Материалдар / Параллель түзулер , олардың белгілері және қасиеттері
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Параллель түзулер , олардың белгілері және қасиеттері

Материал туралы қысқаша түсінік
Геометрия пәні мұғалімдеріне әдіс алмасу үшін керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Қазан 2019
769
1 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
“ Майдантал ” жалпы орта мектебі математика пәні мұғалімі: Мамираймова Салтанат Тұрсынбековна Пәні : геометрия Сыныбы: 7“

1 слайд
“ Майдантал ” жалпы орта мектебі математика пәні мұғалімі: Мамираймова Салтанат Тұрсынбековна Пәні : геометрия Сыныбы: 7“ Математика ” пәнінен жаңартылған жалпы білім беру бағдарламасы бойынша педагог кадрлардың біліктілігін арттыру курсы

Параллель түзулер, олардың белгілері және қасиеттері Сабақ тақырыбы

2 слайд
Параллель түзулер, олардың белгілері және қасиеттері Сабақ тақырыбы

7.3.2.4 түзулердің параллельдік белгілерін дәлелдеуОсы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме)

3 слайд
7.3.2.4 түзулердің параллельдік белгілерін дәлелдеуОсы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары ( оқу бағдарламасына сілтеме)

Барлық оқушылар: Параллель түзулердің қасиеттерін түсіне алады Көпшілік оқушылар: Параллель түзулерге сәйкес теоремаларды д

4 слайд
Барлық оқушылар: Параллель түзулердің қасиеттерін түсіне алады Көпшілік оқушылар: Параллель түзулерге сәйкес теоремаларды дәлелдей біледі. Кейбір оқушылар: - Есептер шығару кезінде қолдана алады .Сабақ мақсаттары

- Параллель түзу ұғымдарын біледі. - Параллель тузулердің теоремасын дәлелдей біледі - Есептер шығаруда параллель түзулер

5 слайд
- Параллель түзу ұғымдарын біледі. - Параллель тузулердің теоремасын дәлелдей біледі - Есептер шығаруда параллель түзулердің қасиеттерін қолдана біледі. Бағалау критерийлері

Тілдік мақсаттар: Параллель түзулер, қиылысатын түзулер, түзулердің параллельдік белгілері, айқыш бұрыштар, тұтас бұрышт

6 слайд
Тілдік мақсаттар: Параллель түзулер, қиылысатын түзулер, түзулердің параллельдік белгілері, айқыш бұрыштар, тұтас бұрыштар, сәйкес бұрыштар.

Пәнаралық байланыстар Физика, информатика.Құндылықтарды дарыту : Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Математикалық сауаттылыққа б

7 слайд
Пәнаралық байланыстар Физика, информатика.Құндылықтарды дарыту : Жалпыға бірдей еңбек қоғамы. Математикалық сауаттылыққа баулу.

АКТ қолдану дағдылары Презентация слайдтарымен дұрыс жұмыс жасау. Алдыңғы білім Нүктелердің түзу мен жазықтықта орналас

8 слайд
АКТ қолдану дағдылары Презентация слайдтарымен дұрыс жұмыс жасау. Алдыңғы білім   Нүктелердің түзу мен жазықтықта орналасу аксиомаларын білу және қолдану. Түзулердің параллельдік аксиомасын білу. Оқыту әдістері Топтық жұмыс, жеке жұмыс, ширату жаттығулары, топ болып талқылау, РАФТ , сәйкесін тап, шындық па, жалғанба?  

Топқа бөлу Мозайка әдісі бойынша топқа бөлінеді. Сабақтың басы Оқушылармен сәлемдесу.

9 слайд
Топқа бөлу Мозайка әдісі бойынша топқа бөлінеді. Сабақтың басы Оқушылармен сәлемдесу.

1.Параллель түзу деген не? 2.Түзулердің параллельдік белгілерін атаңдар. 3Айқыш бұрыш деген не? 4. Тұстас бұрыш деген не? 5.Тү

10 слайд
1.Параллель түзу деген не? 2.Түзулердің параллельдік белгілерін атаңдар. 3Айқыш бұрыш деген не? 4. Тұстас бұрыш деген не? 5.Түзулердің параллельдік белгісіне мысал келтір. Білу. Қызығушылықты ояту Кім шапшаң?

Зерделеу және зерттеу. РАФТ тәсілін қолдану. Geogebra бағдарламасын қолданады. Сабақтың ортасы.Түсіну Белсенді оқыту

11 слайд
Зерделеу және зерттеу. РАФТ тәсілін қолдану. Geogebra бағдарламасын қолданады. Сабақтың ортасы.Түсіну Белсенді оқыту

* 1-теорема * Егер параллель екі түзуді үшінші түзу қиып өтсе, онда пайда болған айқыш бұрыштар тең болады * а\\в түзулері бе

12 слайд
* 1-теорема * Егер параллель екі түзуді үшінші түзу қиып өтсе, онда пайда болған айқыш бұрыштар тең болады * а\\в түзулері берілсін. Оларды с түзуі қиып өткенде пайда болған ішкі айқыш бұрыштар <1және<2 болсын. <1=<2 екенін дәлелдейік. * Керісінше <1және<2 тең емес деп ұйғарайық. Сонда а түзуіне қарағанда анықтжазықтығында <1=<AEB болатын ВЕ сәулесі табылады. Ішкі айқыш бұрыштардың теңдігіненВЕ// а шығады. Нәтижесінде, В нүктесі арқылы а түзуіне параллель екі түзу өткен болады. Бұл негізгі V қасиетке қайшы келеді.Сондықтан<1және <2 тең емес деп ұйғарғанымыз дұрыс емес, <1=<2 болады. Теорема дәлелденді. алған жарты жазықтықтардың ВД сәулесі жатқан жарты жазықтығында <1=<AEB болатын ВЕ сәулесі табылады. Ішкі айқыш бұрыштардың теңдігіненВЕ// а шығады. Нәтижесінде, В нүктесі арқылы а түзуіне параллель екі түзу өткен болады. Бұл негізгі V қасиетке қайшы келеді.Сондықтан<1және <2 тең емес деп ұйғарғанымыз дұрыс емес, <1=<2 болады. Теорема дәлелденді.

№ 107 Параллель а мен в түзулерін с түзуі қиып өтеді. Ішкі тұстас бұрыштардың бірі 107D –қа тең. Бұл бұрыштың биссектрисасы

13 слайд
№ 107 Параллель а мен в түзулерін с түзуі қиып өтеді. Ішкі тұстас бұрыштардың бірі 107D –қа тең. Бұл бұрыштың биссектрисасы екінші түзуді қандай бұрышпен қияды? Қолдану .Топтық жұмыс Екеуі қонақта, үшеуі үйде

Дескриптор Балы Есепте параллель түзулердің қасиеттерін қолданып суретін сыза алады 1 Бұрыш қасиеттерін қолдана алады 1 Бұры

14 слайд
Дескриптор Балы Есепте параллель түзулердің қасиеттерін қолданып суретін сыза алады 1 Бұрыш қасиеттерін қолдана алады 1 Бұрыштың биссектриссы анықтамасының ұғымын біледі, есетің жауабын таба алады. 1

Талдау. «Сәйкесін тап» № Тапсырма № Сәйке жауаптар Әр дұрыс жауап балы 1 Айқыш бұрыштар тең болады..... A қиылыспайтын түзу

15 слайд
Талдау. «Сәйкесін тап» № Тапсырма № Сәйке жауаптар Әр дұрыс жауап балы 1 Айқыш бұрыштар тең болады..... A қиылыспайтын түзулер. 5 2 Сәйкес қабырғалары параллель екі бұрыш.... B параллель екі түзуді үшінші түзу қиып өтсе. 5 3 Параллель түзулер C қосындысы 180 0 -қа тең. 5 4 Егер екі түзудің әрқайсысы үшінші түзуге параллель болса.... D екі түзу мен қиюшы жасайтын ішкі айқыш бұрыштар тең болса. 5 5 Түзулер параллель болады..... E онда бұл екі түзу өзара параллель болады. 5

Сабақтың соңы Жинақтау.

16 слайд
Сабақтың соңы Жинақтау.

Рефлексия.

17 слайд
Рефлексия.

Бағалау Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады

18 слайд
Бағалау Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады

Оқушылар топпен орындалған жұмыста берілген дескриптор бойынша бір-бірін бағалайды; Ал есептер шығару кезінде берілген дескрипт

19 слайд
Оқушылар топпен орындалған жұмыста берілген дескриптор бойынша бір-бірін бағалайды; Ал есептер шығару кезінде берілген дескриптор бойынша өзін-өзі бағалайды. Нәтижесінде жинақталған ұпай бойынша сабақ соңында қорытынды шығарылады: 35-44 балл – «Жарайсың!» 25-34 балл – «Жақсы. Дегенмен, әлі де іздену керек!» 10-24 балл – «Көп іздену керек!» Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз?