1 слайд
•
Сабақтың тақырыбы :
Гүлдің құрылысы. Гүлдеу және тозаңдану.
Тозаңдану түрлері (өздігінен, айқас, жасанды). . «Парасат» мектеп-лицейі
Мукашева Г.Д.
2 слайд
САБАҚ АРҚЫЛЫ ІСКЕ АСАТЫН ОҚЫТУ САБАҚ АРҚЫЛЫ ІСКЕ АСАТЫН ОҚЫТУ
МАҚСАТТАРЫМАҚСАТТАРЫ
Барлық оқушылар : Өздігінен және айқас тозаңдану
түсініктерін біледі.
Оқушылардың көбісі : Өздігінен және шамалы
айырмашылықтарын сипаттайды
Кейбір оқушылар : Өздігінен және айқас тозаңданудың
айырмашылықтарын салыстырып, ажырата алады. Өздігінен және айқас тозаңданудың шамалы
айырмашылықтарын сипаттау
-өздігінен және айқас тозаңдану түрлерін сипаттай алады
-өздігінен және айқас тозаңдануды салыстыра алады.
•
Ынтымақтастық
•
Өмір бойы оқуды қалыптастыру.САБАҚТЫҢ МАҚСАТТАРЫ:САБАҚТЫҢ МАҚСАТТАРЫ:
БАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІБАҒАЛАУ КРИТЕРИЙЛЕРІ
ҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУҚҰНДЫЛЫҚТАРҒА БАУЛУ
АЛДЫҢҒЫ БІЛІМАЛДЫҢҒЫ БІЛІМ
Өсімдіктердің көбею тәсілеріГеография, экологияПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫСПӘНАРАЛЫҚ БАЙЛАНЫСТІЛДІК МАҚСАТТІЛДІК МАҚСАТ Диалог құруға /жазылымға қажетті сөздер топтамасы:
Гүл -бұл......
Гүлдің негізгі бөліктерін ата ............
Көбеюге қатысатын гүлдің бөлімдерін ата.........
Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер :
Айқас, өздігінен, жасанды.;
3 слайд
1 тапсырма Жағымды ынымақтастық атмосферасын қалыптастыру
Шаттық шеңберін құрып «жүректен жүрекке тренингі
(жұмсақ жүрек) ойыншығы арқылы оқушылар бір-біріне
бере отырып жылы тілектерін білдіреді.
Дескриптор:
-өсімдіктің түрі өзгерген мүшелерін сипаттайды.
-түрі өзгерген мүшелерді ажырата алады.
2 тапсырма Мәтінмен жұмыс. Постер құру, қорғау.
«Ойлан-жұптас бөліс» әдісі арқылы 2 топқа бөлінеді .
-І. Топ Айқас тозаңдану.
-ІІ.Топ Жел арқылы тозаңдану
І топ ІІ топ
Дескриптор:
- Ойларын ортаға салады,
-тозаңдану түрлерін сипаттайды.
3 тапсырма Бунақденелілерме н, жел арқылы тозаңдануы.
1.Жүгері. 2. Жел арқылы 3.Өздігінен 4. Бунақдене
5.Қарабидай 6. Айқас 7. Қайың 8.Емен.
Дескриптор:
Тозаңданудың түрлерін ажыратады.
4 слайд
4 тапсырма4 тапсырма
Элективт і тест 4.«Венн диаграмасы» әдісі
Жалпы тозаңданудың ұқсастықтарымен
Айырмашылықтарын анықтайды.
Дескриптор:
-Тозаңданудың ұқсастықтарымен айырмашылықтарын анықтайды
ТапсырмаТапсырма
БекітуБекіту «Мен саған сен м1.Тозаң дегеніміз не?
2.Тозаңданудың қандай түрлері бар?
3Неліктен табиғатта айқас тозаңдану басымдау?
Жәндіктермен тозаңданатын өсімдіктердің белгілері қандай?
Дескриптор :
-Оқушылар тақырып бойынша ойын жинақтап айтады.
-Сұрақтарға жауап бере алады.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз