Материалдар / «Жеті жарғы» заңдары, ұлы билер
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

«Жеті жарғы» заңдары, ұлы билер

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге деңгейлік
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Мамыр 2019
398
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Жаңашаруа қазақ орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Кабдулова Айдана Уринбасаровна Жеті модульді тізбектелген сабақтар топта

1 слайд
Жаңашаруа қазақ орта мектебінің тарих пәні мұғалімі Кабдулова Айдана Уринбасаровна Жеті модульді тізбектелген сабақтар топтамасына енгізуін негіздеуі және көрсете алуы Орта мерзімді жоспарлау- мұғалімдер тобының оқу бағдарламасын тіздектелген сабақтар топтамасына айналдыруы Мақсатым : тізбектелген сабақтар топтамасына жеті модульді ықпалдастыру Тәуке ханның билігі кезіндегі Қазақ хандығының ішкі және сыртқы саясаты «Жеті жарғы» заңдары, ұлы билер Қазақ хандығының дәстүрлі басқару жүйесі Қазақ хандығының шаруашылығы “ Серпілген сауал ”әдісі. Бұрындықтың Самарқанға көшіп кету себебі? “ Ой қозғау” әдісі. Тәуке хан туралы видео ролик көрсету, жаңа тақырыпты болжау ДЖИГСО әдісі-топтық жұмыс І – топ Тәукенің хан тағына отыруы ІІ-топ Тәуке хан тұсындағы Қазақ хандығының жағдайы «ТВ -шоу» әдісі Тарихи диктант мәтіндегі тиісті сөздерді жазды. “ Ой қозғау” суреттер сөйлейді Тарихи трибуна билерді талдау І топ Төле Әлібекұлы ІІ топ Қазыбек Келдібекұлы ІІІ топ Әйтеке Байбекұлы Деңгейлік тапсырмалар “Венн диаграммасы”, ”Тұлғаны таны” Рөлдік ойын “Төле бидің жұмбағы” Ыстық орындық әдісі “ Шынайы шешен-жарқын тұлға” эссені тексеру Кестемен жұмыс “ Ойлан-жұптас -бөліс”арқылы оқушылар тақырыпты аша білді “ Кемпірқосақ”әдісі.Мәтінмен жұмыс жасайды Семантикалық картамен жұмыс “ Карточкадағы термин” Термин сөздерге түсінік береді “ Суреттер сыр шертеді” тақырыпты анықтау “ Еркін әңгіме”әдісі. Мәтінді талдау “ Кластерлер” әдісі.тірексөз (шаруашылық) арқылы тақырыпты ашады, Топтық жұмыс. І топ кестемен жұмыс ІІ топ картамен жүмыс Сәйкестеендіру тесті “ Стикердегі диалог”

Миға шабуыл” әдісі арқылы ашық сұрақтар беру Тәуке ханның мақсаты? Мақсаты: Тәуке ханның «Жеті Жарғы» заңдары және оны жасауғ

2 слайд
Миға шабуыл” әдісі арқылы ашық сұрақтар беру Тәуке ханның мақсаты? Мақсаты: Тәуке ханның «Жеті Жарғы» заңдары және оны жасауға қатысқан қазақтың ұлы билері туралы мәліметтермен оқушыларды жан-жақты танысадыТақырыбы:«Жеті жарғы» заңдары, ұлы билер “ Ой қозғау”әдісі.Суреттер сөйлейді. Жаңа сабақтың тақырыбын анықтау Тарихи трибуна-топтық жұмыс І – топ Төле Әлібекұлы ІІ – топ Қазыбек Келдібекұлы ІІІ – топ Әйтеке би (Айтық) Байбекұлы “ Ыстық орындық” әдісіТұлғаны таны .Нақыл сөздердің кімдікі екендігін анықтайды Венн диаграммасы арқылы билердің ортақ қасиетін айту. Рөлдік ойын “ Төле бидің жұмбағы” Кері байланыс Тізбектелген сабақтар топтамасының бір сабағына бір немесе бірнеше модульді енгізгенін негіздеуі Мерсер мен Литлтон өз еңбектерінде диалог сабақта оқушылардың қызығушылығын арттырумен қатар, олардың білім деңгейінің өсуіне үлес қосатындығын атап көрсетеді. ( 2007 ) Талантты және дарынды балаларды оқыту модульінде Фриман ең үздік оқушының 8 қырын анықтағанҰқсастық бойынша пайымдау- адамның санасы және білім алуы үшін аса маңызды.Оқушыларға бақылау, талдау,қорытынды жасау және интерпретациялау дағдыларын дамытуға мүмкіндік жасау керек АКТ оқушыларға ғылыми ұғымдарды түсіндіруді және олардың қабылдауын, түсінуін жеңілдетуге мүмкіндік беріп,мұғалімдерге сабақ беруде көмектесетін маңызды құрал Мәліметтерді интерпретациялау негізінде қорытынды жасалады, ол бағалауды көздейді. Сәтті тұсы Топта ынтымақтастық қалыптасты Оқыту үшін бағалау оқушының ілгерілеуіне ықпал етті Қалыс қалған оқушы болған жоқ Сәтсіз тұсы Оқуушылардың ойын еркін жеткізе алмауы Бағалау критериін жасаудағы қиындықтар Төмен дәрежелі сұрақтардың қойылуы Рефлексия

Өзін – өзі ынталандыра алады, ұмтылыс пен қызығушылық пайда болады Оқушыларға болжам жасауға, өз ойын құруға,қорғауға

3 слайд
Өзін – өзі ынталандыра алады, ұмтылыс пен қызығушылық пайда болады Оқушыларға болжам жасауға, өз ойын құруға,қорғауға және сынақтан өткізуге уақыт беру ( 4- тезис ) Оқушылардың бір- бірін оқытуына мүмкіндік беру (5- тезис) Оқушылар өз дағдыларын қолдануды үйренеді,пәннің құрылымы мен мазмұнына тереңдейдіОқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу Танымдық даму-баланың оқу және проблемаларды шешу қабілеті.Зейін, сөз сөйлеу дағдылары, ойлау, негіздеу және шығармашылық зияткерлік сияқты қабілеттерді дамытуға және тұрақтандыруға қатысты. Мақсатым: Оқушыларды сыни ойлатып, сындарлы пікір айтуға, ойлау қабілеттерін дамытып,өз беттерімен жұмыс жасауға, ойларын түйінді тұжырымдауға үйрету. Оқушылардың оқуының табыстылығы дәлелдемелері

Өздерінің болжамдары мен сұрақтарын тұжырымдайды Өз пікірлерін ортаға салды, бір-бірін оқытты Топта ынтымақтастық орнады.Сы

4 слайд
Өздерінің болжамдары мен сұрақтарын тұжырымдайды Өз пікірлерін ортаға салды, бір-бірін оқытты Топта ынтымақтастық орнады.Сыни тұрғыдан ойлауға үйрендіОқушылардың метакогнитивті қабілеттері қалыптасты1- сабақ 2- сабақ 3- сабақ 4- сабақ 0 5 10 15 сабаққа қатысы қызығушылығы сабаққа қатысы ынтасы қызығушылығы Тізбектелген сабақтар барысында оқушылар не үйренді?Оқыту мен оқу тәжірибесіне өзгерістер енгізу тиімділігінің дәлелдемелері Кері байланыс орнады.

Курсқа дейін Курстан кейін Адамгершілік мақсатты көздейтін мұғалімдер өздерінің әріптестері мен айналасындағыларға әсер ету ү

5 слайд
Курсқа дейін Курстан кейін Адамгершілік мақсатты көздейтін мұғалімдер өздерінің әріптестері мен айналасындағыларға әсер ету үшін, көшбасшылық қасиеттерін көрсетеді. Олардың көңілінде үнемі талапқа сай оқыту тұрады. ( Frost, 2011 )Мектеп жұмысы мен оқушы жетістіктерін өрістетудегі негізгі тұлға - мұғалім ( Strong, Ward & Grant, 2011 ) Сабақты өзім түсіндіріп,өзім жүргіздім Оқушылард ы өзім бағаладымСыныпты өзім басқардым Оқушыларға бағыт-бағдар берушімін Оқушылар бірін -бірі бағалайдыОқушыларме н серіктес болдымОқыту мен оқу тәжірибесінде өзгерістерді енгізуді басқаруының дәлелдемелері

Бірлестікте әріптестермен кеңесу жұмыстарын жүргізу Ж аңа әдіс тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушыл

6 слайд
Бірлестікте әріптестермен кеңесу жұмыстарын жүргізу Ж аңа әдіс тәсілдерді қолдану арқылы оқушылардың пәнге деген қызығушылығын арттыру 7модульді сабақтарымда үнемі ықпалдастыру Әріптестеріме сындарлы оқыту теориясын түсіндіре отырып, дәстүрлі оқытудан арылуға көмектесу М ектепте өзімнің көш басш ылық қабілетімді дамыту Тиімді оқыту бағдарламасын оқу барысында игерген теориялық білімімді тәжірибемен ұштастыра отырып, ізденімпаз, шығармашыл оқушы қалыптастыруБолашақтағы жоспарым Оқушының өз білімін өзі бағалай алуына мүмкіндік туғызамынБолашақ тәжірибеде пайдалану үшін қорытындыларым