1 слайд
Жаңаөзен қаласы
“№ 21 орта мектеп” ММ
математика пәні мұғалімі:
Калдиев Манас
Сабақ тақырыбы Ұзақ мерз імді
жоспардың тарауы 7.1.В. Планиметрияның алғашқы
түсініктері мен аксиомалары
Кесінділер мен бұрыштарды өлшеп салу.
7.1.2.4. кесінділер мен бұрыштарды өлшеп салу Оқу
мақсаттары
кесінділер мен бұрыштарды өлшеп салу қасиеттерін білу ;
алған білімдерін өмірде және есептер шығаруда қолдану.Сабақ мақсаттары
2 слайд
1
2
3 Қазақ тілінде Орыс тілінде Ағылшын тілінде
Кесінді Отрезок Section
Сәуле Луч Ray
Бұрыш Угол Angle- бөлімнің ұғымдары мен терминдерін дұрыс атайды;
- жарты жазықтық, сәуле, бұрыштың анықтамаларын баяндайды;
- сызбаның салынуын түсіндіреді;
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер
Түзу жазықтықты екі ... бөледі.
... сәуле деп атайды.
Бұрыш дегеніміз ...Жетістік
критерийлері
Тілдік мақсаттар • жарты жазықтық, сәуле, бұрыш анықтамал арын біледі;
• жарты жазықтық, сәуле, бұрышты кескіндей және белгілей
алады;
кесінділер мен бұрыштарды өлшеп салады.
3 слайд
Пәнаралық байланыс АКТ
Физика, технология Ноутбук, проектор
Бастапқы білім
Кесінділер мен бұрыштарды салуда
және өлшеуде сызғыш пен
транспортирді қолдана алады «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы»
құндылығы бойынша сабақта еңбек ету, шығар-
машылықпен жұмыс жасау, ынтымақтастық орта
қалыптастыру, ізденіс арқылы өмір бойы
білім алуға баулу
4 слайд
С
абақт
ы
ң басы1) Ұйымдастыру кезеңі.
амандасу;
жағымды көңіл-күй орнату
«Шаттық шеңбері» тренингі және топқа бөлу
Нұсқау: Оқушыларға психологиялық жағымды
ахуал туғызамын. Оқушылар ортаға шаттық
шеңберінде тұрады және бір-біріне жақсы лебіздер
арнайды. С анау арқылы оқушылар топқа бөлінеді:
«Жарты жазықтық», «Сәуле», «Бұрыш», «Кесінді»
Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын
таныстыру және талқылау.
Үй жұмысын тексеру.
«Көршіңде қалай?» әдісі бойынша тексеріледі. Оқушылар өз
топтарында бір-бірінің орындалған жұмыстарын тексереді. Үй
жұмысын орындай алмаған оқушыға топ оқушылары көмектеседі. •
О
А В С
D aaa
а
а
11-12 9-10 7-8
ЖАРАЙСЫҢ БӘРЕКЕЛДІ ТАЛАПТАН
5 слайд
Топтық жұмыс. «Джигсо» әдісі
Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу, түсіну
Бағалау критерийі Оқушылар :
➢ Бірін-бірі оқыту арқылы өзіндік
бақылау жүргізеді;
➢ Бір-бірінің білімін бағалайды; .
➢ Оқуға деген жауапкершілігі артады .С
абақт
ы
ң орт
асы
«Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі.
Ойлау дағдыларының деңгейлері : қолдану, талдау
1-тапсырма
Оқушылардан
дәптерлеріне
жартыжазықтық,
сәуле, бұрыш кескінін
салуды және олардың
белгілеуін сұраймын . 2-тапсырма
Оқушыларға дайын
сызбамен берілген
есептерді ұсынамын.
O, Z, U, A, P, V нүктелері
UZ сәулесінің бойына
тиісті ме?
3-тапсырма
Оқушыларға сызбада
салынған қиылысқан
түзулерді және ортақ
нүктелерін әріптермен
белгілеуді ұсынамын.
Сұрақтар қоямын.
ойландырамын
6 слайд
Сабақт
ы ң орт
асы№ 1.24;
№ 1.26;
№ 1.32
есептер топта
шығарады,
талдайды.
Тақтада
орындайды,
қателерді
түзетеді. Ойлаудың жоғары
деңгейлері:
жинақтау, бағалау
Топтарға шнур жіп,
қайшы, клипсы
ұсынамын және
осы құралдарды
пайдаланып, топ
аттарына
байланысты жарты
жазықтық, сәуле,
бұрыш, кесінді
жасап көрсетулерін
сұраймын 1 ) Деңгейлік
тапсырмалар
2) Сәйкестендіру
тесті Оқулықпен
жұмыс Тәжірибе Саралау тап-
сырмалары
Сергіту
сәті
7 слайд
Үйге тапсырма беру
1) АКТ- ны қолданып жарты жазықтық, сәуле, бұрыш туралы тарихи деректер
жазып келу ; 2) Оқулықтан № 1.25; №1.36 –есептер.Сабақт
ы ң соңы Кері байланыс «Фишбоун» әдісі
Оқушылар бүгінгі сабақта алған білімдеріне
байланысты қорытынды жасайды.
Рефлексия
1. Не
үйрендім?
2. Не қызықты
болды?
. Не қиын
болды? Б а ғ а л а у
Назарларыңызға рахмет!ЖАРАЙСЫҢ БӘРЕКЕЛДІ ТАЛАПТАН
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз