Материалдар / математика
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

математика

Материал туралы қысқаша түсінік
көбірек математика жоспар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қазан 2018
270
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Математика пәнінен ашық сабақ 64 ‧ 48 Көбейту және бөлу 3072 : 64 4 «Ғ» Сыныбы 2018 жыл

1 слайд
Математика пәнінен ашық сабақ 64 ‧ 48 Көбейту және бөлу 3072 : 64 4 «Ғ» Сыныбы 2018 жыл

Сабақтың тақырыбы: 64*48 Көбейту және бөлу 3072/64 Сабақтың мақсаты: Білу: Көбейту мен бөлуді еске түсіру.Жүздіктерді,мыңдық

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: 64*48 Көбейту және бөлу 3072/64 Сабақтың мақсаты: Білу: Көбейту мен бөлуді еске түсіру.Жүздіктерді,мыңдықтарды ажырата білу. Түсіну: Жүздіктер менмыңдықтарды ажырата білу.Көбейту бөлу арқылы дәлелдеу. Қолдану: Көбейту кестесін жаттап алады.Көбейту кесте арқылы бөлуді үйренеді.Қалдықпен бөлуді үйренеді Талдау: Екі таңбалы сандарды бір- біріне көбейтіп жүздіктермен мыңдықтарды ажыратады.Ондықтар мен мыңдықтарды бөлуді үйренеді Жинақтау: Көбейту және бөлу арқылы қалдық пен бөлу және өрнектердің мәндерін табады толымсыз көбейтіндінің мәнін және толымсыз бөлінгіштердің мәнін анықтай алады Бағалау: Ондықтар мен жүздіктерді,мыңдықтарды бір-бірінен ажыратады.

Оқыту әдісі: «АКТ» «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету»

3 слайд
Оқыту әдісі: «АКТ» «Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», «Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету», «Оқытуды басқару және көшбасшылық». Ресурстары: Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар  және  әртүрлі  заттар, топтық тапсырмалар,жұптық тапсырмалар,ойын тапсырмасы,кері байланыс,стикер. Сабақтың түрі: Ашық сабақ

Ұйымдастыру кезеңі Өткенге шолу Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Қортынды

4 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Өткенге шолу Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Қортынды

3-топ Жүздіктер 4-топ Мыңдықтар 2-топ Ондықтар1-топ Бірліктер Ұйымдастыру кезеңі Топқа бөлу:

5 слайд
3-топ Жүздіктер 4-топ Мыңдықтар 2-топ Ондықтар1-топ Бірліктер Ұйымдастыру кезеңі Топқа бөлу:

Психологиялық даярлық

6 слайд
Психологиялық даярлық

7 слайд

Өткенге шолу Есіңе сақта Екі таңбалы санға «баған» түрінде жазып көбейткенде бірінші толымсыз көбейтіндінің мәнін бірлік разря

8 слайд
Өткенге шолу Есіңе сақта Екі таңбалы санға «баған» түрінде жазып көбейткенде бірінші толымсыз көбейтіндінің мәнін бірлік разрядының астынан бастап оңынан солға қарай жазады. Екінші толымсыз көбейтіндінің мәнін ондық разрядының астынан бастап оңнан солға қарай жазады.Толымсыз көбейтінділердің мәндерін қосады

200 : 5= 40 250 : 50= 5 60 5=300

9 слайд
200 : 5= 40 250 : 50= 5 60 5=300 ‧ 600 10=6000 ‧

64 ‧ 48 Көбейту және бөлу 3072 : 64 60 61 19 қаңтар Сынып жұмысы

10 слайд
64 ‧ 48 Көбейту және бөлу 3072 : 64 60 61 19 қаңтар Сынып жұмысы

5561 : 67 =83 2496 : 48 =52 5561 : 83 =67 2496 : 52 =48 2 тапсырма Бөлуді орында және оны тексер

11 слайд
5561 : 67 =83 2496 : 48 =52 5561 : 83 =67 2496 : 52 =48 2 тапсырма Бөлуді орында және оны тексер

Топтық жұмыс: 1-топ: 3 тапсырма 2-топ: 4 тапсырма 3-топ: 5 тапсырма 4- топ: 6 тапсырма

12 слайд
Топтық жұмыс: 1-топ: 3 тапсырма 2-топ: 4 тапсырма 3-топ: 5 тапсырма 4- топ: 6 тапсырма

№ 3 Қалдықпен бөлуді орында: 5627 : 64 = 87 (қ59) 6489 : 48 = 135(қ9) 5512 : 83 = 66(қ34) 2471 : 52 = 47(қ27)

13 слайд
№ 3 Қалдықпен бөлуді орында: 5627 : 64 = 87 (қ59) 6489 : 48 = 135(қ9) 5512 : 83 = 66(қ34) 2471 : 52 = 47(қ27)

№ 4 Есептің шартын құр: Арпа ұны-430ц - н 10 вагон ?артық Бидай ұны-500ц-н 7вагон? ұн ? Шешуі:430 10‧ +5

14 слайд
№ 4 Есептің шартын құр: Арпа ұны-430ц - н 10 вагон ?артық Бидай ұны-500ц-н 7вагон? ұн ? Шешуі:430 10‧ +500 7=7800 ‧ (ц) Барлығы 430 10 ‧ -500 7=800 ‧ (ц) Жауабы:барлығы 7800ц қабылданды,арпа ұны800кг-ға артық

№ 5 Есептің шартын құр: 1км =1000 м 4сағ- 280км 2сағ- 138км 300м 3 сағ-71км 700м 4сағ- ? км жол жүрді шешуі

15 слайд
№ 5 Есептің шартын құр: 1км =1000 м 4сағ- 280км 2сағ- 138км 300м 3 сағ-71км 700м 4сағ- ? км жол жүрді шешуі:138км300м = 138300м 71км700м = 71700м 138300+71700=210000 м 28 0км =28 0 000 м 28 0 000-210000=70000 м 70000 м =70 км Ж:Автобус 4-ші сағ70 км жол жүрген

№ 6 Теңдеулерді шеш: х+3019 =5240 x+1025=2220 x= 5240 -3019 x= 2220-1025 x=2221

16 слайд
№ 6 Теңдеулерді шеш: х+3019 =5240 x+1025=2220 x= 5240 -3019 x= 2220-1025 x=2221 x=1195 2,221+3019 =5240 1195+1025=2220 5240=5240 2220=2220 x 84=2940 x‧ : 27=5870 x=2940 : 84 x=5870 27 ‧ x=35 x=158490 35 84=2940 158490 ‧ : 27=5870 2940=2940 5870=5870

Серг іту сәті: Оң қолыңды көтеріп, Үшбұрыш сыз ауада. Сол қол қарап тұрмасын, Шеңбер сызып зырласын

17 слайд
Серг іту сәті: Оң қолыңды көтеріп, Үшбұрыш сыз ауада. Сол қол қарап тұрмасын, Шеңбер сызып зырласын

Топтық жұмыс 7 тапсырма 1-топ: а) 9000-ды 18 есе кемітіп,шыққан нәтижені 9 есе арттыру ; 2-топ: ә) 86 мен 82-нің көбе

18 слайд
Топтық жұмыс 7 тапсырма 1-топ: а) 9000-ды 18 есе кемітіп,шыққан нәтижені 9 есе арттыру ; 2-топ: ә) 86 мен 82-нің көбейтіндісін 1025-ке кеміту ; 3-топ: б) 3025 және 986 сандарының қосындысын 7 есе кеміту ; 4- топ: в) 1800 бен 30 сандарының көбейтіндісін 27 есе кеміту.

Жауаптары : a ) (9000 :18) 9‧ =50 0 9=450 ‧ 0 ә) ( 86 82 ‧ ) -1025=7052-1025=6027 б) ( 3025+986 ) :7=4011:7

19 слайд
Жауаптары : a ) (9000 :18) 9‧ =50 0 9=450 ‧ 0 ә) ( 86 82 ‧ ) -1025=7052-1025=6027 б) ( 3025+986 ) :7=4011:7=573 в) (1800 30) ‧ :27 = 54000:27 = 2000

«Кім жылдам?» 8 тапсырма Үшбұрыштың қабырғалары хсм, 5см және 3см,ал периметірі 12см.Теңдеу құрып,үшбұрыштың белгісіз қабырғ

20 слайд
«Кім жылдам?» 8 тапсырма Үшбұрыштың қабырғалары хсм, 5см және 3см,ал периметірі 12см.Теңдеу құрып,үшбұрыштың белгісіз қабырғасын тап .

Дұрыс жауабы: x+5+ 3 =12 x+8=12 3см x=12-8 4c м x=4

21 слайд
Дұрыс жауабы: x+5+ 3 =12 x+8=12 3см x=12-8 4c м x=4 4+5+3=12 5см

Ойлан тап Екі ұшы жалғанып,тұйықталған жіпті тор көз дәптердің таза парағына қойып,әр түрлі пішіндегі ф

22 слайд
Ойлан тап Екі ұшы жалғанып,тұйықталған жіпті тор көз дәптердің таза парағына қойып,әр түрлі пішіндегі фигуралар,мәселен,үшбұрыш,тік төртбұрыш,шаршы және дөнгелек жаса.Тор көздерді санау арқылы осы фигуралардың әрқайсысының аудандарын тауып,оларды салыстыр.Не байқадың?Ең үлкен ауданды қамту үшін жіпке қандай пішін беру керек екен?

Қорытынды: Әр топ басшылары бүгінгі сабақ бойынша қорытынды шығарады, бағалау парақшаларын толтырады. Үй жұмысы №9 ес

23 слайд
Қорытынды: Әр топ басшылары бүгінгі сабақ бойынша қорытынды шығарады, бағалау парақшаларын толтырады. Үй жұмысы №9 есеп 15 бет

Бағалау: Жиналған ұпайлармен бағалау. Топ басшыларының бағалауы Түсіндім

24 слайд
Бағалау: Жиналған ұпайлармен бағалау. Топ басшыларының бағалауы Түсіндім Маған көмек керек Түсінбедім