Материалдар / Кесінділер мен бұрыштарды өлшеп салу.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Кесінділер мен бұрыштарды өлшеп салу.

Материал туралы қысқаша түсінік
7 сынып геометрия
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Тамыз 2019
924
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Жаңаөзен қаласы “№ 21 орта мектеп” ММ математика пәні мұғалімі: Калдиев Манас Сабақ тақырыбы Ұзақ мерз імді жосп

1 слайд
Жаңаөзен қаласы “№ 21 орта мектеп” ММ математика пәні мұғалімі: Калдиев Манас Сабақ тақырыбы Ұзақ мерз імді жоспардың тарауы 7.1.В. Планиметрияның алғашқы түсініктері мен аксиомалары Кесінділер мен бұрыштарды өлшеп салу. 7.1.2.4. кесінділер мен бұрыштарды өлшеп салу Оқу мақсаттары  кесінділер мен бұрыштарды өлшеп салу қасиеттерін білу ; алған білімдерін өмірде және есептер шығаруда қолдану.Сабақ мақсаттары

1 2 3 Қазақ тілінде Орыс тілінде Ағылшын тілінде Кесінді Отрезок Section Сәуле Луч Ray Бұрыш

2 слайд
1 2 3 Қазақ тілінде Орыс тілінде Ағылшын тілінде Кесінді Отрезок Section Сәуле Луч Ray Бұрыш Угол Angle- бөлімнің ұғымдары мен терминдерін дұрыс атайды; - жарты жазықтық, сәуле, бұрыштың анықтамаларын баяндайды; - сызбаның салынуын түсіндіреді; Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Түзу жазықтықты екі ... бөледі. ... сәуле деп атайды. Бұрыш дегеніміз ...Жетістік критерийлері Тілдік мақсаттар • жарты жазықтық, сәуле, бұрыш анықтамал арын біледі; • жарты жазықтық, сәуле, бұрышты кескіндей және белгілей алады;  кесінділер мен бұрыштарды өлшеп салады.

Пәнаралық байланыс АКТ Физика, технология Ноутбук, пр

3 слайд
Пәнаралық байланыс АКТ Физика, технология Ноутбук, проектор Бастапқы білім Кесінділер мен бұрыштарды салуда және өлшеуде сызғыш пен транспортирді қолдана алады «Жалпыға бірдей еңбек қоғамы» құндылығы бойынша сабақта еңбек ету, шығар- машылықпен жұмыс жасау, ынтымақтастық орта қалыптастыру, ізденіс арқылы өмір бойы білім алуға баулу

С абақт ы ң басы1) Ұйымдастыру кезеңі. амандасу; жағымды көңіл-күй орнату «Шаттық шеңбері» тренингі және топқа бөлу

4 слайд
С абақт ы ң басы1) Ұйымдастыру кезеңі. амандасу; жағымды көңіл-күй орнату «Шаттық шеңбері» тренингі және топқа бөлу Нұсқау: Оқушыларға психологиялық жағымды ахуал туғызамын. Оқушылар ортаға шаттық шеңберінде тұрады және бір-біріне жақсы лебіздер арнайды. С анау арқылы оқушылар топқа бөлінеді: «Жарты жазықтық», «Сәуле», «Бұрыш», «Кесінді» Сабақтың тақырыбы мен мақсаттарын таныстыру және талқылау. Үй жұмысын тексеру. «Көршіңде қалай?» әдісі бойынша тексеріледі. Оқушылар өз топтарында бір-бірінің орындалған жұмыстарын тексереді. Үй жұмысын орындай алмаған оқушыға топ оқушылары көмектеседі. • О А В С D aaa а а 11-12 9-10 7-8 ЖАРАЙСЫҢ БӘРЕКЕЛДІ ТАЛАПТАН

Топтық жұмыс. «Джигсо» әдісі Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу, түсіну Бағалау критерийі Оқушылар :

5 слайд
Топтық жұмыс. «Джигсо» әдісі Ойлау дағдыларының деңгейлері: білу, түсіну Бағалау критерийі Оқушылар : ➢ Бірін-бірі оқыту арқылы өзіндік бақылау жүргізеді; ➢ Бір-бірінің білімін бағалайды; . ➢ Оқуға деген жауапкершілігі артады .С абақт ы ң орт асы «Ойлан, жұптас, пікірлес» әдісі. Ойлау дағдыларының деңгейлері : қолдану, талдау 1-тапсырма Оқушылардан дәптерлеріне жартыжазықтық, сәуле, бұрыш кескінін салуды және олардың белгілеуін сұраймын . 2-тапсырма Оқушыларға дайын сызбамен берілген есептерді ұсынамын. O, Z, U, A, P, V нүктелері UZ сәулесінің бойына тиісті ме? 3-тапсырма Оқушыларға сызбада салынған қиылысқан түзулерді және ортақ нүктелерін әріптермен белгілеуді ұсынамын. Сұрақтар қоямын. ойландырамын

Сабақт ы ң орт асы№ 1.24; № 1.26; № 1.32 есептер топта шығарады, талдайды. Тақтада орындайды, қателерді түзете

6 слайд
Сабақт ы ң орт асы№ 1.24; № 1.26; № 1.32 есептер топта шығарады, талдайды. Тақтада орындайды, қателерді түзетеді. Ойлаудың жоғары деңгейлері: жинақтау, бағалау Топтарға шнур жіп, қайшы, клипсы ұсынамын және осы құралдарды пайдаланып, топ аттарына байланысты жарты жазықтық, сәуле, бұрыш, кесінді жасап көрсетулерін сұраймын 1 ) Деңгейлік тапсырмалар 2) Сәйкестендіру тесті Оқулықпен жұмыс Тәжірибе Саралау тап- сырмалары Сергіту сәті

Үйге тапсырма беру 1) АКТ- ны қолданып жарты жазықтық, сәуле, бұрыш туралы тарихи

7 слайд
Үйге тапсырма беру 1) АКТ- ны қолданып жарты жазықтық, сәуле, бұрыш туралы тарихи деректер жазып келу ; 2) Оқулықтан № 1.25; №1.36 –есептер.Сабақт ы ң соңы Кері байланыс «Фишбоун» әдісі Оқушылар бүгінгі сабақта алған білімдеріне байланысты қорытынды жасайды. Рефлексия 1. Не үйрендім? 2. Не қызықты болды? . Не қиын болды? Б а ғ а л а у Назарларыңызға рахмет!ЖАРАЙСЫҢ БӘРЕКЕЛДІ ТАЛАПТАН