Материалдар / Жаңаша оқыту әдістері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаңаша оқыту әдістері

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге көмегі тиеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Мамыр 2019
480
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
- Бұқар жыраудың өлең стиліне талдау жасайды; -Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады; -Жұмыстарына баға беред

1 слайд
- Бұқар жыраудың өлең стиліне талдау жасайды; -Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады; -Жұмыстарына баға береді. 9.2.4.1. Анализ және интерпретация бөлімі: Шығармашылық жұмыс бөлімшесі. Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазу9-сынып І-бөлім: Атадан қалған асыл сөзСугралиева Нуржамал Бегалиевна Сабақты жоспарлау бойынша таныстырылым Сабақтың тақырыбы: Бұқар жырау «Тілек» толғауы 3-сабақ О сы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары : Оқушы сабақ соңында меңгеру тиіс білім, білік дағдылар Сабақ мақсаты : Оқу мақсатына жету үшін оқушылар не істеу керек?

“ Еркін толғау” әдісі“ Диалог және қолдау” көрсету“ Таным сұрақ” әдісі“ Тілек шоғы” әдісі Белсенді оқыту әдістері “ Ойлан

2 слайд
“ Еркін толғау” әдісі“ Диалог және қолдау” көрсету“ Таным сұрақ” әдісі“ Тілек шоғы” әдісі Белсенді оқыту әдістері “ Ойлан,жұптас,бөліс”әдісі Жұптық жұмыс: «Ойлан,жұптас,бөліс»әдісі бойынша оқушылар толғауды оқып, қолданылған сөздеріне мән бере отырып, , автордың стиліне талдау жасайды.Тұжырым келтіреді. Тілі, стилі Көркемдегіш құралдар (тұрақты тіркестер) Қолдану ерекшелігі (Оралымдар) Тұжырым

Саралау әдістері “ Диалог және қолдау көрсету” әдісі «Диалог және қолдау көрсету» әдісі арқылы ойларын айтады. Кейбір оқ

3 слайд
Саралау әдістері “ Диалог және қолдау көрсету” әдісі «Диалог және қолдау көрсету» әдісі арқылы ойларын айтады. Кейбір оқушыларға тапсырманы орындау мақсатында көмек қажет болады. Сол себепті оларға арнайы алдын-ала дайындалған сұрақтар беріледі. Мәтінде қандай тілдік оралымдар кездесті? (Сөз тіркестері, нақыл сөздер, дыбыс қайталаушылық, ассонанс, аллитерация) Мысалы : Назыменен күйдірген, құлқынымен сүйдірген. (тұрақты тіркес) “ Қарқынды, жылдамдық” әдісі «Қарқынды ,жылдамдық» әдісімен автор стиліне сүйене отырып жазылған жазба жұмысы таныстырылады. Кейбір оқушылар басқаларына қарағанда жылдам жұмыс жасайды.Олар күрделі дереккөздермен жұмыс істей алады. Мысалы , жұмыстарына көркемдегіш құралдарды,автор стилін пайдаланады,өмірмен байланытырады.

Критериалды бағалау Білім алушының жетістігіне негіз болады. • Автордың стилін талдайды; • Автор стиліне сүйене отырып, шығармаш

4 слайд
Критериалды бағалау Білім алушының жетістігіне негіз болады. • Автордың стилін талдайды; • Автор стиліне сүйене отырып, шығармашылық жұмыс жазады; • Жұмыстарына баға береді. “ Таным сұрақтар” арқылы сабақты меңгеруін бағалау Диалог және қолдау көрсету” арқылы тақырыпты меңгеруін тексеру БағдаршамСмайлик БББ әдісі Екі жұлдыз, бір тілек КБ Дескриптор: -жырау стилін сақтайды; - Автор стиліне сүйене отырып,шығармашылық жұмыс жазады.” Еркін толғау” әдісі арқылы шығармашылық жұмыстарын бағалау Толғаудан алынған тірек сөздерді қолдана отырып он бір тілекті толғау жазыңдар. Тірек сөздер: Бірінші зор денсаулық,мол бақыт,асқақ арман,омыраулы жұпарлы,он ай,аяулың.

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Жаңартылған білім мазмұны бойынша әріптестерімен тәжірибе а

5 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытындылар Жаңартылған білім мазмұны бойынша әріптестерімен тәжірибе алмаса отырып, белсенді оқыту әдістерін үйрендім. Тренер тарапынан оқу мақсатына сай сабақ мақсатын жоспарлауды кері байланыс арқылы түсіндім. Ықшамсабақты жоспарлауда көптеген қиындықтар кездесті. Сабақ өткізудің нәтижесінде саралау тапсырмасын беруде қателіктер жібергенмін.Аиданың кері байланысы арқылы тапсырма орындауда қиналатын оқушыларға қолдау көрсету қажеттілігін білдім.Оқытуда жүйелі әдіс-тәсілдерді қолдану жөнінде кері байланыс алдым. Болашақта әр сабағымда белсенді оқытумен, саралап оқыту әдіс-тәсілдерін тиімді пайдаланамын.