Материалдар / Жол белгілері, жинақтық сан есім, 5 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Жол белгілері, жинақтық сан есім, 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жол белгілерін үйрету арқылы сан есімнің жинақтық түріне тоқталамыз. Оқушылар жинақтық сан есімдерді қолдану арқылы әңгіме құрастырады. Өмірмен байланыстырып үйренеді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Ақпан 2023
399
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Үй жұмысын learningapps.org бағдарламасы арқылы орындаңыз. https://learningapps.org/watch?v=ppcm3210v23

1 слайд
Үй жұмысын learningapps.org бағдарламасы арқылы орындаңыз. https://learningapps.org/watch?v=ppcm3210v23

Саба қ тақырыбы Жол белгілері

2 слайд
Саба қ тақырыбы Жол белгілері

Сабақ мақсаты:• мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; • оқылым және

3 слайд
Сабақ мақсаты:• мәтін мазмұнын түсінуге, нақты ақпараттарды анықтауға бағытталған сұрақтар құрастыру; • оқылым және тыңдалым материалдары бойынша негізгі ақпараттарды сақтай отырып, жинақы мәтін жазу.

Біреу мені - үнемі көре алмайды, Біреу мені - күнігі жамандайды. Ал біреулер ұдайы қамқор болып, Бар жоғымды уайымдап алаң

4 слайд
Біреу мені - үнемі көре алмайды, Біреу мені - күнігі жамандайды. Ал біреулер ұдайы қамқор болып, Бар жоғымды уайымдап алаңдайды.Өлеңді мұқият оқы Біреу мені - келеді жылатқысы, Біреу мені - келеді құлатқысы. Ал біреулер бәйек боп мына мені - Келеді де тұрады қуантқысы.

Қуанту Біреу Уайымдау Құлату Қамқор Тірек сөздер

5 слайд
Қуанту Біреу Уайымдау Құлату Қамқор Тірек сөздер

Бізге кім алаңдайды? Сұрақтарға жауап беріп көр Жолда жүру ережесін отбасымыз үшін қалай сақтай аламыз? Жолда жүру ережелерін

6 слайд
Бізге кім алаңдайды? Сұрақтарға жауап беріп көр Жолда жүру ережесін отбасымыз үшін қалай сақтай аламыз? Жолда жүру ережелерін тізбектеп айтып бер;

Жинақтық сан есім

7 слайд
Жинақтық сан есім

Жазылымалды тапсырма. Сан есімдерді еске түсіріп, сәйкестендір 1-қадам. Сан есімнің түрлерін еске түсіреді 2-қадам. 1 минут ая

8 слайд
Жазылымалды тапсырма. Сан есімдерді еске түсіріп, сәйкестендір 1-қадам. Сан есімнің түрлерін еске түсіреді 2-қадам. 1 минут аясында сұрақтарға жауап береді 3-қадам. Сан есімдерді сәйкестендіреді. 4-қадам. Өз еріктерімен мысал келтіреді

Есептік сан есім Реттік сан есім Жинақтық сан есім Алтыншы АлтыАлтау

9 слайд
Есептік сан есім Реттік сан есім Жинақтық сан есім Алтыншы АлтыАлтау

Есептік сан есім Реттік сан есім Жинақтық сан есім Алтыншы АлтыАлтау

10 слайд
Есептік сан есім Реттік сан есім Жинақтық сан есім Алтыншы АлтыАлтау

Дұрыс, келісемін Толықтырамын Сұрағым бар

11 слайд
Дұрыс, келісемін Толықтырамын Сұрағым бар

Жұбыңмен жинақтық сан есімді пайдаланып, суреттерден әңгіме құрастыр Дескриптор: • әңгімеге ат қояды; • сюжетті суреттер желіс

12 слайд
Жұбыңмен жинақтық сан есімді пайдаланып, суреттерден әңгіме құрастыр Дескриптор: • әңгімеге ат қояды; • сюжетті суреттер желісін сақтайды; • суреттерді сипаттайды; • Жинақтық сан есімді қосады; Әңгіме жазудың алгоритмі: 1. Суреттер тізбегін пайдаланыңыз; 2. Атау қойыңыз. 3. Шимай жоспар құрастырыңыз. 4. Сан есімнің мағыналық түрлерін (есептік, реттік, жинақтық) қолданып, қысқа әңгіме жазыңыз.

Мәтінге 2 сұрақ қойып, негізгі ойын анықтаңдар 1 топ- 4 топ 2 топ- 3 топ 3 топ-1 топ 4 топ-2 топ

13 слайд
Мәтінге 2 сұрақ қойып, негізгі ойын анықтаңдар 1 топ- 4 топ 2 топ- 3 топ 3 топ-1 топ 4 топ-2 топ

"Бір сөзбен" Ыза, ашу, қуаныш, немқұрайлық, қанағаттану, қанаттану, іш пысу, түсінбеу, ой еркіндігі, сенімділік, болашақта қ

14 слайд
"Бір сөзбен" Ыза, ашу, қуаныш, немқұрайлық, қанағаттану, қанаттану, іш пысу, түсінбеу, ой еркіндігі, сенімділік, болашақта қолдану12 сөздің ішінен өз жай күйіңді нақты жеткізе алатын 3 сөзді таңдап ал

Үй тапсырмасы Жолда жүру ережесі туралы кластер құру

15 слайд
Үй тапсырмасы Жолда жүру ережесі туралы кластер құру