Материалдар / Жергілікті экожүйелердегі тірі ағзалардың алуан түрлілігін зерттеу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жергілікті экожүйелердегі тірі ағзалардың алуан түрлілігін зерттеу

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалім үшін керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Маусым 2019
2358
57 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Экология және тұрақты даму Жергілікті экожүйелердегі тірі ағзалардың алуан түрлілігі _ 2- сабақ 6.6.2.2 жергілікті экожүйеле

1 слайд
Экология және тұрақты даму Жергілікті экожүйелердегі тірі ағзалардың алуан түрлілігі _ 2- сабақ 6.6.2.2 жергілікті экожүйелердегі тірі ағзалардың алуан түрлілігін зерттеу

Саба қтың мақсаты: ◦ экожүйелердің ерекшеліктерін сипаттау; ◦ мектеп маңы экожүйелердегі тірі ағзалардың алуан түрлілігін

2 слайд
Саба қтың мақсаты: ◦ экожүйелердің ерекшеліктерін сипаттау; ◦ мектеп маңы экожүйелердегі тірі ағзалардың алуан түрлілігін зерттеу; ◦ мектеп маңы экожүйелеріндегі ағза түрлерінің сандық мөлшері және кездесу жиілігінің әртүрлі болу себептерін түсіндіру

Бағалау критерийлері:  Әр түрлі экожүйелердің ерекшеліктерін анықтайды;  Белгіленген экожүйедегі тірі ағзалардың алу

3 слайд
Бағалау критерийлері:  Әр түрлі экожүйелердің ерекшеліктерін анықтайды;  Белгіленген экожүйедегі тірі ағзалардың алуан түрлілігін зерттейді;  Мектеп маңы экожүйелеріндегі ағза түрлерінің сандық мөлшері және кездесу жиілігінің әртүрлі болу себептерін талдайды.

Пәндік лексика және терминология: Қазақша English Түзушілер Producer Тұтынушылар Consumer Ыдыратушылар Decomposers Биотикалық фа

4 слайд
Пәндік лексика және терминология: Қазақша English Түзушілер Producer Тұтынушылар Consumer Ыдыратушылар Decomposers Биотикалық факторлар Biotic factors Абиотикалық факторлар Abiotic factors Антропогендік факторлар Anthropogenic factors

Айтылымға қажетті сөз тіркестері:  Көлеңке жерде өсімдіктер ... болады ..., өйткені … .  Күн сәулесі көп түсетін же

5 слайд
Айтылымға қажетті сөз тіркестері:  Көлеңке жерде өсімдіктер ... болады ..., өйткені … .  Күн сәулесі көп түсетін жер ... ерекшеленеді, өйткені ... .  Жол жиегі экожүйесіне ... тән.

Шаршы әдісін пайдаланып мектеп маңы экожүйелеріндегі ағзалар түрлерінің сандық мөлшерін анықта .

6 слайд
Шаршы әдісін пайдаланып мектеп маңы экожүйелеріндегі ағзалар түрлерінің сандық мөлшерін анықта .

Топтық жұмыс  1- топ: көлеңке жер  2- топ: ашық алаң  3- топ: ағаш көлеңкесі  4- топ: жол бойы  5- топ: спорт алаңы маңы Де

7 слайд
Топтық жұмыс  1- топ: көлеңке жер  2- топ: ашық алаң  3- топ: ағаш көлеңкесі  4- топ: жол бойы  5- топ: спорт алаңы маңы Дескрипторлар Жұмыс нәтижесі бойынша ақпарат жинақтайды; Жинақталған ақпаратты ұсынады Ақпарат нәтижесін талдайды; Жұмыс бойынша қорытынды жасайды; Жұмыстың кемшілікітерін анықтайды; Жақсарту жолдарын ұсынады. Тірі ағза   Саны   1 - үлеске 2- үлеске 3- үлеске 4- үлеске 5- үлеске                                    

Өзара бағалау жүргізу

8 слайд
Өзара бағалау жүргізу

Рефлексия «Мен үшін...» 1. Жұмыс барысында топтағы қарым-қатынас тапсырманың орындалуына қалай әсер етті?  Жұмыстың тиімділіг

9 слайд
Рефлексия «Мен үшін...» 1. Жұмыс барысында топтағы қарым-қатынас тапсырманың орындалуына қалай әсер етті?  Жұмыстың тиімділігін одан әрі арттыруға көмектесті;  Жұмыстың жақсы жүруіне кедергі болды;  Біздің қарым-қатынасымыз тапсырманы нақты орындауға мүмкіндік бермеді; 2. Топтағы қарым-қатынас әсіресе қай дәрежеде көбірек іске асты?  ақпарат алмасуда;  Өзара қарым- қатынаста;  Осы дәрежелердің бәрінде іске асты; 3. Жұмыс барысында қарым-қатынас жасаудың қай стилі басым болды?  Бір адамға бағытталған стиль  Тапсырманы орындауға бағытталған стиль. 4. Топтағы орындау барысында топта ауызбіршілік сақталды ма?  Топта ауызбіршілік пен серіктестік қарым-қатынас сақталды;  Топтағы бірлік, ауызбіршіліктің бұзылғаны байқалды;