1 слайд
«Биология пәнін оқытуда сыни тұрғыдан
ойлау тәсілдерін пайдалану арқылы
оқушыларды дамыту»
Химия және биология пәні мұғалімі:
Бисенгалиева А.С.№ 11 Ы. Алтынсарин атындағы орта мектебі
2 слайд
Мақсаты: оқушылардың кез-келген мазмұнды сыни
тұрғыдан қарап, өзіндік пікір айтуға
саналы шешім қабылдауға үйрету .
Күтілетін
нәтижесі: -оқушы мақсат қоюға үйренеді;
-әр нәрсеге өз көзқарасы
қалыптастырады;
-бұрынғы білетіндерін салыстарыды;
-бірігіп жұмыс жасайды;
-бір-бірімен тіл табысады келісімге келуді
үйренеді;
-қорытынды жасай алады. “ Ойлаусыз оқу – зая кеткен еңбек”
Конфуций
3 слайд
Мерсер
бойынша
дәйектеудің үш
түрі;
әңгіме-дебат
кумуляктивтік
әңгіме
зерттеушілік
Александер тәжірибеде зерттелген білімді игерудің бес үлгісі анықтады:
Механикалық есте сақтау (үнемі қайталап отыру арқылы фактілерді, ойларды және күнделікті іс-
әрекеттерді жаттау).
Декламация ( тестілеу үшін дайындалған сұрақтарды пайдалану; бұрын өткендерді еске түсіруге
ынталандыру; оқушыларға жауап туралы ойлауға түрткі болу үшін ишара жасау арқылы білім мен түсінігін
толықтыру).
Нұсқаулық/ баяндау (оқушыға не істеу керектігін түсіндіру немесе ақпаратты жеткізу).
Талқылау ( ақпаратты тарату және мәселелерді шешу мақсатында ой бөлісу).
Диалог ( пікірталас арқылы өзара түсіністікке қол жеткізу). Сын тұрғысынан ойлау
“ ойлау туралы ойлану”
Сын тұрғысынан ойлау үдірісі:
тиісті ақпарат жинауды;
дәлелдерді сын тұрғысынан
талдау мен бағалауды;
кепілдірілген шешімдер мен
жинақталған қорытындылар;
ауқымды тәжірибе негізінде
болжамдар мен ұсыныстарды
қайта қарауды қамтиды . Оқушылардың сын
тұрғысынан ойлауының
негізгі ерекшеліктері:
Ұтымдылық
Сынажақтылықтың
болмауы
Пайым
Тәртіп
Өзіндік сана-сезім
4 слайд
Сабақтарда қолданылған сыни
тұрғыда ойлау технологиясы
элементтері:
5 слайд
Мұғалім :
Сыни тұрғыдан ойлауды
дамытуға арналған әдіс-
тәсілдерді таңдау;
Сыни тұрғыдан ойлауды
формативті бағалау;
Кері байланыс ретінде өзіндік
талдау жасау;
Оқушыларыммен сыныпта
сыни әңгіме жүргізу .
Оқушылар :
Бір-бірін топта, жұпта
тыңдай білді;
Өз ойларын анық, дәлелді
түрде жеткізді;
Жеке басының тәжірибесіне
сүйенді;
Шындыққа жетуге ұмтылды;
Мәселенің шешу жолдарын
іздестіріп, шешім қабылдады.
Жетістіктер:Қорытынды
6 слайд
«Жылқы шаруашылығы және оның
негізгі салалары» постер қорғау сәттері
7 слайд
Назарларыңызға рахмет!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз