Материалдар / Жаратылыстану 1 сынып "Өсімдіктердің тіршілігіне не қажет?"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жаратылыстану 1 сынып "Өсімдіктердің тіршілігіне не қажет?"

Материал туралы қысқаша түсінік
1 сынып оқушыларына арналған материал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қазан 2019
680
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
№ 58 жалпы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Муташова Қарлығаш

1 слайд
№ 58 жалпы орта мектептің бастауыш сынып мұғалімі Муташова Қарлығаш Пәні: Жаратылыстану Сынып : 1 Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: «Тірі табиғат» Бөлімше: 2.1 Өсімдіктер Барлық оқушылар өсімдіктердің тіршілігіне қажет жағдайларды зерттеу; Көпшілігі қоршаған әлемнің құбылыстарын, үдерістерін және нысандарын зерттеудің қажеттілігін түсіндіру Кейбір оқушылар жаңа сабақта алған білімдерін өмірде қолданады.Сабақ тақырыбы : Өсімдіктердің тіршілігіне не қажет? Оқу мақсаты 1.2.1.4 өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды зерттеу; Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлері Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды (ауа, су, жарық, жылу, қорек) анықтайды .  Өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды табиғат құбылыстарымен сәйкестендіреді.

Ширату тапсырмасы. Белсенді оқу тапсырмалары(ж.ж ) «Көршіңе әңгімелеп бер» 1-тапсырма .Өсу үшін өсімдікк

2 слайд
Ширату тапсырмасы. Белсенді оқу тапсырмалары(ж.ж ) «Көршіңе әңгімелеп бер» 1-тапсырма .Өсу үшін өсімдікке не қажет? Тиісті сөздерді тауып, суретпен байланыстырып сызыңыз СУ ЖАПЫРАҚ АУА ҚОРЕК ЖЫЛУ КӨЛЕҢКЕ ЖАРЫҚ ТОПЫРАҚ Дескриптор: - өсімдіктердің тіршілігіне қажетті жағдайларды анықтайды; - тиісті сөздерді тауып, суретпен байланыстырып сызады.   Бас бармақ арқылы бағалау жүргізіледі

2-тапсырма

3 слайд
2-тапсырма Саралап оқыту тәсілімен Т. Ж. «Тапқыр достар» әдісі арқылы жүргіземін. Суретке мұқият қараңыз. Қай өсімдіктердің қандай жағдайда өскенін анықтап, сәйкес сөздермен байланыстырып сызыңыз және түсіндіріңіз. ЖАРЫҚ ЖЕРДЕ СУСЫЗ ЖЕРДЕ ҚАРАҢҒЫ ЖЕРДЕ Дескриптор: - суреттегі өсімдіктердің қандай жағдайларда өскенін анықтайды және тиісті сөздермен байланыстырады; - бөлме өсімдіктерімен қарапайым тәжірибе жасайды;- тәжірибенің нәтижесін салыстыра отырып, сипаттайды.  

Зерттейік Өсімдіктерге өсу үшін не қажет ? Ол үшін: 1 . Үш түрлі бөлме өсімдігін та

4 слайд
Зерттейік Өсімдіктерге өсу үшін не қажет ? Ол үшін: 1 . Үш түрлі бөлме өсімдігін таңдап алыңыз. 2. Олардың екеуін жарық жерге, үшіншісін қараңғы жерге қойыңыз. 3. Жарық жердегі өсімдіктердің біреуін мүлдем суармаңыз. 4. Қараңғы жердегі өсімдікке күтім жасап жүріңіз. 5. Оларды бірнеше күннен кейін салыстырып көріңіз. 6. Нәтижесін сипаттаңыз. Сен білесің бе? Оқушыларға жылыжайларда өсімдіктерге бар лық жағдайлар жасалатындықтан, олар жыл бойы өсе алатындығын түсіндіріледі. Кейде онда осы өлкеге тән емес өсімдіктерді өсіреді. Егер сіздің өлкеңізде жылыжайлар болса, экскурсияға апаруға болады. Білім ағашы (оқушының өзін - өзі бағалауы)

Ықшамсабақ Мен осы курсты оқу барысында өтілген ықшамсабақтарымдағы кемшіліктерім қысқа мерзімді сабақ жоспарымды жоспарлауда

5 слайд
Ықшамсабақ Мен осы курсты оқу барысында өтілген ықшамсабақтарымдағы кемшіліктерім қысқа мерзімді сабақ жоспарымды жоспарлауда сабаққа әдіс-тәсілдерді тиімді пайдаланбауым, критериалды бағалауды білмеуім,дескриптор құра алмауым математика, дүниетану, жаратылыстану пәндері зерттеуге арналған пәндер екенін білмеген едім.Тренеріммен әріптестерімнің кері байланысы арқылы осы кемшіліктерді жойдым.Бүгінгі сабағымды кемшіліксіз жасадым деген ойдамын. Болашақта жаңартылған білім бағдарламасының оқу мен оқытудағы тиімді әдіс-тәсілдерін өзімнің сабақтарымды жоспарлауда тиімді пайдаланамын деген ойдамын. НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒ А РАХМЕТ!