1 слайд
Жас Мұхтар
2 слайд
МА ҚСАТЫ:ОҚУШЫНЫ МҰХТАР
ӘУЕЗОВТЫҢ ЖАСТЫҚ ШАҚТАҒЫ
ӨМІРІМЕН ТАНЫСТЫРА
ОТЫРЫП,ОҚЫП,БАЙЛАНЫСТЫРЫ
П СӨЙЛЕУІН,ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ
ОЙ ӨРІСІ МЕН СӨЗДІК ҚОРЛАРЫН
КЕҢЕЙТУ;АДАМГЕРШІЛІККЕ,МЕЙІ
РІМДІ-ЛІККЕ ТӘРБИЕЛЕУ
3 слайд
КҮНГЕ ҚОЛДАРЫҢДЫ СОЗЫҢДАР,
КҮННІҢ ЖОМАРТ СӘУЛЕЛЕРІ.
АНАНЫҢ НӘЗІК АЛАҚАНЫНДАЙ АЯЛАЙДЫ,
СИПАЛАЙДЫ,ЖЫЛЫТАДЫ.
СИҚЫРЛЫ КҮН БАРЛЫҚ ӨКПЕ МҰҢДЫ ЕРІТІП ЖІБЕРЕДІ.
ЖҮРЕГІМІЗДІ ЖЫЛУ МЕН МАХАББАТҚА ТОЛТЫРАДЫ.
4 слайд
Сұрақ-жауап:
“Сиқырлы қалам” әдісі
Жапанда-жалғыз келе жатқан бала кім?
Егер сен Қасымның орнында болсаң не істер едің?
Қасымға жетімдіктен құтылудың қандай амал айтар едің?
Әңгімеде Қасым жетімдіктің қорлығын қалай көрген? Үй тапсырмасын
тексеру :
5 слайд
4.»Сиқырлы сандар»әдісі арқылы жаңа
тақырыпты ашу.
125*2 =м 324*4= ұ 205/5=ж
300*4=х 900/3=р 525*3=а
1200/2=т 500*2=а 810/9=с
50 1575 90 250 1296 1200 600 1000 300
Ж а с М ұ х т а р
6 слайд
1-ТОП.АБАЙ ТУРАЛЫ
МӘЛІМЕТ
Абай (Ибраһим) Құнанбаев
Құнанбайұлы ( 1845 - 1904 ) — ақын ,
ағартушы , жазба қазақ әдебиетінің ,
қазақ әдеби тілінің негізін
қалаушы, философ, композитор,
аудармашы , саяси қайраткер [1]
,
либералды білімді исламға т
аяна отырып, орыс және еуропа
мәдениетімен жақындасу арқылы
қазақ мәдениетін жаңартуды
көздеген реформатор. Абай
ақындық шығармаларында қазақ
халқының әлеуметтік, қоғамдық,
моральдық мәселелерін арқау
еткен.
7 слайд
Әуезов Мұхтар
Омарханұлы (1897-
1961) – 1897
жылы 28
қыркүйекте
Шығыс Қазақстан
облысы Шыңғыс
болысында
көшпелі қазақ
отбасында дүниеге
келген. 2-топ.Әуезов Мұхтар Омарханұлы
8 слайд
АБАЙ ШЫҒАРМАЛАРЫН
ЖИНАҚТАУ.
Абай шығармалары: “Ғылым таппай
мақтанба”, “Күз, “Көктем”,
“жазғытұры”, “Қарасөздер”,
“Әсемпаз болма әрнеге”.Әндер
жинағы: “Желсіз түнде жарық ай”,
“Сегізаяқ”, “Торыжорға”.
9 слайд
МҰХТАР ШЫҒАРМАЛАРЫН
ЖИНАҚТАУ:ЖЕТІМ”,ЖОЛДА”,
АБАЙ ЖОЛЫ” РОМАНЫ
10 слайд
Топта бір-бірімізге
түсіндіреміз.Кітаппен
жұмыс.М.Әуезов бала кезден нені
оқып үйренді?
2.Мұхтарды кішкентай кезінде кім
деп атаған?
3.Мұхтардың атасының аты кім?
4.Мұхтар бала кезде қандай болған? ЖЕДЕЛ ЖАУАП
11 слайд
Есте сақтау жолдары.
1- ші мұқият тыңдау
2-ші ынтамен ығу
3-ші бірнеше рет қайталау
4-ші басқа ойдан қашық болу Дәптермен жұмыс.
12 слайд
БҰЛ ДӘУІРДЕ ӨЗ ТІЛІН,ӘДЕБИЕТІН
БІЛМЕГЕН ҚАДІРЛЕМЕГЕН АДАМ
ТОЛЫҚ МӘНДІ АДАМ ЕМЕС Сөзжұмбақ шешкізу
13 слайд
Оқушыларға кері байланыс жасату.
Оқушыларға фармативтік баға қою.
Смайлктер арқылы жиынтық баға
қою.
Үйге тапсырма:Мәтінді оқып,түсінік
айту.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз