Материалдар / Оқушыдардың қазақ тілі мен әдебиеті пәнінде функционалдық сауаттылығын дамыту - заман талабы.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Оқушыдардың қазақ тілі мен әдебиеті пәнінде функционалдық сауаттылығын дамыту - заман талабы.

Материал туралы қысқаша түсінік
Мұғалімдерге жалпы оқу сауттылығының заман талабына сай қалай қолдануы керек екені. Оқушыларды қалай дайындау керек туралы мәліметтер.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Маусым 2018
659
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Қазақ тілі пәнін оқытуда функционалдық сауаттылықты дамыту жолдары

1 слайд
Қазақ тілі пәнін оқытуда функционалдық сауаттылықты дамыту жолдары

Функционалдық сауаттылық • Функционалдық сауаттылық – оқу және жазу дағдыларын әлеуметтік ортада қолдану, сыртқы орта

2 слайд
Функционалдық сауаттылық • Функционалдық сауаттылық – оқу және жазу дағдыларын әлеуметтік ортада қолдану, сыртқы ортамен тығыз байланысты орнату және оқушыларды тез әлеуметтенуіне бейімдеу. Оқушылар сыртқы ортада адамдармен, құрбыларымен, жанұясымен қарым-қатынас жасағанда оқу дағдысын қолданады, яғни ақпарат алмасу үшін, ақпарат беру үшін мәтінмен жұмыс жасайды. Оқу сауаттылығы- оқушылардың жазба мәтіндерді түсінуі және қолдануы, мәтін барысында ой- толғауы, жаңа білім игерудегі әдіс-тәсілдерді қолдануы, әлеуметтік ортаға бейімделуі. • PISA және PIRLS зерттеулерінде оқу сауаттылығы жазба мәтіндерді түсіну мен рефлексиялау болып ұйғарылады. Мәтін мазмұнын белгілі бір мақсатта қолдануды игеруін және де оны әлеуметтік ортада белсенді пайдалана алу қабілетін бақылайды. «Сауаттылық» сөзі оқушылардың алдарына қойған мақсаттарын жүзеге асырумен байланысты: құрдастарымен қарым-қатынас жасау, туыстарымен жүздесу, білім алу, қызметке орналасу, ортаға бейімделу.

ОЖСБ-ға дайындық Оқу жетістіктерін сырттай бағалау (ОЖСБ) білім беру ұйымына тәуелсіз, оқыту сапасына мониторинг түр

3 слайд
ОЖСБ-ға дайындық Оқу жетістіктерін сырттай бағалау (ОЖСБ) білім беру ұйымына тәуелсіз, оқыту сапасына мониторинг түрлерінің бірі болып табылады. ОЖСБ жүргізудің мақсаты: • білім беру қызметтерінің сапасын бағалау; • білім алушылардың жалпы білім беретін оқу бағдарламаларын меңгеру деңгейін айқындау.

9 сынып оқушыларына арналған тест құрылымы: • қазақ тілі пәнінен – бір дұрыс жауабы бар 20 тест тапсырмасы. Оның і

4 слайд
9 сынып оқушыларына арналған тест құрылымы: • қазақ тілі пәнінен – бір дұрыс жауабы бар 20 тест тапсырмасы. Оның ішінде оқу сауаттылығын бағалауға арналған 1 мәтін, мәтінмен жұмыс істеуге арналған 5 тест тапсырмасы; Тест тапсырмаларының бағалануы: • бір дұрыс жауабы бар тест тапсырмасы – әрбір дұрыс жауап үшін 1 балл;

PISA бағдарламасы PISA зерттеуінде оқушылардың жазбаша мәтіндерді ұғына оқу қабілеттілігі және оларға рефлексия,

5 слайд
PISA бағдарламасы PISA зерттеуінде оқушылардың жазбаша мәтіндерді ұғына оқу қабілеттілігі және оларға рефлексия, олардың мазмұнын өз мақсаттарына қол жеткізу үшін қолдануы, білімдері мен дағдыларын қоғамның белсенді өміріне араласуы үшін дамытуы. Оқу сауаттылығын тексеру оқу техникасы немесе мәтіннің мазмұнын нақты түсінуін бағалау емес, оқу барысында меңгерген білімдері мен дағдыларын өмірлік жағдайларда қолдана білу ептіліктерін бағалауға бағытталған.

1-құрамдауыш, Жағдай: • Жағдайдың санаттары: жеке пайдаланым үшін оқу, көпшілік пайдалану үшін оқу (қоғамдық), жұмыс жасау үшін

6 слайд
1-құрамдауыш, Жағдай: • Жағдайдың санаттары: жеке пайдаланым үшін оқу, көпшілік пайдалану үшін оқу (қоғамдық), жұмыс жасау үшін оқу және оқыту үшін оқу. 2-құрамдауыш, Мәтін: • Мәтін формасы: тұтас және жадағай. Мәтін типі: сипаттама, диалог, мазмұндау, мазмұндама, аргументациялау, нұсқау, келісім. 3-құрамдауыш, Аспект: • Аспектілер – бұл оқырман мәтінде, мәтін айналасында және мәтін арасында аталған тәсілдерді келісу үшін пайдаланатын психологиялық стратегиялар, тәсілдер және тапсырмалар. Оқу сауаттылығы тапсырмаларын әзірлеумен айналысатын бес аспект: • • ақпарат іздеу, қол жеткізу және алу; • • кеңінен түсінуді қалыптастыру; • • интерпретациялауды дамыту; • • мәтін мазмұнын көрсету және бағалау; • • мәтін нысанын көрсету және бағалау.