Материалдар / Жаңартылған білім беру мазмұны аясындағы тілдік дағдыларды дамыту мәселесі
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаңартылған білім беру мазмұны аясындағы тілдік дағдыларды дамыту мәселесі

Материал туралы қысқаша түсінік
Біәріне керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қырқүйек 2018
477
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ АЯСЫНДАҒЫ ТІЛДІК ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУ МӘСЕЛЕСІ

1 слайд
ЖАҢАРТЫЛҒАН БІЛІМ БЕРУ МАЗМҰНЫ АЯСЫНДАҒЫ ТІЛДІК ДАҒДЫЛАРДЫ ДАМЫТУ МӘСЕЛЕСІ

МУХАМЕДЖАНОВ ДАРЫН ОРУМБАЕВИЧ М.Мәметова атындағы № 28 мектеп-лицейдің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

2 слайд
МУХАМЕДЖАНОВ ДАРЫН ОРУМБАЕВИЧ М.Мәметова атындағы № 28 мектеп-лицейдің қазақ тілі мен әдебиеті пәнінің мұғалімі

Оқыту үдемелігі

3 слайд
Оқыту үдемелігі

Орыс тілінде оқытатын мектептердегі қазақ тілін оқытудың негізгі бағыттары тілді үйретудің төрт негізгі дағдысын қамтиды: 2.Ай

4 слайд
Орыс тілінде оқытатын мектептердегі қазақ тілін оқытудың негізгі бағыттары тілді үйретудің төрт негізгі дағдысын қамтиды: 2.Айтылым 4.Жазылым3. Оқылым1 .Тыңдалым

С өйлесім әрекеттері дағды ретінде ұсынылды: 1. Тыңдалым (болжау, негізгі ойды табу, т.б.) 2. Айтылым (Сөз мәнері мен сөйлеу э

5 слайд
С өйлесім әрекеттері дағды ретінде ұсынылды: 1. Тыңдалым (болжау, негізгі ойды табу, т.б.) 2. Айтылым (Сөз мәнері мен сөйлеу этикеті, сенімді және еркін жауап беру, т.б.) 3. Оқылым (ақпаратты түсіну, көркем шығарманы оқу, т.б.) 4. Жазылым (әртүрлі жанрдағы мәтіндер құрастыру, эссе жазу, т.б.) Тілдік бағдар : 1. Сөз таптары 2. Сөйлем

Тиімді тыңдалым Тиімсіз тыңдалым Көру арқылы қатынас. Көру арқылы қатынастың болмауы. Адам қызыққан с

6 слайд
Тиімді тыңдалым Тиімсіз тыңдалым Көру арқылы қатынас. Көру арқылы қатынастың болмауы. Адам қызыққан сияқты болып көрінеді. Адамға қызықсыз / ол есінеп отырады. Адам түсінік береді. Адам ештеңе айтпайды немесе жай ғана «иə»/«жоқ» деп жауап береді. Адам сұрақтар қояды. Адам сағатына ж ə не басқа адамдарға қарап отырады. Адам басын изейді / жауап береді. Адам сұрақ қоймайды. Адам тақырыпты ұстанады. Адам тақырыпты өзгертеді. Мақсатты тыңдау. Белгілі бір мақсат жоқ.

3 кезең Оқылым алдындағы кезең Оқылымнан кейінгі кезеңМәтінді оқыған кезең

7 слайд
3 кезең Оқылым алдындағы кезең Оқылымнан кейінгі кезеңМәтінді оқыған кезең

1) Оқушылар суреттерді қалай қолдану керектігін, мәтіннің мазмұнын табу және зерттеуді үйреніп, өздерінің анағұрлым тиімді о

8 слайд
1) Оқушылар суреттерді қалай қолдану керектігін, мәтіннің мазмұнын табу және зерттеуді үйреніп, өздерінің анағұрлым тиімді оқуына көмектеседі 2) Олар маңызды ақпаратты қажет емес бөліктерінен қалай ажырату керектігін үйреніп, оқу жылдамдығы қаншалықты артатынын және таныс емес сөздерге қалай түсінік беретінін үйренеді 3) Оқушылардан қайтадан оқып шығып, нақты ақпаратты табу және оқығандарын түйіндеуді сұрауға болады

Реті Жоспар Кіріспе Мақсат таныстырылып, маңызды ойлар анықталады. Жаңа сөздер таныстырылады. Әдіс-тәсілдерді таңдау Жаңа сөзде

9 слайд
Реті Жоспар Кіріспе Мақсат таныстырылып, маңызды ойлар анықталады. Жаңа сөздер таныстырылады. Әдіс-тәсілдерді таңдау Жаңа сөздердің мағынасына анықтама беріліп, қандай тәсілдермен оқитыны түсіндіріледі. Қажет болса үлгілеп көрсетуге болады. Өз бетінше оқу Оқушылар өз бетінше оқиды. Мұғалім тыңдап, түсініктерін тереңдету мақсатында сұрақтар қояды. Қолдау көрсетіп, мадақтайды. Мәтінге қайта оралу Мәтінге қайта оралып, негізгі ойды және нені нақтылау керегін анықтайды. Жауап беру Оқушылар өз ойын айтып, мәтінді талқылайды.МЖЖО жоспарлау

О қы лы м ға арналған сабақт а әрбір оқуш ы да м әт іннің көш ірм есі болуға т иіс ж әне м ұғалім оған: Қ арастыруға жетек

10 слайд
О қы лы м ға арналған сабақт а әрбір оқуш ы да м әт іннің көш ірм есі болуға т иіс ж әне м ұғалім оған: Қ арастыруға жетекшілік етіп отырадыМәтінді оқуға Оның мағынасын зерттеуге

«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнін оқыту мақсаты: Негізгі орта білім беру деңгейіне арналған «Қазақ тілі мен әдебиеті» бағдарлам

11 слайд
«Қазақ тілі мен әдебиеті» пәнін оқыту мақсаты: Негізгі орта білім беру деңгейіне арналған «Қазақ тілі мен әдебиеті» бағдарламасының мақсаты – оқушылардың тілдік дағдыларын дамыту, қазақ тілін қадірлейтін, қоғамдық мәнін түсінетін тұлға қалыптастыру, тіл нормаларын сақтап, дұрыс қолдана білуге, еркін сөйлесуге және сауатты жазуға үйрету. «Қазақ тілі мен әдебиеті» оқу бағдарламасының негізгі міндеттері: -шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге, сын тұрғысынан ойлауға дағдыландыру; -білім деңгейі жоғары, ой-өрісі дамыған тұлға қалыптастыру; -туындаған мәселелерді шеше білетін, шынайы өмірге бейім жаңашыл ұрпақ тәрбиелеу; -оқушыларды сөйлесім әрекетінің түрлерін әлеуметтік ортада қолдана білуге үйрету; -оқушылардың тілдік дағдысы мен ойлау қабілетін дамыту; - оқушыны қазақ халқының мәдениетімен, әдебиетімен, ұлттық салт дәс-түрімен таныстырып, мәдени ортада пайдалануға баулу, қазақ еліне, мемлекеттік тілге деген құрмет сезімін тәрбиелеу .

Оқу бағдарламасының мазмұны Тыңдалым • Болжау • Назарын шоғырландырып тыңдау • Сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсіну

12 слайд
Оқу бағдарламасының мазмұны Тыңдалым • Болжау • Назарын шоғырландырып тыңдау • Сөздер мен сөз тіркестерінің мағынасын түсіну • Көркем шығармаларды тыңдау • Негізгі ойды анықтау • Тыңдалым материалдары бойынша жауап беру Оқылым • Мәтіндегі ақпаратты анықтау • Стильдік ерекшеліктерді анықтау • Көркем шығармаларды оқу • Мәтіндерге салыстырмалы талдау жасау • Қосымша ақпарат көздерінен алынған мәліметтерді оқу • Өзіндік көзқарасын білдіру және бағалау Жазылым • Әртүрлі стильде мәтіндер құрастыру • Эссе жазу • Көркемдегіш құралдарды қолданып жазу • эссе жазу; • Мәліметтерді жинақтау • Орфография және пунктуация Айтылым • Сөздік қорының алуандылығы • Сөз мәнері мен сөйлеу этикеті • Орфоэпиялық нормаларды сақтау • Мәтіннің негізгі аспектілерін анықтау және талқылау • Сенімді және еркін жауап беру • Визуалды материалдар арқылы тілді дамыту Тілдік бағдар • Сөз таптары • Сөйлем

Түлкі мен ешкі Бір түлкі жүгіріп келе жатып, абайсызда бір терең апанға түсіп кетіпті. Шыға алмай тұрғанда, бір ешкі су

13 слайд
Түлкі мен ешкі       Бір түлкі жүгіріп келе жатып, абайсызда бір терең апанға түсіп кетіпті. Шыға алмай тұрғанда, бір ешкі су іздеп жүріп, әлгі апанға кез болып, түлкіні көреді. - Ей, түлкі батыр, не қылып тұрсың? – депті.   - Ой, не қыласың, жаным жай тауып тұр. Қырда әрі сусап, әрі ыстықтап өліп едім. Апанның іші әрі салқын, әрі түбінде тұп тұнық суы бар екен, – депті түлкі. Мұны естіп ешкі: «Мен де салқындайын, әрі су ішейін», – деп ойлап, секіріп апанға түсіпті. Сонда түлкі секіріп ешкінің үстіне мініп, онан мүйізіне табан тірепті де, ырғып далаға шығып, жөніне кетіпті. «Өтірікке алданба, басың бәлеге душар болар»  деген сөз осыдан қалыпты.

Түлкі мен ешкі Бір жүгіріп келе жатып, абайсызда бір терең апанға түсіп кетіпті. Шыға алмай тұрғанда, бір су іздеп жүріп

14 слайд
Түлкі мен ешкі       Бір жүгіріп келе жатып, абайсызда бір терең апанға түсіп кетіпті. Шыға алмай тұрғанда, бір су іздеп жүріп, әлгі апанға кез болып, түлкіні көреді. - Ей, не қылып тұрсың? – депті.   - Ой, не қыласың, жаным жай тауып тұр. Қырда әрі сусап, әрі ыстықтап өліп едім. Апанның іші әрі салқын, әрі түбінде тұп бар екен, – депті түлкі. Мұны естіп ешкі: «Мен де салқындайын, әрі», – деп ойлап, секіріп апанға түсіпті. Сонда түлкі секіріп ешкінің үстіне мініп, онан мүйізіне табан тірепті де, ырғып далаға шығып, жөніне кетіпті. «Өтірікке алданба, душар болар»  деген сөз осыдан қалыпты.

Топқа бөліну сабақтың қызықты, тартысты өтуіне ықпал етті Оқушылар тыңдаушы емес,өз ойын еркін жеткізушіге айналды.

15 слайд
Топқа бөліну сабақтың қызықты, тартысты өтуіне ықпал етті Оқушылар тыңдаушы емес,өз ойын еркін жеткізушіге айналды. Мұғалім түсіндірушіден, бағыт берушіге айналдыСабақ соңындағы нәтижесі

“ Мен еш уақытта оқушыларыма еш нәрсе үйретпеймін - тек қана олардың оқуы үшін жағдай жасаймын” Альберт Эйнштейн Оқушыларды

16 слайд
“ Мен еш уақытта оқушыларыма еш нәрсе үйретпеймін - тек қана олардың оқуы үшін жағдай жасаймын” Альберт Эйнштейн Оқушылардың қалай оқу керектігін үйреніп, соның нәтижесінде еркін, өзіндік дәлел - уәждерін нанымды жеткізе білетін, ынталы, сенімді, сыни көзқарастары жүйелі дамыған, қазақ, орыс, ағылшын тілдерін өз деңгейінде меңгерумен қатар, сандық технологияларда құзырлылық танытатын оқушы ретінде қалыптасуын қамтиды.