Материалдар / КМЖ 10сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

КМЖ 10сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
маған сертификат керек аттестациядан өтуге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2019
572
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Оқу мақсаты: 10.1.3.1 Ақпараттық қауіпсіздік, құпиялылық, және мәліметтердің біртұтастығы түсініктерін сипаттау . М

1 слайд
Оқу мақсаты: 10.1.3.1 Ақпараттық қауіпсіздік, құпиялылық, және мәліметтердің біртұтастығы түсініктерін сипаттау . Мұғалім: Бисолтан Хизирхан Сынып: 10 Пәні: информатика Бөлім: Ақпарат қауіпсіздігі Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты қорғау

Сабақ мақсаты: 1. Ақпараттық қауіпсіздік, құпиялылық, мәліметтердің біртұтастығы түсін

2 слайд
Сабақ мақсаты: 1. Ақпараттық қауіпсіздік, құпиялылық, мәліметтердің біртұтастығы түсініктерін білу 2. Ақпаратты шифрлеу әдістерін түсіну 3. Ақпаратты сақтауда шифрлеу әдісін қолдану .Бағалау критерийлері :  Ақпараттық қауіпсіздіктің ерекшілігіне, маңыздылығына баға бере алады.  Ақпаратты шифрлеудің маңызын түсіндіре алады;  Практика барысында шифрлеу мен дешифрлеу әдістерін қолдана алады;

Саб ақт ың басы Сәлемдесу «Сиқырлы суреттер» арқылы топқа бөлемін • «Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақтар қойып, өткен тақырыпты

3 слайд
Саб ақт ың басы Сәлемдесу «Сиқырлы суреттер» арқылы топқа бөлемін • «Миға шабуыл» әдісі бойынша сұрақтар қойып, өткен тақырыпты шолып өтемін Сабақ тың ортас ы • «Атбаш» шифрлеу әдісінде n-i+1 формуласына қойып, берілген терминдердің шифрін ашады • «Цезарь» әдісінде i+3 формуласына қойып,оң жаққа үш рет жылжыту арқылы берілген сөздердің шифрін ашады. • «Құпия хат» әдici бойынша топтық жұмыс орындалады. Әр топқа конвертке салынған суреттер беріледі. Сол суреттер бойынша д a йынд a лғ a н п oc тер жұмы c т a рын ұ c ын a ды, қ o рғ a йды. I тoп. Код, Шифр деген....II тoп. Декодтау, Дешифрлеу деген... • «Ойлан, тап» әдісі арқылы сабағымды бекітемін. Бұл тапсырмада «ШИФРЛЕУ» сөзіне берілген сөзжұмбақты шешеді . Сабақ тың соңы • Рефлексия «Бес саусақ» әдісімен сабақтан алған әсерлермен бөліседі • Кері байланыс «Бағдаршам» әдісі арқылы оқушы өзін - ө з і бағалайды.

АУЫЗША КЕРІ БАЙЛАНЫС

4 слайд
  АУЫЗША КЕРІ БАЙЛАНЫС

Саралау әдістері Мен тапсырмаларды оқушылардың қажеттілігіне қарай ұсынамын Саралау әдістері әр оқушының мақсатқа жетуі

5 слайд
Саралау әдістері Мен тапсырмаларды оқушылардың қажеттілігіне қарай ұсынамын Саралау әдістері әр оқушының мақсатқа жетуіне көмектеседі Оқушыларды қажеттілігін қамту арқылы оларға қолдау көрсетіледіДеңгейі төмен оқушыларға қосымша тапсырма дайындаладыДұрыс және тиімді кері байланыс НӘТИЖЕ Оқу үдерісі тиімді және уақытылы аяқталады