Материалдар / Мектепке дейінгі ұйымдардың педагогикалық ұжымының мотивациясын арттыруда инновациялық технологияның рөлі.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Мектепке дейінгі ұйымдардың педагогикалық ұжымының мотивациясын арттыруда инновациялық технологияның рөлі.

Материал туралы қысқаша түсінік
Тәрбиешілерге көмекші құрал
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2019
377
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Дайындағанда: Калкаева А.Ж Ақтөбе 2019 “№ 1 Алға мектеп-бақшасы” КММ Мектепке дейінгі ұйымдардың педагогикалық ұжымының

1 слайд
Дайындағанда: Калкаева А.Ж Ақтөбе 2019 “№ 1 Алға мектеп-бақшасы” КММ Мектепке дейінгі ұйымдардың педагогикалық ұжымының мотивациясын арттыруда инновациялық технологияның рөлі.

Мақсаты : Мектепке дейінгі ұйымдарда инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану тиімділігі айқындау Міндеті: * ж

2 слайд
Мақсаты : Мектепке дейінгі ұйымдарда инновациялық педагогикалық технологияларды қолдану тиімділігі айқындау Міндеті: * жеке бағытталған технологияларға сипаттама беру * Қазіргі таңдағы білім беру технологиясының тиімділігін талдау * ертег і, ойын арқылы жүзе асыру

Біз даналықты үш жолмен үйренеміз: Ойлану - ең ізгі жол; Еліктеу – ең жеңіл жол; Тәжірибе жолы – ең ауыр жол. Бенедикт Спиноза

3 слайд
Біз даналықты үш жолмен үйренеміз: Ойлану - ең ізгі жол; Еліктеу – ең жеңіл жол; Тәжірибе жолы – ең ауыр жол. Бенедикт СпинозаКіріспе «Инновация» - бұл нақты қойылған мақсатқа жетуде ойға алынған жаңа нәтиже. Оқу мақсатының жүйесінде берілген мақсаттың негізгі категорияларын пайдалана отырып, педагог өз еңбектерінің нәтижесі туралы ақпарат алуға мүмкіндік алады. Демек, мақсат пен нәтиже – жаңалыққа бет бұрудың кілті. Инновациялық үрдістің негізі – жаңалықтарды қалыптастыру, қолдану, жүзеге асырудың тұтастық қызметі. Кез келген жаңа әдіс жекелік, сондай- ақ уақытша жоспарға жатады. Бұл яғни, бір оқытушы үшін табылған жаңа әдіс, жаңалық, басқа оқытушыға үшін өтілген материал тәрізді. Инновацияны «жаңашыл», «жаңа әдіс», «өзгеріс», «әдістеме», «жаңашылдық», ал инновациялық үрдісті «жаңа әдістеме құралы» деп қарауға болады. Инновация білім деңгейінің көтерілуіне жағдай туғызады. Инновациялық білім беру – іскерліктің жаңа түрі. Инновациялық қызмет оқу ісін дамытуға, пәндердің мәнін тереңдетуге, мұғалімнің кәсіптік шеберлігін арттыруға басқа жаңа технологияларды енгізуге, пайдалануға және шығармашылық жұмыстар жүргізуге бағытталған. Мұндай технологияларды қолдану - оқытушы ұтады, яғни ол сабақты тиімді ұйымдастыруға көмектеседі, оқушының пәнге деген қызығушылығы артады.

Ойын технолог иясы Жеке тұлғаға бағыттау технологиясы Триз технологи ясы Денсаулық сақтау технологиясы Ізденіс- шығармаш

4 слайд
Ойын технолог иясы Жеке тұлғаға бағыттау технологиясы Триз технологи ясы Денсаулық сақтау технологиясы Ізденіс- шығармашылық технологиясы Жобалы- іс шығармашықБала мен тәрбиеші портфолио технологиясыҚатынастық -ақпараттық технология Білім беру технол огиялар ы

1. Педагогикалық технология Педагогикалық технология – бұл педагог пен бала үшін барлық жағынан өте қо

5 слайд
1. Педагогикалық технология Педагогикалық технология – бұл педагог пен бала үшін барлық жағынан өте қолайлы жағдайлар жасай отырып, оқыту үрдісін жобалаудың,оны ұйымдастырудың,әрі бірлесіп жүзеге асырылатын педагогикалық қызметтің моделі

Денсаулық сақтау технологисы Мақсаты: баланың денсаулығын нығайтуға,білім дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.Мект

6 слайд
Денсаулық сақтау технологисы Мақсаты: баланың денсаулығын нығайтуға,білім дағдыларын қалыптастыруға бағытталған.Мектепке дейінгі тәрбие мен оқыту ұйымдары,баланың денсаулығы мен оның дене бітімінің қалыптасуына үлкен үлес қосады.Қазіргі таңда адамдардың даму жағдайында оның денсаулығын қалыптастыруда реттік жүйесіз мүмкін емес.

ТТШТ (Триз) технологиясы Мақсаты: баланың тілін дамыту, шығармашылық қиялын дамыту болып табылады. Мектеп жасына де

7 слайд
ТТШТ (Триз) технологиясы Мақсаты: баланың тілін дамыту, шығармашылық қиялын дамыту болып табылады. Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамытуда 3 негізгі мақсат қарастырылған :

Мақсаттары: 1. Ауызша сөйлеуге үйрету,сөздік қорын дамыту 2.Сөз дыбыстарын дұрыс айту.Сөйлеуде ауыз қуысы арқылы дұрыс дем ш

8 слайд
Мақсаттары: 1. Ауызша сөйлеуге үйрету,сөздік қорын дамыту 2.Сөз дыбыстарын дұрыс айту.Сөйлеуде ауыз қуысы арқылы дұрыс дем шығара білуге үйрете отырып ,дауыссыз қатаң,ұяң дыбыстарды естілуіне қарай дұрыс,анық айтуға үйрету.3-4 сөзден тұратын сөйлем құрату. 3.Байланыстырып сөйлеуін дамыту. Күнделікті сабақта естіген, білгенін,ойын,серуен кезінде көрген түйгенін ,сурет және оқылған ертегілер мазмұнын ұнатқан ойыншықтары жайында ауызша сұрақ қоя отырып,әңгімелей отырып,қысқа ертегілерді кейіптендіре білуге үйрету

Ізденіс-шығармашылық технологиясы

9 слайд
Ізденіс-шығармашылық технологиясы

Ақпараттық – қатынастық технологиясы Міндеттері:  Жаңа заманға қадам басу;  Жаңа технология әлеміне балаға жол серік болу; 

10 слайд
Ақпараттық – қатынастық технологиясы Міндеттері:  Жаңа заманға қадам басу;  Жаңа технология әлеміне балаға жол серік болу;  Компьютерлік бағдарламаға тәлімгерді таңдау;  Ақпараттық мәдениетті жеке тұлға қалыптастыру;  Педагогтардың профессионалдық деңгейін және ата-аналардың құзыреттілігін көтеру

Ойын технологиясынС а у са қ ты ң м о то р и к а сы н ж е тіл д ір у Б а л а н ы ң

11 слайд
Ойын технологиясынС а у са қ ты ң м о то р и к а сы н ж е тіл д ір у Б а л а н ы ң т іл ін д а м ы т у С өзд ік қор ы н м ол ай ту О й л а у ,е с т е с а қ т а у қ а б іл е т ін а р т т ы р у К ө р у , та н у қ а б іл е тін д а м ы ту . Есту, зейін қабілетін д ам ы ту. Е ң б е к к е т ә р б и е л е у Ш ы ға р м а ш ы л ы қ қ а б іл е тін д а м ы ту А д а м ге р ш і л ік к е т ә р б и е л е у Қ о р ш а ға н о р та н ы та н и б іл у Б ал аны ң д енесін ш ы ны қты ру Ойын технологияс ын қолданудың мақсаттары :

Ақпараттық технология

12 слайд
Ақпараттық технология

КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ : “ Кез-келген адам басқалардың және оның білімін кемеліне келтіруіне көмектеспесе,өзінің де білімін

13 слайд
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕ : “ Кез-келген адам басқалардың және оның білімін кемеліне келтіруіне көмектеспесе,өзінің де білімін кемеліне келтіре алмайды” Чарльз Диккенс Баланы ң қиялы қандай кең болса,педагогтың да шығармашылық әлемі сондай кең болады «Адам -керуен , Өмір - жол», ендеше, сол жол бағытын таңдауда бәрі бірігіп, Ізденістен,өзін-өзі танудан, өзінің шығармашылық және тұлғалық мүмкіндігін танытуда н бастау керек тәрізді.