Материалдар / Өткен оқу жылына оқу-әдістемелік және тәрбие жұмысы мен жаңа оқу жылына негізгі мақсаттарды талдау.
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Өткен оқу жылына оқу-әдістемелік және тәрбие жұмысы мен жаңа оқу жылына негізгі мақсаттарды талдау.

Материал туралы қысқаша түсінік
Өткен оқу жылына оқу-әдістемелік және тәрбие жұмысы мен жаңа оқу жылына негізгі мақсаттарды талдау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Желтоқсан 2018
1332
4 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Оқу жылының жұмысын жоспарлау І БӨЛІМ Өткен оқу жылына оқу-әдістемелік және тәрбие жұмысы мен жаңа оқу жылына негізгі мақсат

1 слайд
Оқу жылының жұмысын жоспарлау І БӨЛІМ Өткен оқу жылына оқу-әдістемелік және тәрбие жұмысы мен жаңа оқу жылына негізгі мақсаттарды талдау. 1. Мектептің педагогикалық ұжымының әдістемелік қызметін талдау. 2. Мұғалімдердің әдістемелік бірлестігінің жұмысын талдау. 2.1. Бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің жұмысын талдау. 2.2. Қазақ тілі пәні мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігінің жұмысын талдау 2.3. Математика, информатика, физика пәндері мұғалімдерінің әдістемелік бірлестік жұмысын талдау. 2. 4 . Қоғамтану пәні мұғалімдерінің әдістемелік бірлестік жұмысын талдау. 2. 5 . Орыс тілі мен әдебиеті пәні мұғалімдерінің әдістемелік бірлестік жұмысын талдау. 2. 6 . Шет тілі пәні мұғалімдерінің әдістемелік бірлестік жұмысын талдау. 2. 7 . Химия және биология пәндері мұғалімдерінің әдістемелік бірлестік жұмысын талдау. 2. 8 . Дене тәрбиесі және алғашқы әскери даярлық пәндері мұғалімдерінің әдістемелік бірлестік жұмысын талдау. 2. 9 . Еңбек, сызу пәндері мұғалімдерінің әдістемелік бірлестік жұмысын талдау. 3 . Ән, сурет пәндері мұғалімдерінің әдістемелік бірлестік жұмысын талдау.

3. 1-11 сынып оқушыларының оқу әрекетін талдау. 4. 1-11 сынып оқушыларын оқыту нәтижесін талдау. 4.1. Оқу бағдарламасының

2 слайд
3. 1-11 сынып оқушыларының оқу әрекетін талдау. 4. 1-11 сынып оқушыларын оқыту нәтижесін талдау. 4.1. Оқу бағдарламасының орындалуын талдау. 4.2. Мектеп оқушыларының сабаққа, факультатив сабақтарға қатысуын талдау. 5. Жеке оқу жоспары бойынша ауру балалармен жұмысты талдау. 5.1. 9-11 сынып түлектерінің мемлекеттік (қорытынды) аттестациясының нәтижесін талдау. 5.2. 11 сынып түлектерінің жалпы орта (толық) білім беру курсына мемлекеттік (қорытынды) аттестациясының нәтижесін талдау. 6. Мектептің тәрбие жұмысын талдау. 7. Мектептің психологиялық қызметінің жұмысын талдау. 8. Мектептің әлеуметтік-педагогикалық қызметінің жұмысын талдау. 9. Мектептің логопед қызметінің жұмысын талдау. 10. Педагогикалық кадрлармен жұмыстың жағдайы, олардың кәсіби деңгейі, мұғалімдердің аттестациясының қорытындысы. 11. Мектептің басқару және бақылау әкімшілігінің қызметін талдау. 12. Мектептің медицина қызметінің жұмысын талдау. 13. Мектеп кітапханасының жұмысын талдау. 14. Мектептің оқу-материалдық базасын нығайту жөніндегі жұмысты талдау.

ІІ БӨЛІМ. Тегін жалпы білім беруге бағытталған (жалпы бастауыш, негізгі жалпы, орта (толық) білім беру) мектеп әрекетін ұйы

3 слайд
ІІ БӨЛІМ. Тегін жалпы білім беруге бағытталған (жалпы бастауыш, негізгі жалпы, орта (толық) білім беру) мектеп әрекетін ұйымдастыру  Балалар есебін жүргізу бойынша мөлтек аудан үйлерін бекіту.  Ұйымдастыру-педагогикалық іс-шаралар.  Оқушылар өмірі мен құқығын қорғау.  Мектеп қызметкерлерінің еңбегін қорғау және еңбек жағдайын жақсарту жөніндегі ұйымдастыру-техникалық іс-шаралар жоспары  Балалардың жол-көлік жарақатын болдырмауға арналған іс- шаралар жоспары.  Жаңа оқу жылында жеке және үйде оқытылатын балалардың тізімі.  Болашақ бірінші сынып оқушыларымен жұмыс жоспары.  Жеке оқу жоспары бойынша ауру балалармен жұмыс жоспары.  Сынып бөлмелерінің, кабинеттердің байқауын өткізу, ұйымдастыру жөніндегі іс-шаралар.

ІІІ БӨЛІМ. Педагогикалық кадрлармен жұмыс 1. Мектеп әкімшілігі мүшелерінің арасында міндеттерді бөлу. 2. Мұғалімдердің ж

4 слайд
ІІІ БӨЛІМ. Педагогикалық кадрлармен жұмыс 1. Мектеп әкімшілігі мүшелерінің арасында міндеттерді бөлу. 2. Мұғалімдердің жүктемесі. 2.1. Пәндер бойынша. 2.2. Жаңа оқу жылына 1-11 сынып оқушылармен жеке-топтық сабақтар, факультитивтік сабақтар, арнайы курстар туралы мәліметтер. 2.3. Кабинетті меңгеру. 2.4. Спорт секцияларына (үйірмелеріне) басшылық ету. 2.5. Сынып жетекшілік. 2.6. Өзін-өзі бақылауда жұмыс істейтін мұғалімдердің тізімі.

ІV БӨЛІМ. Мектептің әдістемелік жұмысы 1. Мектептің әдістемелік жұмысының жүйесі. 2. Мектептің ғылыми-әдістемелік кеңесінің қ

5 слайд
ІV БӨЛІМ. Мектептің әдістемелік жұмысы 1. Мектептің әдістемелік жұмысының жүйесі. 2. Мектептің ғылыми-әдістемелік кеңесінің құрамы. 3. Мектептің ғылыми-әдістемелік жұмысының жоспары. 4. Мектептің ғылыми-әдістемелік кеңесі жұмысының өткен оқу жылына арналған жоспары. 5. Мұғалімдердің тәжірибесін қорытындылау және зерделеудің жаңа оқу жылына арналған жоспары. 6. Жас мамандармен жұмыс жоспары. 7. Педагогикалық кадрлардың аттестациядан өтуін жоспарлау. Мектептің аттестациялық комиссиясының қызметі. 8. Мұғалімдердің біліктілігін арттыру, олардың өз бетінше білім алуы, ғылыми-тәжірибелік конференция және педагогикалық оқулар ұйымдастырып, өткізу. 9. “ Жыл мұғалімі” сайысын ұйымдастырып, өткізу жоспары.

V. БӨЛІМ.  Психологиялық қызметтің жұмысы. VІ. БӨЛІМ.  Әлеуметтік-педагогикалық қызметтің жұмысы. VІІ. БӨЛІМ.  Логопед қы

6 слайд
V. БӨЛІМ.  Психологиялық қызметтің жұмысы. VІ. БӨЛІМ.  Әлеуметтік-педагогикалық қызметтің жұмысы. VІІ. БӨЛІМ.  Логопед қызметінің жұмысы. VІІІ. БӨЛІМ.  Оқу-тәрбие үрдісіне басшылық ету.  Педагогикалық кеңестер.  Директордың жанындағы кеңестер.  Мектеп директорының орынбасарлары жанындағы кеңестер.  Жаңа оқу жылына тәрбие жұмысы мен сыныптан тыс жұмыстың жоспары.

ІХ БӨЛІМ.  Оқу-тәрбие үрдісіне педагогикалық бақылау жүргізу.  Мектепішілік бақылау жүйесі. Жаңа оқу жылына педагогикалық

7 слайд
ІХ БӨЛІМ.  Оқу-тәрбие үрдісіне педагогикалық бақылау жүргізу.  Мектепішілік бақылау жүйесі. Жаңа оқу жылына педагогикалық үрдісті реттеу.  Оқулықтарды бақылау және тәрбие жұмысын талдау. Х.БӨЛІМ.  Ата-аналармен, отбасымен және жұртшылықпен жұмыс.

ХІ БӨЛІМ. Материалдық-техникалық базаны нығайту және шаруашылық жұмыс.  Мазмұны:  Мектеп кеңесінінің жұмыс жоспары.  Мект

8 слайд
ХІ БӨЛІМ. Материалдық-техникалық базаны нығайту және шаруашылық жұмыс.  Мазмұны:  Мектеп кеңесінінің жұмыс жоспары.  Мектептің қамқорлық кеңесінің жұмыс жоспары.  Мектеп әкімшілігі кеңесінің жұмыс жоспары.  Қылмысқа қарсы күрес кеңесінің жұмыс жоспары.  Жаңа оқу жылындағы әдістемелік бірлестіктердің жұмыс жоспары.  Жаңа оқу жылындағы мектеп кітапханасының жұмыс жоспары.  Жаңа оқу жылындағы ата – аналар комитетінің жұмыс жоспары.  Жаңа оқу жылындағы жазғы сауықтыру жұмыстарының жұмыс жоспары.  Жаңа оқу жылындағы мектептің медициналық қызметінің жұмыс жоспары.  Мектептің даму бағдарламасы.  Жаңа оқу жылына жасалған оқу тәрбие жұмысының жылдық жоспарындағы іс – шаралар.

Қосымша 1 Құрметті мұғалімдер! Төмендегі сауалнама мектеп жұмысын жоспарлауды жетілдіруге арналған. Сауалнамада педаг

9 слайд
Қосымша 1 Құрметті мұғалімдер! Төмендегі сауалнама мектеп жұмысын жоспарлауды жетілдіруге арналған. Сауалнамада педагогикалық қызметтің бағыттары келтірілген. Жаңа оқу жылында анағұрлым өзекті деген педагогикалық қызметтің бағыттарын белгілеңіздер.  Жалпы оқу біліктерін жетілдіру.  Жеке тұлғаның шығармашылық әлеуетін дамыту.  Дамыта және ынтымақтаса оқыту.  Оқушылардың тәртіп бұзушылығына қарсы жұмыс.  Сыныпта қолайлы психологиялық ахуал қалыптастыру бағытындағы жұмыс.  Жеке тұлғаны қалыптастыруда оқушыларға адамгершілік және эстетикалық тәрбие беру.  Мектеп мәселелерін шешуге ата – аналарды қатыстыру.  Жанұямен жеке жұмыс.  Сіздің мектебіңіз үшін өзекті мәселе қандай?  Осы мәселелерді шешу үшін алдыңызға қандай мақсат, міндет қойдыңыз?

Қосымша №2 Жаңа оқу жылының жоспарын жетілдірудегі ұсыныстарды зерттеуге арналған САУАЛНАМА (ата – аналар үшін) 1. Сіз бірі

10 слайд
Қосымша №2 Жаңа оқу жылының жоспарын жетілдірудегі ұсыныстарды зерттеуге арналған САУАЛНАМА (ата – аналар үшін) 1. Сіз біріккен жұмыстың қай формасын анағұрлым тиімді деп есептейсіз: ата – аналар жиналысы, ашық сабақтар, балалар мен ата – аналардың бірігіп өткізетін іс шаралары, педагогикалық конференциялар және т.б. _______________________________________________________________________________________ _ 2. Жасөспірімнің жанұядағы, мектептегі, бос уақытындағы құқықтық жағдайы туралы ақпаратты қажетсінесіз бе? ___________________________________________________________ _______________________________________________________________________________________ _ 3.Оқушылардың бос уақытын өткізуге қандай ұсыныстар бере аласыз?_______________________ _______________________________________________________________________________________ _ 4.Оқушылардың ата–аналардың алдында шығармашылық есеп беруі қажет пе? (иә,жоқ)____________________________________________________________________________ __________________________________________________________________________________ 5.Сіз мектепте қандай клуб немесе үйірме ұйымдастыра аласыз? ____________________________ _______________________________________________________________________________________ _ 6.Сіздің мектеп әкімшілігімен, қалалық әкімшілікпен және білім департаменті өкілдерімен кездесуге қатысқыңыз келе ме?_______________________________________________________ _______________________________________________________________________________________ _ 7.Мектепке қандай көмек және қандай шамада бере аласыз?_________________________________ _______________________________________________________________________________________ _ 8.Дәл қазіргі кезде біздің мектеп үшін қандай мәселе өзекті деп ойлайсыз?______ ___________________________________________________________________________________ _ Жауабыңызға рахмет!

Қосымша №3 Жаңа оқу жылының жоспарын жетілдірудегі ұсыныстарды зерттеуге арналған САУАЛНАМА (оқушылар үшін) 1. Өткен оқу

11 слайд
Қосымша №3 Жаңа оқу жылының жоспарын жетілдірудегі ұсыныстарды зерттеуге арналған САУАЛНАМА (оқушылар үшін) 1. Өткен оқу жылында өткізілген мектепішілік іс – шаралардың қайсысы қызықты болды және неліктен деп ойлайсыз? ________________________________________________ _________________________________________________________________________________________ 2. Осы іс – шаралардың қайсысында сіз ұйымдастырушы ретінде қатыстыңыз? ________ _________________________________________________________________________________________ 3. Өткен оқу жылында өткізілген қандай іс – шара қызықсыз болып өтті және неліктен?___________________________________________________________________________ 4. Жаңа оқу жылының жоспарына қандай жаңалық енгізе аласыз? ____________________ _________________________________________________________________________________________ 5. Сіз қандай істе ұйымдастырушы ретінде қатыса аласыз? ____________________________ _________________________________________________________________________________________ 6. Сыныптың негізгі жетістіктеріне нені жатқызасыз? __________________________________ _________________________________________________________________________________________ 7. Мектеп өмірі қызықты, әлде қызықсыз бола бастады ма? Қалай ойлайсыз? __________ _________________________________________________________________________________________ 8. Басқа да ұсыныстарыңыз?___________________________________________________________ Жауабыңызға рахмет!