1 слайд
БҰЛАҚ ЖАЛПЫ
ОРТА БІЛІМ
БЕРЕТІН
МЕКТЕБІНІҢ
4-СЫНЫПҚА
ПЕДАГОГИКАЛЫҚ-
ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ
МІНЕЗДЕМЕ.
2 слайд
МАҚСАТЫ:
1) сынып ұжымы мен әрбір
оқушының жеке тұлғасының
ерекшеліктерін зерттеу;
2) әрбір оқушының жеке
тұлғасының дамуына қолайлы
жағдайларды
ұйымдастыру,біліміндегі,
іскерлігіндегі, дағдысындағы
кемшіліктерді жоюдың
педагогикалық шаралары жүйесін
құру.
3 слайд
МІНДЕТТЕРІ:
1) сыныпқа сабақ беретін пән
мұғалімдерін әрбір оқушының жеке
тұлғасымен, әлеуметтік, өзіне тән
психологиялық ерекшеліктерімен
таныстыру;
2) сынып оқушыларын дамытуда,
тәрбиелеуде және білім беруде
негізгі мәселелерді айқындау.
4 слайд
ПЕДКОНСИЛИУМҒА ДАЙЫНДЫҚ
БАРЫСЫ 3 КЕЗЕҢНЕН ТҰРАДЫ.
1 кезеңде - оқушылардың жеке
тұлғасын зерттеудің мақсаттары мен
міндеттерін анықтадық.
2 кезеңде - әртүрлі сауалнамалық
сұрақтар беру арқылы сынып пен
оқушы туралы мағлұматтар
жиналды.
3 кезеңде - сыныпты, топты, жеке
тұлғаны зерттеудің, ата-ана мен
оқушының мектепке көзқарасын,
білім алу сапасын, тәрбиелілігіне
көзқарасын зерттеудің қорытындысы
шығарылды.
5 слайд
ТОҚТАУЫШОВ АЯН 2008
ЖЫЛЫ 31 ҚАЗАНДА ТУҒАН.
1.Математика және техникаға, бейнелеу
өнеріне деген қызығушылығы басым.білімге
құмарлығы белсенді жаңалықты білуге
тырысады.
Ойлау процесінің өту жылдамдығы 50%
орташадан төмен.
Есте сақтау қабілеті: дыбыстық 80%, көру
арқылы ,моторлық-90%, көріп есту-
моторлық жоғары- 50%, Санды есте
сақтауы - 80%.
Менің мектепте оқу себебі: Ақылды
парасатты болғым келеді,кейін өмірде өз
орныңды табуға жеңіл болады, мүғалім
ұнайды,сауатты болғым келеді,жақсы баға
алу ұнайды.
6 слайд
ЖУМАХАНОВ ИСЛАМ 2007
ЖЫЛЫ 30 НАУРЫЗДА ТУҒАН
Қызығушылығы картасы бойынша
бейнелеуге, дене шынықтыруға спорттық
жарыстарға бейім.
Есте сақтау қабілеті: дыбыстық 80%, көру
арқылы 100% ,моторлық-50%, көріп есту-
моторлық -70%, Санды есте сақтауы -
60%.
Ойлау процесінің өту жылдамдығы 60%
төмен
Менің мектепте оқу себебі: Ақылды
парасатты болғым келеді,кейін өмірде өз
орныңды табуға жеңіл болады, қазір бәрі
оқиды, сол себепті мен де оқимын,мұғалім
ұнайды,оқу, оқуға түсу –мәртебе.
7 слайд
МҰХАМЕТРАХИМОВ ЕРАСЫЛ 2007
ЖЫЛЫ ҚЫРКҮЙЕКТІҢ 11-ДЕ
ДҮНИЕГЕ КЕЛГЕН
Қызығушылық бағыттары: спорттағы
жетістіктерге, дене шынықтыруға спорттық
жарыстарға рухани –адамгершілікке ,табиғат
және жаратылыстануға бейім.
Ойлау процесінің өту жылдамдығы 40%
төмен.
Менің мектепте оқу себебі: Ақылды парасатты
болғым келеді,кейін өмірде өз орныңды
табуға жеңіл болады, мүғалім ұнайды,жақсы
баға алу ұнайды, өз бетімше жұмыс істеуге
үйренгім келеді.
Есте сақтау қабілеті: дыбыстық 90%, көру
арқылы 100% ,моторлық-60%, көріп есту-
моторлық -60%, Санды есте сақтауы - 80%.
8 слайд
ИСКАКОВ ЕРАЛЫ 2006
ЖЫЛЫ 28 МАМЫРДА ТУҒАН
Қызығушылық бағыттары: спорттағы
жетістіктерге, адамдармен қарым-қатынасқа
бағытталған, үйдегі міндеттері, өз-өзіне
қызмет көрсетудегі қызметтерге бейім
Ойлау процесінің өту жылдамдығы 35%
төмен.
Менің мектепте оқу себебі: Ақылды парасатты
болғым келеді,ата-анам талап етеді,кейін
өмірде өз орныңды табуға жеңіл болады,
мүғалім ұнайды оқу, оқуға түсу –мәртебе.
Есте сақтау қабілеті: дыбыстық 70%, көру
арқылы 80% ,моторлық-30%, көріп есту-
моторлық -60%, Санды есте сақтауы - 40%.
9 слайд
СЫНЫП ЖЕТЕКШІСІ МЕН
МҰҒАЛІМДЕРГЕ ҚОРЫТЫНДЫ
ҰСЫНЫСТАР:
1.Оқушылардың танымдық іс-әрекетін
ынталандыру мақсатында оқушылардың ойлау
қабіліттерінің нәтижелерін ескеру.
2.Оқушының мектепке, білім алуға және
мұғалімдерге деген көзқарастарының
жоғарылығына сәйкес осы деңгейді ұстап
тұруға және оқушының шығармашылықпен
жұмыс жасауына жағдай туғызатын оқыту
және тәрбиелеу процестеріне жаңа
технологияларды енгізу.
3.Оқушыға мектепте қолайлы микроклимат
қалыптастыру үшін оқушылардың қойған
талап-тілектерін қанағаттандыру.
4. Әр оқушыға берілген түзету жолдарының
дұрыс қолдануын бақылау.
10 слайд
НИҒМЕТТТОЛЛАЕВ МАДИЯР 2006
ЖЫЛДЫҢ ҚЫРКҮЙЕК АЙЫНЫҢ 24
ЖҰЛДЫЗЫНДА ДҮНИЕГЕ КЕЛГЕН
Спортқа, дене шынықтыруға
қызығушылығы басым
Менің мектепте оқу себебі: Ақылды
парасатты болғым келеді,ата-анам талап
етеді,кейін өмірде өз орныңды табуға
жеңіл болады, мүғалім ұнайды, өз
отаныма пайдалы азамат болғым келеді.
Ойлау процесінің өту жылдамдығы 40 %
төмен.
Есте сақтау қабілеті: дыбыстық 80%, көру
арқылы 90% ,моторлық-70%, көріп есту-
моторлық -80%, Санды есте сақтауы –
70%.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз