Материалдар / Геологиялық жыл санау мен геохронологиялық кесте. Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Геологиялық жыл санау мен геохронологиялық кесте. Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері.

Материал туралы қысқаша түсінік
презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Наурыз 2023
257
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы: Геологиялық жыл санау мен геохронологиялық кесте. Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигі

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Геологиялық жыл санау мен геохронологиялық кесте. Жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсері. Касаева Нуржамал Курганбаевна Б.Соқпақбаев атындағы жалпы орта мектебі Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сәйкес) 8.3.1.9 -геологиялық жыл санау мен геохронологиялық кестені талдап, жер қыртысының және тіршіліктің дамуындағы ірі кезеңдері мен геологиялық оқиғаларды ажырата алады. 8.3.1.10 - жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылығына тигізетін әсеріне баға береді Ойлау дағдылары Сабақтың мақсаты : Барлығы: Геологиялық жыл санау мен геохронологиялық кестені суреттейді. Жергілікті компонентті қосымша қамту негізінде жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылыққа тигізетін әсеріне баға береді.. Басым бөлігі: жер қыртысы мен тіршіліктің дамуындағы ірі кезеңдерді және геологиялық оқиғаларды ажыратады. Жер бедерінің адамзат тіршілігіне және шаруашылыққа тигізетін әсерінің модульін жасайды Кейбірі : Жер бедер інің адамзат тіршілігі мен шаруашылыққа тигізетін әсерін анықтап және жаңа термин сөздерге анықтама береді.Өлкеміздегі тау қатпарлықтарын салыстырады,эралардың ерекшеліктерін анықтап талдау жүргізеді,эралардың қалыптасуы жайлы болжам жасайды..Қолдану,талдау.жинақтау, бағалау

Оқылым-айтылым: Мәтінді оқи отырып геохронологиялық кестені түсіндіреді .эралар мен дәуірлерді ретімен айтып шығалы. Тыңдалым-

2 слайд
Оқылым-айтылым: Мәтінді оқи отырып геохронологиялық кестені түсіндіреді .эралар мен дәуірлерді ретімен айтып шығалы. Тыңдалым-жазылым: Өз ойларын ортаға салады,тіршіліктің дамуындағы ірі кезеңдер мен геологтиялық оқиғаларды ажыратып ,жазады. Пән бойынша сөздер мен терминдер: Геохронологиялық кесте немесе геохронология,геологиялық жыл санау. Тау жыныстарының абсалюттік жасы ,тау жыныстарының салыстырмалы жасы ,эралар ,дәуірлер, антропогендік -антропогендік –аntropogenous Техносфера - техносфера -technosphere Ноосфера - ноосфера-noosfera Техногендік – техногенный-technogenesis Эолдық- эолды- eoldqБағалау критерийі-Геологиялық кестедегі эрадағы дәуірлердің атауларын суреттейді. -Эралардың ерекшеліктеріне талдау жасайды. -Жер қыртысының тіршіліктің дамуына тигізетін әсеріне болжам айтады. -Өз туған өлкесінің жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылыққа тигізетін әсеріне баға береді және жақсарту мақсатына бірнеше шаралар ұсынады. -Геохронологиялық кесте бойынша тау қатпарлықтарының дамуы және олардың жүрген кезеңдеріне баға береді. Тілдік мақсаттар Қ ұнды лы қтарға баулу -Тарихтың мәдениет пен тілдің біртұтастығы құндылығы бағыты бойынша оқушыларға патриоттық тәрбие беру Пәнаралық байланыс Тарих, биология ағылшын тілі Алдынғы білім Жер қыртысының тектоникалық қозғалыстарын талдайды. -Дрейф-дрейф- dreyf- жүзу - Иоллизия- коллизия – kollizya - -спердинг- спердинг –spreding - - субдукция- субдукция-subduktsiua

НәтСабақтың әдіс- тәсілдері “ Домино”әдісі топ мүшелері толық қамтылады.Оқушыларға кесте қиындыларынан дайындалған карточка

3 слайд
НәтСабақтың әдіс- тәсілдері “ Домино”әдісі топ мүшелері толық қамтылады.Оқушыларға кесте қиындыларынан дайындалған карточка беремін.Әр бір қатысушы өзіне берілген тапсырмаға жауап береді. Нәтиже: Геохронологиялық кесте бойынша тау қатпарлықтары мен олардың жүрген кезеңдеріне баға берді.“ Ойлан-жұптас-бөліс” әдісі топта жұмыс жасауға тиімді,мәтінді оқып топ арасында жаңа идеялар мен ойларын еркін айтуға дағдыланады. Нәтиже: Барлық оқушылар геохронологиялық кестені суреттеді. “ Кездесу” әдісі жұптық жұмысқа тиімді.Әр жұп тақырып бойынша сұрақтар құрастырып жұпт а талқылап басқа жұпқа ұсынады. Нәтиже: Өздері тұрған жердеге жер бедерін сипаттап,жер бедерінің өзгеру коэфицентіне сүйеніп болжам жасады.

Саралау Төмен деңгей Өздігінен тапсырманы орындауға қиналатын мұғалімнің және құрдастарының қажет ететін “ Ойлан-жұптас-бөліс”

4 слайд
Саралау Төмен деңгей Өздігінен тапсырманы орындауға қиналатын мұғалімнің және құрдастарының қажет ететін “ Ойлан-жұптас-бөліс” әдісінде бір- бірінің пікірін тыңдап,өз ойын толықтырып ,геохронологиялық кестені суреттейді Жоғары деңгей Мұғалімнің көмегін аса қажет етпейтін ,берілген тапсырманы орынжай алатын оқушылар. Материктертегі сөнбеген жанартаулардың координатасын анықтау. Пәнаралық байланыс, денсаулық және қауіпсіздік техникасын сақтау,АКТ пайдалану.Орта деңгей Өзінің алған,ізденген білімін пайдаланып алдағы болатын табиғат жағдайларына болжам жасап ойымен бөлісетін оқушылар.

“ Екі жұлдыз- бір тілек” “Кувертка” “Сұрақтарды ұстап ал” “ Бағдаршам” “Білім баспалдағы”Қалыптастырушы бағалау Критерий Геохр

5 слайд
“ Екі жұлдыз- бір тілек” “Кувертка” “Сұрақтарды ұстап ал” “ Бағдаршам” “Білім баспалдағы”Қалыптастырушы бағалау Критерий Геохронологиялық кестедегі эраның дәуірлерінің атауларын суреттейді. Дескриптор • Геохронологиялық кестедегі эраларды суреттейді • Дәуірлерге анықтама береді • Эралардың ерекшеліктеріне талдау жасайды. • Жер қыртысы тіршіліктің дамуына тигізетін әсеріне болжам айтады • Өз туған өлкесінің жер бедерінің адамзат тіршілігі мен шаруашылыққа тигізетін әсеріне баға береді және жақсарту мақсатына шаралар ұсынады. • Жер бедері тіршіліктің дамуы мен шаруашылыққа тигізетін әсеріне болжам жасайды Критерий -геохронологиялық кестедегі эралар және дәуірлерді салыстырып айырмашылықтарын дәптерге жазады № 1 тапсырма № 2 тапсырма Дескриптор Геохронологиялық кестедегі эра және дәуірлерді салыстырып айырмашылығын анықтайды Кескін картаға тауларды түсіреді Жоталарды кескін картаға түсіреді   Қазаншұңқырларды картаға түсіреді Мұнай кен орындарын координатасын анықтайды Газ көмір бассейндерін кескін картаға түсіреді