Материалдар / Презентация
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Презентация

Материал туралы қысқаша түсінік
маған керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Сәуір 2019
268
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
№ 24 орта мектебі Қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі Жаканова Айнур Ауесбековна Тамыз кеңесінде оқылған баяндама 2018 ж

1 слайд
№ 24 орта мектебі Қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі Жаканова Айнур Ауесбековна Тамыз кеңесінде оқылған баяндама 2018 жыл

Тақырыбы: Қазақ тілді емес аудиторияда латын қарпін игерудің және практикаға енгізудің ұтымды әдіс-тәсілдері

2 слайд
Тақырыбы: Қазақ тілді емес аудиторияда латын қарпін игерудің және практикаға енгізудің ұтымды әдіс-тәсілдері

Мақсаты  Қазақ тілді емес аудиторияда жаңа заман талабына сай оқытудың түрлі технологияларын сабақта тиімді пайдалану арқы

3 слайд
Мақсаты  Қазақ тілді емес аудиторияда жаңа заман талабына сай оқытудың түрлі технологияларын сабақта тиімді пайдалану арқылы оқушыларға жаттығуларды орындата отырып, латын әліпбиі туралы түсінік беру және практикада тиімді пайдалана білуге үйрету.

4 слайд

5 слайд

Латын әліпбиінің негізінде жасалған жазу үлгісі 1929 жылдан 1940 жылға дейін қолданылып, кейін кириллицаға ауыстырылды. 1940 ж

6 слайд
Латын әліпбиінің негізінде жасалған жазу үлгісі 1929 жылдан 1940 жылға дейін қолданылып, кейін кириллицаға ауыстырылды. 1940 жылғы 13 қарашада «Қазақ жазуын латындандырылған әліпбиден орыс графикасы негізіндегі жаңа әліпбиге көшіру туралы» заң қабылданды. Сондай-ақ, Елбасымыз өзінің 2012 жылғы 14 желтоқсандағы «Қазақстан – 2050» Стратегиясы қалыптасқан мемлекеттің жаңа саяси бағыты» атты Қазақстан халқына Жолдауында:. Біз 2025 жылдан бастап әліпбиімізді латын қарпіне, латын әліпбиіне көшіруге кірісуіміз керек. «Қазақ әліпбиін кириллицадан латын қарпіне көшіру туралы» ҚР Прези дентінің 2017 жылғы 26 қазандағы №569 Жарлығына өзгеріс енгізу туралы» (№637) тағы бір Жарлыққа қол қойды. Қысқасы, «Келісіп пішкен тон келте болмас» дегендей, ел болып, жұрт болып ақылдасып, кеңесіп жұмыс атқарсақ, латын әліпбиі толық іске қосылатын 2025 жылға дейін барлық міндетті табысты орындап шығатынымыз сөзсіз.

7 слайд

Жадыны дамытуға арналған ойын Сіздерге латын әліпбиіндегі қаріптер берілген Оларды жаттау үшін, сіздерге 2 минут уақыт бар: Жұ

8 слайд
Жадыны дамытуға арналған ойын Сіздерге латын әліпбиіндегі қаріптер берілген Оларды жаттау үшін, сіздерге 2 минут уақыт бар: Жұпта/топта шектеулі уақыт ішінде бұл қаріптерді еске алу қажет. Негізгі сөздерді қойыңдар

Zat esim Cyn esim EtistikОқылым «Сиқырлы сандық» әдісі Латын қарпінде жазылған қима-қағаздар арқылы топқа бөлу

9 слайд
Zat esim Cyn esim EtistikОқылым «Сиқырлы сандық» әдісі Латын қарпінде жазылған қима-қағаздар арқылы топқа бөлу

Латын қарпінде жазылған бүгінгі негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздерді құрастыру қажет. Мысалы: Бағдаршам, орамжапырақ, Кі

10 слайд
Латын қарпінде жазылған бүгінгі негізгі сөзден барынша көп қысқа сөздерді құрастыру қажет. Мысалы: Бағдаршам, орамжапырақ, Кім жылдам? Сіздің нәтижеңіз қандай ? өте жақсы : 10 және одан да көп сөз жақсы : 8 және одан да көп сөз жаман емес: 6 және одан да көп сөз Оқушының логикалық ойлау қабілеті, ой өрісі дамиды, сөздік қоры молаяды Оқылым

Оқылым. Жазылым. Мақал-мәтелдердің басы жазылған парақшаларды оқушыларға таратады, олар ойды жалғастырып, мақал-мәтелдерд

11 слайд
Оқылым. Жазылым. Мақал-мәтелдердің басы жазылған парақшаларды оқушыларға таратады, олар ойды жалғастырып, мақал-мәтелдердің жалғасын латын қарпімен толықтырып жазады. Бұл әдісті жаңа сабақты бекітуге немесе үй тапсырмасын сұрауға да пайдалануға болады. Оқушының логикалық ойлауы дамиды, жылдам ой түйіндейді . Әр топ оқушылары басқа топтарға бағыттап параққа латын қарпінде жазылған сұрақ жазып лақтырады. Сұрақтармен кезек-кезек алмасады. Оқушылардың оқылым, жазылым, айтылым дағдылары қалыптасады, қарым-қатынас түзеледі.Жылдамдыққа, тәрбиелейді. Интерактивті тақтаға әр түрлі сөздер жазылады,сол сөздердің әр әріптері бойынша латын қарпінде тақырыпқа байланысты мағыналы сөйлем құрады. Сөздер бастапқы әріптен басталады. Ойлау қабілеті дамиды, сөздік қоры моляды, жазылым дағдысы қалыптасады. Шапшаңдыққа тәрбиелейді.«Жалғасы н тап» әдісі «Қар кесегі» әдісі «Бэкроним» әдісіОқылым. Жазылым.

Қорыта келе айтқанда Жұмыла көтерген жүк жеңіл», «Көз— қорқақ, қол—батыр», - деп дана халқымыз айтқандай, екі қолды сыбанып н

12 слайд
Қорыта келе айтқанда Жұмыла көтерген жүк жеңіл», «Көз— қорқақ, қол—батыр», - деп дана халқымыз айтқандай, екі қолды сыбанып нақты нық қадаммен алға басайық! Қазіргі таңда Елбасы Н.Ә.Назарбаевтың латын әліпбиіне көшу саясатын қолдаймын. Себебі, біріншіден, латын әліпбиіне көшудегі негізгі ұтымдылық - тіл ауыспай, таңбаның ауысуы. Екіншіден, қарапайым тілмен жеткізсем, сөзді немесе дыбысты қалай естісек, жазылуын да солай жазамыз. Ғалымдардың пікірін ескеретін болсам, латын әліпбиіне көшу соншалықты қиындық тудырмайды. Қазіргі кезеңде білім саласындағы жаңа реформаның жүзеге асырылуы да, яғни жаңартылған білім мазмұны осы латын әліпбиіне көшуде өз үлесін қосады деген ойдамын.

Назарларынызға рахмет!!!

13 слайд
Назарларынызға рахмет!!!