Материалдар / Математика 5 сынып "Пайыз"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Математика 5 сынып "Пайыз"

Материал туралы қысқаша түсінік
бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2019
1467
2 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
ProPowerPoint.ru www.ZHARAR.comМатематика 5 сынып Пайыз

1 слайд
ProPowerPoint.ru www.ZHARAR.comМатематика 5 сынып Пайыз

ProPowerPoint.ru Оқу мақсаты: 5.1.2.33. Бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру. Сабақтың мақсаты: - Барлық о

2 слайд
ProPowerPoint.ru Оқу мақсаты: 5.1.2.33. Бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыру. Сабақтың мақсаты: - Барлық оқушылар: - Пайыз ұғымын түсінеді: - Бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдырады. Оқушылардың басым бөлігі: - Бөлшекті пайызға айналдыра алады; - Пайызды бөлшекке айналдыруды біледі; - Кез – келген шаманың жүзден бір бөлігі 1% екенін біледі. Кейбір оқушылар: - Бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке ауызша айналдырады; - Бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыра отырып мәтінді есептерді шығара алады. www.ZHARAR.com

ProPowerPoint.ru www.ZHARAR.comБағалау критерийі: 1. Бөлшекті пайызға айналдырады 2. Пайызды бөлшек түрінде жазады. Тілдік мақ

3 слайд
ProPowerPoint.ru www.ZHARAR.comБағалау критерийі: 1. Бөлшекті пайызға айналдырады 2. Пайызды бөлшек түрінде жазады. Тілдік мақсаттар: Оқушылар: - Пайыздың анықтамасын біледі; - Бөлшекті пайызға және пайызды бөлшекке айналдыра алады. Негізгі сөздер мен тіркестер: - пайыз - Пайыздық қатынас Сыныптағы диалог, жазылым үшін тілдік бірліктер: - Бүтіннің жүзден бір бөлігі пайыз деп аталады. - Пайызды бөлшекпен немесе натурал санмен жазу үшін, пайыз белгісі (%) алдындағы пайыз санын 100 – ге бөлу керек. - Бөлшекті немесе натурал санды пайызбен жазу үшін, оны 100 - ге көбейтіп, пайыз (%) тіркеп жазу керек. Құндылықтарға баулу: индустрияландыру және инновация негізінде экономикалық өсу. Сын тұрғысынан ойлау, топтық жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау ынтымақтастық, ашықтық, жауапкершілікті сезіну, білім алуға дайын болу. Пәнаралық байланыс: экономика Алдыңғы оқу: Жай бөлшектер, ондық бөлшектер. Оларға арифметикалық амалдар қолдану.

ProPowerPoint.ru Сабақ барыс ы Сабақтың басы Ұйымдастыру бөлімі. “Жүрек жылуы” тренинг Топтарға бөлу: I ондық бөлшек, II

4 слайд
ProPowerPoint.ru Сабақ барыс ы Сабақтың басы Ұйымдастыру бөлімі. “Жүрек жылуы” тренинг Топтарға бөлу: I ондық бөлшек, II жай бөлшек, III пайыз. Өткен материалдарды пысықтау. “ Миға шабуыл” әдісі Сабақтың ортасы “ Скафолла” стратегиясы. “ Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі арқылы топтық тапсырма. Бағалау:”екі ұсыныс, бір тілек” “Ашық микрафон” әдісі арқылы ауызша тапсырма орындау. Жұптық жұмыс. №1092 есеп оқулықтан. Бағалау: “Гүл шоғын” табыстау. Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар арқылы жүзеге асады. Бағалау. Оқушылар өз жауаптарына сәйкес түстерді көтеру арқылы жүргізіледі. ҚБТ Сабақтың соңы Бояулар нені білдіреді? Жасыл – барлық тапсырманы өзім орындаймын. Көк – қиындығы орта деңгейдегі тапсырмаларды орындаймын. Сары – тапсырманы мұғалім көмегімен орындаймын. Үйге тапсырма: №1093 Сабақ барыс ы Сабақтың басы Ұйымдастыру бөлімі. “Жүрек жылуы” тренинг Топтарға бөлу: I ондық бөлшек, II жай бөлшек, III пайыз. Өткен материалдарды пысықтау. “ Миға шабуыл” әдісі Сабақтың ортасы “ Скафолла” стратегиясы. “ Ойлан, жұптас, бөліс” әдісі арқылы топтық тапсырма. Бағалау:”екі ұсыныс, бір тілек” “Ашық микрафон” әдісі арқылы ауызша тапсырма орындау. Жұптық жұмыс. №1092 есеп оқулықтан. Бағалау: “Гүл шоғын” табыстау. Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар арқылы жүзеге асады. Бағалау. Оқушылар өз жауаптарына сәйкес түстерді көтеру арқылы жүргізіледі. ҚБТ Сабақтың соңы Бояулар нені білдіреді? Жасыл – барлық тапсырманы өзім орындаймын. Көк – қиындығы орта деңгейдегі тапсырмаларды орындаймын. Сары – тапсырманы мұғалім көмегімен орындаймын. Үйге тапсырма: №1093