Материалдар / Елді мекендер қандай болады?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Елді мекендер қандай болады?

Материал туралы қысқаша түсінік
Туған жер туралы білімдерін жетілдіру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қараша 2019
733
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Ахметжанова Акмарал Ергалиевна Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Тыңдалым Мен және қоғам Сабақтың тақырыбы: Елді мекендер қандай бол

1 слайд
Ахметжанова Акмарал Ергалиевна Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:Тыңдалым Мен және қоғам Сабақтың тақырыбы: Елді мекендер қандай болады? 3.1.3.1 Өз зерттеулеріне сүйене отырып, тұратын жерінің көрікті жерлерін сипаттау және бейнелеу Барлық оқушылар :Тұратын жерінің көрікті жерлерін сипаттау және бақылау. Көпшілік оқушылар : Өз зерттеулеріне сүйене отырып,тұратын жерінің көрікті жерлерін анықтау. Кейбір оқушылар : Өз зерттеулеріне сүйене отырып,тұратын жерінің көрікті жерлерін салыстыру.Оқу мақсаттары: Ба ғ алау критерийлері: 1. Өзі тұратын жерінің табиғатын сипаттайды және бейнелейді 2 . Өз зерттеулеріне сүйене отырып,тұратын жерінің көрікті жерлерін анықтайды. 3 . Өз зерттеулеріне сүйене отырып,тұратын жерінің көрікті жерлерін салыстырады

Сабақтың басы: ( Ұ ) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу.Түгендеу.Шаттық шеңберін ұйымдастыру.Өткен сабақты бе

2 слайд
Сабақтың басы: ( Ұ ) Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен сәлемдесу.Түгендеу.Шаттық шеңберін ұйымдастыру.Өткен сабақты бекіту .Топтастыру. “ Өрмекшінің торы” әдісі арқылы өткен сабақты бекіту. Сабақтың ортасы : ( МК )Бейне ролик “Атамекен” тыңдалым “ Ашық және жабық сұрақтар” әдісі. Дескриптор: - Тұратын жерінің көрікті жерлерін сипаттай алады және бейнелей алады. - Өз зерттеулеріне сүйене отырып, тұратын жерінің көрікті жерлерін анықтай алады. - Өз зерттеулеріне сүйене отырып, тұратын жерінің көрікті жерлерін салыстыра алады. Кері байланыс

Саралау I-топ Қала мен ауыл. ВЕНН ДИАГРАМАСЫ ұқсастығы мен айырмашылығы. II топ Өз зерттеулеріңе сүйеніп, ауылдарының көрікт

3 слайд
Саралау I-топ Қала мен ауыл. ВЕНН ДИАГРАМАСЫ ұқсастығы мен айырмашылығы. II топ Өз зерттеулеріңе сүйеніп, ауылдарының көрікті жерін қағаз бетіне бейнелеу Дескриптор: - Қала мен ауылдың ұқсастығы мен айырмашылығын сипаттай алады, постер құрастыру біледі. - Өз зерттеулеріне сүйеніп, ауылдарының көрікті жерлерін қағаз бетіне бейнелей алады. Кері байланыс “Бағдаршам”

Қалалар көлеміне қарай ажыратылады.Алматы-миллионер қала.Онда 1млн.700 мыңнан артық адам тұрады. Қазақстанда үш ірі Астана, Қ

4 слайд
Қалалар көлеміне қарай ажыратылады.Алматы-миллионер қала.Онда 1млн.700 мыңнан артық адам тұрады. Қазақстанда үш ірі Астана, Қарағанды, Шымкент қаласы бар. Қалалар ірі, үлкен, орта және кіші болып бөлінеді. ( Ө ) О қулықпен жұмыс I топ ”Қалалардың тізімін жалғастыр” жаттығу жұмысы II топ .Пікірталас . Калалар болмай тек қана ауылдар болса не болады? Дескриптор - Өз зерттеулеріне сүйене отырып, тұратын жерінің қалаларының тізімін анықтай алады. - Өз зерттеулеріне сүйене отырып, тұратын жері жайлы сұхбаттаса алады. Кері байланыс «Өзін-өзі бағалау» Білгенім Білгім келеді Білдім

5 слайд