1 слайд
Экология және тұрақты даму
Жергілікті экожүйелердегі тірі ағзалардың
алуан түрлілігі _ 2- сабақ
6.6.2.2 жергілікті экожүйелердегі тірі ағзалардың алуан
түрлілігін зерттеу
2 слайд
Саба қтың мақсаты:
◦
экожүйелердің ерекшеліктерін сипаттау;
◦
мектеп маңы экожүйелердегі тірі ағзалардың алуан
түрлілігін зерттеу;
◦
мектеп маңы экожүйелеріндегі ағза түрлерінің сандық
мөлшері және кездесу жиілігінің әртүрлі болу
себептерін түсіндіру
3 слайд
Бағалау критерийлері:
Әр түрлі экожүйелердің ерекшеліктерін
анықтайды;
Белгіленген экожүйедегі тірі ағзалардың алуан
түрлілігін зерттейді;
Мектеп маңы экожүйелеріндегі ағза түрлерінің
сандық мөлшері және кездесу жиілігінің әртүрлі
болу себептерін талдайды.
4 слайд
Пәндік лексика және терминология:
Қазақша English
Түзушілер Producer
Тұтынушылар Consumer
Ыдыратушылар Decomposers
Биотикалық факторлар Biotic factors
Абиотикалық факторлар Abiotic factors
Антропогендік факторлар Anthropogenic factors
5 слайд
Айтылымға қажетті сөз тіркестері:
Көлеңке жерде өсімдіктер ... болады ..., өйткені
… .
Күн сәулесі көп түсетін жер ... ерекшеленеді,
өйткені ... .
Жол жиегі экожүйесіне ... тән.
6 слайд
Шаршы әдісін пайдаланып мектеп маңы экожүйелеріндегі
ағзалар түрлерінің сандық мөлшерін анықта .
7 слайд
Топтық жұмыс
1- топ: көлеңке жер
2- топ: ашық алаң
3- топ: ағаш көлеңкесі
4- топ: жол бойы
5- топ: спорт алаңы маңы
Дескрипторлар
Жұмыс нәтижесі бойынша ақпарат жинақтайды;
Жинақталған ақпаратты ұсынады
Ақпарат нәтижесін талдайды;
Жұмыс бойынша қорытынды жасайды;
Жұмыстың кемшілікітерін анықтайды;
Жақсарту жолдарын ұсынады. Тірі
ағза Саны
1 -
үлеске 2-
үлеске 3-
үлеске 4-
үлеске 5-
үлеске
8 слайд
Өзара бағалау жүргізу
9 слайд
Рефлексия «Мен үшін...»
1. Жұмыс барысында топтағы қарым-қатынас тапсырманың орындалуына қалай әсер
етті?
Жұмыстың тиімділігін одан әрі арттыруға көмектесті;
Жұмыстың жақсы жүруіне кедергі болды;
Біздің қарым-қатынасымыз тапсырманы нақты орындауға мүмкіндік бермеді;
2. Топтағы қарым-қатынас әсіресе қай дәрежеде көбірек іске асты?
ақпарат алмасуда;
Өзара қарым- қатынаста;
Осы дәрежелердің бәрінде іске асты;
3. Жұмыс барысында қарым-қатынас жасаудың қай стилі басым болды?
Бір адамға бағытталған стиль
Тапсырманы орындауға бағытталған стиль.
4. Топтағы орындау барысында топта ауызбіршілік сақталды ма?
Топта ауызбіршілік пен серіктестік қарым-қатынас сақталды;
Топтағы бірлік, ауызбіршіліктің бұзылғаны байқалды;
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз