Материалдар / Жас Мұхтар 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жас Мұхтар 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал бастауыш сынып мұғалімдеріне өз сабақтарында әдіс-тәсілдер қолдану үшін,тәжірибе алмасу үшін қажет.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қырқүйек 2018
345
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Жас Мұхтар

1 слайд
Жас Мұхтар

МА ҚСАТЫ:ОҚУШЫНЫ МҰХТАР ӘУЕЗОВТЫҢ ЖАСТЫҚ ШАҚТАҒЫ ӨМІРІМЕН ТАНЫСТЫРА ОТЫРЫП,ОҚЫП,БАЙЛАНЫСТЫРЫ П СӨЙЛЕУІН,ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОЙ ӨРІС

2 слайд
МА ҚСАТЫ:ОҚУШЫНЫ МҰХТАР ӘУЕЗОВТЫҢ ЖАСТЫҚ ШАҚТАҒЫ ӨМІРІМЕН ТАНЫСТЫРА ОТЫРЫП,ОҚЫП,БАЙЛАНЫСТЫРЫ П СӨЙЛЕУІН,ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ОЙ ӨРІСІ МЕН СӨЗДІК ҚОРЛАРЫН КЕҢЕЙТУ;АДАМГЕРШІЛІККЕ,МЕЙІ РІМДІ-ЛІККЕ ТӘРБИЕЛЕУ

КҮНГЕ ҚОЛДАРЫҢДЫ СОЗЫҢДАР, КҮННІҢ ЖОМАРТ СӘУЛЕЛЕРІ. АНАНЫҢ НӘЗІК АЛАҚАНЫНДАЙ АЯЛАЙДЫ, СИПАЛАЙДЫ,ЖЫЛЫТАДЫ. СИҚЫРЛЫ КҮН БАРЛЫҚ ӨКП

3 слайд
КҮНГЕ ҚОЛДАРЫҢДЫ СОЗЫҢДАР, КҮННІҢ ЖОМАРТ СӘУЛЕЛЕРІ. АНАНЫҢ НӘЗІК АЛАҚАНЫНДАЙ АЯЛАЙДЫ, СИПАЛАЙДЫ,ЖЫЛЫТАДЫ. СИҚЫРЛЫ КҮН БАРЛЫҚ ӨКПЕ МҰҢДЫ ЕРІТІП ЖІБЕРЕДІ. ЖҮРЕГІМІЗДІ ЖЫЛУ МЕН МАХАББАТҚА ТОЛТЫРАДЫ.

Сұрақ-жауап: “Сиқырлы қалам” әдісі Жапанда-жалғыз келе жатқан бала кім? Егер сен Қасымның орнында болс

4 слайд
Сұрақ-жауап: “Сиқырлы қалам” әдісі Жапанда-жалғыз келе жатқан бала кім? Егер сен Қасымның орнында болсаң не істер едің? Қасымға жетімдіктен құтылудың қандай амал айтар едің? Әңгімеде Қасым жетімдіктің қорлығын қалай көрген? Үй тапсырмасын тексеру :

4.»Сиқырлы сандар»әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу. 125*2 =м 324*4= ұ 205/5=ж 300*4=х 900/3=р 525*3=а 12

5 слайд
4.»Сиқырлы сандар»әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу. 125*2 =м 324*4= ұ 205/5=ж 300*4=х 900/3=р 525*3=а 1200/2=т 500*2=а 810/9=с 50 1575 90 250 1296 1200 600 1000 300 Ж а с М ұ х т а р

1-ТОП.АБАЙ ТУРАЛЫ МӘЛІМЕТ Абай (Ибраһим) Құнанбаев Құнанбайұлы ( 1845 - 1904 ) — ақын , ағартушы , жазба қазақ әдебиетінің

6 слайд
1-ТОП.АБАЙ ТУРАЛЫ МӘЛІМЕТ Абай (Ибраһим) Құнанбаев Құнанбайұлы ( 1845 - 1904 ) — ақын , ағартушы , жазба қазақ әдебиетінің , қазақ әдеби тілінің негізін қалаушы, философ, композитор, аудармашы , саяси қайраткер [1] , либералды білімді исламға т аяна отырып, орыс және еуропа мәдениетімен жақындасу арқылы қазақ мәдениетін жаңартуды көздеген реформатор. Абай ақындық шығармаларында қазақ халқының әлеуметтік, қоғамдық, моральдық мәселелерін арқау еткен.

