1 слайд
ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСТЫҚ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
“ ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН ГУМАНИТАРЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ” ҚМҚК
Педагогика және жалпы кәсіптік
пәндер оқытушысы
Бекшойнова Айсулу Еркинбековна
2 слайд
Сабақтың тақырыбы:
Д ене тәрбиесінің маңызы, міндеттері,
мазмұны
Өскемен қаласы, 2020 жылШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН ОБЛЫСТЫҚ БІЛІМ БАСҚАРМАСЫ
“ ШЫҒЫС ҚАЗАҚСТАН ГУМАНИТАРЛЫҚ КОЛЛЕДЖІ” ҚМҚК
3 слайд
Дене
тәрбиесінің
маңызы,
міндеттері,
мазмұныДене тәрбиесінің
маңызы мен
міндеттері
Дене тәрбиесінің
мазмұны,
бағдарламасыДене
тәрбиесіндегі
ұлттық
ойындардың
маңызы
4 слайд
Д ене тәрбиесінің маңызы, міндеттері, мазмұны
Жоспар:
1. Дене тәрбиесінің маңызы мен міндеттері
2. Дене тәрбиесінің мазмұны, бағдарламасы
3. Дене тәрбиесі және салауатты өмір салты
5 слайд
Қандайда бір қоғам болмысыны ң сәтті болуы болашақ
жастарының денсаулығына тікелей байланысты. Қ оғамдағы жас
өспірімдердің дене және рухани қабілеттерінің қаншалықты
саулығына байланысты, соншалықты олар халық игілігі үшін
пайдалы әрі нәтижелі еңбек етеді.
Оқушылар дене-бітімінің дұрыс дамуы, денсаулығының
нығаюы, жұмыс қабілетінің артуы , сыртқы ортаның қолайсыз
жағдайларына қарсы тұруға ықпал етеді.
Жақсы денсаулық - адамның еңбек және қоғамның іс-
әрекетіне жемісті қатысуының маңызды кепілі 1. Дене тәрбиесінің маңызы мен міндеттері
6 слайд
Балалардың дене мәдениетін қалыптастыру,
спортпен айналысу қызығушылықтары мен
қажеттіліктерін ояту, ынталандыру және дененің
дамуы мен денсаулықты нығайтудың маңызын
терең ұғындыруДене тәрбиесінің мақсаты
7 слайд
Ақыл-ойдың дамуы, рухани күштер мен
қабілеттердің дамуы адамның денсаулық
жағдайымен, оның төзімділігімен, жүйке
жүйесінің мықтылығымен айқындалатын
болғандықтан, ол дене тәрбиесімен тығыз
байланысты қарастырылады
8 слайд
Дене тәрбиесінің міндеттері
оқушылардың дене тәрбиесі мен дене мәдениеті жөніндегі
білімдерін жетілдіру;
дене тәрбиесі және спорт саласында арнаулы білімдер
беру;
жақсы әдеттерді қалыптастыру және дене
жаттығуларымен үнемі шұғылдануға ынтаны тәрбиелеу;
қимыл дағдылары мен іскерліктерін қалыптастыру және
жетілдіру;
дененің негізгі қимыл-қозғалыс сапаларын дамыту;
денсаулықты нығайту, ағзаны шынықтыру және дененің
дұрыс қалыптасып дамуын қамтамасыз етуге тәрбиелеу.
9 слайд
2. Дене тәрбиесінің мазмұны, бағдарламасы
Дене тәрбиесінің негізгі мазмұны дене тәрбиесі
жөніндегі оқу бағдарламасында, “Жалпы білім беретін мектеп
оқушыларына дене тәрбиесін беру туралы” ережеде, тәрбиенің
тұжырымдамалық негіздерінде ашып көрсетілген
Бұл құжаттарда денсаулықты және ағзаны нығайтуға,
қимыл-қозғалыс дағдылары мен икемділікті, төзімділікті,
шапшаңдықты қалыптастырып, дамытуға баса назар
аударылады.
Дене тәрбиесінің мазмұны оқушыларды дене тәрбиесі
және спорт жайындағы білімдер жүйесімен қаруландыруды
көздейді. Мұндай білімдер оқушылардың ақыл-ой және
адамгершілік ой-өрісін кеңейтеді, олардың бойында жалпы
мәдениетті дамытады.
10 слайд
Д
е
н
е
т
ә
р
б
и
е
с
і
с
а
б
а
қ
т
а
р
ы
С
ы
н
ы
п
т
а
н
т
ы
с
д
е
н
е
т
ә
р
б
и
е
с
і
М
е
к
т
е
п
т
е
н
т
ы
с
д
е
н
е
т
ә
р
б
и
е
с
і Дене тәрбиесін ұйымдастыру формалары
11 слайд
Дене тәрбиесі сабақтары
Дене тәрбиесі сабақтарында
білім беру, тәрбиелеу, сауықтыру
міндеттері шешіледі.
Дене тәрбиесі сабағының
маңызды тәрбиелік міндеті
оқушылардың дене шынықтырумен
үнемі шұғылдануға ынта-ықыласын
арттыру.
12 слайд
1. Оқушылардың
дене тәрбиесі
туралы білімдері
мен түсініктерін
тереңдету 2. Оқушылардың
денсаулығы мен
дене күштерін
шынықтыруда
табиғаттың
мүмкіндіктерін
пайдалану 3. Оқушылардың
спорттық
жарыстарын, және
дене шынықтыру
жұмыстарын
ұйымдастыруСыныптан тыс дене тәрбиесі
бірнеше бағытта жүзеге асады:
әңгіме
пікірталас
тәрбие сағаты
кездесу
баяндама т.б.
өлкеге жорық жасау
табиғат аясына саяхат
құру
суға шомылу т.б. •
спорт секциялары
•
спорт үйірмелері
•
спорттық мерекелер
•
спорттық ойындар
•
эстафеталар т.б.
13 слайд
Мектептен тыс дене тәрбиесін
ұйымдастырудағы спорттық мекемелер:
•
Балалар және жасөспірімдер спорт мектебі
•
Спорт клубтары
14 слайд
Дене тәрбиесінің негізгі құралдары
Дене жаттығулары
Туризм
Ойын
Спорт
Табиғи факторлар
15 слайд
Дене тәрбиесінің негізгі құралдары
Дене жаттығулары оқушылардың
сергек , белсенді болуларына , эмоционалдық
өрлеу ге, дене бітімінің сымбатты, дұрыс
қалыптасуына ықпал
ет еді.
Ойын оқушыларда жылдамдық, алғырлық,
батылдық, табандылық қасиеттерді шыңдайды.
Спорт - оқушылардың денсаулығын
нығайтатын, дене күшін, қозғалыс
дағдыларын және моральдық-еріктік
қасиеттерін дамытатын дене тәрбиесінің
құралы.
16 слайд
Дене тәрбиесінің негізгі құралдары
Табиғат факторлары балалардың
денсаулықтарын сауықтырады,
сүйіспеншілік, батылдық, табандылық
т.б қасиеттерін шыңдайды.
Табиғи факторлар: күн көзі, таза
ауа, суға шомылу т.б.Туризм - оқушыларды
ұжымшылдыққа, төзімділікке,
шыдамдылыққа, еңбек сүйгіштікке
және қолайсыз сыртқы жағдайларда
кездесетін қиындықтарды жеңуге
тәрбиелейді.
17 слайд
Салауатты өмір салты – денсаулықтың
үйлесімді дамып, сақталуы мен орнығуын
қамтамасыз ету мақсатында денсаулықты
нығайтуға бағытталған іс – шараларды
жүргізуДене тәрбиесі және салауатты өмір салты
18 слайд
Сонымен, дене тәрбиесі дені сау, ерік-
жігері мықты, батыл және белсенді, өз
Отанын қорғауға лайықты жас ұрпақты
ойдағыдай әзірлеуде аса маңызды
әлеуметтік міндеттерді атқарады.
Дене тәрбиесі жастарға ақыл-ой және
еңбек әрекетінде нәтижелі жұмыс істей
алатын сапа қасиеттерін қалыптастыруға
ықпал етеді.Дене тәрбиесі және салауатты өмір салты
19 слайд
Өзін-өзі тексеру тапсырмалары
Дене тәрбиесінің міндеттерін атап, оның қалай жүзеге
асырылып жатқандығы туралы қарастырыңыз.
Дене тәрбиесі саласында күн тәртібі, жеке гигиена,
туризм, спорт ерекше орын алатындығын дәлелдеңіз.
Күн тәртібінің маңызын ашып к өрсетіңіз .
Дене тәрбиесіндегі маңызды құралдардың бірі - табиғи
факторларға сипаттама беріңіз.
Дене тәрбиесі бойынша сыныптан тыс жұмыстардың
негізгі формаларына сипаттама беріңіз.
Салауатты өмір салтының дене тәрбиесіне әсері туралы
айтыңыз.
20 слайд
Тест сұрақтарына жауап беріңіз
1. Табиғи қозғалыс арқылы оқушыда қалыптасатын сапа
А) жүгіру
В) қарғу
С) іскерлік
Д) жүзу
2. Табиғи қозғалыстың түрлері
А) дағды, іскерлік
В) еңбек,оқу
С) тамақтану, ұйқы
Д) жүгіру, қарғу
3. Адамның жаңа қимылдарды тез игеру және жағдайдың өзгеруіне байланысты нақты шешім
қабылдау қабілеті
А) ептілік
В) жылдамдық
С) дағды
Д) ойлау
4. Сыныптан тыс дене тәрбиесінің негізгі міндеті
А) теориялық білімдерін толықтыру
В) дене шынықтырумен өз бетінше айналысуға тәрбиелеу
С) түрлі жаттығулармен айналысу
Д) өз абройын жоғары ұстау
5. Мектепте дене тәрбиесі жұмысымен айналысады
А) директор
В) психолог
С) дене тәрбиесі мұғалімі
Д) әлеуметтік педагог
21 слайд
6. Дене тәрбиесін ұйымдастырудың негізгі формасы
А) бос уақыт
В) сабақ
С) ойын
Д) туризм
7. Дене тәрбиесінің негізгі құралдары
А) ойын, туризм, дене жаттығулары т.б.
В) бос уақыт
С) ұйқы
Д) еңбек
8. Саналы түрде орындалатын қимылдар және қозғалтқыш әрекеттер
А) ойын
В) дене жаттығулары
С) спорт
Д) гимнастика
9. Дене тәрбиесінің табиғи құралдары
А) еңбек
В) жүгіру
С) жылдамдық
Д) күн көзі, ауа, суға шомылу
10. Салауатты өмір салты
А) қан айналымын және тыныс алу мүшелерін дамыту
В) денсаулықтың үйлесімді дамып, сақталуы мен орнығуын қамтамасыз ету
С) моральдық-еріктік қасиеттерін дамыту
Д) сыртқы жағдайларда кездесетін қиындықтарды жеңуге тәрбиелеу
22 слайд
Назарларыңызға рақмет
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз