Материалдар / Менің мектебім слайд
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Менің мектебім слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
Кейіпкердің сыртқы келбетін сипаттау, мінез-құлқы мен іс-әрекетін бағалау . өз ойы мен сезімін тірек сөздерді пайдалана отырып Мәтіндегі кейіпкерлердің іс-әрекеті туралы көзқарасын білдіреді •Өз ойын айту үшін тірек сөздерді қолданады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Маусым 2019
2598
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
. ОҚО Мақтарал ауданы “ Х. Әлімжан”негізгі орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Исаева Талмаш Яхшиликовна Дүниетану Са

1 слайд
. ОҚО Мақтарал ауданы “ Х. Әлімжан”негізгі орта мектебінің бастауыш сынып мұғалімі Исаева Талмаш Яхшиликовна Дүниетану Сабақтың тақырыбы:Мен және менің мектебім Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары : 1.1.2.1 мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар :Оқушылар өз мектебі туралы айта алады.. Көпшілігі :Өз мектебі және мектепте алғаш барғанда заттарды байқағаны туралы әңгімелей алады. Кейбір оқушылар біледі: Кітапханашының жұмысын байқайды, сипаттама бере алады Құндылықтарды дарыту: Оқушылар мектепте достарымен, ұстаздармен жақсы қарым –қатынас жасай білуге тәрбиелеу Бағалау критерийлері: -Мектептің адам өмірінде рөлін сипаттайды. -Мектептің адам өміріндегі маңыздылығы туралы қорытынды жасайды. Тілдік мақсаттар : Пәнге тән лексика мен терминология : Мұғалім,аспаз,кітапхан ашы, дәрігер.

п Белсенді оқу Ағартуш ы Алғашқ ы ұстазЖазуш ы Қоғам қайраткері. Алғашқ ы мектеп ашқан Ағартушы Жазушы Қоғам қ

2 слайд
п Белсенді оқу Ағартуш ы Алғашқ ы ұстазЖазуш ы Қоғам қайраткері. Алғашқ ы мектеп ашқан Ағартушы Жазушы Қоғам қайраткері“ Ой қозғау” әдісі арқылы ширату сұрақтарын ұсынамын. ” Кел балалар оқылық” өлеңінен үзінді оқып беремін. -Өлеңде не жайында айтылған? -Мектеп -Алғаш мектеп ашқан ұстаз Ы.Алтынсарин жайлы сұрақ-жауап ұйымдастырамын. Сабақтың ортасы: ” Миға шабуыл”әдісі Оқулықпен жұмыс. 1-тапсырма. - Бұл суретте не бейнеленген? Суретке қарап әңгіме құрайды. Жұптық жұмыс. 2-тапсырма . “Көршіңмен ақылдас”әдісі Сен мектепке барып, оқушы болдың. Өміріңде не өзгерді ?-сұрағы бойынша досыңа әңгімеле.Белсенді оқу әдісі барысында барлық оқушылардың оқу үдерісіне қатысуын қамтамасыз ететін жағымды оқу ортасын қалыптасты рып, бү кіл сынып қатысатын, топтық немесе жұптық жұмыс түрлерін, оқушылардың жеке жұмыс істеуін ұйымдастырамын.Психологиялыық ахуал қалыптастыру. Шаттық шеңберін құрып: Қуанамын менде, Қуанасың сенде, Қуанайық достарым, Арайлап атқан күнге.деп бір біріне сәттілік тілейді. Түрлі түсті лентамен оқушыларды 2топқа бөлдім

Оқушыларға жеке тапсырма беріледі. -Өзі армандаған мектептің суретін салады.. Салған суреттері туралы әңгімелеп береді. Кері ба

3 слайд
Оқушыларға жеке тапсырма беріледі. -Өзі армандаған мектептің суретін салады.. Салған суреттері туралы әңгімелеп береді. Кері байланыс:”Бас бармақ”әдісі. амандықтар туралы түсінік беру.Рольге бөліп ойнауға “ Кім болсам екен” ойыны Оқушылар рөлдерге бөлінеді,біреуі –дәрігер,тағы бірі аспазшы т.б “ Саралап оқыту” әдісі ы Ойын мақсаты:Балаларға мамандықтар туралы түсінік беру. Рольге бөліп ойнауды үйрену.

Критериалды бағалау әдісі Дескриптор : -Суретке қарап әңгіме құрайды. -Өзінің мектепке барып оқушы болғанын досына әңгімелеп

4 слайд
Критериалды бағалау әдісі Дескриптор : -Суретке қарап әңгіме құрайды. -Өзінің мектепке барып оқушы болғанын досына әңгімелеп береді. -Әр маман иелерінің қызметін біледі. -Мектептің оқушы үшін маңызы зор екенін түсінеді. Ортақ тақырып «Менің мектебім» Бөлімше 1. 2 « Мен және менің мектебім » Оқу мақсаты : 1.1.2.1.Мектептің адам өміріндегі маңыздылығын түсіндіру. Ойлау дағдыларының деңгейі : Білу және түсіну Анализ Бағалау критерийі : · Мектептің адам өміріндегі рөлін сипаттайды. · Мектептің адам өміріндегі маңыздылығы туралы қорытынды жасайды. Тапсырма Суреттерге мұқият қараңыз. Олардың бір-бірімен қандай байланысы бар? Жұпта талқылаңыз: · Оқушылар мектепке не үшін барады? · Өлең жолдарын тыңдап, ойыңызбен бөлісіңіз. Мектебің мынау класың, Осында он жыл тұрасың. Тарыдай болып кіресің, Таудай болып шығасың! (М.Мақатаев) Дескриптор : - суреттердің байланысын анықтайды; - мектептің рөлі туралы ойын айтады - өлең жолдарына сүйеніп, ой бөліседі.“ Суреттер сөйлейді”әдісі . Мектепте кімдер жұмыс істейді? Мектеп оқушыларының жоғары дәрежеде білім алуы үшін әр маман иесінің маңыздылығын ұғындыру

Ықшам сабақты жоспарлау туралы пікірім С абақты жоспарлау мен оқу мақсатын анықтауды.Оқудың жаңа әдіс -тәсілдерін

5 слайд
Ықшам сабақты жоспарлау туралы пікірім С абақты жоспарлау мен оқу мақсатын анықтауды.Оқудың жаңа әдіс -тәсілдерін іс –тәжірибемде қолдануды. Бағалау критериилерін үйрендім Жаңартылған бағдарлама аясында оқушылардың терең ойлы, жан-жақты дамыған сыни тұрғыдан ойлай білетін, әрбір айтқан сөзін сауатты жеткізетін өзінің уәж пікірлерін сенімді айта алатын тұлға қалыптастыру. Әдіс тәсілдерді тиімді пайдалана отырып, сабағымды түрлендіріп өткізуді жоспарлаймын Болашақтағы жоспарымЖоспарлаудан үйренгенім

Н А З А Р А У Д А Р Ғ А Н Д А Р Ы Ң Ы З Ғ А Р А Х М Е Т

6 слайд
Н А З А Р А У Д А Р Ғ А Н Д А Р Ы Ң Ы З Ғ А Р А Х М Е Т