Материалдар / "Отбасында бала тәрбиесі"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Отбасында бала тәрбиесі"

Материал туралы қысқаша түсінік
көмегі бар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Қараша 2019
248
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Отбасындағы бала Отбасындағы бала тәрбиесінде кездесетін тәрбиесінде кездесетін қателіктер және оның қателіктер және оның а

1 слайд
Отбасындағы бала Отбасындағы бала тәрбиесінде кездесетін тәрбиесінде кездесетін қателіктер және оның қателіктер және оның алдын-алуалдын-алу

«Тәрбиенің негізі 5 жасқа дейін «Тәрбиенің негізі 5 жасқа дейін қаланады, 5 жасқа дейінгі жүргізген қаланады, 5 жасқа дейінгі

2 слайд
«Тәрбиенің негізі 5 жасқа дейін «Тәрбиенің негізі 5 жасқа дейін қаланады, 5 жасқа дейінгі жүргізген қаланады, 5 жасқа дейінгі жүргізген барлық тәрбиеңіз – бүкіл тәрбие барлық тәрбиеңіз – бүкіл тәрбие пайызының 90% -і. Одан кейін пайызының 90% -і. Одан кейін адамды тәрбиелеу, қалыптасу адамды тәрбиелеу, қалыптасу тәрбие үдерісі жалғаса береді, енді тәрбие үдерісі жалғаса береді, енді сіз жидек дәмін тата бастайсыз, ал сіз жидек дәмін тата бастайсыз, ал гүл иіскеу ләззатын 5 жасқа дейін гүл иіскеу ләззатын 5 жасқа дейін бастан өткізгенсіз.»бастан өткізгенсіз.» С.Макаренко С.Макаренко

Ата – аналар қателері шартты Ата – аналар қателері шартты түрде екі топқа бөлінеді:түрде екі топқа бөлінеді: Отбасындағы өмі

3 слайд
Ата – аналар қателері шартты Ата – аналар қателері шартты түрде екі топқа бөлінеді:түрде екі топқа бөлінеді: Отбасындағы өмір жағдайының Отбасындағы өмір жағдайының ретсіздігіне байланысты атаретсіздігіне байланысты ата -- аналар аналар өздерінің әр қилы іс-әрекеттері өздерінің әр қилы іс-әрекеттері арқылы балаларға өнеге көрсете арқылы балаларға өнеге көрсете алмауы;алмауы; Баланың әрбір іс-қимылына сәйкес Баланың әрбір іс-қимылына сәйкес ата-аналардың оларға нақты шаралар ата-аналардың оларға нақты шаралар қолдана алмауы;қолдана алмауы;

Жиі кездесіп отыратыны:Жиі кездесіп отыратыны: Баланың мектепке дейінгі (кезең) өмірінде оған Баланың мектепке дейінгі (кезе

4 слайд
Жиі кездесіп отыратыны:Жиі кездесіп отыратыны: Баланың мектепке дейінгі (кезең) өмірінде оған Баланың мектепке дейінгі (кезең) өмірінде оған тұрақты көңіл аударылмайды.тұрақты көңіл аударылмайды. Балаға біркелкі және нақты талап қойылмайды.Балаға біркелкі және нақты талап қойылмайды. Баланы беталды естен тана жақсы көреді.Баланы беталды естен тана жақсы көреді. Үйдегі ересек отбасы мүшелерінің назары жалғыз Үйдегі ересек отбасы мүшелерінің назары жалғыз балада болады.балада болады. Ата – аналар өздерінің балалық шағында Ата – аналар өздерінің балалық шағында бастарынан ауыр тұрмыс халін кешірген, сондықтан бастарынан ауыр тұрмыс халін кешірген, сондықтан да олар баласының жеңіл – желпі тіршілік етуі тиіс да олар баласының жеңіл – желпі тіршілік етуі тиіс деп санайды.деп санайды. Балаларға ата-аналар тарапынан тиісті талап-Балаларға ата-аналар тарапынан тиісті талап- тілектер қойылмайды. Науқас немесе әлжуаз тілектер қойылмайды. Науқас немесе әлжуаз болғандықтан баланы аяп, оның денсаулығын болғандықтан баланы аяп, оның денсаулығын бұзып алмау үшін оған қажетті талаптар қоюды бұзып алмау үшін оған қажетті талаптар қоюды орынды деп санамайды.орынды деп санамайды.

Ата-аналар басты назарларын жанұяны Ата-аналар басты назарларын жанұяны материалдық қажеттіліктерімен қамтамасыз материалдық

5 слайд
Ата-аналар басты назарларын жанұяны Ата-аналар басты назарларын жанұяны материалдық қажеттіліктерімен қамтамасыз материалдық қажеттіліктерімен қамтамасыз етуге аударып, баланы тәрбиелеуді екінші етуге аударып, баланы тәрбиелеуді екінші кезектегі іс деп санайды. Бала семьядағы кезектегі іс деп санайды. Бала семьядағы материалдық жағдайға дандайсыған.материалдық жағдайға дандайсыған. Жанұядағы тәрбиенің мақсаты, міндеті, әдіс-Жанұядағы тәрбиенің мақсаты, міндеті, әдіс- тәсілі жетілмеген.тәсілі жетілмеген. Баланы тәрбиелеуде бірыңғай талап пен Баланы тәрбиелеуде бірыңғай талап пен айқын бағыттың болмауы.айқын бағыттың болмауы. Ата-аналардың өз балаларының мектеп пен Ата-аналардың өз балаларының мектеп пен мұғалімдерге деген орынсыз наразылығын мұғалімдерге деген орынсыз наразылығын қолдауы.қолдауы. АтаАта -- аналардың балаларды «сүйкімді» және аналардың балаларды «сүйкімді» және «жұғымсыз» деп бөлуі.«жұғымсыз» деп бөлуі.

Бала тәрбиесіндегі қайшылықтар:Бала тәрбиесіндегі қайшылықтар: - - шектен тыс босаңсытушектен тыс босаңсыту ;; - - өз бетім

6 слайд
Бала тәрбиесіндегі қайшылықтар:Бала тәрбиесіндегі қайшылықтар: - - шектен тыс босаңсытушектен тыс босаңсыту ;; - - өз бетімен жіберу немесе өз бетімен жіберу немесе қорқытуқорқыту ;; - - асас aa қатаңдық қатаңдық ;; - - орынсыз жазалау.орынсыз жазалау. Шектен тыс қатаңдықШектен тыс қатаңдық :: - - атаата -- ананың дөрекі билігіананың дөрекі билігі ;; -- ұрып ұрып , , соғып жазалауды қолдануысоғып жазалауды қолдануы ;; - - өктемдік қалдықтарыөктемдік қалдықтары ..

Елеулі қателіктер:Елеулі қателіктер: бала тәрбиесін балабақшаға, мектепке жүктеу;бала тәрбиесін балабақшаға, мектепке жүктеу; ба

7 слайд
Елеулі қателіктер:Елеулі қателіктер: бала тәрбиесін балабақшаға, мектепке жүктеу;бала тәрбиесін балабақшаға, мектепке жүктеу; балаларды әлі жетерлік үй жұмыстарынан балаларды әлі жетерлік үй жұмыстарынан қорғаштау;қорғаштау; мадақтау мен көтермелеу тәсілдерінмадақтау мен көтермелеу тәсілдерін пайдалана пайдалана алмау;алмау; балалар алдында әдеп сақтамау, отбасы мүшелерінің балалар алдында әдеп сақтамау, отбасы мүшелерінің балалардың көзінше ұрысыпбалалардың көзінше ұрысып -- керісуі;керісуі; кейбір атакейбір ата -- аналардың, жанұя мүшелерінің аналардың, жанұя мүшелерінің тұрмыстағы жағымсыз қылығы тұрмыстағы жағымсыз қылығы (( маскүнемділік, маскүнемділік, анайылық т.б);анайылық т.б); бала тәрбиесіндегі өз мүмкіншіліктерін асыра бала тәрбиесіндегі өз мүмкіншіліктерін асыра бағалауы;бағалауы; балаларын орынсыз асыра мақтау;балаларын орынсыз асыра мақтау; бала тәрбиесіне немқұрайлы, селқос қарау;бала тәрбиесіне немқұрайлы, селқос қарау; материалдық жағынан ерке-тотай етіп жіберу.материалдық жағынан ерке-тотай етіп жіберу.

Ата-аналарды тәрбие ісіндегі қателіктен сақтандыру – Ата-аналарды тәрбие ісіндегі қателіктен сақтандыру – жанұяда бала тәрбиесі

8 слайд
Ата-аналарды тәрбие ісіндегі қателіктен сақтандыру – Ата-аналарды тәрбие ісіндегі қателіктен сақтандыру – жанұяда бала тәрбиесін жетілдірудің дұрыс жолы жанұяда бала тәрбиесін жетілдірудің дұрыс жолы болмақ. Ең бастысы – қателікті алдынболмақ. Ең бастысы – қателікті алдын -- ала ескерту:ала ескерту: Қоғам жанұяға қамқорлық жасайды, ата-ананың беделі адамның Қоғам жанұяға қамқорлық жасайды, ата-ананың беделі адамның азаматтық борыштарымен қатар қойылады.азаматтық борыштарымен қатар қойылады. Жаұняның құрамы қоғам мүддесіне және педагогикалық мақсатқа сай: Жаұняның құрамы қоғам мүддесіне және педагогикалық мақсатқа сай: ата-ана, бірнеше бала; жанұя құрамының ең ардақты мүшелері ата-әже ата-ана, бірнеше бала; жанұя құрамының ең ардақты мүшелері ата-әже болады.болады. Жанұя тіршілігінің негізі үйдегі ересек адамдардың қоғамға пайдалы, Жанұя тіршілігінің негізі үйдегі ересек адамдардың қоғамға пайдалы, адал еңбекпен шұғылдануы болып табылады. Мұндай еңбек елеусіз адал еңбекпен шұғылдануы болып табылады. Мұндай еңбек елеусіз болғанымен, ол болашақ ұрпақтарға баға жетпес мұра ретінде ауысып болғанымен, ол болашақ ұрпақтарға баға жетпес мұра ретінде ауысып отырады.отырады. Ерлі-зайыптылар арасындағы қарым-қатынас олардың өзара Ерлі-зайыптылар арасындағы қарым-қатынас олардың өзара сүйіспеншілігі мен сыйластығына, бір-біріне деген сенімі мен балаларды сүйіспеншілігі мен сыйластығына, бір-біріне деген сенімі мен балаларды тәрбиелеу ісіндегі азаматтық борышына негізделеді.тәрбиелеу ісіндегі азаматтық борышына негізделеді. Жанұя – бірі бәрі үшін, бәрі бірі бүшін қамқорлық жасап отыратын Жанұя – бірі бәрі үшін, бәрі бірі бүшін қамқорлық жасап отыратын ынтымақты ұжым. Бұл ұжымның болашақ игі мақсаттарға жетуде жанұя ынтымақты ұжым. Бұл ұжымның болашақ игі мақсаттарға жетуде жанұя мүддесі мен жеке мүшелерінің мақсат-мүддесі бар ортақ перспективасы мүддесі мен жеке мүшелерінің мақсат-мүддесі бар ортақ перспективасы бар.бар. Жанұядыға ересек адамдар мен балалар өзара қарым-қатынас Жанұядыға ересек адамдар мен балалар өзара қарым-қатынас шеңберлерінің неғұрлым кең әрі мазмұнды болуына талпынады.шеңберлерінің неғұрлым кең әрі мазмұнды болуына талпынады.