Әуезов Мұхтар Омарханұлы (1897- 1961) – 1897 жылы 28 қыркүйекте Шығыс Қазақстан облысы Шыңғыс болысында көшпелі қазақ

7 слайд
   Әуезов Мұхтар Омарханұлы (1897- 1961) –  1897 жылы 28 қыркүйекте Шығыс Қазақстан облысы Шыңғыс болысында көшпелі қазақ отбасында дүниеге келген. 2-топ.Әуезов Мұхтар Омарханұлы

АБАЙ ШЫҒАРМАЛАРЫН ЖИНАҚТАУ.  Абай шығармалары: “Ғылым таппай мақтанба”, “Күз, “Көктем”, “жазғытұры”, “Қарасөздер”, “Әсемпаз

8 слайд
АБАЙ ШЫҒАРМАЛАРЫН ЖИНАҚТАУ.  Абай шығармалары: “Ғылым таппай мақтанба”, “Күз, “Көктем”, “жазғытұры”, “Қарасөздер”, “Әсемпаз болма әрнеге”.Әндер жинағы: “Желсіз түнде жарық ай”, “Сегізаяқ”, “Торыжорға”.

МҰХТАР ШЫҒАРМАЛАРЫН ЖИНАҚТАУ:ЖЕТІМ”,ЖОЛДА”, АБАЙ ЖОЛЫ” РОМАНЫ

9 слайд
МҰХТАР ШЫҒАРМАЛАРЫН ЖИНАҚТАУ:ЖЕТІМ”,ЖОЛДА”, АБАЙ ЖОЛЫ” РОМАНЫ

 Топта бір-бірімізге түсіндіреміз.Кітаппен жұмыс.М.Әуезов бала кезден нені оқып үйренді?  2.Мұхтарды кішкентай кезінде кім

10 слайд
 Топта бір-бірімізге түсіндіреміз.Кітаппен жұмыс.М.Әуезов бала кезден нені оқып үйренді?  2.Мұхтарды кішкентай кезінде кім деп атаған?  3.Мұхтардың атасының аты кім?  4.Мұхтар бала кезде қандай болған? ЖЕДЕЛ ЖАУАП

Есте сақтау жолдары. 1- ші мұқият тыңдау 2-ші ынтамен ығу 3-ші бірнеше рет қайталау 4-ші басқа ойдан қашық болу Дәптермен жұмыс

11 слайд
Есте сақтау жолдары. 1- ші мұқият тыңдау 2-ші ынтамен ығу 3-ші бірнеше рет қайталау 4-ші басқа ойдан қашық болу Дәптермен жұмыс.

БҰЛ ДӘУІРДЕ ӨЗ ТІЛІН,ӘДЕБИЕТІН БІЛМЕГЕН ҚАДІРЛЕМЕГЕН АДАМ ТОЛЫҚ МӘНДІ АДАМ ЕМЕС Сөзжұмбақ шешкізу

12 слайд
БҰЛ ДӘУІРДЕ ӨЗ ТІЛІН,ӘДЕБИЕТІН БІЛМЕГЕН ҚАДІРЛЕМЕГЕН АДАМ ТОЛЫҚ МӘНДІ АДАМ ЕМЕС Сөзжұмбақ шешкізу

Оқушыларға кері байланыс жасату. Оқушыларға фармативтік баға қою. Смайлктер арқылы жиынтық баға қою. Үйге тапсырма:Мәтінді оқып

13 слайд
Оқушыларға кері байланыс жасату. Оқушыларға фармативтік баға қою. Смайлктер арқылы жиынтық баға қою. Үйге тапсырма:Мәтінді оқып,түсінік айту.