1 слайд
* М.Ғабдуллин атындағы №3 көптілде
оқытатын мамандандырылған гимназия
ЖАРАТЫЛЫСТАНУ ПӘНДЕРІН
АҒЫЛШЫН ТІЛІНДЕ
КІРІКТІРЕ ОҚЫТУДЫҢ МАҢЫЗЫ
Сыздыкова Гаухар Аскербековна-
директордың шет тілдер жұмысы
жөніндегі орынбасары
2 слайд
* Мамандандырылған гимназиясының қысқаша
сипаттамасы
1919 ж 12 қараша қазақ мектебі ашылды.
1973 ж 23 мамырда № 280 Үкімет шешімі бойынша Кеңес Одағының Батыры Мәлік
Ғабдуллин есімі берілді.
1975 ж 05 мамырда мектеп мұражайы ашылды.
1991 жылы мектеп-кешені атанды.
ҚР Білім және Ғылым Министрлігінің 07.06. 2003ж №381
бұйрығы негізінде Рухани-адамгершілік тәрбие
«Өзін-өзі тану» курсы енгізілді.
ҚР Білім және Ғылым Министрлігінің 2004 ж мамыр айының 13-і №167 бұйрығына
сәйкес « Үштілділік» енгізу бойынша эксперименттік алаңы болды.
201 2ж М.Ғабдуллин атындағы №3 көптілде оқытатын кәсіби мектеп-гимназиясы
мәртебесін алды.
2013 жылы Облыстық “Орта білім беретін үздік ұйымы” конкурсының бас жүлдесін
ұтып алды.
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігінің 2015 жылғы 1 шілде №428
бұйрығымен Мамандандырылған білім беру ұйымдарының желісіне енді.
3 слайд
Мақсаты: Жоғары мәдениетті тұлға ретінде көптілде оқитын ерікті
адамды тәрбиелеу және оқушының табиғат берген қабілетін зерттеу
арқылы анықтап, кәсіби бағдар беру.
Міндеттері: О қушылардың жеке қабілеттеріне қарай көптілді дамытуды
қамтамасыздандыратын жағдай жасау; Жас ұрпақтың білім кеңістігіне
еркін енуіне жол ашу; Өз қабілеттерін дамытуға мүмкіншілік беру.
Мектеп-гимназия моделі : Ұлттық салт- дәстүрді, адамгершілікті,
патриотизмді бойына сіңірген, кең көлемде ойлай білетін мәдени өрісі
биік, ақпаратты білімге айналдыра алатын бәсекеге қабілетті көптілді
тұлға тәрбиелеу.
Мектеп-гимназия ұраны: Бүгінгімен өмір сүр, өткенді ұмытпа,
келешекке қадам бас.
Гимназия мәселесі
Қазіргі заман талабына сай жан-жақты, білімді, тәрбиелі, көптілді тұлға
қалыптастыру, сапалы нәтижеге бағытталған білім беру .
4 слайд
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігінің 2015
жылғы 1 шілде №428 бұйрығымен Мамандандырылған білім беру
ұйымдарының желісіне енгеннен.
* Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін негізгі және жалпы орта білім
берудің
Типтік оқу жоспарының 2019 – 2020 оқу жылына арналған
бағдарламасы «Дарын» республикалық ғылыми-практикалық
орталығының келісімі арқылы жасалынды
5 слайд
2019-2020
оқу жылы
46 сынып
комплектісі •
Гимназия сыныптары- 3 5
•
Үштілділік сыныптар-1 1
•
Мемлекеттік стандарт бойынша
сыныптар - 4
6 слайд
Жаратылыст
ану
пәндерін
ағылшын
тілінде
оқытатын
мұғалімдер
саны:14
Тілдік
курсын
өткен
мұғалімдер:
7 •
А1 деңгей-1
•
В1 деңгей - 2
•
В2 деңгей – 1
•
С1 деңгей - 3
7 слайд
«Қазақстан бүкіл әлемде халқы үш тілді пайдаланатын
мәдениетті ел ретінде танылуы тиіс...» Н.Ә.Назарбаев
информатика
156 оқушы биология
120 оқушы Математика
24 оқушы химия
121 оқушы физика
99 оқушы
2019-2020 оқу жылы барлығы-520оқушыүштілде оқытудың әдіс-тәсілі Пән мен тілді кіріктіріп оқыту
( Clil- Content and language integrated
learning )
Үш тілдік орта құру
STEM оқыту проецессін енгізу
8 слайд
« Қазақстан Республикасында білімді және ғылымды дамытудың 2016-2019 жылдарға
мемлекеттік бағдарламасының» басты мақсаттарының бірі жалпы орта білім берудің
мазмұнын жаңарту болып табылады .
«Үш тілде білім беруді дамытудың 2015-2020 жылдарға арналған жол картасы».
Бағдарламаны орындаудың негізгі жолдарының бірі пәнді (информатика, физика,
химия, биология, жаратылыстану) және тілді кіріктіріп оқыту. CLIL пән мен тілді кіріктіріп оқыту әдісі .
Soft clil -бірнеше пәнді ағылшын
тілінде кіріктіріп оқыту
Hard clil - ағылшын тілінде бір
пәннің оқытылуы
9 слайд
CLIL ,Soft CLIL әдістері бойынша пән
мазмұны мен тілді оқыту өзара терең
байланыста болады. Екеуі де оқушылардың
ойлау қабілеті мен оқуды жақсарту үшін
маңызды. Мағыналық мазмұнды талқылау
мақсатымен басқалармен өзара әрекеттесу
үшін тілді пайдалана отырып, оқушылар
өздерінің ойлау, оқу қабілетін жақсартады.
Оқушы біріншіден,«биология» немесе
«информатика» сияқты пәндік салаларға тән
академиялық тілді, оған тән терминология
мен грамматикалық ережелерді игереді,
сонымен қатар екінші немесе үшінші тілде
тиісті контекстіде өмірдегідей тікелей
араласу үшін пайдалануға үйренеді.
Халықаралық практика мұндай әдістің
орынды пайдаланған жағдайда жақсы
нәтиже беретінін көрсеткен. Ағылшын тілі –әлемдік деңгейге шығаратын, бәсекеге
қабілетті қылатын тіл.
10 слайд
Тиімді ғылыми-инновациялық жүйе
Смарт-технологиялар, жасанды интеллект, киберфизикалық
жүйелерді интеграциялау, болашақ энергетика, жобалау және
инжиниринг салаларында біліктіліктерді дамыту қажет. Мұның
барлығын тек тиімді ғылыми-инновациялық жүйені құру
арқылы жүзеге асыруға болады.
Нұрсұлтан Назарбаев
STEM – оқытудың біріктірілген тәсілі, оның шеңберінде академиялық ғылыми-техникалық
тұжырымдамалар шынайы өмір контексінде зерттеледі. Бұндай тәсілдің мақсаты – мектеп,
қоғам, жұмыс және бүкіл әлем арасында экономикадағы бәсекеге қабілеттілікке ықпал ететін
байланыстарды орнатуға әсер етеді .
11 слайд
Өнеркәсіптік және әлеуметтік нысандарға жарамды
дербес роботтар жасау . Робототехника
11 "Әсынып оқушысы
Есентай Еламан
«Infomatrix-Asia&Pacific» ғылыми
жобаларының халықаралық байқауы
жүлделі ІІІ орын ,мемлекеттік грант
иегері. 2015 о.ж.
9 «А» сынып оқушысы Таласбек Әділдің
«Мүмкіндігі шектеулі балаларға
арналған көмекші робот»жобасы
2017ж
12 слайд
Оку - тәрбие жұмысын үш тілде өткізу
арқылы үштілділік орта құру
Қазақ, орыс, ағылшын
тілдерінде жүргізілетін драма
үйірмелері
Гимназия сыныптарында
қосымша неміс тілі
оқытылып, драма үйірмесі
жұмыс жүргізеді
13 слайд
«Театрдың ғажайып әлемі» атты
театрландырылған ұжымдар
арасындағы облыстық
балалар байқауы
(ағылшын тілінде қойылым)« ABAY'S WORDS » Абайдың қара сөздері
10-11 сынып оқушыларына арналған факультатив
курсы
14 слайд
24 сәуір 2019 жылы Ақмола облысы бойынша білім беру
ұйымдарының директорларына арналған «Замануи мектеп:
дәстүрлі, жаңашылдығы,табыстары» тақырыбында гимназияда
облыстық форумының 3 секциясы өтті:
«Мұражайға саяхат»
«Мектеппен таныстыру»
15 слайд
Шебер сағат (CLIL,STEM,STEAM, робототехника)
16 слайд
Абайдың қара сөздері «Abai′s words: in
our life»
Физика сабағы: Алгоритм картасы: Информатика сабағы:«While loop»
Сабақ: « 3 D модельдеу »
17 слайд
Қазақстан Республикасы Білім және Ғылым министрлігінің 2015
жылғы 1 шілде №428 бұйрығымен Мамандандырылған білім беру
ұйымдарының желісіне енгеннен.
* Оқыту қазақ тілінде жүргізілетін негізгі және жалпы орта білім
берудің
Типтік оқу жоспарының 2019 – 2020 оқу жылына арналған
бағдарламасы «Дарын» республикалық ғылыми-практикалық
орталығының келісімі арқылы жасалынды
18 слайд
НАЗАР САЛЫП, ТЫҢДАҒАНДАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз