Материалдар / ХХІ ғасырдың жас математигі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ХХІ ғасырдың жас математигі

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл сайыс сабақ. 5-11 сыныптар аралығында өткізуге болады. Жалпы 5 бөлімнен тұрады. Бәйге бөлімінде сұрақ жауап болады. Әр сұрақ 10 ұпаймен бағаланы. Екінші бөлім полиголд бөлімі. Математикаға қатысты жұмбақтар жасырылады. Шешуін тауып үш тілде айту керек. Осылай ұпайы аз оқушы шығып кетеді Сайыс ары қарай жалғаса береді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Желтоқсан 2018
320
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
«ХХІ ғасырдың жас математигі» атты интеллектуалдық ойын 1

1 слайд
«ХХІ ғасырдың жас математигі» атты интеллектуалдық ойын 1

Мақсаты:  “ Қазақстан 51-ші Халықаралық Олимпиаданы қарсы алуда” атты аудандық Олимпиадаға оқушы дайындай отырып, математика

2 слайд
Мақсаты:  “ Қазақстан 51-ші Халықаралық Олимпиаданы қарсы алуда” атты аудандық Олимпиадаға оқушы дайындай отырып, математикалық ой-өрісін дамыту, білімді, дарынды, озық болуға тәрбиелеу. 2

3ОЙЫН 5 БӨЛІМНЕН ТҰРАДЫ: І бөлім – «Бәйге» ІІ бөлім – «Тіл - өнер» ІІІ бөлім – «Дода» ІҮ бөлім – «Тапқырлық» Ү бөлім – «Жорға»

3 слайд
3ОЙЫН 5 БӨЛІМНЕН ТҰРАДЫ: І бөлім – «Бәйге» ІІ бөлім – «Тіл - өнер» ІІІ бөлім – «Дода» ІҮ бөлім – «Тапқырлық» Ү бөлім – «Жорға»

І бөлім «Бәйге» 4

4 слайд
І бөлім «Бәйге» 4

“Бәй ге” сұрақ тары • Ге ом ет ри я сө зі гр ек ше де н ау да рғ ан да қа нд ай ұғ ы мд ы бі лд іре ді ? “Бәй ге” с

5 слайд
“Бәй ге” сұрақ тары • Ге ом ет ри я сө зі гр ек ше де н ау да рғ ан да қа нд ай ұғ ы мд ы бі лд іре ді ? “Бәй ге” сұрақ тары • Ал ге бр а сө зі қа нд ай сө зд ен ш ы қ қа н? “Бәй ге” сұрақ тары • Па ра лл ел еп ип ед ті ң не ше қы ры , не ше жа ғы б а р ? “Бәй ге” сұрақ тары • Ү ш бұ ры шт ың тө бе сі ме н қа рс ы жа тқ ан қа бы рғ ас ын ың ор та сы н қо са ты н ке сі нд і. “Бәй ге” сұрақ тары • Ш ең бе рд ің ең үл ке н хо рд ас ы “Бәй ге “ сұрақ тары • Қа й са н ба рл ық са нғ а қа лд ық сы з бө лі не ді ? 5

2 ғасырда неше жыл бар? 2 ғасырда неше жыл бар? Бір нүктеден шығып, екі сәуледен құралатын геометриялық фигура. Кез – келген е

6 слайд
2 ғасырда неше жыл бар? 2 ғасырда неше жыл бар? Бір нүктеден шығып, екі сәуледен құралатын геометриялық фигура. Кез – келген екі нүкте арқылы нені жүргізуге болады? Қандай түзулердің ортақ нүктесі жоқ? Бұрышты өлшейтін құрал . Кез-келген барлық санға қалдықсыз бөлінетін сан? 6

Тік бұрыш неше градусқа тең? Екі нүкте арқылы неше түзу жүргізуге болады? Қандай өрнекті әріпті өрнек деп атайды? Координатал

7 слайд
Тік бұрыш неше градусқа тең? Екі нүкте арқылы неше түзу жүргізуге болады? Қандай өрнекті әріпті өрнек деп атайды? Координаталық жазықтықта неше ширек бар? Геометриялық жазықтықтағы денені зерттейтін бөлімі. Үшбұрыштың ішкі бұрыштарының қосындысы 7

ІІ бөлім «Тіл-өнер» 8

8 слайд
ІІ бөлім «Тіл-өнер» 8

Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында. Түйеқұс таразыда бір аяғымен тұрғанда 12 кг. Тартады. Ал

9 слайд
Жоқ өзінде бас та, қас та, мойын да, Ұзындығы жазулы тұр бойында. Түйеқұс таразыда бір аяғымен тұрғанда 12 кг. Тартады. Ал егер екі аяғымен тұрса, қанша тартады? Өзі сөйлей білмейді, салған ізі сөйлейді. Отыз тістен шыққан сөз – неше рулы елге тарайды?Ел құлағы нешеу? Қабат-қабат қаттама, ақылың болса аттама сызғыш, линейка, a ruler қалам, ручка, penон екі, двенадцать, tweive кітап, книга, bookотыз, тридцать, sotyелу, пятьдесят, Fivty 9

ІІІ БӨЛІМ «ДОДА» 10

10 слайд
ІІІ БӨЛІМ «ДОДА» 10

20 30 40 20 30 40 20 30 40 20 30 40Қазақтың байырғы есептері «Ақбота» есептері «Кенгуру» есептері ВИКТОРИН

11 слайд
20 30 40 20 30 40 20 30 40 20 30 40Қазақтың байырғы есептері «Ақбота» есептері «Кенгуру» есептері ВИКТОРИНАЛЫҚ СҰРАҚТАР 5050 50 5 011

• Он-оннан сығы бар үш бала өзара асық ойнады. Ойыннан соң біріншісі екіншісіне қарап: • қанша асық ұттық – дейді ол. Онша көп

12 слайд
• Он-оннан сығы бар үш бала өзара асық ойнады. Ойыннан соң біріншісі екіншісіне қарап: • қанша асық ұттық – дейді ол. Онша көп ұтқыза қоймаппын, сегіз асығым қалыпты, - деді.Онда сендегі барлық асық менің ұтып алған асығыма тең екен, - дейді үшінші бала асықтарын түгендеп тұрып, • Ең көп асықтан ұтылған мен болдым, - дейді мұңайып бірінші бала. Ойыннан кейін кімде, неше асық? • Түйеқұс екі аяғымен тұрғанда бір пұт тартса, бір аяғымен тұрғанда қанша тартады? – деп атасы немересіне қарады. • Ұлу биіктігі 10м ағаштың басына шығуы керек. Ол күндіз 4 м. Жоғары көтеріледі, түнде 3 м. Төмен түседі. Неше күнде ұлу ағаштың басына шығады? • Сықырлаған арба үстінде келе жатқан екі жолаушының біреуі жолдың жартысын өткенде жолдың жолдың жартысы қалғанша ұйықтайды. Жолаушы жолдың қанша бөлігін ұйықтайды? 1220 4030 40Қазақтың байырғы есептері

1320 ұпай • Үш бала 17 бауырсақ жеді. Ең көп жегені Тимур. Аз дегенде Тимур неше бауырсақ жеген? • А) 5

13 слайд
1320 ұпай • Үш бала 17 бауырсақ жеді. Ең көп жегені Тимур. Аз дегенде Тимур неше бауырсақ жеген? • А) 5 б) 9 с) 7 д) 8 • Оқушы кітаптың 0,3 бөлігін, кейін тағы да 0,1 бөлігін оқығандағы көлемі жарты кітаптан 18 бетке кем болып шықты. Кітапта неше бет болған? • А) 210 б) 200 с) 190 д) 180 40 ұпай • Үшбұрыш- тың екі қабырғасы- ның ұзындықта- ры 5 және 1, үшінші қабырғасы натурал санмен өрнектелсе қандай болады? • А) 4 б) 5 с) 6 д) 3 50 ұпай • Месопотамияда біздің эрамызға дейінгі 2005 жылда бір саны- α, он саны – β, ал алпыс саны - € таңбаларымен белгіленетін. Мысалы, 22 саны β β α α түрінде жазылатын. Сонда 124 саны қалай жазылады? • А) β €€ α α α α б) € € β β α α α α с) € β β α α α α д) € € α α α α 3 0 ұ п а й

14«Кенгуру» есептері • А) 27 б) 28 с) 31 д) 33 е) 56 Қояндар жан

14 слайд
14«Кенгуру» есептері • А) 27 б) 28 с) 31 д) 33 е) 56 Қояндар жанұясының үш мүшесі барлығы 73 сәбізді жеп қойған. Әкесі шешесіне қарағанда 5 сәбізді артық жеген. Ал баласы Банни 12 сәбіз жеген, шешесі неше сәбіз жеген? • А) 6 б) 10 с) 16 д) 20 е) 32Айдар қағаз парақты 5 рет бүктеді, сосын ол бүктеген қағазды тескен. Қағаз парақты қайта жазғанда неше тесік шығады? • А ) 999 б) 99 9 с) (9 9 ) 9 д) 9 99 е) 99 9Мына сандардың ең үлкені қайсысы? • А)1/5 б) 1/6 с)1/10 д) 1/12 е) 1/24 Компьютерлік вирус компьютерлік дискінің қандай да бір бөлігін зақымдайтыны белгілі. Бірінші күні ол дискінің ½ бөлігін зақымдаған, екінші күні зақымданбаған жерінің 1/3 бөлігін, үшінші күні қалған бөлігінің ¼ бөлігін, ал төртінші күні қалғанының 1/5. Дискінің қандай бөлігі зақымданбай қалған?

15Үш түйеқұс ұшып келе жатты. Аңшы олардың бірін атып алды. Олардың қаншасы қалды ? Ұшақ А қаласынан В қаласына дейін

15 слайд
15Үш түйеқұс ұшып келе жатты. Аңшы олардың бірін атып алды. Олардың қаншасы қалды ? Ұшақ А қаласынан В қаласына дейін 1 сағ 20минут ұшады да, сол жолмен қайтарда 80 мин. Ұшты . Себебін түсіндір. Төрт дос бала мейрамханаға жиі барып, әрқашан бір үстелге отырады. Жалғастың әрқашан бір орынға отыра беретіні белгілі болса, достар неше түрлі тәсілмен үстелге отыра алады?20 Тәрелкедегі 7 бауырсақтан 7 балаға бір-бірден және тәрелкеде бір бауырсақ қалатындай етіп қалай бөліп беруге болады?30 4 0 5 0

16ҮІ бөлім “ Тапқырл ық”

16 слайд
16ҮІ бөлім “ Тапқырл ық”

17 Біздің үйдегі қабырға сағаты қоңыраулы, ол әрбір жарты сағатта 1 рет, толық сағат сайын сол уақытты көрсету санына тең

17 слайд
17 Біздің үйдегі қабырға сағаты қоңыраулы, ол әрбір жарты сағатта 1 рет, толық сағат сайын сол уақытты көрсету санына тең қоңырау соғады. Сонда ол тәулігіне неше рет қоңырау соғады? (1+2+3+4+5+6+7+8+9+10+11+12)*2+2 4*2 =204

18

18 слайд
18

19Шеңбер бойындағы кез – келген нүктені центрмен қосатын кесінді. Ортақ бөлгіші 1-ге тең сан. Алымы бөлімінен үлкен бөлшек Нәр

19 слайд
19Шеңбер бойындағы кез – келген нүктені центрмен қосатын кесінді. Ортақ бөлгіші 1-ге тең сан. Алымы бөлімінен үлкен бөлшек Нәрселерді санағанда қолданылатын сан. 369 саны 3-ке бөліне ме? Қабырғасы 1-ге тең квадраттың ауданы неге тең? Дәлелденбейтін тұжырым не деп аталады? Бағытталған кесінді. Бір нүктеден бірдей қашықтықта жатқан нүктелер жиыны қалай аталады? ОХ осі қалай аталады? радиус өзара жай сан б ұ р ы с б ө л ш е к натурал сан иә 1 АКСИОМА вектор шеңбер абсцисса

20

20 слайд
20

21Көңіл бөліп бұл кешке Келгендерге көп рахмет. Шын сезінген көрерменге, Мың рахмет, мың рахмет!

21 слайд
21Көңіл бөліп бұл кешке Келгендерге көп рахмет. Шын сезінген көрерменге, Мың рахмет, мың рахмет!

22

22 слайд
22