әкесі ұлына бір кітап беріп, «Мына кітапты оқысаң, саған 2000 теңге беремін», депті. Баласы 1 аптадан кейін әкесіне келіп, «Әке кітапты оқыдым, 2000 теңгемді бересіз бе?» дейді. Сонда әкесі баласына «Кітапты оқымағансың» деп жауап беріпті. Баласының кітапты оқымағанын әкесі қайдан білген? 

VV ІІ айналым ІІ айналым “ Шығармашылық жұмыс ”

54 слайд
VV ІІ айналым ІІ айналым “ Шығармашылық жұмыс ”

VV ІІІ айналым ІІІ айналым “ Қорытынды”

55 слайд
VV ІІІ айналым ІІІ айналым “ Қорытынды”