Материалдар / Өз шығындарын қалай жоспарлаған жөн?
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Өз шығындарын қалай жоспарлаған жөн?

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
10 Мамыр 2019
826
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Пән: Дүниетану Сынып:3 Сабақ тақырыбы: Өз шығындарын қалай

1 слайд
Пән: Дүниетану Сынып:3 Сабақ тақырыбы: Өз шығындарын қалай жоспарлаған жөн? Ортақ тақырып: Демалыс мәдениеті. Мейрамдар. 3.1.1.4 Өз шығындарын жоспарлау және дәлелдеу 3.1.1.5 Өз шығындарын тиімді етудің жолдарын ұсыну Барлық оқушылар : «отбасылық бюджет» және «жеке шығындар» ұғымымен танысу,білу; Кейбір оқушылар : өз шығындарын жоспарлау және өз шығыстарының «паспортын» жасап, талдау :Көптеген оқушылар – отбасының түрлі қажеттілікке жұмсалатын шығыстарды анықтап, үнемдеу жолдарын көрсету; - Отбасылық кірістер мен шығыстар ұғымымен танысады; -Отбасының түрлі қажеттілікке жұмсалатын шығыстарды анықтайды; -Өз шығындарын жоспарлап,шығыс «паспортын» жасап,талдайды Оқу мақсаттары Сабақ мақсаттары Бағалау критерийлеріТалдықорған қаласы №5 ОМЛ Бастауыш сынып мұғалімі Наурызбаева.К.Ж Осы алған оқу мақсаттарымен келісіп,пәннің ерекшеліктеріне бағдарланған сабақ мақсаттары оқушылардың жас ерекшеліктерін ескере отырып, Smart форматында құрастырған ықшам сабақты ұсынамын.

Белсенді оқыту әдістері оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін қолданылады. 1-тапсырмада «Түсіндіру, сипат тау»

2 слайд
Белсенді оқыту әдістері оқушылардың қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін қолданылады. 1-тапсырмада «Түсіндіру, сипат тау» 2-тапсырмада «Көрсету және модельдеу» 3-тапсырмада «Қорытынды шығару және есте сақтау » 1.Тапсырма (топта) Мақсаты:отбасының түрлі қажеттілікке жұмсалатын шығыстарды анықтап,үнемдеу жолдарын көрсету Берілген тапсырма Рөлдік ойын «Кірістер мен шығыстарды санаймыз» .Әр топ-бұл отбасы.Рөлдерді өзара бөліп алады.Оқушылар отбасы табыстары мен шығыстарын есептейді.Оқушылардың барлығының бірдей белсенді жұмыс істеп,қажетті білім мен дағдыларды меңгеру үшін белсенді оқу әдісінің «Түсіндіру,сипаттау»әдісін қолдандым.Бұл әдісті алған себебім:нақты,жақсы құрылымдалған түсініктеме бере отырып,осы әдіс арқылы әрбір топ жасаған жұмыстарына байланысты өздеріне жаңа ақпарат алады. Жұмыстарын түсіндіреді,баяндайды,топта талқылайды.Бұл белсенді әдісті қолдану нәтижесінде оқушылардың шығармашылық құндылықтары дамиды.Қарым-қатынас дағдылары қалыптасады.Белсенді оқу әдісі Бағалау критерийлері : -Отбасылық кірістер мен шығыстар ұғымымен танысады -Дескриптор: -Кірістер мен шығыстар ұғымымен танысады; -Қаржыны қалай тұрақтандыруға болатыны жайлы талдайды,сұрақтарға жауап береді .

Білім алушының жеке қажеттілігіне байланысты саралаудың осы әдістерін сабағымда қолдандым. 1-тапсырма “ Жіктеу ” әдісі –а

3 слайд
Білім алушының жеке қажеттілігіне байланысты саралаудың осы әдістерін сабағымда қолдандым. 1-тапсырма “ Жіктеу ” әдісі –аралас гендерлік топқа бөлінеді. 2-тапсырма “ Дереккөздер ” әдісі 3-тапсырма “ Қорытынды ” әдісі Саралау әдістері Тапсырмалар оқушылардың қажеттілігіне орай сараланған. 3-тапсырманы орындағанда саралаудың «корытынды» тәсілін таңдадым. Мақсаты: Кейбір оқушылар: өз шығындарын жоспарлау және өз шығыстарының «паспортын» жасап, талдау: Бұл тапсырмада оқушылар «өз шығындарының паспортын жасап,өз пікірлерімен бөліседі.Саралаудың бұл әдісін таңдаған себебім:барлық оқушылар бір тапсырманы орындаса да олардың нәтижелері әртүрлі болады.Тапсырма беріп,бірақ жалғыз «дұрыс»жауаптың бағытында жұмыс істеуден гөрі оқушылар өздерінің мықты және әлсіз тұстарына қарай жауап береді.Барлық оқушыларға бағытталған нұсқау бере отырып,олардың әрқайсысының өздерінен не күтетіндігін түсінгендеріне көз жеткізу керек. Бұл саралау әдісі әрбір оқушыға мақсаттарына жетуге жетелейді.Оқушылар қабілеттері ескеріле отырып,бірін-бірі оқыту ұйымдастырылады.Сол арқылы қарым-қатынас құндылықтары қалыптасады. Нәтиже: 1.Көмекті қажет етпейтін оқушылар:бір аптаға шығын «паспортын» жасайды. 2.Көмекті орташа қажет ететін оқушылар:қаржыны үнемдеу жолдарын көрсетеді. 3.Көмек қажет ететін оқушылар:пікірлерімен бөліседі. .Бағалау критерийлері: Өз шығыстарын жоспарлап, өз шығыс «паспортын» жасайды Дескриптор: -бір аптаға жеке шығын «паспортын» жасайды; -қаржыны үнемдеу жолдарын ұсынады

Қалыптастырушы бағалау 1-тапсырмада ынталандыру, уәжін көтеру мақсатында оқушыларды ұлттық валютамен бағалаймынОқу мақса

4 слайд
Қалыптастырушы бағалау 1-тапсырмада ынталандыру, уәжін көтеру мақсатында оқушыларды ұлттық валютамен бағалаймынОқу мақсатына қол жеткізу үшін Қалыптастырушы бағалау түрлерін қолдану арқылы әрбір тапсырмадан кейін оқушы жұмыстарын бағалап отырамын.Сабақтың әр кезеңінде оқушылардың ілгерлегенін байқадым. 2-тапсырмада « Ертегілер еліне саяхат» бейне фильм көрсете отырып, «стоп-кадр» әдісі арқылы кадрды экранда тоқтата отырып,сұрақтар қою арқылы оқушыларды «теңгелер» әдісімен бағалаймын.Бұл әдіс оқушылардың қызығушылығын арттыру мақсатында қолданылады.Бағалау критерийлері сабақ мақсатына сай құрылған.Тапсырмалар бағалау критерийлеріне негізделген.Дескриптор тапсырманың орындалу ретіне қарай құрылған.Бұл тапсырмада АКТ саласындағы дағдылар қамтылды.Тапсырмада бағалауды дескрипторға сүйене отырып бағаладым. Толық жауап:алтын теңге. Толық емес жауап :күміс теңге. Қалыпты жауап:қола теңгемен бағаладым. . Бағалау критерийлері : отбасының түрлі қажеттілікке жұмсалатын шығыстарды анықтайды Дескриптор: -Өз шығындарын анықтайды -Оңтайландыру жолдарын көрсетеді -Рөлге бөлінеді2-тапсырмада қызығушылығын арттыру мақсатында алтын,күміс, қола теңгелермен бағалаймын . 3-тапсырмада білім деңгейлерін анықтау мақсатында әр мемлекеттің ақшаларымен бағалаймын

Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытынды Жаңартылған бағдарлама бойынша жоспар құру жолдарын талдап,кері байл

5 слайд
Ықшамсабақтың сабақты жоспарлауға ықпалы туралы қорытынды Жаңартылған бағдарлама бойынша жоспар құру жолдарын талдап,кері байланыс арқылы критериалды бағалауларды,тапсырмаларды дескриптор құру арқылы орындауды меңгердім.Тренер мен әріптестерімнің қолдауымен ұзақ мерзімді жоспардан алынған оқу мақсаттарынан оқушылардың қажеттілігіне орай сабақ мақсатын және бағалау кретийлері мен дескрипторлар құруды үйрендім.Ықшам сабақта тапсырманы орындау барысында саралаудың тәсілдерін пайдаландым.Сабақ барысында әр тапсырмадан кейін кері байланыс беру кезінде оқушылардың қай сатыда отырғанын біліп, қатесін тауып,дер кезінде түзету енгізу керектігін білдім. Келешекте тиімді әдіс-тәсілдерді сабақтарымда қолданып отыруды жоспарлаймын. Курста алған білімімді өз тәжірибемде қолданып,ұштастырамын.