1 слайд
2 слайд
3 слайд
4 слайд
5 слайд
6 слайд
Жалпы сауаттылық ... жазу, ...есептеу, ... сұрақтарға
жауап беру
Компьютерлік сауаттылық ...іздеу, ...
қолдану, ...жасау, ...құрастыру
Төтенше жағдайлардағы іс-әрекет
сауаттылығы ...көмек беру, ...хабарлау, ... қорғау
Ақпараттық сауаттылық ...табу және іріктеу, ... пайдалану, ...
сараптау
Коммуникативті сауаттылық ...жұмыс істеу, ...көңіл
аударту, ...ықпалына ермеу
Шет тілдерді меңгеру
сауаттылығы
...аудару, ...айту, ...тілдесу
Құқықтық және қоғамдық-саяси
сауаттылық ...қорғау, ...түсініктеме
беру, ...сараптау
Тұрмыстық сауаттылық
...таңдау, ...жоспарлау, ...қолдану
7 слайд
8 слайд
Бенджамин Блум –
америкалық оқыту
әдістемесінің психологі,
Блум
таксономиясының
авторы.
Пенсильванияда
Ленсфорд қаласында
туылған, 1935 жылы
Пенсильван
университетін
бакалавр және магистр
деңгейлерін бітірген. Бенджамин Блум
(1913-1999)
9 слайд
Жай сұрақтар - есте сақтау жұмысын жақсартатын
сұрақтар
Бекіту сұрақтары – «менің түсінгенім бойынша….», «Мен
сізді дұрыс түсінгенім бойынша, яғни…»
Интерпретация сұрақтары (түсіндірмелі) – оқушының
интерпретациясын қозғау (неге?)
Шығармашылық сұрақтары – «Сендер қалай
ойлайсыңдар, ары қарай не болуы мүмкін…?»
Практикалық сұрақтар – «Біздің мүмкіндігіміз бар
ма…?» «…орындауға болады?»
Бағалау сұрақтары (салыстыру) – оқушының өтілген
сабақ бойынша көршісіне толық қанағаттанған, немесе
қанағаттанбағаны туралы ойын білдіруі.
10 слайд
11 слайд
12 слайд
Жай сұрақ - Кім? Қашан? Қайда?
Қалай?
Бекіту сұрақтары - Дұрыс ойлаймын
ба?
Практикалық – Қалай қолдануға
болады? Не білгің келеді?
Интерпретация сұрағы - Неге?
Шығармашылық сұрақ - Егер.... осылай
болғанда?
Бағалау сұрағы - Сіздің ойыңызша бұл
дұрыс па?
13 слайд
14 слайд
15 слайд
16 слайд
Білу
Таным мен ойлаудың ең төмен
деңгейі. Бұл категория
мәлiметтердi қайталау немесе тану
арқылы есте қалай сақталғанын
тексеруге бағытталады, мағлұмат
пен деректердi еске түсiредi.
Жай сұрақ - Кім? Қашан?
Қайда? Қалай? Не?... үлгісі
болып табылады?
17 слайд
Түсіну
Таным мен ойлаудың орта деңгейі.
Негзігі идеяларды ұйымдастыру, салыстыру,
түсіндіру, сипаттау және бекіту жолымен
фактілермен идеяларды түсінетіндегін көрсету.
Бекіту сұрақтары - Дұрыс ойлаймын ба?
Не тұспалданады? …. Басқаша қалай
түсіндіруге болады? …. бұл үлгі боп
табыла ма? Мен мұны өз сөзіммен
сипаттай алам ба?
18 слайд
Қолдану
Таным мен ойлаудың орта деңгейі.
Жаңа білімдерді, әдістерді және
ережелерді түрлі нұсқада пайдалану.
Бұл категория оқу материалын нақты
жағдайда және мүлдем жаңа
ситуацияда қолдануды меңзейді.
Практикалық сұрақтар –
Қалай қолдануға болады? Не
білгің келеді? Бұл қалай
пайдаланылады? Бұл немен
байланысты? … қандай
жағдайларда?
19 слайд
Талдау
Таным мен ойлаудың жоғарғы деңгейі.
Дәйектер мен себептерге сәйкес ақпаратты
тексеру және жіктеу. Қорытынды жасау және
жалпылаудың болғанын растайтын
дәлелдерді анықтау.
Интерпретация сұрағы - Неге?
Неге? Қалай? …. себебі н е болып табылады?
Қорытынды үшін не нәрсе дәлел? …бір-
бірімен қалай үйлеседі?Талдау
Таным мен ойлаудың жоғарғы деңгейі.
Дәйектер мен себептерге сәйкес ақпаратты
тексеру және жіктеу. Қорытынды жасау және
жалпылаудың болғанын растайтын
дәлелдерді анықтау.
Интерпретация сұрағы - Неге?
Неге? Қалай? …. себебі н е болып табылады?
Қорытынды үшін не нәрсе дәлел? …бір-
бірімен қалай үйлеседі?
20 слайд
Жинақтау
Таным мен ойлаудың жоғарғы
деңгейі. Жаңа үлгідегі әртүрлі
тәсілдермен элементтерді қиыстыру
арқылы ақпараттарды жүйелеу
немесе балама шешім ұсыну.
Шығармашылық сұрақ - Егер....
осылай болғанда? Егер бұл іске
асатын болса, осыдан кейін не
болады? Теорияның болжамы іске аса
ма? Алынған ақпарат негізінде
қандай қорытынды жасадым? Бұл
онымен қалай байланысты?Жинақтау
Таным мен ойлаудың жоғарғы
деңгейі. Жаңа үлгідегі әртүрлі
тәсілдермен элементтерді қиыстыру
арқылы ақпараттарды жүйелеу
немесе балама шешім ұсыну.
Шығармашылық сұрақ - Егер....
осылай болғанда? Егер бұл іске
асатын болса, осыдан кейін не
болады? Теорияның болжамы іске аса
ма? Алынған ақпарат негізінде
қандай қорытынды жасадым? Бұл
онымен қалай байланысты?
21 слайд
Бағалау
Таным мен ойлаудың жоғарғы деңгейі.
Пікірмен таныстыру және оны дәлелдеу,
ақпарат бойынша қорытынды жасау
және жұмыс сапасын бағалау .
Бағалау сұрағы - Сіздің ойыңызша бұл
дұрыс па? Бұл жақсы ма және неліктен?
Бұл қисынды ма және не себепті?Бағалау
Таным мен ойлаудың жоғарғы деңгейі.
Пікірмен таныстыру және оны дәлелдеу,
ақпарат бойынша қорытынды жасау
және жұмыс сапасын бағалау .
Бағалау сұрағы - Сіздің ойыңызша бұл
дұрыс па? Бұл жақсы ма және неліктен?
Бұл қисынды ма және не себепті?
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз