1 слайд
Оқу мақсаты 1.1.6.1 Отбасылық мерекелердің бірін сипаттау
1.1.1.3 Отбасы мүшелерінің арасындағы қамқор қарым-
қатынастың маңыздылығын түсініп, мысал келтіру.
Бағалау
критерийі Отбасындағы мерекелерді әңгімелейді, сипаттайды.
Отбасындағы дәстүрді ажыратады.Пәні: Дүниетану 1 - сынып
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: Мен және қоғам
Сабақтың тақырыбы:Отбасылық мерекелер
Сабақ
мақсаты Барлық оқушылар: Отбасындағы мерекелер туралы айта
алады, адам өміріндегі қамқорлықтың маңызын түсіндіре
алады.
Көптеген оқушылар: Мереке түрлерін ажыратады, оларға
мысал келтіріп айта алады;
Кейбір оқушылар: Отбасындағы мерекеге жоспар құра алады,
өз пікірін білдіре алады;Оқу мақсаты Бағалау
критерийі Сабақ
мақсаты
2 слайд
Топтық жүмыс
І топ: Постер қорғау. Мерекеге қажетті заттардың тізімін сурет арқылы көрсет постер қорға.
ІІ топ: «Күн шуағы» әдісі. Отбасындағы атап өтетін мерекені ойлап тап, қима қағаздарды күн
шұғыласына жапсыр.
ІІІ топ: Суреттер сөйлейді. Мерекені қалай өткізуге болады? Суреттермен мерекелік дастархан
жаса.
ҚБ: «Басбармақ» әдісі арқылы
Ұжымдық жұмыс
ҚБ: “Смайликтер” арқылы Белсенді оқу ортасы
Бұл топтық тапсырма белсенді оқу болғандықтан 4 тілдік дағдыны яғни тыңдалым,
оқылым, айтылым, дағдысын толық қамтыдым.3 топқа үш түрлі тапсырма беру
арқылы оқушылардың деңгейін, топтаса жұмыс жасауын, өз ойын топта бөлісуін,
сыни ойлау және зерттеу дағдылары қалыптасты деп ойлаймын. -Отбасылық мерекелер туралы айт.
- Сен туған күніңді отбасыңда қалай тойлар едің?
-Қандай салт- дәстүрлерді білесің?
3 слайд
Сараланған тапсырма
Мұғалімнің көмегін аз қажет ететін оқушыларға: “Сүйінші
сұрау деген не? Бұл дәстүр қай кезде орындалады деп
ойлайсын? деп тапсырма бердім”
Тапсырма « Басбармақ» арқылы бағаланды.Оқушылардың оқу мақсатына жетуде олардың
қабілеттерін ескере отырып, яғни топтық жұмыс
барысында оқушының шапшаңдығына байланысты
қосымша сараланған тапсырма жоспарладым.
4 слайд
«Кемпірқосақ» әдісі
Қалыптастырушы бағалауға
арналған тапсырма
Тапсырма
1.Отбасындағы мерекелерді ата
2.Суретте қандай мерекелер
бейнеленген, суретпен сәйкестендір.
Дескриптор:
1.Мерекелерді атауымен атайды.
2.Мерекелерді сипаттайды,
ажыратады;
3.Мерекелерді атауымен
сәйкестендіріп белгілейді;
ҚБ: Кері байланыс Жасыл-өте жақсы
түсіндім
Сары-жақсы
түсіндім
Қызыл-маған көмек керек.Оқушылардың алған білімін
түсіну деңгейін анықтау
мақсатында Сабақты қаншалықты
меңгергенін білу мақсатында
5 слайд
Түйген ой
Болашақта
Өз сабағымды жоспарлауда
бағалаудың түрлі әдісін дұрыс
тиімді қолдануды, сараланған
тапсырмаларды жүйелі құруды ,
оқу мақсатымдағы
тапсырмаларды ойлау
дағдыларының деңгейлеріне
бағыттауды жолға қоямын Мен осы ықшам сабақты құрастыру
барысында тренердің және әріптестерімнің
маған ұсынған кері байланыс нәтижесінде қысқа
мерзімді сабақ жоспарын жоспарлауда оқу
мақсатын дұрыс таңдауды және сабақ мақсатын
жүйелі құрастыруды үйрендім. Белсенді оқу
арқылы оқушылардың қарым-қатынас, кең
ауқымды дағдыларын кеңейту үшін сабақтарды
қызықты әрі тартымды етіп құру қажет екенін
түсіндім. Өз дүниетану пәнімде сабақ мақсатын
Блумның түсіну, қолдану, талдау дағдыларын
басшылыққа алып жоспарлап, соған
бағытталатын тапсырмалар жүйесін оқушыға
тиімді болатындай етіп жоспарладым. Тілдік
дағдыны дамытудың жолы менің пәнімде
топтық жұмыс арқылы дамытуға болатынын
түсіндім. Себебі, топтар тапсырма орындау
барысында бір біріне түсіндіреді, айтады,
дәлелдейді.
Қалыптастырушы бағалауда оқушыларды
дамытуға жағдай жасайтын сындарлы кері
байланысты қамтамасыз ету қажеттігін
меңгердім. Назар қойып
тыңдағандарыңызға рахмет!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз