Материалдар / Коучинг "Диаолгтық оқыту"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Коучинг "Диаолгтық оқыту"

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға диалогты оқыту туралы түсінік береді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
21 Сәуір 2020
351
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
“ С Ы Н Ы П Т А Ғ Ы Д И А Л О Г Т І К О Қ Ы Т У Д Ы Ң М Ү М К І Н Д І Г І ”

1 слайд
“ С Ы Н Ы П Т А Ғ Ы Д И А Л О Г Т І К О Қ Ы Т У Д Ы Ң М Ү М К І Н Д І Г І ”

Диалогтік оқыту Диалогтік оқыту механикалық әңгіме, жауап алу, түсіндіру және талқылау сияқты әңгімелесуге үйретудің барын

2 слайд
Диалогтік оқыту Диалогтік оқыту механикалық әңгіме, жауап алу, түсіндіру және талқылау сияқты әңгімелесуге үйретудің барынша дәстүрлі түрлерімен тығыз байланысқан. Оны нақты стратегия деп айту қиын, дұрысын айтқанда, ол – сабақ барысында танымдылық/ бәсекелестік өзара қарым-қатынас қалыптастыратын стратегиялар жиынтығы.

Ұжымдық: мұғалім мен оқушылар тапсырманы топпен немесе бүкіл сыныппен зерделейді. Жиынтық: жеке өздерінің идеяларын

3 слайд
Ұжымдық: мұғалім мен оқушылар тапсырманы топпен немесе бүкіл сыныппен зерделейді. Жиынтық: жеке өздерінің идеяларына және бір бірінің идеяларына негізделіп, бір тізбекке біріктіреді .Өзара: мұғалім мен оқушылар бір-бірін тыңдайды, идеялармен бөліседі Қолдаушы: өз идеяларын анық жеткізеді, өз ойларын еркін айтады. Мақсатты: мұғалімдер белгілі бір білім беру мақсаты бар әңгімені жоспарлайды.АЛЕКСАНД Е РДЫҢ ПАЙЫМДАУЫНША ДИАЛОГТІК ОҚЫТУДЫҢ НЕГІЗГІ БЕС ҚАҒИДАТТАРЫ

Әңгіме-дебат Ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады. Кумулятивтік әңгіме Айтылған п

4 слайд
Әңгіме-дебат Ой-пікірлерде үлкен алшақтық болады және әрқайсысы өз шешімдерінде қалады. Кумулятивтік әңгіме Айтылған пікірлерімен тыңдаушылард ың әрқайсысы механикалық түрде келісе береді. Зерттеушілік әңгіме Әркімнің идеясы пайдалы деп саналғаныме н, мұқият бағалау жүргізіледі. Мерсердің зерттеуіне сәйкес, әңгіменің үш түрін ажыратып, сипаттама берген

Топтық жұмыс 1-топ «Диалогтық оқытудың мүмкіндігі» 2-топ Сабақты диалогты сәтті қолдану үшін мұғал

5 слайд
Топтық жұмыс 1-топ «Диалогтық оқытудың мүмкіндігі» 2-топ Сабақты диалогты сәтті қолдану үшін мұғалімнің бойында қандай ерекшеліктер болу керек? 3-топ Сыныптағы диалогтың маңыздылығы

Назар аударып тыңдағандарыңызға рахмет!

6 слайд
Назар аударып тыңдағандарыңызға рахмет!