Материалдар / "Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау әдістер" Семинар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау әдістер" Семинар

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2020
407
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау әдістері .

1 слайд
Озық педагогикалық тәжірибені зерттеу, жинақтау әдістері .

ОЗЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІ ЗЕРТТЕУ, ЖИНАҚТАУ МЕКТЕПТЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІ ЗЕРТТЕУ, ЖИНАҚТАУ ІСІ КҮРДЕЛІ ЖӘ

2 слайд
ОЗЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІ ЗЕРТТЕУ, ЖИНАҚТАУ МЕКТЕПТЕ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІ ЗЕРТТЕУ, ЖИНАҚТАУ ІСІ КҮРДЕЛІ ЖӘНЕ ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ МӘСЕЛЕЛЕРДІҢ БІРІ БОЛЫП ТАБЫЛАДЫ. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ - ОҚЫТУ, БІЛІМ БЕРУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕ ТӘЖІРИБЕСІ, ДӘЛІРЕК АЙТСАҚ НӘТИЖЕСІ ОҚУШЫНЫҢ ЖЕКЕ ТҰЛҒАЛЫҚ САПАЛАРЫНАН КӨРІНЕТІН, БЕЛГІЛІ БІР МАҚСАТПЕН ҰЙЫМДАСТЫРЫЛАТЫН ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҮРДІС. ОЗЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ СӨЗІН ТҮРЛІШЕ ТҮСІНЕМІЗ. КЕҢ МАҒЫНАДА ОЗАТ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ - МҰҒАЛІМНІҢ ШЕБЕРЛІГІНІҢ ЖОҒАРЫ ДЕҢГЕЙІ, ТҰРАҚТЫ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ НӘТИЖЕ БЕРЕТІН ОҚЫТУ ЖӘНЕ ТӘРБИЕ ТӘЖІРИБЕСІ. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ОЗЫҚ ТӘЖІРБИЕНІҢ ТАР МАҒЫНАСЫ: ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ІЗДЕНІС, ЖАҢАЛЫҒЫ БАР ТӘЖІРИБЕ, ЖАҢАШЫЛДАРДЫҢ ТӘЖІРИБЕСІ. МҰНДАЙ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕ ӨТЕ ҚҰНДЫ, СЕБЕБІ ОЛ МЕКТЕП ТӘЖІРИБЕСІНЕ ЖАҢАЛЫҚ ЕНГІЗЕДІ. СОНДЫҚТАН, БІРІНШІ КЕЗЕКТЕ ОСЫ ТӘЖІРИБЕНІ ТАЛДАП, БАҒА БЕРІП, ТАРАТУ КЕРЕК. ЖАЙ ШЕБЕРЛІК ПЕН ЖАҢАШЫЛДЫҚ АРАСЫНДАҒЫ АЙЫРМАШЫЛЫҚТЫ КӨРУ ҚИЫН, СЕБЕБІ МҰҒАЛІМ ҒЫЛЫМДА БЕЛГІЛІ ПРИНЦИПТЕР МЕН ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНЫП, ҚОЛ ЖЕТКЕН ЖЕТІСТІКТЕРМЕН ШЕКТЕЛМЕЙДІ, ЖАҢА ӘДІСТЕРДІ ҚОЛДАНЫП, НЕМЕСЕ ЕСКІ ӘДІС-ТӘСІЛДЕРДІ ТИІМДІ ЕТІП ҮШТАСТЫРЫП, БІРТЕ-БІРТЕ ЖАҢАШЫЛ БОЛАДЫ, ОЛАЙ БОЛСА КЕЗ КЕЛГЕН ЖАҚСЫ ТӘЖІРИБЕНІ МЕКТЕПТІҢ ТӘЖІРИБЕСІНЕ ЕНГІЗУГЕ БОЛАДЫ, БІРАҚ ЖАҢАШЫЛ МҰҒАЛІМДЕРДІҢ ІС-ТӘЖІРИБЕСІН ЖАН-ЖАҚТЫ ТАЛДАП, ҚОРЫТЫНДЫЛАП, ТАРАТУ КЕРЕК.

ОЗЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІҢ БЕЛГІЛЕРІ, ОҒАН ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР: БІРІНШІ БЕЛГІСІ – ҚОҒАМ ДАМУЫНЫҢ БАҒЫТЫН

3 слайд
ОЗЫҚ ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ТӘЖІРИБЕНІҢ БЕЛГІЛЕРІ, ОҒАН ҚОЙЫЛАТЫН ТАЛАПТАР: БІРІНШІ БЕЛГІСІ – ҚОҒАМ ДАМУЫНЫҢ БАҒЫТЫНА, ӘЛЕУМЕТТІК СҰРАНЫСҚА СӘЙКЕСТІГІ. ОЗЫҚ МҰҒАЛІМДЕР МЕН БІЛІМ БЕРУ ҰЙЫМДАРЫНЫҢ ҚЫЗМЕТКЕРЛЕРІ ӨМІР ТАЛАПТАРЫНА САЙ ЖҰМЫС ІСТЕП, ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ПРОЦЕСТІ ЖЕТІЛДІРУДІҢ ТИІМДІ ЖОЛДАРЫН ТАБАДЫ. ОЗЫҚ ТӘЖІРИБЕНІҢ ЕКІНШІ БЕЛГІСІ – ПЕДАГОГИКАЛЫҚ ҚЫЗМЕТТІҢ ТҰРАҚТЫ, ЖАҚСЫ НӘТИЖЕЛЕРІ. ПЕДАГОГИКАЛЫҚ "ӨНІМ" - ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ, ІСКЕРЛІК, ДАҒДЫЛАРЫНЫҢ, ЖАЛПЫ ДАМУЫНЫҢ, ТӘРБИЕЛІЛІГІНІҢ ДЕҢГЕЙІ. МҰҒАЛІМ САБАҚТАРЫН ДҰРЫС БАҒАЛАП, ОҚУШЫЛАРДЫҢ БІЛІМ САПАСЫН ТЕКСЕРІП, ЖАУАП АЛЫНАТЫН СҰРАҚТАР: •    ОҚУШЫЛАРДЫҢ БАҒДАРЛАМАДАҒЫ ОҚУ МАТЕРИАЛЫН МЕҢГЕРУІ; •    ӨЗ БЕТТЕРІМЕН БІЛІМ АЛА БІЛУІ; •    БІЛІМДЕРІН ШЫҒАРМАШЫЛЫҚПЕН ТӘЖІРИБЕДЕ ҚОЛДАНУЫ; •    ОҚУШЫЛАРДЫҢ ЖАЛПЫ ДАМУЫ.

Озық тәжірибе — бұл мұғалімнің биік шеберлігі, яғни жоғары педагогикалық нәтиже беретін тәжірибе. Педагогик

4 слайд
Озық тәжірибе — бұл мұғалімнің биік шеберлігі, яғни жоғары педагогикалық нәтиже беретін тәжірибе. Педагогикалық тәжірибе — мұғалімнің педагогикалық қызметінің нәтижесі, өз алдында тұрған педагогикалық міндеттерді жүзеге асырудың кәсіби шеберлігінің жиынтығы. Алдыңғы қатарлы тәжірибе деп мол нәтижені аз уақыт және күш жұмсашршынған тәжірибе аталады. Мұғалім тәжірибесінде жаңа, оригиналды ештеңе болмауы да мүмкін, бірақ ғылыммен белгіленген әйгілі принциптер мен қолдану негізінде, ол педагогикалық шеберлікке қол жеткізбеген мұғалімдер үшін жақсы үлгі болары сөзсіз.

Алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибенің сапалары мыналар: — педагогикалық тәжірибенің тиімділігі, оңайлығы (оқу-тәрби

5 слайд
Алдыңғы қатарлы педагогикалық тәжірибенің сапалары мыналар: — педагогикалық тәжірибенің тиімділігі, оңайлығы (оқу-тәрбие процесінде жоғары нәтижелерге аз күш жұмсай отыра жету, бұл тәжірибенің басқаларға, басқа да оқу және тәрбие меселелерін шешуге кедергі болмауы тиіс); — тәжірибенің тұрақтылығы, яғни оның нақ уақытты қызметі; -оқу-тәрбие керісінің жоғары сапалық және сандық нәтижелер көрсеткіші; 1. тәжірибенің келешектегі, бір педагогтың тәжірибесін қайталау және шығармашылық қолдану мүмкіншілігі. 2. Педагогикалық тәжірибені әдіс ретінде зерттеу мәселені зерттеудің түрлі кезеңдерінде қолданылады. Осыған орай, зерттеудің белгіленген кезеңінде шешілетін міндеттер ерекшелігіне қарай педагогикалық тәжірибенің әр түрі зерттеуге түседі. Педагогикалық тәжірибені зерттеудің әдісі ретіндегі құндылығы, оны педагогикалық шындықпен оқыту және тәрбие тәжірибесімен мол мүмкіндік береді. Тәжірибені зерттей отыра біз педагогикалық тәжірибенің табиғи жағдайдағы нақты бейнесін құрауға, тиімді жақтары мен осал тұстарын анықтауға мүмкіндік аламыз.

Педагогикалық тәжірибені зерттеу педагогикалық қызметтің ішкі ерекшеліктерін бекітуге жол береді. Бұл әдіс түрлі оқу-тә

6 слайд
Педагогикалық тәжірибені зерттеу педагогикалық қызметтің ішкі ерекшеліктерін бекітуге жол береді. Бұл әдіс түрлі оқу-тәрбие жүйесін бейнелеуге, жекелеген әдістер мен тәсілдерді, оқытушы жұмысының стилін, өткізілетін жұмыстардың оқушыларға әсерін ашуға көмектеседі. Тәжірибені зерттеу тікелей педагогикалық нақтылықпен танысуға, оларды ғылыми терминдерде суреттеуге мүмкіндік береді. Педагогикалық тәжірибені зерттей отырып, біз құбылысты тұтас қамтимыз, сонымен бірге зерттеуде оның арнайы зерттеу нысаны болатын  мәнді жаңтарын бөліп те қараймыз. Мұндай тәсіл кезкелген педагогикалық құбылысты сипаттайтын қажеттік мөлшердегі деректер алу мүмкіншілігін тудырады. Педагогикалық деректер мен олар арасындағы қызметтікі байланыстар — бұл ғылымның эмпириялық негізі, әдістің зерттеу тәжірибесі сонымен қатар шектелуімен байланысты. Шындықпен тек тікелей түйісуге  тіректелген таным, нысанға тым байланысты болып шығады да, заттардың тек жалған көрінісін көзге түсіреді. Бұл әдістің тағы бір әлсіз жағы бар: педагогикалық тәжірибені зерттеу — бұл өмірде, бар танымдарды тану.  Алайда, егер ғылым тек дүниеде барды ғана тіркеп, болашаққа көз салмаса, онда ол бір орнынан қозғалмай, тәжірибе алға жылжымас еді.