1 слайд
Білімділер мен
шығармашылар
сайысы
2 слайд
Сабақтың мақсаты:
Білімділік : Білім алушылардың мектепке дейінгі педагогика
сабағынан алған білімдерін жинақтап, одан әрі
танымалдылығын арттыру;
Тәрбиелік: Достарын тыңдай білуге, өз ойын дұрыс
жеткізуге үйрету, және патриоттық сезімін ояту.Дамытушылы қ : Өткен тақырыптар бойынша білім
алушылардың білім деңгейін бақылауға, тез ойлауға, есте
сақтауға, өз ойын жан-жақты толық жеткізе білуге,
қосымша ізденуге үйрету;
3 слайд
Сабақтың көрнекілігі:
интерактивті тақта,
слайд,
плакаттар, үлестірмелі
қағаздарСабақтың әдісі:Сабақтың әдісі:
баяндау,баяндау,
сұрақ-жауап, сұрақ-жауап,
практикалық жұмыс,практикалық жұмыс,
миға шабуыл, т.бмиға шабуыл, т.б
4 слайд
І айналым І айналым
“ Бәйге”
5 слайд
ІІ айналымІІ айналым
“ Адасқан сөздер ”
6 слайд
Дене тәрбиесі – адам дамуының сандық
және сапалық өзгерістеріне бағытталады.
Баланың жасына, тәжірибесіне, тәрбие әдісіне
байланысты пайда болатын сандық және сапалық
өзгерістер жиынтығы ақыл – ой дамуы деп аталады.
Адамгершілік тәрбиесінің маңызды ұстанымы –
балаларды ұжымда тәрбиелеу.
Мектепке дейінгі ұйымдағы балалар еңбегі
ойынмен байланысты.
Қоршаған дүниенің, өнердің сұлулығын баланың көруге және сол
сұлулықты жасауға баланың қабілетін дамыту мақсатында оның
жеке басына ықпал ету – эстетикалық тәрбие деп аталады.
7 слайд
ІІІ айналым ІІІ айналым
“ Дода”
8 слайд
1010
1 01 0
11
00
11
00Эстетикалық
тәрбиеЭстетикалық
тәрбие
Адамгершілік Адамгершілік
тәрбиесітәрбиесіАдамгершілік Адамгершілік
тәрбиесітәрбиесіЕңбек тәрбиесіЕңбек тәрбиесі
22
00
22
00
33
00
33
00
44
00
44
002 02 0
3 03 0
4 04 02020
3030
4040
9 слайд
10
Эстетикалық тәрбиені
жүзеге асырудың
міндеттері?
10 слайд
20
Эстетикалық талғам
дегеніміз не?
11 слайд
30
“Өнерде шынайлықты,
шындықты ойнап жүрген
балалардан үйреніңдер” деген
орыс режиссері?
12 слайд
40
Эстетикалық сезімнің
ерекшелігі:
13 слайд
10
Балалар еңбегінің түрлері
14 слайд
20
Нені дайындауға болады, бірақ
жеуге болмайды?
15 слайд
30
Мектепке дейінгі ұйымда
балалар еңбегін
ұйымдастыру формалары:
16 слайд
40
Тапсырма берудің
түрлері:
17 слайд
10
Адамгершілік тәрбиесі
дегеніміз:
18 слайд
20
Адамгершілік тәрбиесінің
міндеттері:
19 слайд
30
Адамгершілік
тәрбиесінің
ұстанымдары:
20 слайд
40
21 слайд
IVIV
айналым айналым
“ Кім жылдам”
22 слайд
Медициналық бақылау Білімдер қорын
жинауБ іл ім дер ж үй есін и гер у
Шығармашылық
ойды дамытуАқыл-ой дамуының негізігі
көрсеткіштері!
(дұрыс шертсең жапырақтар сыбдырлап белгі береді)
Дұрыс
тамақтану
Танымдық қызмет
әдістерін меңгеру
23 слайд
Дене тәрбиесінің мазмұнына жататын
асқабақтарды жинаңыз!Қ а м қо р л ы қ
ж а са у
жаттықтыру
Дұрыс
бағалай
білу Жеке
гигиена
Д е н е ж а тты ғул а р ы
Т а б и ғи ж а ғд а й д а ғы а ғз а н ы ң ш ы н ы ғу ы
24 слайд
Адамгершіліктің мазмұнына кіретін
асқабақтарды жина!
Қарапайым
еңбек ісі
Іскерлікті
қалыптастыру Адамдардың
еңбегі
Үлкендерге
құрметпен
қарым-
қатынас
жасау Патриотизм
және
азаматтық
Ойын іс-
әрекетіДұрыс
бағалай
білу Қоғамдық
өмірдегі
құбылыстарЕңбектің қоғамдық
маңызы мен
ұжымдық сипаты
25 слайд
Мектепке дейінгі ұйымдағы балалар еңбегі ойынмен
байланысты және ол әр түрлі нысанда көрінеді:
(дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!)
Ұжымшылдық О йы н
әрекеттері
еңбек
әрекеттеріне
енгізіледі Еңбек
болашақ
ойын үшін
істеледіҮлкендерге
құрмет Қоғамдық
өмірдегі
құбылыстар
Отан
сүйгіштікке
тәрбиелеуОйында
еңбек іс-
әрекетінің
элементтері
көрінеді
ABS(X)
26 слайд
Эстетикалық тәрбиенің мазмұны:
(дұрыс тапсаң шар әуеге қалықтайды!)Т
абиғатқа
эстетикалы
қ
қаты
нас
О
тан сүйгіш
тік
Ұ
ж
ы
м
ш
ы
лды
қ
Адамдар
еңбегіне
құрметГуманизм
Тұрмысқа
эстетикалық
қатынас
Еңбекке
эстетикалы қ
қаты насМоральдық
сапа
Өнерге
эстетикалық
қатынас
27 слайд
Грек тілінен аударғанда “әдемілік” деген
мағына береді? (дұрысы тышқанмен
шерткенде жасыл түске боялады)
Эстетика еңбек Ақыл-ой
Адамгершілік дене
28 слайд
VV
айналым айналым
“ Сөзжұмбақ”
29 слайд
VV
І айналым І айналым
“ Тапқыр болсаң тауып көр ”
30 слайд
Суреттер
Ертегілер
Логикалық сұрақтар
31 слайд
Мұғалім
32 слайд
Тәрбиеші
33 слайд
Балабақшадағы балалар
34 слайд
Абай Құнанбаев
35 слайд
Сәкен Сейфуллин
36 слайд
Мұқағали Мақатаев
37 слайд
Мағжан Жұмабаев
38 слайд
Мейрамбек Бесбаев
39 слайд
40 слайд
Мұхтар Шаханов
41 слайд
42 слайд
Бауырсақ ертегісі
43 слайд
Алдар көсе
44 слайд
45 слайд
46 слайд
47 слайд
48 слайд
49 слайд
50 слайд
51 слайд
52 слайд
1. Кешегі күн ертеңгі күн болғанда
келесі күн жексенбі болар еді..
Сонда бүгін қандай күн?
2. Бұл санда қанша әріп бар болса,
сонша сан бар. Ол қай сан?
3. Түнге қарай бір отбасы көпірге
келеді. Әкесі оны 1 минутта, анасы
2 минутта, бала 5 минутта, ал
әжесі 10 минутта өтеді. Олардың
қолында бір ғана қол шамы бар.
Көпір тек екі адамды өткізе алады.
Отбасы осы көпірден 17 минутта
қалай өтеді?1. Кешегі күн ертеңгі күн болғанда
келесі күн жексенбі болар еді..
Сонда бүгін қандай күн?
2. Бұл санда қанша әріп бар болса,
сонша сан бар. Ол қай сан?
3. Түнге қарай бір отбасы көпірге
келеді. Әкесі оны 1 минутта, анасы
2 минутта, бала 5 минутта, ал
әжесі 10 минутта өтеді. Олардың
қолында бір ғана қол шамы бар.
Көпір тек екі адамды өткізе алады.
Отбасы осы көпірден 17 минутта
қалай өтеді? 4. Оны дайындауға
болады жеуге
болмайды?
5. Қандай сұрақтартарға
ешқашан иә деген жауап
айтпаймыз?
6. Дәрезiдiң сол жағында
5кл тас, ал оң жағында
5кл шөже, шөже 1 аяғын
көтерсе неше кл
болады?4. Оны дайындауға
болады жеуге
болмайды?
5. Қандай сұрақтартарға
ешқашан иә деген жауап
айтпаймыз?
6. Дәрезiдiң сол жағында
5кл тас, ал оң жағында
5кл шөже, шөже 1 аяғын
көтерсе неше кл
болады?
53 слайд
7 . Бөлмеде бар болғаны екі адам отыр. Оның біреуі — екіншісінің әкесі де,
алайда, екіншісі біріншісінің ұлы емес. Сонда кімі болғаны?
8. Үш жолаушы келе жатырса керек. Алдарынан көл кездестіреді. бірінші
жолаушы көріп көлді кешіп өтеді, екіншісі көреді бірақ кешпейді өтеді, ал
үшіншісі көрмейда кешпейда өтеді. Сонда қалай өткен?
9. Әкемнің жеті ұлы бар, оның әрбір ұлының қарындасы бар. Сонда әкемнің
неше баласы бар.
10. Әкемнің бір баласы бар, ол маған аға да, қарындас та, іні де, бауырда
емес. Сонда ол маған кім болғаны?
11. Орыс күнтізбесінде ең қысқа ай?
12. Елекпен су тасуға болады ма?
13. Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс
қалды?
14. 2 адам шахматты 2 сағатта ойнаса, 1 адам неше сағат ойнайды?
15. Бір күні әкесі ұлына бір кітап беріп, «Мына кітапты оқысаң, саған 2000
теңге беремін», депті. Баласы 1 аптадан кейін әкесіне келіп, «Әке кітапты
оқыдым, 2000 теңгемді бересіз бе?» дейді. Сонда әкесі баласына «Кітапты
оқымағансың» деп жауап беріпті. Баласының кітапты оқымағанын әкесі
қайдан білген? 7 . Бөлмеде бар болғаны екі адам отыр. Оның біреуі — екіншісінің әкесі де,
алайда, екіншісі біріншісінің ұлы емес. Сонда кімі болғаны?
8. Үш жолаушы келе жатырса керек. Алдарынан көл кездестіреді. бірінші
жолаушы көріп көлді кешіп өтеді, екіншісі көреді бірақ кешпейді өтеді, ал
үшіншісі көрмейда кешпейда өтеді. Сонда қалай өткен?
9. Әкемнің жеті ұлы бар, оның әрбір ұлының қарындасы бар. Сонда әкемнің
неше баласы бар.
10. Әкемнің бір баласы бар, ол маған аға да, қарындас та, іні де, бауырда
емес. Сонда ол маған кім болғаны?
11. Орыс күнтізбесінде ең қысқа ай?
12. Елекпен су тасуға болады ма?
13. Торда 12 құс отыр. Оның 11-нен басқасы ұшып кетті? Торда қанша құс
қалды?
14. 2 адам шахматты 2 сағатта ойнаса, 1 адам неше сағат ойнайды?
15. Бір күні әкесі ұлына бір кітап беріп, «Мына кітапты оқысаң, саған 2000
теңге беремін», депті. Баласы 1 аптадан кейін әкесіне келіп, «Әке кітапты
оқыдым, 2000 теңгемді бересіз бе?» дейді. Сонда әкесі баласына «Кітапты
оқымағансың» деп жауап беріпті. Баласының кітапты оқымағанын әкесі
қайдан білген?
54 слайд
VV
ІІ айналым ІІ айналым
“ Шығармашылық жұмыс ”
55 слайд
VV
ІІІ айналым ІІІ айналым
“ Қорытынды”
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз