1 слайд
П әні: Математика
Сынып : 2 Махамбетов бастауыш мектебі
бастауыш сынып мұғалімі:
Кайназарова А.Сабақтың тақырыбы : Өткенді бекіту
Оқу мақсаттары:
2.1.2.3 Қосудың
ауыстырылымдық,
терімділік қасиеттерін
тиімді есептеулер жүргізу
үшін қолдану
Сабақтың
мақсаты Барлық оқушылар: амалдардың
орындалу ретін біледі .
Көптеген оқушылар: қосудың
ауыстырылымдылық және
терімділік қасиеттерін қолданып
есептер шығарады
Кейбір оқушылар: Сұлба бойынша
өрнек құрастырып,
айырмашылығын ажыратады . Ба ғ алау
критерийі
-Қосудың
ауыстырылымдық
және терімділік
қасиетін атап,
қасиеттерін
қолданып есептейді
-Сұлба бойынша
өрнек құрастырып,
жақшалы және
жақшасыз
өрнектердің мәнін
табады.
-Өрнектердің
айырмашылығын
ажыратадыҚұндылықтарды дарыту:
Сабақта алған білімдерін өмірде қолдана
алатын,азаматтық жауапкершілікті сезінетін
,құрмет, ашықтық пен ынтымақтастықта
өмір сүретін ,өз тарихын сүйетін нағыз
қазақстандық патриот азаматтар тәрбиелеу.
2 слайд
Белсенді оқу әдістері
•
Дескрипторы:
•
қосудың қасиеттерін
қолданады
•
есепті баған түрінде
есептейді
•
дұрыстығын тексереді•
Дескрипторы:
•
Өрнектің мәнін табады
•
Мәтінді оқып, сәйкес
келетін суретін
анықтайды
•
. •
Дескрипторы :
•
Сұлба бойынша өрнек
құрастырады
•
- өрнектің мәнін табады
•
-бір-бірінен а
айырмашылығын
ажыратып, әртүрлі
•
оқ оқиды
•
Дескрипторы:
•
Ашық сұрақтарға
жауап береді.
(С) Өткенді
пысықтау
«Сұрақтар
қобдишасы»
әдісі (Т)«Ойлан-
топтас-
талқыла» әдісі
Жеке
жұмыс.
Дәптермен
жұмысЖұптық
жұмыс
«Серіктесті
оқыту» әдісі «Диалог және
қолдау көрсету»
тәсілі
-Кейбір оқушыларға
тапсырманы
орындау барысында
жан-жақты әрі нақты
көмек қажет болады
жаттығулар мен
тапсырмаларды
жасау.
. 1- тапсырма
«Тапсырма»
тәсілі
Оқушылардың
қажеттіліктеріне
қарай (көмек
керек пе, әлде
күрделі
тапсырмалар беру
керек пе) түрлі
кестелерді ұсыну
2-тапсырмада
«Дереккөздер»
тәсілі
- Кейбір
оқушылар басқа
сыныптастарына
қарағанда
анағұрлым күрделі
дереккөздермен
жұмыс істей алады Саралау тәсілі Саралау тәсілі
«Бағалау» тәсілі
Оқушылар үнемі
кері байланыс беру
арқылы бағалап
отырамын
3 слайд
Қалыптастырушы бағалау
1-тапсырма
Дескриптор:
Қалыптастырушы
бағалау
Кері байланысТо птық тапсырма: «Ойлан-топтас-талқыла» әдісі
Сұлба бойынша өрнектер құрастырып, олардың мәнін тап. Бір-
бірінен қандай айырмашылығы бар? Оларды әртүрлі оқы
-Сұлба бойынша өрнек құрастырады
- өрнектің мәнін табады
-бір-бірінен айырмашылығын ажыратып, әртүрлі оқиды
топтар бір-бірін “Екі жұлдыз , бір тілек”
арқылы бағалайды
Қ.Б: топтар бір-бірін бағдаршам арқылы бағалау
Қ.Б: Жұптар бір-бірін «Басбармақ» әдісі арқылы бағалайды
Қ.Б: Күлекештер арқылы бағалау
4 слайд
Ықшамсабақтың нәтижесінде
Тренер мен әріптестердің берген кері байла ныс тары арқылы мен, сара лау жұмыстарына
көбірек көңіл бөліп, білім алушылардың қажеттілігіне қарай сараланған тапсырмалар беруді,
тиімді сұрақтар қоюды,модельдеуді үйрендім.
Болашақта:
жаңартылған білім беру бағдарламасының идеяларын жүйелі түрде кіріктіре отырып, оқушылардың
сыни тұрғыда ойлау, проблемаларды шешу, дағдыларын дамытуға күш саламын. Ы қшам сабақ құрастыру барысында оқу мақсатынан сабақ мақсатын құрастыруды, сонымен қатар
табысты оқу ортасын құру үшін оқу мақсатына негізделген тапсырмалар құрастыруды және әдіс-
тәсілдерді дұрыс таңдау қажет екенін үйрендім. Тапсырмаларды дұрыс нәтижелі орындату үшін
дескрипторлардың тиімді екеніне көзім жетті.
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз