Материалдар / Жаңартылған білім беру мазмұны
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаңартылған білім беру мазмұны

Материал туралы қысқаша түсінік
жаңартылған білім беру курсында қорғалған сабағым
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қазан 2019
419
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Оқу мақсаты 1.1.6.1 Отбасылық мерекелердің бірін сипаттау 1.1.1.3 Отбасы мүшелерінің арасындағы қамқор қарым- қатынастың маңызды

1 слайд
Оқу мақсаты 1.1.6.1 Отбасылық мерекелердің бірін сипаттау 1.1.1.3 Отбасы мүшелерінің арасындағы қамқор қарым- қатынастың маңыздылығын түсініп, мысал келтіру. Бағалау критерийі Отбасындағы мерекелерді әңгімелейді, сипаттайды. Отбасындағы дәстүрді ажыратады.Пәні: Дүниетану 1 - сынып Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мен және қоғам Сабақтың тақырыбы:Отбасылық мерекелер Сабақ мақсаты Барлық оқушылар: Отбасындағы мерекелер туралы айта алады, адам өміріндегі қамқорлықтың маңызын түсіндіре алады. Көптеген оқушылар: Мереке түрлерін ажыратады, оларға мысал келтіріп айта алады; Кейбір оқушылар: Отбасындағы мерекеге жоспар құра алады, өз пікірін білдіре алады;Оқу мақсаты Бағалау критерийі Сабақ мақсаты

Топтық жүмыс І топ: Постер қорғау. Мерекеге қажетті заттардың тізімін сурет арқылы көрсет постер қорға. ІІ

2 слайд
Топтық жүмыс І топ: Постер қорғау. Мерекеге қажетті заттардың тізімін сурет арқылы көрсет постер қорға. ІІ топ: «Күн шуағы» әдісі. Отбасындағы атап өтетін мерекені ойлап тап, қима қағаздарды күн шұғыласына жапсыр. ІІІ топ: Суреттер сөйлейді. Мерекені қалай өткізуге болады? Суреттермен мерекелік дастархан жаса. ҚБ: «Басбармақ» әдісі арқылы Ұжымдық жұмыс ҚБ: “Смайликтер” арқылы Белсенді оқу ортасы Бұл топтық тапсырма белсенді оқу болғандықтан 4 тілдік дағдыны яғни тыңдалым, оқылым, айтылым, дағдысын толық қамтыдым.3 топқа үш түрлі тапсырма беру арқылы оқушылардың деңгейін, топтаса жұмыс жасауын, өз ойын топта бөлісуін, сыни ойлау және зерттеу дағдылары қалыптасты деп ойлаймын. -Отбасылық мерекелер туралы айт. - Сен туған күніңді отбасыңда қалай тойлар едің? -Қандай салт- дәстүрлерді білесің?

Сараланған тапсырма Мұғалімнің көмегін аз қажет ететін оқушыларға: “Сүйінші сұрау деген не? Бұл дәстүр қай кезде орындалады

3 слайд
Сараланған тапсырма Мұғалімнің көмегін аз қажет ететін оқушыларға: “Сүйінші сұрау деген не? Бұл дәстүр қай кезде орындалады деп ойлайсын? деп тапсырма бердім” Тапсырма « Басбармақ» арқылы бағаланды.Оқушылардың оқу мақсатына жетуде олардың қабілеттерін ескере отырып, яғни топтық жұмыс барысында оқушының шапшаңдығына байланысты қосымша сараланған тапсырма жоспарладым.

«Кемпірқосақ» әдісі Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Тапсырма 1.Отбасындағы мерекелерді ата 2.Суретте қандай

4 слайд
«Кемпірқосақ» әдісі Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Тапсырма 1.Отбасындағы мерекелерді ата 2.Суретте қандай мерекелер бейнеленген, суретпен сәйкестендір. Дескриптор: 1.Мерекелерді атауымен атайды. 2.Мерекелерді сипаттайды, ажыратады; 3.Мерекелерді атауымен сәйкестендіріп белгілейді; ҚБ: Кері байланыс Жасыл-өте жақсы түсіндім Сары-жақсы түсіндім Қызыл-маған көмек керек.Оқушылардың алған білімін түсіну деңгейін анықтау мақсатында Сабақты қаншалықты меңгергенін білу мақсатында

Түйген ой Болашақта Өз сабағымды жоспарлауда бағалаудың түрлі әдісін дұрыс тиімді қолдануды, сараланған тапсырмаларды ж

5 слайд
Түйген ой Болашақта Өз сабағымды жоспарлауда бағалаудың түрлі әдісін дұрыс тиімді қолдануды, сараланған тапсырмаларды жүйелі құруды , оқу мақсатымдағы тапсырмаларды ойлау дағдыларының деңгейлеріне бағыттауды жолға қоямын Мен осы ықшам сабақты құрастыру барысында тренердің және әріптестерімнің маған ұсынған кері байланыс нәтижесінде қысқа мерзімді сабақ жоспарын жоспарлауда оқу мақсатын дұрыс таңдауды және сабақ мақсатын жүйелі құрастыруды үйрендім. Белсенді оқу арқылы оқушылардың қарым-қатынас, кең ауқымды дағдыларын кеңейту үшін сабақтарды қызықты әрі тартымды етіп құру қажет екенін түсіндім. Өз дүниетану пәнімде сабақ мақсатын Блумның түсіну, қолдану, талдау дағдыларын басшылыққа алып жоспарлап, соған бағытталатын тапсырмалар жүйесін оқушыға тиімді болатындай етіп жоспарладым. Тілдік дағдыны дамытудың жолы менің пәнімде топтық жұмыс арқылы дамытуға болатынын түсіндім. Себебі, топтар тапсырма орындау барысында бір біріне түсіндіреді, айтады, дәлелдейді. Қалыптастырушы бағалауда оқушыларды дамытуға жағдай жасайтын сындарлы кері байланысты қамтамасыз ету қажеттігін меңгердім. Назар қойып тыңдағандарыңызға рахмет!