Материалдар / ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНДЕРІН АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ КІРІКТІРЕ ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗЫ
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНДЕРІН АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ КІРІКТІРЕ ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗЫ

Материал туралы қысқаша түсінік
Көптілді білім беру бағдарламасы аясында үштілді меңгеру тəжірибесін жинақтап,өзектілігі мен маңыздылығын ескере отырып ой бөлісуі қажет деп санаймынарқылы
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
23 Қараша 2020
654
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
* М.Ғабдуллин атындағы №3 көптілде оқытатын мамандандырылған гимназия ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНДЕРІН АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ КІРІКТІРЕ ОҚЫТУДЫ

1 слайд
* М.Ғабдуллин атындағы №3 көптілде оқытатын мамандандырылған гимназия ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНДЕРІН АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ КІРІКТІРЕ ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗЫ Сыздыкова Гаухар Аскербековна- директордың шет тілдер жұмысы жөніндегі орынбасары

* Мамандандырылған гимназиясының қысқаша сипаттамасы  1919 ж 12 қараша қазақ мектебі ашылды.  1973 ж 23 мамырда №

2 слайд
* Мамандандырылған гимназиясының қысқаша сипаттамасы  1919 ж 12 қараша қазақ мектебі ашылды.  1973 ж 23 мамырда № 280 Үкімет шешімі бойынша Кеңес Одағының Батыры Мәлік Ғабдуллин есімі берілді.  1975 ж 05 мамырда мектеп мұражайы ашылды.  1991 жылы мектеп-кешені атанды.  ҚР Білім және Ғылым Министрлігінің 07.06. 2003ж №381 бұйрығы негізінде Рухани-адамгершілік тәрбие «Өзін-өзі тану» курсы енгізілді.  ҚР Білім және Ғылым Министрлігінің 2004 ж мамыр айының 13-і №167 бұйрығына сәйкес « Үштілділік» енгізу бойынша эксперименттік алаңы болды.  201 2ж М.Ғабдуллин атындағы №3 көптілде оқытатын кәсіби мектеп-гимназиясы мәртебесін алды.  2013 жылы Облыстық “Орта білім беретін үздік ұйымы” конкурсының бас жүлдесін ұтып алды.  Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігінің 2015 жылғы 1 шілде №428 бұйрығымен Мамандандырылған білім беру ұйымдарының желісіне енді.

Мақсаты: Жоғары мәдениетті тұлға ретінде көптілде оқитын ерікті адамды тәрбиелеу және оқушының табиғат берген қабілетін зерт

3 слайд
Мақсаты: Жоғары мәдениетті тұлға ретінде көптілде оқитын ерікті адамды тәрбиелеу және оқушының табиғат берген қабілетін зерттеу арқылы анықтап, кәсіби бағдар беру. Міндеттері: О қушылардың жеке қабілеттеріне қарай көптілді дамытуды қамтамасыздандыратын жағдай жасау; Жас ұрпақтың білім кеңістігіне еркін енуіне жол ашу; Өз қабілеттерін дамытуға мүмкіншілік беру. Мектеп-гимназия моделі : Ұлттық салт- дәстүрді, адамгершілікті, патриотизмді бойына сіңірген, кең көлемде ойлай білетін мәдени өрісі биік, ақпаратты білімге айналдыра алатын бәсекеге қабілетті көптілді тұлға тәрбиелеу. Мектеп-гимназия ұраны: Бүгінгімен өмір сүр, өткенді ұмытпа, келешекке қадам бас.                Гимназия мәселесі Қазіргі заман талабына сай жан-жақты, білімді, тәрбиелі, көптілді тұлға қалыптастыру, сапалы нәтижеге бағытталған білім беру .

Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігінің 2015 жылғы 1 шілде №428 бұйрығымен Мамандандырылған білім б

4 слайд
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігінің 2015 жылғы 1 шілде №428 бұйрығымен Мамандандырылған білім беру ұйымдарының желісіне енгеннен. * Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін негізгі және жалпы орта білім берудің Типтік оқу жоспарының 2019 – 2020 оқу жылына арналған бағдарламасы «Дарын» республикалық ғылыми-практикалық орталығының келісімі арқылы жасалынды  

2019-2020 оқу жылы 46 сынып комплектісі • Гимназия сыныптары- 3 5 • Үштілділік сыныптар-1 1 • Мемлекеттік стандарт бойынша с

5 слайд
2019-2020 оқу жылы 46 сынып комплектісі • Гимназия сыныптары- 3 5 • Үштілділік сыныптар-1 1 • Мемлекеттік стандарт бойынша сыныптар - 4

Жаратылыст ану пәндерін ағылшын тілінде оқытатын мұғалімдер саны:14 Тілдік курсын өткен мұғалімдер: 7 • А1 деңгей-1 •

6 слайд
Жаратылыст ану пәндерін ағылшын тілінде оқытатын мұғалімдер саны:14 Тілдік курсын өткен мұғалімдер: 7 • А1 деңгей-1 • В1 деңгей - 2 • В2 деңгей – 1 • С1 деңгей - 3

«Қазақстан бүкіл әлемде халқы үш тілді пайдаланатын мәдениетті ел ретінде танылуы тиіс...» Н.Ә.Назарбаев информатика 156 оқ

7 слайд
«Қазақстан бүкіл әлемде халқы үш тілді пайдаланатын мәдениетті ел ретінде танылуы тиіс...» Н.Ә.Назарбаев информатика 156 оқушы биология 120 оқушы Математика 24 оқушы химия 121 оқушы физика 99 оқушы 2019-2020 оқу жылы барлығы-520оқушыүштілде оқытудың әдіс-тәсілі Пән мен тілді кіріктіріп оқыту ( Clil- Content and language integrated learning ) Үш тілдік орта құру STEM оқыту проецессін енгізу

« Қазақстан Республикасында білімді және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға мемлекеттік бағдарламасының» басты мақсаттарының

8 слайд
« Қазақстан Республикасында білімді және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға мемлекеттік бағдарламасының» басты мақсаттарының бірі жалпы орта білім берудің мазмұнын жаңарту болып табылады . «Үш тілде білім беруді дамытудың 2015-2020 жылдарға арналған жол картасы». Бағдарламаны орындаудың негізгі жолдарының бірі пәнді (информатика, физика, химия, биология, жаратылыстану) және тілді кіріктіріп оқыту. CLIL пән мен тілді кіріктіріп оқыту әдісі . Soft clil -бірнеше пәнді ағылшын тілінде кіріктіріп оқыту Hard clil - ағылшын тілінде бір пәннің оқытылуы

CLIL ,Soft CLIL әдістері бойынша пән мазмұны мен тілді оқыту өзара терең байланыста болады. Екеуі де оқушылардың ойлау қабіл

9 слайд
CLIL ,Soft CLIL әдістері бойынша пән мазмұны мен тілді оқыту өзара терең байланыста болады. Екеуі де оқушылардың ойлау қабілеті мен оқуды жақсарту үшін маңызды. Мағыналық мазмұнды талқылау мақсатымен басқалармен өзара әрекеттесу үшін тілді пайдалана отырып, оқушылар өздерінің ойлау, оқу қабілетін жақсартады. Оқушы біріншіден,«биология» немесе «информатика» сияқты пәндік салаларға тән академиялық тілді, оған тән терминология мен грамматикалық ережелерді игереді, сонымен қатар екінші немесе үшінші тілде тиісті контекстіде өмірдегідей тікелей араласу үшін пайдалануға үйренеді. Халықаралық практика мұндай әдістің орынды пайдаланған жағдайда жақсы нәтиже беретінін көрсеткен. Ағылшын тілі –әлемдік деңгейге шығаратын, бәсекеге қабілетті қылатын тіл.

Тиімді ғылыми-инновациялық жүйе Смарт-технологиялар, жасанды интеллект, киберфизикалық жүйелерді интеграциялау, болашақ энергет

10 слайд
Тиімді ғылыми-инновациялық жүйе Смарт-технологиялар, жасанды интеллект, киберфизикалық жүйелерді интеграциялау, болашақ энергетика, жобалау және инжиниринг салаларында біліктіліктерді дамыту қажет. Мұның барлығын тек тиімді ғылыми-инновациялық жүйені құру арқылы жүзеге асыруға болады. Нұрсұлтан Назарбаев STEM – оқытудың біріктірілген тәсілі, оның шеңберінде  академиялық ғылыми-техникалық тұжырымдамалар шынайы өмір контексінде зерттеледі.   Бұндай тәсілдің мақсаты – мектеп, қоғам, жұмыс және бүкіл әлем арасында экономикадағы бәсекеге қабілеттілікке ықпал ететін байланыстарды орнатуға әсер етеді .

Өнеркәсіптік және әлеуметтік нысандарға жарамды дербес роботтар жасау . Робототехника 11 "Әсынып оқушысы Е

11 слайд
Өнеркәсіптік және әлеуметтік нысандарға жарамды дербес роботтар жасау . Робототехника 11 "Әсынып оқушысы Есентай Еламан «Infomatrix-Asia&Pacific» ғылыми жобаларының халықаралық байқауы жүлделі ІІІ орын ,мемлекеттік грант иегері. 2015 о.ж. 9 «А» сынып оқушысы Таласбек Әділдің «Мүмкіндігі шектеулі балаларға арналған көмекші робот»жобасы 2017ж

Оку - тәрбие жұмысын үш тілде өткізу арқылы үштілділік орта құру Қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде жүргізілетін драма үйірмелер

12 слайд
Оку - тәрбие жұмысын үш тілде өткізу арқылы үштілділік орта құру Қазақ, орыс, ағылшын тілдерінде жүргізілетін драма үйірмелері Гимназия сыныптарында қосымша неміс тілі оқытылып, драма үйірмесі жұмыс жүргізеді

«Театрдың ғажайып әлемі» атты театрландырылған ұжымдар арасындағы облыстық балалар байқауы (ағылшын тілінде қойылым)« ABAY'

13 слайд
«Театрдың ғажайып әлемі» атты театрландырылған ұжымдар арасындағы облыстық балалар байқауы (ағылшын тілінде қойылым)« ABAY'S WORDS » Абайдың қара сөздері 10-11 сынып оқушыларына арналған факультатив курсы

24 сәуір 2019 жылы Ақмола облысы бойынша білім беру ұйымдарының директорларына арналған «Замануи мектеп: дәстүрлі, жаңашылдығы

14 слайд
24 сәуір 2019 жылы Ақмола облысы бойынша білім беру ұйымдарының директорларына арналған «Замануи мектеп: дәстүрлі, жаңашылдығы,табыстары» тақырыбында гимназияда облыстық форумының 3 секциясы өтті: «Мұражайға саяхат» «Мектеппен таныстыру»

 Шебер сағат (CLIL,STEM,STEAM, робототехника)

15 слайд
 Шебер сағат (CLIL,STEM,STEAM, робототехника)

Абайдың қара сөздері «Abai′s words: in our life» Физика сабағы: Алгоритм картасы: Информатика сабағы:«While loop» Сабақ: « 3

16 слайд
Абайдың қара сөздері «Abai′s words: in our life» Физика сабағы: Алгоритм картасы: Информатика сабағы:«While loop» Сабақ: « 3 D модельдеу »

Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігінің 2015 жылғы 1 шілде №428 бұйрығымен Мамандандырылған білім б

17 слайд
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігінің 2015 жылғы 1 шілде №428 бұйрығымен Мамандандырылған білім беру ұйымдарының желісіне енгеннен. * Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін негізгі және жалпы орта білім берудің Типтік оқу жоспарының 2019 – 2020 оқу жылына арналған бағдарламасы «Дарын» республикалық ғылыми-практикалық орталығының келісімі арқылы жасалынды  

НАЗАР САЛЫП, ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!

18 слайд
НАЗАР САЛЫП, ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ!