1 слайд
“ С Ы Н Ы П Т А Ғ Ы
Д И А Л О Г Т І К
О Қ Ы Т У Д Ы Ң
М Ү М К І Н Д І Г І ”
2 слайд
Диалогтік оқыту
Диалогтік оқыту механикалық әңгіме, жауап
алу, түсіндіру және талқылау сияқты
әңгімелесуге үйретудің барынша дәстүрлі
түрлерімен тығыз байланысқан. Оны нақты
стратегия деп айту қиын, дұрысын айтқанда,
ол – сабақ барысында танымдылық/
бәсекелестік өзара қарым-қатынас
қалыптастыратын стратегиялар жиынтығы.
3 слайд
Ұжымдық: мұғалім
мен оқушылар
тапсырманы топпен
немесе бүкіл
сыныппен
зерделейді.
Жиынтық: жеке
өздерінің
идеяларына және бір
бірінің идеяларына
негізделіп, бір
тізбекке біріктіреді .Өзара: мұғалім
мен оқушылар
бір-бірін
тыңдайды,
идеялармен
бөліседі Қолдаушы: өз
идеяларын анық
жеткізеді, өз
ойларын еркін
айтады. Мақсатты:
мұғалімдер
белгілі бір білім
беру мақсаты
бар әңгімені
жоспарлайды.АЛЕКСАНД Е РДЫҢ ПАЙЫМДАУЫНША
ДИАЛОГТІК ОҚЫТУДЫҢ НЕГІЗГІ БЕС
ҚАҒИДАТТАРЫ
4 слайд
Әңгіме-дебат
Ой-пікірлерде
үлкен
алшақтық
болады және
әрқайсысы өз
шешімдерінде
қалады. Кумулятивтік
әңгіме
Айтылған
пікірлерімен
тыңдаушылард
ың әрқайсысы
механикалық
түрде келісе
береді. Зерттеушілік
әңгіме
Әркімнің
идеясы
пайдалы деп
саналғаныме
н, мұқият
бағалау
жүргізіледі. Мерсердің
зерттеуіне
сәйкес,
әңгіменің
үш түрін
ажыратып,
сипаттама
берген
5 слайд
Топтық жұмыс
1-топ «Диалогтық оқытудың мүмкіндігі»
2-топ Сабақты диалогты сәтті қолдану үшін
мұғалімнің бойында қандай ерекшеліктер болу
керек?
3-топ Сыныптағы диалогтың маңыздылығы
6 слайд
Назар аударып
тыңдағандарыңызға
рахмет!
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз