Материалдар / Дарынды балаларды анықтауда қолданылатын әдістер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Дарынды балаларды анықтауда қолданылатын әдістер

Материал туралы қысқаша түсінік
дарынды балалармен жұмыс жасайтын мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2019
285
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Дарынды балаларды анықтауда қ олданылатын әдістер

1 слайд
Дарынды балаларды анықтауда қ олданылатын әдістер

Мақсаты: Қабілеті жоғары оқушылардың интеллектуалдық, шығармашылық, жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, қызығушылы

2 слайд
Мақсаты: Қабілеті жоғары оқушылардың интеллектуалдық, шығармашылық, жеке тұлғалық мүмкіндіктерін ашуға көмектесу, қызығушылығын арттыру, жеке жұмыс жасай білу дағдысын қалыптастыру.

Міндеттері: 1. Баланың жеке тұлғалық ерекшелігін дамыту, оны қоғамда өмір сүруге психологиялық тұрғыдан дайындау. 2. Балаларды

3 слайд
Міндеттері: 1. Баланың жеке тұлғалық ерекшелігін дамыту, оны қоғамда өмір сүруге психологиялық тұрғыдан дайындау. 2. Балалардың кәсіби және жеке даралық қабілеттерін анықтай алуына психологиялық- педагогикалық көмек көрсету.

Күтілетін нәтиже: Оқу бағдарламасына сай білімді терең меңгерген, жеке шығармашылық қабілеті дамыған, ұлттық сана сезімі жеті

4 слайд
Күтілетін нәтиже: Оқу бағдарламасына сай білімді терең меңгерген, жеке шығармашылық қабілеті дамыған, ұлттық сана сезімі жетілген және ішкі жан дүниесін тануға, өзін өзгелермен салыстыра алатын, іс- әрекетке талдау жасай алатын, жоспарлау мүмкіндігі қалыптасқан тұлға.

Дарынды бала дегеніміз кім?

5 слайд
Дарынды бала дегеніміз кім?

Дарынды бала – зейіндік, есте сақтау қабілеті, күш-жігері жоғары, белсенді, ой - өрісі кең, еңбексүйгіш, өзіндік идеясы бар,

6 слайд
Дарынды бала – зейіндік, есте сақтау қабілеті, күш-жігері жоғары, белсенді, ой - өрісі кең, еңбексүйгіш, өзіндік идеясы бар, жаңашылдыққа құмар қасиеттерімен дараланатын оқушы.

 Балаларды бақылаудың түрлі баламалары;  Баланың отбасылық жағдайы, оның ерте балалық шағынан бергі жетілуі туралы ақпа

7 слайд
 Балаларды бақылаудың түрлі баламалары;  Баланың отбасылық жағдайы, оның ерте балалық шағынан бергі жетілуі туралы ақпараттарды жинаудағы әртүрлі әдістер (ата-аналармен әңгіме, сауалнама, балалар шығармалары, күнделік жазбалары, т.б.);  Арнайы психодиагностикалық тренингтер; Дарынды балаларды анықтауда қолданылатын әдістер:

 Баланың іс-әрекетін мұғалімдер, ата-аналар, тәрбиелеушілер тарапынан бағалау;  Арнайы бағдарламалар бойынша “байқау”

8 слайд
 Баланың іс-әрекетін мұғалімдер, ата-аналар, тәрбиелеушілер тарапынан бағалау;  Арнайы бағдарламалар бойынша “байқау” сабақтарын өткізу, балаларды арнайы ойын сабақтарға қатыстыру;  Ұжымдық шығармашылық іс- шараларды жүргізуде балаларды басты рөлдерге қатыстыру;  Балалардың шығармашылық жұмысының нақты нәтижелерін сараптау;  Түрлі танымдық әрі пәндік олимпиадалар, спорт жарыстары, шығармашылық байқауларға қатыстыру.

Дарынды оқушылар тізімі № Аты-жөні Сыныбы Неге бейім? 1 Сағымбекова Мейірім 3 Жан-жақты (шешен сөйлеу, шығармашылық қабілеті,

9 слайд
Дарынды оқушылар тізімі № Аты-жөні Сыныбы Неге бейім? 1 Сағымбекова Мейірім 3 Жан-жақты (шешен сөйлеу, шығармашылық қабілеті, тілдік талдау, би) 2 Мұрзатай Жанель 3 Жан-жақты (математика, қолөнер, сурет салу) 3 Махатов Мұхамедәлі 3 Сурет салу, қолөнер 4 Қалдарбек Бекзат 3 Жан-жақты (ән айту, қолөнер, сурет салу)

Оқушының жеке жетістіктер көрсеткіш парағы /қазақ тілі/ Оқушы: ________________ Сынып: ____ № қ/с Анықталатын білім және білік

10 слайд
Оқушының жеке жетістіктер көрсеткіш парағы /қазақ тілі/ Оқушы: ________________ Сынып: ____ № қ/с Анықталатын білім және білік дағдыларық ы р күй е к қ азан қ ар аш а ж ел то қ сан қ аң тар ақ п ан н аур ы з сәуір м ам ы р Ж ал п ы ұп ай 1. Оқу Оқу жылдамдығы Мазмұндау, әңгімелеу Мәнерлеп оқу Сөйлем құрастыру 2. Жазу Сауатты жазу Көркем жазу Сөзге дыбыстық талдау

Оқушылардың жетістіктері

11 слайд
Оқушылардың жетістіктері

12 слайд

13 слайд

14 слайд

15 слайд