Материалдар / Өткенді пысықтау 4 сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Өткенді пысықтау 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
- Балаларды екі таңбалы санға қалдықпен бөлу тәсілімен шығаруды, жазбаша бөлу тәсілдерін пысықтау;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Сәуір 2019
465
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Ашық сабақ

1 слайд
Ашық сабақ

 - Балаларды екі таңбалы санға қалдықпен бөлу тәсілімен шығаруды, жазбаша бөлу тәсілдерін пысықтау;  - Салыстыру, талдау б

2 слайд
 - Балаларды екі таңбалы санға қалдықпен бөлу тәсілімен шығаруды, жазбаша бөлу тәсілдерін пысықтау;  - Салыстыру, талдау біліктігін дамыту;  -Адамгершілік, еңбек тәрбиелеріне баулу.

 Сабақтың түрі: аралас  Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, есептеу, талдау  Сабақтың көрнекілігі: АКТ, кесте,суреттер

3 слайд
 Сабақтың түрі: аралас  Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, есептеу, талдау  Сабақтың көрнекілігі: АКТ, кесте,суреттер

Сабақтың барысы:  б) Психологиялық дайындық.  Бір-бірімізге жылы тілектеріміз тілейміз

4 слайд
Сабақтың барысы:  б) Психологиялық дайындық.  Бір-бірімізге жылы тілектеріміз тілейміз

№ 7 (балалардың жазба жұмысын тексере отырып, жауабын салыстыру) Кейбір құстардың қанатының құлашының өлшемін көрсететін к

5 слайд
№ 7 (балалардың жазба жұмысын тексере отырып, жауабын салыстыру) Кейбір құстардың қанатының құлашының өлшемін көрсететін кестені қарастыр. Берілген өлшемдердімм өрнекте: Даулпаз 3м20см ........мм Сұңқылдақ аққу 2м60см ........мм Субүркіт 2м55см ........мм Құзғын 1м25см ........мм

1 топ 2топ 3 топ 510 :17= 96000:80= 660:11= 70000:35= 690:23= 78000:26= 810:27= 72000:600= 740:37= 480000:600= 960:16= 96000:

6 слайд
1 топ 2топ 3 топ 510 :17= 96000:80= 660:11= 70000:35= 690:23= 78000:26= 810:27= 72000:600= 740:37= 480000:600= 960:16= 96000:120=

. №2 кесте бойынша есеп құрастыр және оны шығар Жұмыс өнімділігі Жұмыс уақыты жұмыс 1-тігінші 5 бұйым/сағ Бірдей 3

7 слайд
. №2 кесте бойынша есеп құрастыр және оны шығар   Жұмыс өнімділігі Жұмыс уақыты жұмыс 1-тігінші 5 бұйым/сағ   Бірдей 3 сағат     ? бұйым 2-тігінші 8 бұйым/сағ 3-тігінші 12 бұйым/сағ

№ 3 Мектептің жөндеу жұмысына 16 қорап ақ қыштақтажәне дәл осындай 40 қорапкөк қыштақта әкелінді.Барлығы1680 ақ және көк тү

8 слайд
№ 3 Мектептің жөндеу жұмысына 16 қорап ақ қыштақтажәне дәл осындай 40 қорапкөк қыштақта әкелінді.Барлығы1680 ақ және көк түсті қыштақта болды.Әр қорапта неше қыштақта бар? Шешуі: 1680: (16+40) =30 Жауабы: әр қорапта 30 қыштақта бар.

№ 4(а)бөлуді орында.Барлық сандар қалдықсыз бөлінеді ме?Дұрыстығын тексер. 1 топ 2 топ 3 топ 460:23= 20 365:73= 5 849:35=24

9 слайд
№ 4(а)бөлуді орында.Барлық сандар қалдықсыз бөлінеді ме?Дұрыстығын тексер. 1 топ 2 топ 3 топ 460:23= 20 365:73= 5 849:35=24 (9қ) 695:31= 22 (13қ) 648:71=9 (9қ) 982:65= 15 (7қ)

1 топ№ 4(ә) бөлінгішті тап 2 топ 3 топ 623:84=7 (35 қ) 308:37=8 (12қ) 397:56=7 (5қ)

10 слайд
1 топ№ 4(ә) бөлінгішті тап 2 топ 3 топ 623:84=7 (35 қ) 308:37=8 (12қ) 397:56=7 (5қ)

11 слайд

Ой толғаныс № 7 тапсырманы талдай отырып шығару. Әр текшенің қабырғасы 5 см болса, онда фигураның көлемі қанша? 1 топ

12 слайд
Ой толғаныс № 7 тапсырманы талдай отырып шығару. Әр текшенің қабырғасы 5 см болса, онда фигураның көлемі қанша? 1 топ 2 топ 3 топ

Тест 1.Өрнек түрінде жаз және мәнін тап: 78090 және 10907 сандарының қосындысын а-ға кеміт,мұндағы а= 61900 А) 58997

13 слайд
Тест 1.Өрнек түрінде жаз және мәнін тап: 78090 және 10907 сандарының қосындысын а-ға кеміт,мұндағы а= 61900 А) 58997 В) 37097 С) 88997 D) 27097 2.Ең үлкен үш таңбалы санды көрсет. А) 999 В) 99 С) 120 D) 100 3 . Тік төртбұрыштың ұзындығы 22 м, ені 7м.Тік төртбұрыштың ауданын тапм. А) 58 см 3 В)  154 см 2 С) 380 см  2 D) 200 см 2 4. Қосындының мәні 567009,екінші қосылғыш 67009.Бірінші қосылғышты тап. А) 500000 В)  500 С) 634018 D) 10002 5. Дүкенде 3 күнде 1 т жарма сатты. Бірінші күні 200 кг, екінші күні одан 3 есе артық сатылды. Үшінші күні неше килограмм жарма сатылған? А) 200 кг В) 100 кг С) 601 кг D) 1 кг

Бағалау критериі «5»-5 «4»-4 «3»-3 «2»-2төмен

14 слайд
Бағалау критериі «5»-5 «4»-4 «3»-3 «2»-2төмен

Рефлексия

15 слайд
Рефлексия

Қорытынды : Үй тапсырмасы: № 5 ; 25 бет .

16 слайд
Қорытынды : Үй тапсырмасы: № 5 ; 25 бет .