Материалдар / Ондықтар мен жүздіктерді бір таңбалы санға көбейту және бөлу
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ондықтар мен жүздіктерді бір таңбалы санға көбейту және бөлу

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге,оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Қараша 2019
572
3 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Сабақтың тақырыбы: Ондықтар мен жүздіктерді бір таңбалы санға көбейту және бөлу.

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ондықтар мен жүздіктерді бір таңбалы санға көбейту және бөлу.

1.Білімділік: Ондықтар мен жүздіктерді бір таңбалы санға көбейту және бөлу жолдарын

2 слайд
1.Білімділік: Ондықтар мен жүздіктерді бір таңбалы санға көбейту және бөлу жолдарын қарастыру, меңгерту . 2.Дамытушылық: логикалық ойлау қабілетін, ой-өрісін, есептеу дағдыларын қалыптастыру,математикалық тілін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру. 3.Тәрбиелік: ұқыптылыққа, тапқырлыққа, ізденімпаздыққа, өздігінен жұмыс істеуге, намысты болуға тәрбиелеу.

• Сабақтың түрі: жаңа сабақ • Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ- жауап,бағыттау • Пәнаралық байланыс :

3 слайд
• Сабақтың түрі: жаңа сабақ • Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ- жауап,бағыттау • Пәнаралық байланыс : өзін- өзі тану, ана тілі, музыка • Сабақтың көрнекілігі : интерактивті тақта, чемпиондар суреті, медальдардың сұлбасы

ІІ.Үй тапсырмасы. Сауалнама. Перфокартамен жұмыс. 1.Амалдар

4 слайд
ІІ.Үй тапсырмасы. Сауалнама. Перфокартамен жұмыс. 1.Амалдарды орында: 900-(289+128 ) А) 417 Ә) 483 Б) 438 2.Диастың 18 теңгесі бар еді. Ол осы ақшаға әрқайсысы 2 теңгеден бірнеше қарындаш сатып алды. Диас неше қарындаш сатып алды? А) 16қ Ә) 20қ Б) 9қ 3.Бөлінгіш 8, бөлгіш 2, бөліндінің мәнін тап. А) 16 Ә) 10 Б) 4 4.Кез келген санды 1-ге көбейткенде қандай сан шығады? А) 0 Ә) сол санның өзі Б) 1 5.Теңдеуді құр және шеш: Белгісіз санды 2-ге көбейткенде нәтиже 12- ге тең болды? А) 14 Ә) 10 Б) 6

5 слайд

ІІІ.Жаңа сабақ 1)Толық ондықты атаңдар? 2)Толық жүздікті ат

6 слайд
ІІІ.Жаңа сабақ 1)Толық ондықты атаңдар? 2)Толық жүздікті атаңдар? Үлгі: 3x2=6 30 x 2=3 онд. x 2 = 6 онд. = 60 300x2=3жүзд. x 2=6 жүзд. = 600 6:2=3 60: 2 = 6 онд. :2 = 3онд = 30 600: 2=6 жүзд.:2=3жүзд. = 300

4 x 2 8:4 3 x 3 40 x 2 80:4 30 x 3 400 x 2 800:4 300 x 3

7 слайд
4 x 2 8:4 3 x 3 40 x 2 80:4 30 x 3 400 x 2 800:4 300 x 3

2 медаль Оқулықпен жұмыс №3 40 т ?т Ә) Күріш -?Жүгері - 20 кга) 40 кг кем

8 слайд
2 медаль Оқулықпен жұмыс №3 40 т ?т Ә) Күріш -?Жүгері - 20 кга) 40 кг кем

3 x2= 12:4= 4x6 = 4 x4= 16:2= 3 x 7= 4 x 7= 32:4= 24:3=

9 слайд
3 x2= 12:4= 4x6 = 4 x4= 16:2= 3 x 7= 4 x 7= 32:4= 24:3=

х* 4 = 40 300:а=3

10 слайд
х* 4 = 40 300:а=3

2 сағ; 3сағ; 4сағатта неше минут бар? 2м; 3м; 4 метрде неше сантиметр бар? 2ц; 3ц; 5 центнерде неше килограмм бар? 2ғасырда; 3 ғ

11 слайд
2 сағ; 3сағ; 4сағатта неше минут бар? 2м; 3м; 4 метрде неше сантиметр бар? 2ц; 3ц; 5 центнерде неше килограмм бар? 2ғасырда; 3 ғасырда неше жыл бар?5 медаль Оқулықпен жұмыс №2

1. Бір торда үш қоян отыр еді. Үш оқушы оларды бір-бірден таратып алды. Сонда торда әлі де бір қоян қ

12 слайд
1. Бір торда үш қоян отыр еді. Үш оқушы оларды бір-бірден таратып алды. Сонда торда әлі де бір қоян қалып қойды. Ол қалай? 2.Жеті туыстың бір-бірден қарындасы бар. Олар барлығы нешеу? 3.Аулада жүрген бұзаулар мен тауықтардың аяқтарының саны – он. Аулада неше тауық, неше бұзау болуы мүмкін?

а 6 3 5 4 1 30 * а 100 * а Есепте: 70x2=

13 слайд
а 6 3 5 4 1 30 * а 100 * а Есепте: 70x2=   600 :3= 50 x 4 = 90 x 2= 120: 2= 120:3= 150 :3 = 800: 4= 700: 7= 90: 9= 210: 3= 800 x 2 = 60 x2= 50 x 3= 60 x 4=

4 * 2 12 : 4 4 * 3 32 : 8 4 * 6 4 * 5 36 :4 4 * 7 20 : 4 4 * 8 ч е м п и о н д а р

14 слайд
4 * 2 12 : 4 4 * 3 32 : 8 4 * 6 4 * 5 36 :4 4 * 7 20 : 4 4 * 8 ч е м п и о н д а р

Үйге тапсырма: №4, №6, №7 82 бет Бағалау.

15 слайд
Үйге тапсырма: №4, №6, №7 82 бет Бағалау.

16 слайд