Материалдар / Жазбаша түрде қалдықпен бөлу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жазбаша түрде қалдықпен бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Мамыр 2020
1190
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Пәні: Математика Сыныбы: 3 “Ә” Тақырыбы: Жазбаша түрде қалдықпен бөлу

1 слайд
Пәні: Математика Сыныбы: 3 “Ә” Тақырыбы: Жазбаша түрде қалдықпен бөлу

Үш таңбалы санды бір таңбалы санға қалдықпен бөлу алгоритмін қолдану Мақсаты: Бағалау критерийі: Екі таңбалы/үш таңбалы сандар

2 слайд
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға қалдықпен бөлу алгоритмін қолдану Мақсаты: Бағалау критерийі: Екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолданады

І. Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық дайындық Сәттілік біздер тілейік, Мен саған, сен маған. Күндей күліп жүрейік, Күннің нұ

3 слайд
І. Ұйымдастыру кезеңі: Психологиялық дайындық Сәттілік біздер тілейік, Мен саған, сен маған. Күндей күліп жүрейік, Күннің нұрын төгейік, Мен саған, сен маған.

Қызығушылықты ояту “ Сәттілік дөңгелегі” ойыны 1. у + 30 · 5 = 450 2. 300 с + 4 · 25 = 985 885 3 . b · ( 300 – 250) = 550 11

4 слайд
Қызығушылықты ояту “ Сәттілік дөңгелегі” ойыны 1. у + 30 · 5 = 450 2. 300 с + 4 · 25 = 985 885 3 . b · ( 300 – 250) = 550 11 4. 864 : 2 + 121 · 3 = 795 5. 1000 – 846 : 2 – 157 420 6. 359 + 232 · 2 – 288 535

Үш таңбалы санды бір таңбалы санға қалдықпен бөлу алгоритмін қолдану Мақсаты: Бағалау критерийі: Екі таңбалы/үш таңбалы сандар

5 слайд
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға қалдықпен бөлу алгоритмін қолдану Мақсаты: Бағалау критерийі: Екі таңбалы/үш таңбалы сандарды бір таңбалы санға жазбаша көбейту мен бөлу алгоритмдерін қолданады

Мағынаны тани, білу Орымбек Ахметбекұлы Жәутіков — ғалым, физика - математика ғылымдарының докторы (1961), профессор (1961)

6 слайд
Мағынаны тани, білу Орымбек Ахметбекұлы Жәутіков  — ғалым,  физика - математика  ғылымдарының докторы (1961), профессор (1961), Қазақстан ұлттық академиясының академигі (1962), Қазақстанның еңбек сіңірген ғылым және техника қайраткері (1974) 2005 жылы Алматы қаласында математика және физика пәндерінен оқушыларға арналған 1-ші Халықаралық Жәутіков олимпиадасы өткізілді.

Ұжымдық жұмыс 1Бөлінгіш Бөлгіш Бөліндінің мәні Қалдық 38 7 5 3 50 8 6 2 13 7 6

7 слайд
Ұжымдық жұмыс 1Бөлінгіш Бөлгіш Бөліндінің мәні Қалдық 38 7 5 3 50 8 6 2 13 7 6

Жұптық жұмыс № 3. Қалдықпен бөлуді орында. Есептеуді тексер 364 : 3 = 121 (қ 1) 846 : 4 = 211(қ 2) 483 : 2 = 241(қ1) 779 :7 =

8 слайд
Жұптық жұмыс № 3. Қалдықпен бөлуді орында. Есептеуді тексер 364 : 3 = 121 (қ 1) 846 : 4 = 211(қ 2) 483 : 2 = 241(қ1) 779 :7 = 111(қ2)“ Сыншы дос” әдісі Т: 121 ·3 = 363 + 1= 364 Т: 211 ·4 = 844+2=846 Т: 241 ·2 +1= 482+1=483 Т: 22 ·4 +1= 88+1=89Т: 111 ·7 +2= 777+2=779 89 :4 = 22(қ1) Дескриптор: Қалдықпен бөлуді орындайды. Жазбаша түрде қалдықпен бөлу алгоритмін қолданады. Қалдықпен бөлуді тексереді.

“ Ойлан, топтас, ақылдас” Топтық жұмыс І топ: 360 теңгеге бірдей 4 ашықхат сатып алынды. 810 теңгеге осындай қанша ашықхат са

9 слайд
“ Ойлан, топтас, ақылдас” Топтық жұмыс І топ: 360 теңгеге бірдей 4 ашықхат сатып алынды. 810 теңгеге осындай қанша ашықхат сатып алуға болады? ІІ топ: Бірдей 6 бумада 180 ашықхат бар. Осындай 8 бумада қанша ашықхат бар? ІІІ топ: Дүкенде 12 қорап түрлі түсті қарындаш және одан 3 есе артық жай қарындаш сатылды. Барлығы қанша қорап қарындаш сатылды? IV топ: Дүкенде 12 қорап түрлі түсті қарындаш сатылды, бұл жай қарындашқа қарағанда 3 есе артық. Барлығы қанша қорап қарындаш сатылды?

Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары. Classtime.com сайтында тапсырмалар орындау 367 : 3 = 678 : 5 = 859 : 4 = 545 : 2 = 977

10 слайд
Қалыптастырушы бағалау тапсырмалары. Classtime.com сайтында тапсырмалар орындау 367 : 3 = 678 : 5 = 859 : 4 = 545 : 2 = 977 : 6=