Материалдар / Мәтінді есептің шартына негізделіп бөлшек-рационал теңдеуді құрастыру
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мәтінді есептің шартына негізделіп бөлшек-рационал теңдеуді құрастыру

Материал туралы қысқаша түсінік
Мәтінді есептің шартына негізделіп бөлшек-рационал теңдеуді құрастыру
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Сәуір 2019
328
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Мәтінді есептің шартына негізделіп бөлшек-рационал теңдеуді құрастыру

1 слайд
Мәтінді есептің шартына негізделіп бөлшек-рационал теңдеуді құрастыру

Қазақша Русский English Бөлшек Арақашықтық Жылдамдық Уақыт Бастапқы Артық Кем Розничный Расстояние Скорость Время Начальная Бол

2 слайд
Қазақша Русский English Бөлшек Арақашықтық Жылдамдық Уақыт Бастапқы Артық Кем Розничный Расстояние Скорость Время Начальная Больше меньше   Part Distance Speed Time Original More less

Өткен тақырып бойыншасұрақтар 1. Екінші дәрежелі теңдеу қалай аталады? 2. Квадрат теңдеудің түбірі неге байланысты? 3. ХХІ ғасыр

3 слайд
Өткен тақырып бойыншасұрақтар 1. Екінші дәрежелі теңдеу қалай аталады? 2. Квадрат теңдеудің түбірі неге байланысты? 3. ХХІ ғасыр қашан басталды? 4. D 0- ден үлкен болса, теңдеудің неше түбірі бар? 5. Айнымалысы бар теңдік 6. Білімдібағалайтын нашар баға? 7. Теңдеу шешу дегеніміз не? 8. Шаманыңжоқтығын көрсететінцифр. 9. Бірінші коэффициенті 1 болатын квадрат теңдеу. 10. 1 жылда күн неше рет шығады? 11. Дискриминанат0-ден кіші болса, квадрат теңдеудің неше түбірі бар?

Кестені толтырыңдар v t S 60 км/сағ 1,5сағ 5км/сағ 200м 45мин 1км 80км/сағ 15мин 90 км 0,04 сағ 4/3 км/сағ 20км

4 слайд
Кестені толтырыңдар v t S 60 км/сағ 1,5сағ 5км/сағ 200м 45мин 1км 80км/сағ 15мин 90 км 0,04 сағ 4/3 км/сағ 20км

Есеп шығару кезеңдері 1 кезең. Есептің шартын талдау және оның схемалық жазылуы. 2 кезең. Табиғи жағдайды математикалық

5 слайд
Есеп шығару кезеңдері 1 кезең. Есептің шартын талдау және оның схемалық жазылуы. 2 кезең. Табиғи жағдайды математикалық тілге аудару (математикалық моделді құрастыру: айнымалыны еңгізу, бөлшек- рационал теңдеуді құрастыру). 3 кезең. Шыққан теңдеуді шешу. 4 кезең . Алынған нәтижені интерпритациялау.

v( км/ сағ ) t( сағ ) S (км) I велошабанд оз II велошабан доз3 x 120  x 120Арақашықтығы 120 км, А қаласынан В қаласына

6 слайд
v( км/ сағ ) t( сағ ) S (км) I велошабанд оз II велошабан доз3 x 120  x 120Арақашықтығы 120 км, А қаласынан В қаласына қарай бір уақытта екі велошабандоздар шықты. Біріншінің жылдамдығы екіншісінен 3 км/сағ артық, сондықтан ол В қаласына 2 сағат ерте келді. Велошабандоздардың жылдамдығын анықтаңдар.1 x+3 x t 2 - t 1 =2 сағ 120120 2 3 x 120 x 120   

1 2 3 x 120 x 120    1 1 3 x 60 x 60   Коэффициенттер ді 2-ге бөлейік x+ 3 x x(x+ 3) x ≠ 0 x≠-3 60(x+3

7 слайд
1 2 3 x 120 x 120    1 1 3 x 60 x 60   Коэффициенттер ді 2-ге бөлейік x+ 3 x x(x+ 3) x ≠ 0 x≠-3 60(x+3) - 60x=x(x+3) 60x+180 - 60x=x 2 +3x x 2 +3x - 180 = 0 D = 729 x 1 =1 2 Есеп шартын қанағаттандырмайдыx 2 =-15 12км/сағ – екінші велошабандоздың жылдамдығы 12+3 =15 км/сағ – бірінші велошабандоздың жылдамдығы Жауабы: 15км/сағ, 12км/сағ

C ергіту сәті http:// www.youtube.com/wat ch?v=1My-FhattfI

8 слайд
C ергіту сәті http:// www.youtube.com/wat ch?v=1My-FhattfI

А және В мекендерінен бір-біріне қарсы бір уқытта екі жаяу жүргіншілер шықты. Біріншінің жылдамдығы екіншінің жылдамдығына қа

9 слайд
А және В мекендерінен бір-біріне қарсы бір уқытта екі жаяу жүргіншілер шықты. Біріншінің жылдамдығы екіншінің жылдамдығына қарағанда 1 км/сағ артық, сондықтан ол В мекеніне, екіншісі А мекеніне жеткенінше, 1 сағат ерте жетті. Жаяу жүргіншілердің жылдамдықтарын табыңдар, егер мекендердің арасындағы арақашықтығы 20 км.2 v( км/ сағ ) t( сағ ) S (км) I жаяу жүргінші II жаяу жүргінші1  x 20 x 20 x+ 1 x t 2 - t 1 = 1сағ 2020 1 1    x 20 x 20

x+ 1 x x(x+ 1) x ≠ 0 x≠ - 1 2 0(x+ 1 ) - 2 0x = x(x+ 1 ) 2 0x+ 20 - 2 0x = x 2 +x x 2 +x - 2 0 = 0 D =

10 слайд
x+ 1 x x(x+ 1) x ≠ 0 x≠ - 1 2 0(x+ 1 ) - 2 0x = x(x+ 1 ) 2 0x+ 20 - 2 0x = x 2 +x x 2 +x - 2 0 = 0 D = 81 x 1 = 4 Есептің шартын қанағаттандырмайдыx 2 = -5 4км/сағ – бірінші жаяу жүргіншінің жылдамдығы 4+1 = 5 км/сағ – екінші жаяу жүргіншінің жылдамдығы Жауабы: 5км/сағ, 4км/сағ 1 1 1    x 20 x 20

Пойызға үлгеру үшін велошабандоз 48 км өтү тиіс еді, бірақ шығумен 48 мин кешікті. Стансаға уақытында келу үшін ол бастапқы ж

11 слайд
Пойызға үлгеру үшін велошабандоз 48 км өтү тиіс еді, бірақ шығумен 48 мин кешікті. Стансаға уақытында келу үшін ол бастапқы жылдамдығынан 3 км/сағ артық жылдамдығымен жүрді. Велошабандоз қанадай жылдамдықпен жүрді?3 v( км/ сағ ) t( сағ ) S (км) Өту тиіс Өтті x 48 3 x 48  x x +3 t 1 - t 2 = 4/5сағ 4848 5 4 1    x 48 x 48 48мин= с 5 4 с 60 48 

5 1 x 12 x 12    3Коэффициенттер ді 4-ке бөлейік 5(x+ 3) 5x x(x+ 3) x ≠ 0 x≠- 3 60(x+3) - 60x=x(x+3) 60x+1

12 слайд
5 1 x 12 x 12    3Коэффициенттер ді 4-ке бөлейік 5(x+ 3) 5x x(x+ 3) x ≠ 0 x≠- 3 60(x+3) - 60x=x(x+3) 60x+180 - 60x=x 2 +3x x 2 +3x - 180 = 0 D = 729 x 1 =1 2 Есеп шартын қанағаттандырмайдыx 2 =-15 12+3 =15 км/сағ – велошабандозд ың жылдамдығы Ответ: 15км/сағ 5 4 3    x 48 x 48

Тест тапсырмасыìºò³íä³ åñåïòåðä³ áµëøåê-ðàöèîíàë òåœäåó.exe

13 слайд
Тест тапсырмасыìºò³íä³ åñåïòåðä³ áµëøåê-ðàöèîíàë òåœäåó.exe

Үй тапсырмасы № 618 №619

14 слайд
Үй тапсырмасы № 618 №619