1 слайд
Түркістан облысы, Қазығұрт ауданы,
«Шарбұлақ» жалпы орта мектебінің
қазақ тілі мен әдебиеті пән мұғалімі
Турлыбекова Тұрсынкүл Жұмағұлқызы 8-сынып Қазақ тілі
4-бөлім. Ғарышты игеру жетістіктері
Тақырып: Жаһанды жанарына сыйдырған
ғарышкер
Барлык оқушылар орындай алады: Ақпараттарды тауып, жинақы
мәтін жазады. Жай сөйлемнің түрлерін біледі.
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Ақпарттарды іріктейді,
мәтіннің баяндау желісін сақтап, аннотация жазады . Жай
сөйлемдерді айтылу мақсатына қарай қолданады.
Кейбір оқушылар орындай алады: Мәтіннің баяндау желісін сақтап,
әр бөлігінен алынған ақпараттарды қолданып аннотация жазады.
Жай сөйлемдерді құрылымдық ерекшелігіне қарай қолданадыМәтіннің баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған
ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация) жазады
Жай сөйлемдерді айтылу мақсатына, құрылымдық
ерекшелігіне қарай қолданады. 8.3.5.1 оқылым және тыңдалым материалдары бойынша мәтіннің
баяндау желісін сақтап, әр бөлігінен алынған ақпараттардан жинақы
мәтін (аннотация, тезис) жазу
8.4.4.1 сөз тіркесінің байланысу тәсілдері мен түрлері, есімді, етістікті
сөз тіркестерін ажырату, қолдану Оқу
мақсаты:
Бағалау
критерийі:
Сабақ
мақсаты :
2 слайд
Белсенді оқу әдістердің оқу мақсаттарына жетуге ықпалы
1-тапсырма. Жұптық жұмыс. «Түсіну үшін оқу және
сканерлеу» әдісімен мәтіндегі жай сөйлемдерді тауып,
айтылу мақсатына қарай түрлендіріп «Қазақ ғарышкерлері»
тақырыбында сұхбат құру барысында оқушылардың қарым-
қатынас жасау, шығармашылық дағдысы қалыптасады.
2-тапсырма. Топтық жұмыс. Мәтінді мұқият оқып,
«Ақпараттар тізбегі» әдісімен әр бөліктегі маңызды
ақпараттарды іріктеп алу кезінде оқушылардың зерттеу және
қарым-қатынас дағдысы артады.
3-тапсырма. Жеке жұмыс. «Жазушы» әдісімен мәтіндегі
ақпараттарды қолданып, мәтіннің баяндау желісін сақтап
аннотация жазыңдар. Бұл тапсырманы орындау барысында
жеке жұмыс істеу, білімді шығармашылықпен ұштастыру
дағдысы артады.
3 слайд
Саралап оқыту тәсілі оқу үдерісін оқушылардың
жеке қабілеттерін ескеру мақсатында түрлі топтар
үшін әртүрлі нысанда тапсырмаларды ұйымдастыруды
көздейді
Қолдауымды қажет ететін оқушы:
Тірек сөздерді пайдаланып шағын мәтін жазады
Қабілетті оқушы:
Қосымша ақпарат көздерінен мәліметтер тауып,
«Жаһанды жанарына сыйдырған ғарышкер»
тақырыбында ойтолғау жазады Саралау әдістері әрбір оқушыға мақсаттарға
жетуге ықпал жасайды
4 слайд
Критериалды бағалау
3-тапсырма. Жеке жұмыс. «Жазушы» әдісімен мәтіндегі ақпараттарды
қолданып, мәтіннің баяндау желісін сақтап аннотация жазыңдар.
Дескриптор:
мәтіндегі ақпараттарды қолданады;
мәтін мазмұнын сақтайды;
аннотация жазады.
ҚБ. «Геометриялық фигуралар» арқылы өзін-өзі
бағалау
5 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы
Әріптестерім мен тренердің кері байланысынан
-
Сабақ барысында нақты тапсырмаларды беру керектігін
білдім.
-
Оқу мақсатына жету үшін оқушылардың қажеттілігін
ескеріп отыруды ұқтым.
-
Сабақта қолданылатын белсенді әдіс-тәсіл түрлерін
меңгердім.
-
Уақытты тиімді пайдалануым керектігін
түсіндім.
-
Критериалды бағалаудың тиімділігін білдім.
Келешекте осы кері байланыстарды ескеріп SMART
мақсатта сабақты жоспарлаймын
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз