Материалдар / Философия және педагогика өзара байланысындағы тарихи аспектілері Шетелдік тәжірибе
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Философия және педагогика өзара байланысындағы тарихи аспектілері Шетелдік тәжірибе

Материал туралы қысқаша түсінік
Философия және педагогика өзара байланысындағы тарихи аспектілері студенттерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2019
337
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
 Орындаған: Кусайнова М.А. Қарағанды 2018Философия және педагогика өзара байланысындағы тарихи аспектілері Шетелдік тәжірибе

1 слайд
 Орындаған: Кусайнова М.А. Қарағанды 2018Философия және педагогика өзара байланысындағы тарихи аспектілері Шетелдік тәжірибе

  Педагогика дегеніміз не?  Философия дегеніміз не?  ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ФИЛОСОФИЯСЫНЫҢ ТАРИХЫ  ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕР  ПЕДАГОГ

2 слайд
  Педагогика дегеніміз не?  Философия дегеніміз не?  ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ФИЛОСОФИЯСЫНЫҢ ТАРИХЫ  ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕР  ПЕДАГОГИКА ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ҚҰРЫЛУЫЖоспар:

  Педагогика (гр. ' παῖς' , pa і da — бала, гр. ' ἄγω' , gogos — жетектеуші) — жеке адамды тәрбиелеп, қалыптастыру үші

3 слайд
  Педагогика  (гр. ' παῖς' ,  pa і da  — бала, гр. ' ἄγω' ,  gogos  — жетектеуші) — жеке адамды тәрбиелеп, қалыптастыру үшін белгілі мақсатқа бағытталған жүйелі тәрбие мен білім беру туралы ғылым; тәрбиені, білім беруді және оқытуды зерттейтін теориялық және практикалық ғылымдардың жиыны. Педагогика дегеніміз не?

  жалпы педагогика (тәрбие, білім беру және оқытудың жалпы заңдылықтарын зерттейді),  сәбилер мен мектепалды педагогикасы, 

4 слайд
  жалпы педагогика (тәрбие, білім беру және оқытудың жалпы заңдылықтарын зерттейді),  сәбилер мен мектепалды педагогикасы,  мектеп педагогикасы,  Сурдотифло педагогика және олигофрено педагогика (керең, зағип және ақылы кем балалардың тәрбиесі мәселелерін зерттейді),  жеке пән әдістері,  Педагогика тарихы. 19 ғасырдың  басында педагогика түрлері

  мектептану  отбасы тәрбиесінің педагогикасы  басқару педагогикасы  ішкі істер педагогикасыЖаңадан қалыптасып жатқан педаг

5 слайд
  мектептану  отбасы тәрбиесінің педагогикасы  басқару педагогикасы  ішкі істер педагогикасыЖаңадан қалыптасып жатқан педагогика салалары

  әскери педагогика  жоғары мектеп педагогикасы  кәсіби-техникалық білім беру педагогикасы Дербес педагогикалық пән

6 слайд
  әскери педагогика  жоғары мектеп педагогикасы  кәсіби-техникалық білім беру педагогикасы Дербес педагогикалық пән

Педагогика негізгі категориялары Тәрбие Білім беру Оқыту Адамдарды қоғамдық өмірге және өнімді еңбекке дайындау мақсатын кө

7 слайд
Педагогика негізгі категориялары Тәрбие Білім беру Оқыту Адамдарды қоғамдық өмірге және өнімді еңбекке дайындау мақсатын көздеп, жаңа ұрпаққа қоғамдық -тарихи тәжірибені беру процесі Табиғат пен қоғам жайында жинақталған білім жүйесін жеке адамның меңгеруі және оны өмірде тиімді етіп қолдана білуі Оқытушы оқушыларға білім беріп, іскерлік , дағдыға уйретеді. Оқушы таным міндеттерін жете түсініп , жаңа білімді , іскерлікті , дағдыны игереді және оларды қолданады

 Адамзат баласының сонау ықылым заманнан басталған білімі, қоғамдық сананың формасы, болмыс пен танымның жалпы заңдылықтары

8 слайд
 Адамзат баласының сонау ықылым заманнан басталған білімі, қоғамдық сананың формасы, болмыс пен танымның жалпы заңдылықтары туралы ілім. Философия дегеніміз не?

  • Бірде бір жеке ғылым әлем туралы, адам туралы, жалпы тұтас, интегралды білімді зерттей алмайды.  • Философия әлемді

9 слайд
  • Бірде бір жеке ғылым әлем туралы, адам туралы, жалпы тұтас, интегралды білімді зерттей алмайды.  • Философия әлемді тек қана танымайды, сонымен қатар бағалайды.  • Ол дүниені тану әдістерін меңгереді.Философия ғылымында мынадай үш мәселені қарастыру маңызды:

Дүниеге көзқарастың негізгі үш формасы бар • Философия.• Мифология Діни Алғашқы қауымдық қоғамға тән дүние туралы қиял-ғаж

10 слайд
Дүниеге көзқарастың негізгі үш формасы бар • Философия.• Мифология Діни Алғашқы қауымдық қоғамға тән дүние туралы қиял-ғажайып, танымдық қоғами сана формасы. Жаратылыстан, адам мен адамзаттан тыс трансцендентальдық, құдіретті күшке сенуге негізделген дәстүрлі қоғами сана формасы. Рухани мәдениет пен адамзаттық білімнің көне және қызықты салаларының бірі.

  түрлі дәуірдегі білім берудің табиғаты мен рөлі туралы философиялық-педагогикалық идеялар мен теорияларды қалыптастыру мен

11 слайд
  түрлі дәуірдегі білім берудің табиғаты мен рөлі туралы философиялық-педагогикалық идеялар мен теорияларды қалыптастыру мен дамыту ерекшеліктері;  сол немесе өзге өркениеттер, қалыптасулар, әлеуметтік сыныптардың мәдени нормалары жағдайында тәрбие мен білім берудің басты мақсатының таңдауын;  әлеуметтік даму контекстінде оқыту мен оқытудың принциптері мен әдістерін анықтаудағы өзгерістер сипаты;  адамның мәдени жетістіктерімен таныстыру нысаны ретінде мектептің әлеуметтік феномен ретінде қалыптасу динамикасы;  философиялық-педагогикалық мәселелерді қалыптастыруға және шешуге біртіндеп әсер еткен белгілі бір дәуірдің көрнекті өкілдерінің қосқан үлесі. ПЕДАГОГИКА ЖӘНЕ ФИЛОСОФИЯСЫНЫҢ ТАРИХЫ:

 Философиялық-педагогикалық идеяларды зерделеуде белгілі бір тәсілді ескере отырып құрастырылған. Олардың ішіндегі ең таныма

12 слайд
 Философиялық-педагогикалық идеяларды зерделеуде белгілі бір тәсілді ескере отырып құрастырылған. Олардың ішіндегі ең танымалдары:  Антропологиялық, әлемдегі адамның маңыздылығын философиялық түсінуге, сондай-ақ адам өмірінің құндылықтарына байланысты әлемдік үрдістерді түсінуге мүмкіндік береді;    Мәдени құбылыстарды қоғамның мәдениетімен танысу факторы ретінде қарастыруға мүмкіндік беретін мәдениет; ӘДІСТЕМЕЛІК НЕГІЗДЕР

  Идеологиялық -ең жоғары рухани құндылықтардың басымдығы тұрғысынан білім беру мәселелерін шешуді қарастыратын;  Қалыптас

13 слайд
  Идеологиялық -ең жоғары рухани құндылықтардың басымдығы тұрғысынан білім беру мәселелерін шешуді қарастыратын;  Қалыптастырушылық - әртүрлі әлеуметтік- экономикалық құрылымдардың шеңберінде білім беру мақсаттарын қалыптастырудағы өзгерістердің сипатын және оларды жетілу әдістерін таңдау;  Өркениеттік, белгілі бір өркениетке тән білім беру түрлерін бағалауда салыстырмалы, социологиялық зерттеулерге негізделген

ПЕДАГОГИКА ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ҚҰРЫЛУЫ ЕЖЕЛГІ ӨРКЕНИЕТ АНТИКАЛЫҚ МӘДЕНИЕТ ОРТАҒАСЫРЛЫҚ ЖАҢҒЫРУ АҒАРТУШЫЛЫҚ ЖАҢА ЗАМАН ЖАҢА ЖАҢҒЫРЫҚ УА

14 слайд
ПЕДАГОГИКА ФИЛОСОФИЯЛЫҚ ҚҰРЫЛУЫ ЕЖЕЛГІ ӨРКЕНИЕТ АНТИКАЛЫҚ МӘДЕНИЕТ ОРТАҒАСЫРЛЫҚ ЖАҢҒЫРУ АҒАРТУШЫЛЫҚ ЖАҢА ЗАМАН ЖАҢА ЖАҢҒЫРЫҚ УАҚЫТЫ

ЕЖЕЛГІ ӨРКЕНИЕТ МЕКТЕП КОНФУЦИЙ Қоғамның ұйымдасқан білім беру және оқыту процесі ретінде, яғни, Батыстың - Ассирия, Египет

15 слайд
ЕЖЕЛГІ ӨРКЕНИЕТ МЕКТЕП КОНФУЦИЙ Қоғамның ұйымдасқан білім беру және оқыту процесі ретінде, яғни, Батыстың - Ассирия, Египет, Үндістан, Қытай, Палестина, Шығыс елдерінде ежелгі өркениеттер дәуірінде пайда болған әлеуметтік нысаналы құбылыс ретінде шамамен б.з.д 5 мың жыл. түрлі жазу түрлерінің өнертабысы. Мұғалімдер арасында алғаш рет теориялық тұрғыдан түсінікті және  оқу және тәрбиелеу тәжірибесін жазбаша түрде жазады. Қытай ақылшысы педагогика тарихында алғашқылардың бірі болып, адамдарға емес, құдайларға емес, адамның мәртебесін көтеруге көмектесті.

 Бүгін бүкіл әлемде конфуциандық ілімі мен оның негізін салған әйгілі Конфуций(б.з.д 551-479 жж.). Оның аты қытай тілінде Ку

16 слайд
 Бүгін бүкіл әлемде конфуциандық ілімі мен оның негізін салған әйгілі Конфуций(б.з.д 551-479 жж.). Оның аты қытай тілінде Кун-цзы немесе Кун- фунцзы болып естіледі (Дана Кун).  Конфуцийшілдік – ол этикалық-саяси ілім. Ол адамгершілік, байсалдылылық және шектеулік, ізгілік сияқты аса жоғары құндылықтарға негізделген.  Осы принциптердің негізінде Конфуций мемлекетті басқару ережелерін қалыптастырды. Ол қоғамда әр нәрсенің өз орны болу керектігін айтып, адам арасындағы қатынастар имандылыққа негізделуі тиіс деді. Осы орайда оның: «Билеуші – билеуші, ал бағынышты – бағынышты, әке — әке, ал ұл – ұл болу керек», — деген атақты сөзі мәлім. Конфуций ілімі

 Конфуций өз ілімін адамға бағыттаған. Ол - алғаш рет адамның кісілік тұлғасы туралы ой қозғаған философ.  Үлгі тұтуға жар

17 слайд
 Конфуций өз ілімін адамға бағыттаған. Ол - алғаш рет адамның кісілік тұлғасы туралы ой қозғаған философ.  Үлгі тұтуға жарайтын ер адамның адамгершілігі ( жэнь ),  үлкенді сыйлауы ( сяо ), әдет-ғұрып, дәстүрді құрмет тұту ( ли ) жоғарғы дәрежеде болуы тиіс.  Адам тумысынан жаман болып тумайды, оны жаман да, жақсы да қылатын өскен ортасы.



18 слайд

  Будданың ашқан “Төрт ақиқаты²:  1.өмір – азап;  2.азап біздің нәпсі, тілектерімізден туады (даңғойлық, дүниеқұмарлық, ра

19 слайд
  Будданың ашқан “Төрт ақиқаты²:  1.өмір – азап;  2.азап біздің нәпсі, тілектерімізден туады (даңғойлық, дүниеқұмарлық, рахат күйге ұмтылу, т.б)  3.азаптан құтылудың жолы бар. Азаптан құтылу үшін тілектерден, құмарлықтан арылу қажет.  4.бұл дүниелік тілектерден құтылудың, нирванаға (Ұлы Азаттықа) жетудің және жетілудің 8 жолы бар.  Будданың бес қағидасы : 1.өлтірме! 2.ұрлама! 3.ізгілікті, иманды бол; 4.өтірік айтпа! 5.естен адастыратын, масайрататын нәрселерді  Ежелгі Үнді философиясы

  Зардапты жеңу үшін оның шыққан қайнар көзін, себебін білу керек. Оның себептері өмірге деген құштарлық, өмірде болуға дег

20 слайд
  Зардапты жеңу үшін оның шыққан қайнар көзін, себебін білу керек. Оның себептері  өмірге деген құштарлық, өмірде болуға деген іңкәрлік ,  ләззатқа тоймаушылық . “Құмарлықтан күшті от жоқ; жеккөруден артық пәле жоқ; денеден артық бақытсыздық жоқ; тыныш өмірден артық бақыт жоқ². “Ол мені аяғына басты, ол мені ұрды, ол мені жеңді, ол мені жалаңаш қалдырды², - мұндай ойларды ішінде сақтаған адамның жеккөруі тоқталмайды. “Адамдар дамыл таппай, қорқып қашқан қояндай, жағалай жүгіріп жүр².

  Тура сөз; Тура іс; Тура сөз бен тура істе әрбір буддистің мойын ұсынуы керек бес әмір бар: Еш нәрсені өлтірмеу немесе еш

21 слайд
  Тура сөз; Тура іс; Тура сөз бен тура істе әрбір буддистің мойын ұсынуы керек бес әмір бар: Еш нәрсені өлтірмеу немесе еш нәрсеге зиян тигізбеу; Ұрламау; өзін қате жолға бой ұсындырмау; өтірік, қате сөйлемеу; Ішімдік ішпеу; Тура өмір сүру. Бұл мына бес тыйымды қамтиды: Қасаптықпен (мал соймау) айналыспау; Шарапхана ашпау; Нашамен айналыспау (наша екпеу, сатпау); Қару-жарақ жасамау; Улы заттар жасап, оларды өндірмеу.Тура шешім; Тура қарау; Тура түсінік;Тура ой; Тура ниет. Буддизмнің сегіз тармақты жолы :

  Антикалық мәдениет — барлық грек-рим көне бағыттардың жиынтығы. Антикалық мәдениет космологизмі антропоцентризмді қажет

22 слайд
  Антикалық мәдениет  — барлық грек-рим көне бағыттардың жиынтығы. Антикалық мәдениет космологизмі антропоцентризмді қажет етеді және адам денесі негізі – мәдениеттің барлық түрінің өлшемі. АНТИКАЛЫҚ МӘДЕНИЕТ

 Ежелгі гректер мен римдіктер академиялық жүйеде білім беру қалыптасты.  Лакония мемлекеті басқарған Спарта каласында –Спарт

23 слайд
 Ежелгі гректер мен римдіктер академиялық жүйеде білім беру қалыптасты.  Лакония мемлекеті басқарған Спарта каласында –Спартандық мектеп  Аттика басқарған Афина- Афиндық жүйе

  Адамзат дүниетанымының даму кезеңдерінің бірі.  Ортағасырлық философиялық-педагогика түп тамыры бірқұдайлық діннен (мо

24 слайд
  Адамзат дүниетанымының даму кезеңдерінің бірі.  Ортағасырлық философиялық-педагогика түп тамыры бірқұдайлық  діннен (монотеизм) бастау алады. Мұндай діндерге иудаизм, христиандық, мұсылмандық жатады, және ортағасырлардағы еуропалық философия мен араб философиясының дамуы осы діндермен байланысты. ОРТАҒАСЫРЛЫҚ

  Зайырлы білім идеяларын қалыптастыру.  Жоғары оқу орындарында білім алатын гуманистік көзқарастары бар көрнекті

25 слайд
  Зайырлы білім идеяларын қалыптастыру.          Жоғары оқу орындарында білім алатын гуманистік көзқарастары бар көрнекті адамдар оларды қалыптастыруға және таралуына белсене қатысты.  Оларға жатады:  Эразм Роттердамский, Томас Мор, Франсуа Рабле, Томмазо Кампанелла. ЖАҢҒЫРУ

 Эразм Роттердамский (1469-1536) Томас Мор (1478-1535) Франсуа Рабле (1494- 1553) Томмазо Кампанелла (1568-1639) Ян Амос

26 слайд
 Эразм Роттердамский (1469-1536) Томас Мор (1478-1535) Франсуа Рабле (1494- 1553) Томмазо Кампанелла (1568-1639) Ян Амос Коменский (1592-1670)

  17-ші және 18-ші ғасырдың соңғы үштен бірі.  Ағартушылық өкілдері жылжымайтын білім беру мен білім берудің қол сұғылмауын

27 слайд
  17-ші және 18-ші ғасырдың соңғы үштен бірі.  Ағартушылық өкілдері жылжымайтын білім беру мен білім берудің қол сұғылмауын сынға алды, мектеп пен педагогиканы жаңа әлеуметтік жағдайларға жақындатуға ниет білдірді. Адамның білім беру мақсаттарының түсінігі өзгереді: егер ол бұрынғыдан бері асыл адам болса, қазір ол ағартылған азамат.  Дамудың ең маңызды прогрессивті көзқарастарқа британдықтар және француздар үлесі жоғары болды. АҒАРТУШЫЛЫҚ

Джон Локк (1632- 1704) Жан Жак Руссо (1712- 1778)

28 слайд
Джон Локк (1632- 1704) Жан Жак Руссо (1712- 1778)

  Білім беру мекемелерінің желісін айтарлықтай кеңейту, оның ішінде озық деңгейдегі мектептер (гимназиялар)  Қоғамда

29 слайд
    Білім беру мекемелерінің желісін айтарлықтай кеңейту, оның ішінде озық деңгейдегі мектептер (гимназиялар)      Қоғамда жоғары білімді адамдардың үлесін арттыру мақсатында, тәжірибелі мұғалімдердің теориялық дамуы тәуелсіз ғылым ретінде педагогиканың дамуына елеулі үлес қосты. ЖАҢА ЗАМАН

Песталоцци И.Г. (1746-1827) Гербарт И Ф. (1776-1841)

30 слайд
Песталоцци И.Г. (1746-1827) Гербарт И Ф. (1776-1841)

  Бұл кезеңдегі білім беру жүйесі қатал сынға ұшырайды. Мектеп дәстүрлері ескірген, қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандырма

31 слайд
  Бұл кезеңдегі білім беру жүйесі қатал сынға ұшырайды. Мектеп дәстүрлері ескірген, қоғамның қажеттіліктерін қанағаттандырмайтын өндіріс, мәдениет және ғылым даму деңгейіне сәйкес келмейді.              Білім беруді жаңарту мәселесі өзекті болып келеді және әлемнің жетекші елдерінің маңызды ұлттық проблемасына айналды.            Осы кезеңде педагогикалық идеяларды дамытуда екі парадигма байқалады:  дәстүрлікті ескі тәсілдерді сақтау және реформаторлық педагогиканы оларды өзгерту ниеті деп санайды ЖАҢА ЖАҢҒЫРЫҚ УАҚЫТЫ

 Назарларыңызға рахмет!!!

32 слайд
 Назарларыңызға рахмет!!!

  http:// referatikz.ru/load/aza_sha_referattar/filosofija/ orta_a/7-1-0-2952  http:// kitaphana.kz/ka/downloads/referatu-na-

33 слайд
  http:// referatikz.ru/load/aza_sha_referattar/filosofija/ orta_a/7-1-0-2952  http:// kitaphana.kz/ka/downloads/referatu-na-kazaks kom/236-pedagogika/3259-pedagogika-pani.ht ml  https:// studopedia.org/13-17255.html  http://portalus.ru/modules/shkola/rus_readme. php?subaction=showfull&id=1192110314&arc hive=1196815384&start_from=&ucat =& Қолданылған әдебиеттер: