Материалдар / Жемістердің түзілуі. Жемістің түрлері: құрғақ және шырынды, қақырайтын және қақырамайтын, біртұқымды және көптұқымды жемістер.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жемістердің түзілуі. Жемістің түрлері: құрғақ және шырынды, қақырайтын және қақырамайтын, біртұқымды және көптұқымды жемістер.

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалім үшін керек, жетістік үшін көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2019
832
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Жемістердің түзілуі; өсімдіктердің тұқым арқылы көбеюі және таралуы. Жемістің түрлері: құрғақ және шырынды, қақырайтын және

1 слайд
Жемістердің түзілуі; өсімдіктердің тұқым арқылы көбеюі және таралуы. Жемістің түрлері: құрғақ және шырынды, қақырайтын және қақырамайтын, біртұқымды және көптұқымды жемістер. 6 сынып

Сабақтың мақсаты: Оқушыларға жемістің түрлерін таныстыру,шырынды және жемістерді ажырата білу, жемістердің емдік қасие

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Оқушыларға жемістің түрлерін таныстыру,шырынды және жемістерді ажырата білу, жемістердің емдік қасиеті мен пайдасын білдіру. Сабақтың міндеттері: а)білімділік: Оқушыларға жемістің түрлерімен,құрылысымен таныстыра отырып,жемістердің ұқсастығымен айырмашылығын білуге үйрету. в)тәрбиелік: Оқушыларға экологиялық, экономикалық , эстетикалық тәрбие бере отырып оқыту. б)дамытушылық: Осы бөлімдер арқылы оқушылардың ой-өрісін дамыту, денсаулығын күтуге үйрету, пайдалы тамақты таңдай білуге дағдыландыру,тілі дамыту,сөздік қорын молайту.

тамыр - сабақ - жапырақ гүл - жеміс - тұқым Мағынаны тану

3 слайд
тамыр - сабақ - жапырақ гүл - жеміс - тұқым Мағынаны тану

Пирамидамен жұмыс жүргізу 1. Тамыр 2. Сабақ 3. Жапырақ 4. Гүл 5. Жеміс

4 слайд
Пирамидамен жұмыс жүргізу 1. Тамыр 2. Сабақ 3. Жапырақ 4. Гүл 5. Жеміс

Мен бір кездерде жайқалған гүл болатынмын. Тозаңданып, аналық жатынында пайда болдым. Күндер өтіп, мен өсіп, дамыдым. Қа

5 слайд
Мен бір кездерде жайқалған гүл болатынмын. Тозаңданып, аналық жатынында пайда болдым. Күндер өтіп, мен өсіп, дамыдым. Қазір менің атым кім? Жаңа сабақ

6 слайд

Құрғақ жемістер шырынды жемістер жемістерұқсастығыВенн диаграммасы

7 слайд
Құрғақ жемістер шырынды жемістер жемістерұқсастығыВенн диаграммасы

Сергіту сәті  КЕЛ БАЛАЛАР БИЛЕЙІК!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

8 слайд
Сергіту сәті  КЕЛ БАЛАЛАР БИЛЕЙІК!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Жемістер Шырынды Құрғақ Жидекті жеміс Сүйекті шырынды жемісЖидек тәрізді

9 слайд
Жемістер Шырынды Құрғақ Жидекті жеміс Сүйекті шырынды жемісЖидек тәрізді

Алма Шие (сүйекті шырынды) Алхоры (сүйекті шырынды) Жүзім (жидек) Қарлыған (жидек)

10 слайд
Алма Шие (сүйекті шырынды) Алхоры (сүйекті шырынды) Жүзім (жидек) Қарлыған (жидек)

Қауашақ (мақта) Бұршаққап (асбұршақ) Бұршаққын (қырыққабат) Бидай дәнегі Тұқымша Емен жаңғағы Қанатша (үйеңкі)

11 слайд
Қауашақ (мақта) Бұршаққап (асбұршақ) Бұршаққын (қырыққабат) Бидай дәнегі Тұқымша Емен жаңғағы Қанатша (үйеңкі)

Жидекті жеміс Жүзім (жидек) Қарлыған (жидек) Қызанақ (жидек)

12 слайд
Жидекті жеміс Жүзім (жидек) Қарлыған (жидек) Қызанақ (жидек)

Жидек тәрізді апельсин лимон мандарин

13 слайд
Жидек тәрізді апельсин лимон мандарин

Сүйекті шырынды жеміс Шие (сүйекті шырынды) Алхоры (сүйекті шырынды)

14 слайд
Сүйекті шырынды жеміс Шие (сүйекті шырынды) Алхоры (сүйекті шырынды)

Алма жемісінің түзілуіне жатыннан басқа гүлтабаны, тостағанша мен күлтенің түбі, аталықтың төменгі бөлігі қ

15 слайд
Алма жемісінің түзілуіне жатыннан басқа гүлтабаны, тостағанша мен күлтенің түбі, аталықтың төменгі бөлігі қатысады. Алма 5 ұялы жатыннан дамитындықтан жемісінің ішкі бөлігі қатты болады,әр ұясында 2 ден тұқым орналасады. Сыртқы қабаты шырынды.Сондықтан алма өзінше “алма жеміс” деп аталады.Алма жеміске: алма ,алмұрт, беже, т.б. жатады

Асқабақтар тұқымдасына жататын өсімдіктердің жемісі жидек тәрізді делінгенмен, өз алдына асқабақты жемістер деп аталады.

16 слайд
Асқабақтар тұқымдасына жататын өсімдіктердің жемісі жидек тәрізді делінгенмен, өз алдына асқабақты жемістер деп аталады.Оларға қияр, қарбыз, қауын, асқабақ жатады. Асқабақ Қауын Қарбыз

Қауашақ (мақта) Бұршаққап (асбұршақ) Бұршаққын (қырыққабат) Бидай дәнегі Тұқымша Емен жаңғағы Қанатша (үйеңкі)

17 слайд
Қауашақ (мақта) Бұршаққап (асбұршақ) Бұршаққын (қырыққабат) Бидай дәнегі Тұқымша Емен жаңғағы Қанатша (үйеңкі)

Бұршаққап (асбұршақ)

18 слайд
Бұршаққап (асбұршақ)

Бұршаққын (қырыққабат)

19 слайд
Бұршаққын (қырыққабат)

Қауашақ (мақта)

20 слайд
Қауашақ (мақта)

Қанатша (үйеңкі)

21 слайд
Қанатша (үйеңкі)

Бидай дәнегі

22 слайд
Бидай дәнегі

23 слайд

Емен жаңғағы

24 слайд
Емен жаңғағы

25 слайд

Жемістерден не аламыз?

26 слайд
Жемістерден не аламыз?

27 слайд

28 слайд

Қабығы қатты, іші тәтті, Алайық таңдап, ол не? Жер анадан нәр алған Тала елге таралған Ет –сүйектен жаралған Жейді оны таба алғ

29 слайд
Қабығы қатты, іші тәтті, Алайық таңдап, ол не? Жер анадан нәр алған Тала елге таралған Ет –сүйектен жаралған Жейді оны таба алған.

Алақай ,мультфильм қараймыз!

30 слайд
Алақай ,мультфильм қараймыз!

31 слайд

Тест 1 Бидай жемісі: А) дәнек Ә) жидек Б) жаңғақ 2 Бұршаққапты құрғақ жеміс: А) Күнбағыс Ә) картоп Б) асбұршақ

32 слайд
Тест 1 Бидай жемісі: А) дәнек Ә) жидек Б) жаңғақ 2 Бұршаққапты құрғақ жеміс: А) Күнбағыс Ә) картоп Б) асбұршақ 3 Күнбағыс жемісі. А) тұқымша Ә) қанатты Б) қауашақ 4 Ішінде ұсақ тұқымдары бар жеміс: А) жаңғақ Ә) жидек Б) бұршақ 5 Көпсүйекті жеміс: А) құлпынай Ә) шие Б) шабдалы

33 слайд

34 слайд

• Диқан ксендзуға келіп шіркеуге тиесілі жерді жалға беруін сұрайды. - Бұл жер қараусыз, - дейді диқан, - менің болса үлкен отб

35 слайд
• Диқан ксендзуға келіп шіркеуге тиесілі жерді жалға беруін сұрайды. - Бұл жер қараусыз, - дейді диқан, - менің болса үлкен отбасым бар. Ксендз біраз ойланып. - Жарайды, - дейді, - жалға берейін. Бірақ алдыменен бәстелесейік. Жеңсен - жер сенікі. - Қалай сонда? - түсінбейді диқан. - Сөзсіз әңгімелесіп, - деді ксендз - бірбірімізді түсінуге тырысайық. Сүйтіп ксендз диқанға саусақ көрсетеді. Диқан көп ойланбай екі саусақ көрсетеді. Ксендз аң-таң. "Қарай гөр мұны, қандай дана жауап қайтарды. Оған Құдай жалғыз деп едім, дүние екілік дегені дұрыс екен". Бұл жолы ксендз қалтасынан алма шығарады. "Дүние - жаннат", - мағынасында. Диқан сөмкесінен пиязды шығарып алманың қасына қояды. "Дегенмен көз жасы да көп", - іспетті жауап бергендей болады. - Уау! - таңқалады ксендз. - Жер сенікі. Ала бер! Диқан үйге қуанып қайтады. - Не болды? - сұрайды әйелі - Жерді ала алдың ба? - Иә, - дейді диқан, - бәстесіп едік, жерді ұтып алдым. - Қалайша? - таңқалады әйелі. - Онымен сөзбен емес, ишаратпен әңгімелестік - Алдыменен ол маған бір саусақ көрсетті, яғни: "Көзіңді шұқып аламын" дегені ғой. Мен абыржымай оған екі саусақ көрсеттім: "Мен екі көзіңді шұқып аламын" мағынасында. Ол таңқалды да алма шығарып көрсетті, оны "Бұл менің асым" деп түсіндім. Мен өз кезегімде пиязды шығарып: "Сенің асың алма болса, менің асым - пияз" дедім. Осыдан кейін ол жерді бере салды.

Түс жорып көрейік  Түске бидай, арпа кіретін болса, онда азық-түлікке арзаншылық болады деген сөз.  Егер кісі түсінде жүзім ж

36 слайд
Түс жорып көрейік  Түске бидай, арпа кіретін болса, онда азық-түлікке арзаншылық болады деген сөз.  Егер кісі түсінде жүзім жесе, онда оның өмірде бағы жанады.  Егер кісі түсінде қауын немесе қарбыз жесе, онда оның досы байиды.  Егер кісі түсінде алма жесе, онда ол өңінде тілегіне жетеді.  Егер кісі түсінде шабдалы жеп жүрсе, онда ол екі дүниеде бірдей шат-шадман ғұмыр кешеді. Бұл түс өңге айналу үшін аз дегенде бір күн ораза ұстау керек.  Егер кісі түсінде грек жаңғағын жесе, онда өңінде оның ішім-жем қоры мол болады.  Егер кісі түсінде анар жесе, онда ол өңінде байиды.  Егер кісі түсінде бидай көрсе, онда ол өңінде тілеген тілегіне жетеді.  Егер кісі түсінде тары көрсе, онда ол өңінде бақытты болады.

Жемістер тақырыбын оқу, сурет салу,сүйікті жемісің туралы әңгіме жазып келуге

37 слайд
Жемістер тақырыбын оқу, сурет салу,сүйікті жемісің туралы әңгіме жазып келуге