Материалдар / Блум таксономиясын қолдана отырып оқушылардың функционалдық сауаттлығын қалыптастыру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Блум таксономиясын қолдана отырып оқушылардың функционалдық сауаттлығын қалыптастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Блум таксаномиясы бойынша оқушылардың функционалдық сауаттылығын арттыруда семинар-практикум, коучингтерді өткізуде әріптестеріммен ой бөлісу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Тамыз 2018
365
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

2 слайд

3 слайд

4 слайд

5 слайд

Жалпы сауаттылық ... жазу, ...есептеу, ... сұрақтарға жауап беру Компьютерлік сауаттылық ...іздеу, ... қолдану, ...жас

6 слайд
Жалпы сауаттылық ... жазу, ...есептеу, ... сұрақтарға жауап беру Компьютерлік сауаттылық ...іздеу, ... қолдану, ...жасау, ...құрастыру Төтенше жағдайлардағы іс-әрекет сауаттылығы ...көмек беру, ...хабарлау, ... қорғау Ақпараттық сауаттылық ...табу және іріктеу, ... пайдалану, ... сараптау Коммуникативті сауаттылық ...жұмыс істеу, ...көңіл аударту, ...ықпалына ермеу Шет тілдерді меңгеру сауаттылығы   ...аудару, ...айту, ...тілдесу   Құқықтық және қоғамдық-саяси сауаттылық ...қорғау, ...түсініктеме беру, ...сараптау Тұрмыстық сауаттылық ...таңдау, ...жоспарлау, ...қолдану

7 слайд

Бенджамин Блум – америкалық оқыту әдістемесінің психологі, Блум таксономиясының авторы. Пенсильванияда Ленсфорд қаласында

8 слайд
Бенджамин Блум – америкалық оқыту әдістемесінің психологі, Блум таксономиясының авторы. Пенсильванияда Ленсфорд қаласында туылған, 1935 жылы Пенсильван университетін бакалавр және магистр деңгейлерін бітірген. Бенджамин Блум (1913-1999)

Жай сұрақтар - есте сақтау жұмысын жақсартатын сұрақтар Бекіту сұрақтары – «менің түсінгенім бойынша….», «Мен сізді дұрыс т

9 слайд
Жай сұрақтар - есте сақтау жұмысын жақсартатын сұрақтар Бекіту сұрақтары – «менің түсінгенім бойынша….», «Мен сізді дұрыс түсінгенім бойынша, яғни…» Интерпретация сұрақтары (түсіндірмелі) – оқушының интерпретациясын қозғау (неге?) Шығармашылық сұрақтары – «Сендер қалай ойлайсыңдар, ары қарай не болуы мүмкін…?» Практикалық сұрақтар – «Біздің мүмкіндігіміз бар ма…?» «…орындауға болады?» Бағалау сұрақтары (салыстыру) – оқушының өтілген сабақ бойынша көршісіне толық қанағаттанған, немесе қанағаттанбағаны туралы ойын білдіруі.

10 слайд

11 слайд

Жай сұрақ - Кім? Қашан? Қайда? Қалай? Бекіту сұрақтары - Дұрыс ойлаймын ба? Практикалық – Қалай қолдануға болады? Не білг

12 слайд
Жай сұрақ - Кім? Қашан? Қайда? Қалай? Бекіту сұрақтары - Дұрыс ойлаймын ба? Практикалық – Қалай қолдануға болады? Не білгің келеді? Интерпретация сұрағы - Неге? Шығармашылық сұрақ - Егер.... осылай болғанда? Бағалау сұрағы - Сіздің ойыңызша бұл дұрыс па?

13 слайд

14 слайд

15 слайд

Білу Таным мен ойлаудың ең төмен деңгейі. Бұл категория мәлiметтердi қайталау немесе тану арқылы есте қалай сақталғанын текс

16 слайд
Білу Таным мен ойлаудың ең төмен деңгейі. Бұл категория мәлiметтердi қайталау немесе тану арқылы есте қалай сақталғанын тексеруге бағытталады, мағлұмат пен деректердi еске түсiредi. Жай сұрақ - Кім? Қашан? Қайда? Қалай? Не?... үлгісі болып табылады?

Түсіну Таным мен ойлаудың орта деңгейі. Негзігі идеяларды ұйымдастыру, салыстыру, түсіндіру, сипаттау және бекіту жолымен факт

17 слайд
Түсіну Таным мен ойлаудың орта деңгейі. Негзігі идеяларды ұйымдастыру, салыстыру, түсіндіру, сипаттау және бекіту жолымен фактілермен идеяларды түсінетіндегін көрсету. Бекіту сұрақтары - Дұрыс ойлаймын ба? Не тұспалданады? …. Басқаша қалай түсіндіруге болады? …. бұл үлгі боп табыла ма? Мен мұны өз сөзіммен сипаттай алам ба?

Қолдану Таным мен ойлаудың орта деңгейі. Жаңа білімдерді, әдістерді және ережелерді түрлі нұсқада пайдалану. Бұл категория оқу

18 слайд
Қолдану Таным мен ойлаудың орта деңгейі. Жаңа білімдерді, әдістерді және ережелерді түрлі нұсқада пайдалану. Бұл категория оқу материалын нақты жағдайда және мүлдем жаңа ситуацияда қолдануды меңзейді. Практикалық сұрақтар – Қалай қолдануға болады? Не білгің келеді? Бұл қалай пайдаланылады? Бұл немен байланысты? … қандай жағдайларда?

Талдау Таным мен ойлаудың жоғарғы деңгейі. Дәйектер мен себептерге сәйкес ақпаратты тексеру және жіктеу. Қорытынды жасау және

19 слайд
Талдау Таным мен ойлаудың жоғарғы деңгейі. Дәйектер мен себептерге сәйкес ақпаратты тексеру және жіктеу. Қорытынды жасау және жалпылаудың болғанын растайтын дәлелдерді анықтау. Интерпретация сұрағы - Неге? Неге? Қалай? …. себебі н е болып табылады? Қорытынды үшін не нәрсе дәлел? …бір- бірімен қалай үйлеседі?Талдау Таным мен ойлаудың жоғарғы деңгейі. Дәйектер мен себептерге сәйкес ақпаратты тексеру және жіктеу. Қорытынды жасау және жалпылаудың болғанын растайтын дәлелдерді анықтау. Интерпретация сұрағы - Неге? Неге? Қалай? …. себебі н е болып табылады? Қорытынды үшін не нәрсе дәлел? …бір- бірімен қалай үйлеседі?

Жинақтау Таным мен ойлаудың жоғарғы деңгейі. Жаңа үлгідегі әртүрлі тәсілдермен элементтерді қиыстыру арқылы ақпараттарды жүйе

20 слайд
Жинақтау Таным мен ойлаудың жоғарғы деңгейі. Жаңа үлгідегі әртүрлі тәсілдермен элементтерді қиыстыру арқылы ақпараттарды жүйелеу немесе балама шешім ұсыну. Шығармашылық сұрақ - Егер.... осылай болғанда? Егер бұл іске асатын болса, осыдан кейін не болады? Теорияның болжамы іске аса ма? Алынған ақпарат негізінде қандай қорытынды жасадым? Бұл онымен қалай байланысты?Жинақтау Таным мен ойлаудың жоғарғы деңгейі. Жаңа үлгідегі әртүрлі тәсілдермен элементтерді қиыстыру арқылы ақпараттарды жүйелеу немесе балама шешім ұсыну. Шығармашылық сұрақ - Егер.... осылай болғанда? Егер бұл іске асатын болса, осыдан кейін не болады? Теорияның болжамы іске аса ма? Алынған ақпарат негізінде қандай қорытынды жасадым? Бұл онымен қалай байланысты?

Бағалау Таным мен ойлаудың жоғарғы деңгейі. Пікірмен таныстыру және оны дәлелдеу, ақпарат бойынша қорытынды жасау және жұмыс с

21 слайд
Бағалау Таным мен ойлаудың жоғарғы деңгейі. Пікірмен таныстыру және оны дәлелдеу, ақпарат бойынша қорытынды жасау және жұмыс сапасын бағалау . Бағалау сұрағы - Сіздің ойыңызша бұл дұрыс па? Бұл жақсы ма және неліктен? Бұл қисынды ма және не себепті?Бағалау Таным мен ойлаудың жоғарғы деңгейі. Пікірмен таныстыру және оны дәлелдеу, ақпарат бойынша қорытынды жасау және жұмыс сапасын бағалау . Бағалау сұрағы - Сіздің ойыңызша бұл дұрыс па? Бұл жақсы ма және неліктен? Бұл қисынды ма және не себепті?